Toyota Supra IV
-
- nula
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: Piatok, 6. Júla 2007, 23:16
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Toyota Supra IV
zdravim mam par otazok k tomuto auticku:) som z aut dost vytrety ale v buducnosti planujem toto autao kupit tak sa chcem spytat...
1. aky je rozdiel medzi TT a NA
2. kolko stoji new supra a kolko ojazdena alebo aspon web kde sa to da zistit(na slovensku som nic nenasiel)
zatim tolko diky moc:)
1. aky je rozdiel medzi TT a NA
2. kolko stoji new supra a kolko ojazdena alebo aspon web kde sa to da zistit(na slovensku som nic nenasiel)
zatim tolko diky moc:)
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Toyota Supra IV
new supra sa nedoplatis.... myslim, ak ano, sorry a pridi ukazat.
co sa tyka teda tej 4gen. tak tam su rozne ceny, kukni na http://www.autoscout24.de, tam si najdes urcite nejaku, no lavostrannu s mech prevodovkou po milion sk ani radsej nacakaj, bude to biedne, vsetky su prave, a ak je lava, tak je to automat.... treba mat prachy na auto a kupit, potom to uz len krmit a davat na nu pozor... naklady na prevadzku su samozrejme vysoke... to je to, co som pocul, kedze supru nemam...
co sa tyka teda tej 4gen. tak tam su rozne ceny, kukni na http://www.autoscout24.de, tam si najdes urcite nejaku, no lavostrannu s mech prevodovkou po milion sk ani radsej nacakaj, bude to biedne, vsetky su prave, a ak je lava, tak je to automat.... treba mat prachy na auto a kupit, potom to uz len krmit a davat na nu pozor... naklady na prevadzku su samozrejme vysoke... to je to, co som pocul, kedze supru nemam...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
-
- nula
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: Piatok, 6. Júla 2007, 23:16
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Toyota Supra IV
a aky je vlastne rozdiel medzi TT a NA? co to ovplyvni vo vykone?
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Toyota Supra IV
TT - Twin Turbo
NA - hladký atmo motor
Takže situácia sa má s MKIV takto - vzhľadom k tomu, že som ju moooc chcel, ale skoro rok som nenatrafil na taký kus, ako som chcel v reálnych cenách - do 15 tis euro... Je sakra veľký problém zohnať MKIV s ľavostranným riadením a ak, tak je to US verzia s automatom. Nevylučujem, že trafíš na kúsok s ľavostranným riadením a manuálnou prevodovkou, ale ak ho niekto predáva na mobile.de a autoscout24, tak s tým autom nie je niečo v poriadku - hold tak raritné autá ak sú v dobrom stave sa na webových portáloch nepredávajú - stojí sa na ne fronta pred dverami majiteľa. Takže situácia sa mala tak, že som prevolal kopu peňazí a čo vhodný kus do 15 litrov, to po havárke. Tak som sa na to vybodol, kúpil MR-ku, ešte som aj ušetril a som spokojný...
Inak autíčko je to podľa skúseností chalanov na http://www.mkiv.com spoľahlivé a fakt rýchle - ani ho netreba viac tuniť, lebo je priam vytunené od výroby...
Prajem pevnejšie nervy pri hľadaní, ako som mal ja...
NA - hladký atmo motor
Takže situácia sa má s MKIV takto - vzhľadom k tomu, že som ju moooc chcel, ale skoro rok som nenatrafil na taký kus, ako som chcel v reálnych cenách - do 15 tis euro... Je sakra veľký problém zohnať MKIV s ľavostranným riadením a ak, tak je to US verzia s automatom. Nevylučujem, že trafíš na kúsok s ľavostranným riadením a manuálnou prevodovkou, ale ak ho niekto predáva na mobile.de a autoscout24, tak s tým autom nie je niečo v poriadku - hold tak raritné autá ak sú v dobrom stave sa na webových portáloch nepredávajú - stojí sa na ne fronta pred dverami majiteľa. Takže situácia sa mala tak, že som prevolal kopu peňazí a čo vhodný kus do 15 litrov, to po havárke. Tak som sa na to vybodol, kúpil MR-ku, ešte som aj ušetril a som spokojný...
Inak autíčko je to podľa skúseností chalanov na http://www.mkiv.com spoľahlivé a fakt rýchle - ani ho netreba viac tuniť, lebo je priam vytunené od výroby...
Prajem pevnejšie nervy pri hľadaní, ako som mal ja...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- wakkee
- Toyota guru
- Príspevky: 1312
- Dátum registrácie: Streda, 1. Júna 2005, 09:42
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Toyota Supra IV
este by som rad podotkol, ze nove zial uz nekupis kedze sa nevyraba, posledne zisli z linky v roku 2002 a boli urcene len pre JPN trh. Europske skoncili v roku 1998. Takze ked novu, jedine pockat si ci bude nejaka MkV, spekuluje sa o tom, ze to bude FT-HS alebo LF-A.
-
- nula
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: Piatok, 6. Júla 2007, 23:16
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Toyota Supra IV
aky je rozdiel vykonu a ceny medzi tymi dvoma verziami?
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Toyota Supra IV
Hmmm...čo takto hľadať na stránkach, kde sme Ťa odkázali?
2JZ-GTE - 33O koní
2JZ-GE - 245 koní
Rozdiel v cenách je relatívny - silnejšia verzia ak je v origo stave, býva o niekoľko tisíc drahšia... Ak chceš MKIV v skutočne dobrom stave, tak si priprav min 20 tisíc eur - ako kukám, tak tie lepšie kusy sú na predaj už vyše roka a držia si stále cenu... Len príklad auta, ktoré je to z lacnejšieho normálneho - nehavarovaného, LHD, manuál 6 sp : http://www.mobile.de/SIDpqLHFrXgb5ve27Z ... 1264518183& http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=tejlliqwqu4
Pár pripomienok - na naších cestách nevyužiteľný výkon (a ver, že S6-tky, čo majú fízli, sú rýchlejšie), vysoká piostka a spotreba, ak sa niečo v tom aute poxerie, tak sa nedoplatíš, lebo toto sa už nedá zbúchať na kolene, ako staré produkty VW a Škoda - servisáci na to budú čumieť ako báger na tvrdú hlinu. Ak máš do 20, tak si rovno zajednaj miesto na cintoríne a pár sáčkov, aby Ťa mali do čoho zozbierať, lebo na takéto auto treba dospieť... No a prestať dookola pozerať Fast and Furious - život je o inom.
2JZ-GTE - 33O koní
2JZ-GE - 245 koní
Rozdiel v cenách je relatívny - silnejšia verzia ak je v origo stave, býva o niekoľko tisíc drahšia... Ak chceš MKIV v skutočne dobrom stave, tak si priprav min 20 tisíc eur - ako kukám, tak tie lepšie kusy sú na predaj už vyše roka a držia si stále cenu... Len príklad auta, ktoré je to z lacnejšieho normálneho - nehavarovaného, LHD, manuál 6 sp : http://www.mobile.de/SIDpqLHFrXgb5ve27Z ... 1264518183& http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=tejlliqwqu4
Pár pripomienok - na naších cestách nevyužiteľný výkon (a ver, že S6-tky, čo majú fízli, sú rýchlejšie), vysoká piostka a spotreba, ak sa niečo v tom aute poxerie, tak sa nedoplatíš, lebo toto sa už nedá zbúchať na kolene, ako staré produkty VW a Škoda - servisáci na to budú čumieť ako báger na tvrdú hlinu. Ak máš do 20, tak si rovno zajednaj miesto na cintoríne a pár sáčkov, aby Ťa mali do čoho zozbierať, lebo na takéto auto treba dospieť... No a prestať dookola pozerať Fast and Furious - život je o inom.
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Toyota Supra IV
trosku si bol kruty, mas pravdu, ale dalo by sa to aj jemnejsie napisatRasťo napísal:Hmmm...čo takto hľadať na stránkach, kde sme Ťa odkázali?
2JZ-GTE - 33O koní
2JZ-GE - 245 koní
Rozdiel v cenách je relatívny - silnejšia verzia ak je v origo stave, býva o niekoľko tisíc drahšia... Ak chceš MKIV v skutočne dobrom stave, tak si priprav min 20 tisíc eur - ako kukám, tak tie lepšie kusy sú na predaj už vyše roka a držia si stále cenu... Len príklad auta, ktoré je to z lacnejšieho normálneho - nehavarovaného, LHD, manuál 6 sp : http://www.mobile.de/SIDpqLHFrXgb5ve27Z ... 1264518183& http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=tejlliqwqu4
Pár pripomienok - na naších cestách nevyužiteľný výkon (a ver, že S6-tky, čo majú fízli, sú rýchlejšie), vysoká piostka a spotreba, ak sa niečo v tom aute poxerie, tak sa nedoplatíš, lebo toto sa už nedá zbúchať na kolene, ako staré produkty VW a Škoda - servisáci na to budú čumieť ako báger na tvrdú hlinu. Ak máš do 20, tak si rovno zajednaj miesto na cintoríne a pár sáčkov, aby Ťa mali do čoho zozbierať, lebo na takéto auto treba dospieť... No a prestať dookola pozerať Fast and Furious - život je o inom.
....preco su tie sitne S6ky rychlejsie?...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Toyota Supra IV
Soráč za tú "krutosť", ale je lepšie povedať veci na rovinu, ako chodiť okolo horúcej kaše...a sám uznaj - MKIV sa stali slávne len a iba vďaka Fast and Furious - našťastie pre kopu slovákov boli v čase, keď film vybehol na trh tak drahé, že si ich asi fakt nikto nemohol dovoliť...inak by sa náš klub zmenil na tuzerinu, ako VW a spol... Pokiaľ si dobre pamätám, tak na SK je len jedna MKIV - hladká atmo...niekde na východe...
Tie S6 majú väčší výkon (tuším niečo okolo 500 koní) a nemajú rýchlostný obmedzovač... Ako nevylučujem, že nie sú na SK autá rýchlejšie ako S6 čo má polícia (ono tie ich S6 sú tiež tunené - neviem, či si ich videl a počul, ale je to iná sila), ale isto to nie sú Toyoty - sú to hold autá po veľkých a finančne sakra náročných úpravách...
Cez to všetko, ak sa Martinovi podarí zohnať za normálne prachy slušnú MKIV, tak budem happy, ak ju uvidím na zraze...
Tie S6 majú väčší výkon (tuším niečo okolo 500 koní) a nemajú rýchlostný obmedzovač... Ako nevylučujem, že nie sú na SK autá rýchlejšie ako S6 čo má polícia (ono tie ich S6 sú tiež tunené - neviem, či si ich videl a počul, ale je to iná sila), ale isto to nie sú Toyoty - sú to hold autá po veľkých a finančne sakra náročných úpravách...
Cez to všetko, ak sa Martinovi podarí zohnať za normálne prachy slušnú MKIV, tak budem happy, ak ju uvidím na zraze...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Toyota Supra IV
happy by sme boli asi vsetci, vidiet tak nazivo tu srandu...
no na motocykle ajtak nemaju.... taka R1, 1000RR ich necha hocikde v zrychleni a ak to manik vie, tak aj v zakrutach...
Pierce v jednom case uvazoval nad Suprou, neviem, ako je na tom teraz... a na vychode su tusim dve MK IV, jedna tusim v RV...
no na motocykle ajtak nemaju.... taka R1, 1000RR ich necha hocikde v zrychleni a ak to manik vie, tak aj v zakrutach...
Pierce v jednom case uvazoval nad Suprou, neviem, ako je na tom teraz... a na vychode su tusim dve MK IV, jedna tusim v RV...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Toyota Supra IV
No o jogurtoch na motorkách mi ani nevrav... Teraz som došiel do TN a mi pekne znepríjemňovali jazdu - taká hŕstka CZ desiatich napakovaných motorkárov - kváziturostov - v jeden moment idú 130 a zrazu všetci svorne stoja na prednom kolese - ma skoro drblo a toto mi urobili 3 krát - ani predbehnúť, ani ísť za nimi... Dvaja vedľa seba vrieskajúc a gestikulujúc na seba - žiaden problém - digitál v jednej ruke - druhá na riadidlách - žiaden problém. Viem, že toto bolo poriadne off topic, ale musel som...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Re: Toyota Supra IV
Jedna strieborna je v KE, videna pred mesiacom na parkovisku, skoro som spadol z noh. Tak nenapadne tam stala.
Lexus IS 200 1G-FE
Toyota Corolla E12 1,4 vvti
Yamaha XTZ 660 TENERE
EX - Toyota Starlet EP82 JednacelatriXLi
Toyota Corolla E12 1,4 vvti
Yamaha XTZ 660 TENERE
EX - Toyota Starlet EP82 JednacelatriXLi
Re: Toyota Supra IV
OT: tie policajne audiny maju standardne zapnuty obmedzovac rychlosti na 250km/h a ak maju tie "standardne" V10 motory, tak to ma vykon nieco malo nad 400PS. inak je to auto velmi pekne, to sa mu zapriet neda...
Radšej mŕtvy ako druhý...
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: Toyota Supra IV
chlapci, citam tu same rozpravky.
tie roky vyroby pasuju a dodnes je to kult, vdaka F&F sa sice ceny posrali, ale uz predtym to bolo auto ktora sa stalo kultom, hlavne kvoli tomu aka technika je v nom. Treba si uvedomit ze seriova supra je DETUNOVANA kvoli vyvoznym obmedzeniam z JPN. tych 280 - 320 PS v technicaku ma skor papierovu hodnotu, co som videl niektore seriove kusy na brzde,mali cca 350 PS. za PAR dolacov (a to doslova!!!) z toho spravis 500 PS auto, je na to vo svete mrte veci, neskutocne veci. Slavna sa stala prave kvoli tomu ze uz seriove komponenty su to najkvalitnejsie co sa da vobec kupit - prevodovka ti v seriovom stave vydrzi cokolvek, vnutornosti motora su dimenzovane do cca 600 PS atd.
Nevyhoda je samozrejme (ako pre koho) cisto zadny nahon (na rozdiel od Skyline) a vyssia vaha v serii.
Ci su policajne s4 rychlejsie? proti seriovej supre na dialnici mozno ano, inak neviem neviem... Policajne S4 su 4.2 v8 344PS, ziadne v10, kde by preboha dali 10 valcov? 2 by nosili v kufri???
Ta strieborna v KE je ex Rezesova, je v dost zufalom stave, ma ju predajca Toyoty v KE. Este tam mate aj cervenu.
"ak sa niečo v tom aute poxerie, tak sa nedoplatíš," nemyslim si, praveze ceny su prijatelne. ak si myslis ze su drahe, tak sa skus spytat vo VW na ND na tu s4...
tie roky vyroby pasuju a dodnes je to kult, vdaka F&F sa sice ceny posrali, ale uz predtym to bolo auto ktora sa stalo kultom, hlavne kvoli tomu aka technika je v nom. Treba si uvedomit ze seriova supra je DETUNOVANA kvoli vyvoznym obmedzeniam z JPN. tych 280 - 320 PS v technicaku ma skor papierovu hodnotu, co som videl niektore seriove kusy na brzde,mali cca 350 PS. za PAR dolacov (a to doslova!!!) z toho spravis 500 PS auto, je na to vo svete mrte veci, neskutocne veci. Slavna sa stala prave kvoli tomu ze uz seriove komponenty su to najkvalitnejsie co sa da vobec kupit - prevodovka ti v seriovom stave vydrzi cokolvek, vnutornosti motora su dimenzovane do cca 600 PS atd.
Nevyhoda je samozrejme (ako pre koho) cisto zadny nahon (na rozdiel od Skyline) a vyssia vaha v serii.
Ci su policajne s4 rychlejsie? proti seriovej supre na dialnici mozno ano, inak neviem neviem... Policajne S4 su 4.2 v8 344PS, ziadne v10, kde by preboha dali 10 valcov? 2 by nosili v kufri???
Ta strieborna v KE je ex Rezesova, je v dost zufalom stave, ma ju predajca Toyoty v KE. Este tam mate aj cervenu.
"ak sa niečo v tom aute poxerie, tak sa nedoplatíš," nemyslim si, praveze ceny su prijatelne. ak si myslis ze su drahe, tak sa skus spytat vo VW na ND na tu s4...
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: Toyota Supra IV
inak k tym motorom:
TT (2JZ-GTE) sa montoval aj do dalsich modelov Toyoty/Lexusu, napriklad Aristo (cize Lexus GS)
NA (2JZ-GE) sa daval vsade mozne, napriklad Toyota Aristo/GS, Lexus IS 300, Toyota Soarer/Lexus SC 300
TT (2JZ-GTE) sa montoval aj do dalsich modelov Toyoty/Lexusu, napriklad Aristo (cize Lexus GS)
NA (2JZ-GE) sa daval vsade mozne, napriklad Toyota Aristo/GS, Lexus IS 300, Toyota Soarer/Lexus SC 300
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný