GT 86 novinky a články
- KLingO
- začiatočník
- Príspevky: 407
- Dátum registrácie: Streda, 1. Júla 2009, 16:29
- Bydlisko: KE
- Kontaktovať používateľa:
Re: GT 86 novinky a články
______________________
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi
- Srandista
- Toyota guru
- Príspevky: 1503
- Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
- Bydlisko: Brno
Re: GT 86 novinky a články
Tak toto je pecka!
Toyota GT86 dostane palubní telemetrii, ze které si pak data stáhnete do Playstationu a v simulátoru Gran Turismo si je budete moci přehrát.
http://www.autoweb.cz/nahrajte-si-svou- ... ystationu/
Toyota GT86 dostane palubní telemetrii, ze které si pak data stáhnete do Playstationu a v simulátoru Gran Turismo si je budete moci přehrát.
http://www.autoweb.cz/nahrajte-si-svou- ... ystationu/
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Re: GT 86 novinky a články
Oficiální tuning pro Toyotu GT86
Fantastická zadokolka z dílen Toyoty může být ještě lepší. Sériovou verzi můžete vylepšit řadou tuningových dílů, které pochází od dvorního ladiče TRD.
Potkat na našich silnicích Toyotu GT86 je asi stejná vzácnost, jako když se proti vám vyřítí Bugatti Veyron efektním driftem. Toyota (a ostatně ani Subaru s jejich BRZ) nestíhají uspokojit poptávku a většina produkce míří do Spojených států.
V řízení je tolik informací, kolik jen potřebujete, a další k vám jdou skrze sedačku, zadek a žaludek.
Železo se ale musí kout dokud je žhavé, takže se v rámci pařížského autosalonu ukáže celá řada tuningových dílů od dvorního úpravce TRD. Těch je celá řada, a jsou jak z řad optických, tak i těch opravdu funkčních. Tuningové díly navíc nemusíte kupovat po celých paketech, ale můžete pořídit i jednotlivé kusy.
V nabídce jsou aerodynamické komponenty, tedy prahy, přední nárazník nebo křídlo na zádi. Stabilitu ve vyšších rychlostech by měl zlepšit funkční difuzor z nerezové oceli. O lepší manévrovatelnost se zasadí kovaná kola NF2, která sníží neodpruženou hmotnost o další cenné kilogramy.
Tím ale celá nabídka nekončí, podvozek lze vylepšit sadou tlumičů, které umožní změnu světlé výšky a nastavení tuhosti ve 40 krocích, zajímat by vás mohly i nové stabilizátory, nebo karbonová rozpěra do motorového prostoru.
Zdroj: autoweb.cz
Fantastická zadokolka z dílen Toyoty může být ještě lepší. Sériovou verzi můžete vylepšit řadou tuningových dílů, které pochází od dvorního ladiče TRD.
Potkat na našich silnicích Toyotu GT86 je asi stejná vzácnost, jako když se proti vám vyřítí Bugatti Veyron efektním driftem. Toyota (a ostatně ani Subaru s jejich BRZ) nestíhají uspokojit poptávku a většina produkce míří do Spojených států.
V řízení je tolik informací, kolik jen potřebujete, a další k vám jdou skrze sedačku, zadek a žaludek.
Železo se ale musí kout dokud je žhavé, takže se v rámci pařížského autosalonu ukáže celá řada tuningových dílů od dvorního úpravce TRD. Těch je celá řada, a jsou jak z řad optických, tak i těch opravdu funkčních. Tuningové díly navíc nemusíte kupovat po celých paketech, ale můžete pořídit i jednotlivé kusy.
V nabídce jsou aerodynamické komponenty, tedy prahy, přední nárazník nebo křídlo na zádi. Stabilitu ve vyšších rychlostech by měl zlepšit funkční difuzor z nerezové oceli. O lepší manévrovatelnost se zasadí kovaná kola NF2, která sníží neodpruženou hmotnost o další cenné kilogramy.
Tím ale celá nabídka nekončí, podvozek lze vylepšit sadou tlumičů, které umožní změnu světlé výšky a nastavení tuhosti ve 40 krocích, zajímat by vás mohly i nové stabilizátory, nebo karbonová rozpěra do motorového prostoru.
Zdroj: autoweb.cz
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: GT 86 novinky a články
Kto už šetrí na GT86 mal by šetriť ešte viac na komplet TRD výbavičku na toto auto
Ofenzíva značky Toyota pokračuje - GT 86 TRD ide do európy
http://www.topspeed.sk/ofenziva-znacky- ... uropy.html
Ofenzíva značky Toyota pokračuje - GT 86 TRD ide do európy
http://www.topspeed.sk/ofenziva-znacky- ... uropy.html
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
Re: GT 86 novinky a články
Silnější Toyota GT86: Hybridní KERS místo turba?
Rychlejší provedení kupé od Toyoty možná bude o dost jiné, než se čekalo.
Příchod výkonnější verze sportovních modelů Toyota GT86 a Subaru BRZ se zdá být jen otázkou času. Zatím je všechno ve fázi spekulací, ale když se do těchto debat zapojí přímo někdo s Toyoty, začíná být jasněji.
Ten někdo je přímo Tetsuya Tada, který vede vývojový program GT86. V rozhovoru pro britský magazín Top Gear vyjádřil svůj názor na případnou výkonnější specifikaci: „Nemyslím si, že verze s turbem, 300 koňmi a 200 gramy CO2 by byla autem pro dnešní dobu.“
Tada má ale hned v záloze další variantu: hybrid po vzoru prototypu Toyota TS030, který letos závodil v Le Mans. Takový systém pohonu víc připomíná KERS z Formule 1, než současné hybridy Toyoty. Elektřina by zde byla v roli pomocníka pro krátkodobé zvýšení výkonu. Vysokootáčkový charakter dvoulitrového čtyřválce by zůstal, stejně jako šestistupňová manuální převodovka a pohon zadních kol.
Toyota už provozuje prototyp. Hlavním cílem je ověřit, zda dané řešení pohonu bude v praxi fungovat. Navíc je potřeba se ještě rozhodnout mezi ukládáním energie klasických baterií, nebo kondenzátorů, které jsou lehčí, avšak dražší.
Výsledek by měl v principu fungovat podobně jako Honda CR-Z, ta má ale samozřejmě poháněná přední kola.
Ve hře jsou navíc stále dvě další varianty: Subaru má přeplňovanou verzi téhož dvoulitru, která má 300 koní (221 kW), a připravuje se i tuningová sada TRD (Toyota Racing Development) s kompresorem, která zvýší výkon ze sériových atmosférických 200 koní (147 kW) na 250 koní (184 kW). Možná je tedy i kombinace, že Toyota vsadí na hybridní pohon a Subaru, v souladu s tradicí divize STI, na přeplňování.
Zdroj: auto.cz
Rychlejší provedení kupé od Toyoty možná bude o dost jiné, než se čekalo.
Příchod výkonnější verze sportovních modelů Toyota GT86 a Subaru BRZ se zdá být jen otázkou času. Zatím je všechno ve fázi spekulací, ale když se do těchto debat zapojí přímo někdo s Toyoty, začíná být jasněji.
Ten někdo je přímo Tetsuya Tada, který vede vývojový program GT86. V rozhovoru pro britský magazín Top Gear vyjádřil svůj názor na případnou výkonnější specifikaci: „Nemyslím si, že verze s turbem, 300 koňmi a 200 gramy CO2 by byla autem pro dnešní dobu.“
Tada má ale hned v záloze další variantu: hybrid po vzoru prototypu Toyota TS030, který letos závodil v Le Mans. Takový systém pohonu víc připomíná KERS z Formule 1, než současné hybridy Toyoty. Elektřina by zde byla v roli pomocníka pro krátkodobé zvýšení výkonu. Vysokootáčkový charakter dvoulitrového čtyřválce by zůstal, stejně jako šestistupňová manuální převodovka a pohon zadních kol.
Toyota už provozuje prototyp. Hlavním cílem je ověřit, zda dané řešení pohonu bude v praxi fungovat. Navíc je potřeba se ještě rozhodnout mezi ukládáním energie klasických baterií, nebo kondenzátorů, které jsou lehčí, avšak dražší.
Výsledek by měl v principu fungovat podobně jako Honda CR-Z, ta má ale samozřejmě poháněná přední kola.
Ve hře jsou navíc stále dvě další varianty: Subaru má přeplňovanou verzi téhož dvoulitru, která má 300 koní (221 kW), a připravuje se i tuningová sada TRD (Toyota Racing Development) s kompresorem, která zvýší výkon ze sériových atmosférických 200 koní (147 kW) na 250 koní (184 kW). Možná je tedy i kombinace, že Toyota vsadí na hybridní pohon a Subaru, v souladu s tradicí divize STI, na přeplňování.
Zdroj: auto.cz
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: GT 86 novinky a články
Najčerstvejšie informácie: Toyota pripravuje nástupcov modelov MR2 a Supra.
Viac info na http://www.topspeed.sk/toyota-pripravuj ... vraj-.html
Viac info na http://www.topspeed.sk/toyota-pripravuj ... vraj-.html
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: GT 86 novinky a články
Elvis Ty si schyzofrenik??? Ešte pred nedávnom si si chcel kúpiť W3 a teraz píšeš že bola "len chutná a nič viac".
To, čo si napísal v tom článku patrí hádam do OT a nie sem...
Navyše nie byť Subaru, tak žiadna GT86 nie je. Takže otázka je, koho ďalšieho Toyota použije nato, aby tieto nereálne sny realizoval...hlavne teraz - v druhej vlne krízy...snívajte s nami...
To, čo si napísal v tom článku patrí hádam do OT a nie sem...
Navyše nie byť Subaru, tak žiadna GT86 nie je. Takže otázka je, koho ďalšieho Toyota použije nato, aby tieto nereálne sny realizoval...hlavne teraz - v druhej vlne krízy...snívajte s nami...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- drgi
- Vševed
- Príspevky: 2734
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
- Bydlisko: doma.
- Kontaktovať používateľa:
Re: GT 86 novinky a články
dufajme ze japonski sudruhovia su dostatocne jesitni a po uspechu, ktory ma hyundai so svojim lacnym sportakom, zacnu vyvijat supru aj mr2 natruc
otazka je, ci sa pre tie auta najde dost zakaznikov - honda s2000, mr2, supra, celica - vsetky sa prestali vyrabat kvoli zakaznikom, ktori si zacali kupovat SUVcka a podobne nezmysly.
otazka je, ci sa pre tie auta najde dost zakaznikov - honda s2000, mr2, supra, celica - vsetky sa prestali vyrabat kvoli zakaznikom, ktori si zacali kupovat SUVcka a podobne nezmysly.
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: GT 86 novinky a články
Rasto, kuki a spider, vas suboj som presunul tam kde patri http://toyotateam.sk/forum/viewtopic.ph ... &start=360
Mozte pokracovat tam ked vas to este bavi.
Mozte pokracovat tam ked vas to este bavi.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
- drgi
- Vševed
- Príspevky: 2734
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
- Bydlisko: doma.
- Kontaktovať používateľa:
Re: GT 86 novinky a články
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... e-a-zvire/
"U GT 86 pak jakákoli rychlejší jízda znamená pořádnou bitku s autem, prakticky všechno je v autě naposilované resp. odpor-nekladoucí jen tak, aby to šlo správné ovládat. Více ne. To je pro ostré ježdění příjemné a pokud v autě strávíte pár dnů, ani vám to nepřijde divné. Ale běda vám, pokud pak přesednete do STi.
Teprve v tu chvíli začnete naplno vnímat, jak velký rozdíl mezi oběma auty je. Když vystoupíte z nizoučkého a tuhého GT, řádně vyklepaní z českých silnic, napůl ohluchlí ze všech zvukových projevů, se svaly zaplavenými kyselinou mléčnou z práce s volantem, řazením nebo brzdami a rozjedete se s STi, za chvíli zastavíte s nutkáním prohlédnout si vůz zvenčí, jestli jste omylem neusedli do růžové verze z edice pro veselé chlapce. Tak moc „civilizované” vám Subaru rázem připadá."
"U GT 86 pak jakákoli rychlejší jízda znamená pořádnou bitku s autem, prakticky všechno je v autě naposilované resp. odpor-nekladoucí jen tak, aby to šlo správné ovládat. Více ne. To je pro ostré ježdění příjemné a pokud v autě strávíte pár dnů, ani vám to nepřijde divné. Ale běda vám, pokud pak přesednete do STi.
Teprve v tu chvíli začnete naplno vnímat, jak velký rozdíl mezi oběma auty je. Když vystoupíte z nizoučkého a tuhého GT, řádně vyklepaní z českých silnic, napůl ohluchlí ze všech zvukových projevů, se svaly zaplavenými kyselinou mléčnou z práce s volantem, řazením nebo brzdami a rozjedete se s STi, za chvíli zastavíte s nutkáním prohlédnout si vůz zvenčí, jestli jste omylem neusedli do růžové verze z edice pro veselé chlapce. Tak moc „civilizované” vám Subaru rázem připadá."
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km
Re: GT 86 novinky a články
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: GT 86 novinky a články
Rasto, tak voci mk1 a mk2 skutocne tomu tak je, to snad nie je v rozpore s tym, ze by som mk3 chcel a stale chcem, ci?Rasťo napísal:Elvis Ty si schyzofrenik??? Ešte pred nedávnom si si chcel kúpiť W3 a teraz píšeš že bola "len chutná a nič viac".
To, čo si napísal v tom článku patrí hádam do OT a nie sem...
Navyše nie byť Subaru, tak žiadna GT86 nie je. Takže otázka je, koho ďalšieho Toyota použije nato, aby tieto nereálne sny realizoval...hlavne teraz - v druhej vlne krízy...snívajte s nami...
Aktualne mam za sebou tyzden s GT86, extremne som milo poteseny, ako to auto v reale funguje. uz dlho predlho som nesoferoval takto dobre postavene auto.
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
Re: GT 86 novinky a články
Ze ty si kukal to Clarksonove video?!Elvis napísal:uz dlho predlho som nesoferoval takto dobre postavene auto.
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: GT 86 novinky a články
to auto ked dodaju s turbom, kompresorom uz bude naozaj naozaj dokonale to pre tych, co si myslie ze driftuvat sa da len s +300ps
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Re: GT 86 novinky a články
Podla mna fukanie to auto len pokazi Ano, scel by som od neho vyssi vykon, ale skor v podobe nejakeho 6 valcoveho boxera, alebo dalej poladit ten existujuci... ale bez fukania. K tak cistemu a krasnemu autu sa mi fukanie proste nehodi.
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný