Dobry mechanik v BA - Pio
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Dobry mechanik v BA - Pio
Tak som sa konecne dostal k tomu, aby som sa tu podakoval nasmu kolegovi Piovi a odporucil ho pripadnym zaujemcom na nejake servisne ukony.
Pio robil kedysi aj v autorizovanom servise Toyota, takze nase auta dobre pozna a bol jediny normalny clovek, ktory mi dal auto na zdvihak + po 5min jazde spolahlivo identifikoval odidene lozisko, ktore sa prejavovalo velmi netradicnymi hlukmi, nakolko bolo uz dost poskodene.
Ak to dobre ratam, mohol som na buchajucom lozisku odjazdit cca 10tis km od Novembra 2010, kedy sa to zacalo vyraznejsie prejavovat. Ale stare zname prislovie platilo u mna dvojnasobne: pod lampou byva najvacsia tma. Toto PP lozisko bolo uz raz menene u Vlasta, pri 173 000km, (takze po zhruba 55 000 km odislo...pricom LP nebolo menene nikdy) a Pio bral chvalabohu moje kecy o lozisku a predoslych diagnozach s rezervou, co je spravny postup. Sadol, odskusal, pozrel a na zdvihaku urcil spravnu diagnozu.
Len pre doplnenie dodam, ze 3 ludia, co to skumali predtym a robia v autoservisoch to nevedeli spravne identifikovat, aj ked skumali to este v stave, ked to bolo trochu lepsie nez v hodine dvanastej. Jeden skusal odpocuvat aj lozisko + cele auto na zdvihaku, ale nespravne stanovil diagnozu na "diferencial". Kedze po vymene prevodovky k zlepseniu nedoslo (iba sa mi totalne roz... geometria + lozisko bolo este viac kaput), musel som vyhladat lepsieho odbornika a s Piovou pracou som bol maximalne spokojny. Profesionalne a rychle, takze pripadne sa mu ozvite cez PM.
Pio robil kedysi aj v autorizovanom servise Toyota, takze nase auta dobre pozna a bol jediny normalny clovek, ktory mi dal auto na zdvihak + po 5min jazde spolahlivo identifikoval odidene lozisko, ktore sa prejavovalo velmi netradicnymi hlukmi, nakolko bolo uz dost poskodene.
Ak to dobre ratam, mohol som na buchajucom lozisku odjazdit cca 10tis km od Novembra 2010, kedy sa to zacalo vyraznejsie prejavovat. Ale stare zname prislovie platilo u mna dvojnasobne: pod lampou byva najvacsia tma. Toto PP lozisko bolo uz raz menene u Vlasta, pri 173 000km, (takze po zhruba 55 000 km odislo...pricom LP nebolo menene nikdy) a Pio bral chvalabohu moje kecy o lozisku a predoslych diagnozach s rezervou, co je spravny postup. Sadol, odskusal, pozrel a na zdvihaku urcil spravnu diagnozu.
Len pre doplnenie dodam, ze 3 ludia, co to skumali predtym a robia v autoservisoch to nevedeli spravne identifikovat, aj ked skumali to este v stave, ked to bolo trochu lepsie nez v hodine dvanastej. Jeden skusal odpocuvat aj lozisko + cele auto na zdvihaku, ale nespravne stanovil diagnozu na "diferencial". Kedze po vymene prevodovky k zlepseniu nedoslo (iba sa mi totalne roz... geometria + lozisko bolo este viac kaput), musel som vyhladat lepsieho odbornika a s Piovou pracou som bol maximalne spokojny. Profesionalne a rychle, takze pripadne sa mu ozvite cez PM.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
Re: Dobry mechanik v BA
Andy,
vies poradit niekoho v BA na servis? Uz si pisal tento prispevok, ale to bolo roky dozadu..
Vdaka.
vies poradit niekoho v BA na servis? Uz si pisal tento prispevok, ale to bolo roky dozadu..
Vdaka.
Re: Dobry mechanik v BA
Mne PIO nedavno porabal nejake vecicky na aute, tiez maximalna spokojnost...
Avensis 2004 2,4 automat
Corsa 2002 1,2:-)
Corsa 2002 1,2:-)
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Dobry mechanik v BA
potvrdzujem, napis PM piovi, urcite pomoze
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
Re: Dobry mechanik v BA
Aj takotou formov by som sa chcel podakovat Piovi za vinikajucu identifikaciu problemu zavady na mojom aute (tiez odidene lozisko). Okamzite po zdvihnuti auta, prvom chyteni kolesa a mojich mylnich reciach ze to bude asi silentblok alebo nieco takze zistil ze treba vymenit prave predne lozisko ktore sa prejavovalo iba pri prejazde vytlkov hlasnym buchanim a tak sa aj stalo. Menilo sa!
Prisiel som k nemu na 16:00 a Pio pocas mojich otazok a reci to stihol naozaj rychlo. Jednoducho bola krasa sa pozerat na cloveka ktory ma naozaj mnohorocne a mnohocetne skusenosti nielen s vymenamy ale hlave s opravami nasich aut.
Prisiel som k nemu na 16:00 a Pio pocas mojich otazok a reci to stihol naozaj rychlo. Jednoducho bola krasa sa pozerat na cloveka ktory ma naozaj mnohorocne a mnohocetne skusenosti nielen s vymenamy ale hlave s opravami nasich aut.
Re: Dobry mechanik v BA
OT: vidim moschino, ze si si konecne zmenil avatar, uz som Ti to chcel aj pripomenut
Re: Dobry mechanik v BA
mozte mi dat nanho kontakt.d
Re: Dobry mechanik v BA
Zdravím Vás, aj ja sa pripájam k záujemcom o dobrého mechanika v BA...
Mimochodom, idem meniť ložiská v prevodovke...neviete niekto, kde sa dajú zohnať rozmery ložísk v prevodovke? Mám tip, kde môžem kúpiť ložiská za dobrú cenu, no je lepšie prísť s rozmermi ako s ložiskami...lebo, keby videli, do čoho idú, cena bude podstatne vyššia...
Tie rozmery mi dosť súria...
Ďakujem a všetkým prajem fajn víken
Adi
Mimochodom, idem meniť ložiská v prevodovke...neviete niekto, kde sa dajú zohnať rozmery ložísk v prevodovke? Mám tip, kde môžem kúpiť ložiská za dobrú cenu, no je lepšie prísť s rozmermi ako s ložiskami...lebo, keby videli, do čoho idú, cena bude podstatne vyššia...
Tie rozmery mi dosť súria...
Ďakujem a všetkým prajem fajn víken
Adi
Toyota Avensis 2001 1,8 T22
- fajry
- administrátor
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
- Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
- Kontaktovať používateľa:
Re: Dobry mechanik v BA
hosi poslal som vam spravu
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
- fajry
- administrátor
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
- Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
- Kontaktovať používateľa:
Re: Dobry mechanik v BA
Pio je super. Bolo u neho auto na servis, sice nie Toyota, ale aj tak vsetko spolahlivo urobil a k tomu este kopec veci z vlastnej vole. Takze dakujem a odporucam.
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
Re: Dobry mechanik v BA
Zdravím aj ja hľadám spoľahlivého mechanika v BA, môžete mi poslať kontakt? dík
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Dobry mechanik v BA
Trochu to tu ozivim, lebo obcas rozni ludia pisu ziadosti o kontakt na dobreho mechanika cez sukromne spravy, takze napisem kratucky report, aby ste vedeli, ze Pio stale funguje a jeho servisne ukony su na naozaj vysokej urovni.
Uz dlhsie som odkladal vymenu rozvodov na IS300, 2JZGE. Dovody boli rozne, jednak aj casova tiesen, zaneprazdnenost, ale aj rozhodnutie nedat to spravit len tak "hocikomu". Chcel som, aby tuto pracu spravil niekto mimoriadne skuseny, kto uz nejakych "par" Toyot a Lexusov porobil a je ochotny sa prisposobit mojim casovym rozvrhom netradicnym.
Vedel som, preco hladam niekoho fakt schopneho, lebo aj napriek pozdlzne ulozenemu motoru je vymena rozvodov na IS-ku pomerne narocna. Vacsi motor v malej kasni = XY problemov. Von isiel chladic, ciastocnu demontaz podstupila aj stredova priecka predneho čela so zamkom kapoty, klaksonom, prednou maskou, ale kvoli (zlyhanemu) pokusu s pneumatickym naradim sme ciastocne povytiahli aj chladic klimatizacie. Proste slusny rozbor kvoli zakrytovaniu rozvodov a pristupu k samotnej remenici. Charakter a schopnosti majstra sa ukazu (podla mna) vzdy pri povolovani hlavnej remenice na klukovom hriadeli a naslednom nastaveni rozvodov.
Zvladnut operativnu vyrobu vlastneho "Special Servicing Tool", na niekolko krat s 2m pakami povolit slusne zapecenu maticu a nasledne relativne rychlo vsetko zlozit, aby som v neskorych vecernych hodinach po 4h lopote s viacerymi komplikaciami mohol spolahlivo na prvy krat nastartovat a odist, tomu sa hovori dobra praca.
Takze opat vrelo odporucam, robota sice podla niektorych nie je najlacnejsia, ale mne osobne to absolutne nevadi. Ide mi o spolahlivost a kvalitu.
Uz dlhsie som odkladal vymenu rozvodov na IS300, 2JZGE. Dovody boli rozne, jednak aj casova tiesen, zaneprazdnenost, ale aj rozhodnutie nedat to spravit len tak "hocikomu". Chcel som, aby tuto pracu spravil niekto mimoriadne skuseny, kto uz nejakych "par" Toyot a Lexusov porobil a je ochotny sa prisposobit mojim casovym rozvrhom netradicnym.
Vedel som, preco hladam niekoho fakt schopneho, lebo aj napriek pozdlzne ulozenemu motoru je vymena rozvodov na IS-ku pomerne narocna. Vacsi motor v malej kasni = XY problemov. Von isiel chladic, ciastocnu demontaz podstupila aj stredova priecka predneho čela so zamkom kapoty, klaksonom, prednou maskou, ale kvoli (zlyhanemu) pokusu s pneumatickym naradim sme ciastocne povytiahli aj chladic klimatizacie. Proste slusny rozbor kvoli zakrytovaniu rozvodov a pristupu k samotnej remenici. Charakter a schopnosti majstra sa ukazu (podla mna) vzdy pri povolovani hlavnej remenice na klukovom hriadeli a naslednom nastaveni rozvodov.
Zvladnut operativnu vyrobu vlastneho "Special Servicing Tool", na niekolko krat s 2m pakami povolit slusne zapecenu maticu a nasledne relativne rychlo vsetko zlozit, aby som v neskorych vecernych hodinach po 4h lopote s viacerymi komplikaciami mohol spolahlivo na prvy krat nastartovat a odist, tomu sa hovori dobra praca.
Takze opat vrelo odporucam, robota sice podla niektorych nie je najlacnejsia, ale mne osobne to absolutne nevadi. Ide mi o spolahlivost a kvalitu.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Dobry mechanik v BA - Pio
viem o com pises kamo... mne sa remenicu na 2JZ-GE nepodarilo povolit stym, co sa v jame paka zmestila... tak max meter mala..... odlozil som to stym, ze to nebolo nutne, bo som len remenicu chcel vymenit... nakoniec ked to neslo som to nehrotil a kaslal nato... ale ano, s nejakym pripravkom sa to urcite da.
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Dobry mechanik v BA - Pio
presne na teba som si spomenul. Naozaj neklamem: dve 2m paky, auto na zdvihaku & 2 chlapi.. aj tak sa nam do slimaka zakrutil cerstvo vyrobeny a pozvarany "SST", ale nakoniec to povolilo. Po starostlivom zlozeni remenice sme konstatovali, ze v nemeckom autorizaku alebo kde to uz niekto slusne dokafral osekavanim matice, takze remenica ma nejake to "akné", ale o to vacsi je Pio profik, schoval do vacku celeho nemeckeho handlera toyotyGabriel Nagy napísal:viem o com pises kamo... mne sa remenicu na 2JZ-GE nepodarilo povolit stym, co sa v jame paka zmestila... tak max meter mala..... odlozil som to stym, ze to nebolo nutne, bo som len remenicu chcel vymenit... nakoniec ked to neslo som to nehrotil a kaslal nato... ale ano, s nejakym pripravkom sa to urcite da.
este detail, myslim, ze na manuale by sa to trochu lahsie menilo (mozno), ale na automate bez SST nie je sanca.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
-
- panic
- Príspevky: 29
- Dátum registrácie: Utorok, 18. Novembra 2008, 11:20
- Bydlisko: Ružomberok
Re: Dobry mechanik v BA - Pio
zišiel by sa kontakt..
samé škodovky
teraz hurá toyota avensis verso D4D r.v.2002
teraz hurá toyota avensis verso D4D r.v.2002
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní