IS300 Turbo
IS300 Turbo
Zdravím. Už niekoľko rokov som sa pohrával s myšlienkou oturbenia (resp. swapu) IS300vky, s predošlou mi to nevyšlo (z dôvodu predaja a enormných nákladov, keďže šlo o automat verziu), aj keď už to bolo na správnej ceste, no s touto ak do toho nič nepríde, by som to rád vyskúšal (samozrejme to závisí od času a peňazí). Viac menej mám už za tie roky usporiadané čo k tomu potrebujem a aký by mal byť zhruba rozpočet, čo ale doriešené nemám je programovanie. Do elektroniky som jeleň a pozitívne sa mi zatiaľ vyjadrilo k programovaniu oturbenej 2JZ-GEčky len pár ľudí a aj to je na vlásku a za strašné peniaze, preto som sa vás chcel opýtať, či neviete o niekom šikovnom, čo by šiel do niečoho takéhoto (a ideálne nie priamo firma, čo sa tým zaoberá, len nejaký šikovný macher)? Uvedomujem si, že na slovenské pomery, som teraz asi dal veľmi ťažkú otázku
1993 Toyota Supra MKIV
Re: IS300 Turbo
fuu, tak drzim palce, myslim, ze v tejto krajine sa len prehravaju mapy v 1.9tdi motoroch, takze som trochu skepticky k tomu, ze to bude bez tych strasnych penazi :/DenisLC napísal:Zdravím. Už niekoľko rokov som sa pohrával s myšlienkou oturbenia (resp. swapu) IS300vky, s predošlou mi to nevyšlo (z dôvodu predaja a enormných nákladov, keďže šlo o automat verziu), aj keď už to bolo na správnej ceste, no s touto ak do toho nič nepríde, by som to rád vyskúšal (samozrejme to závisí od času a peňazí). Viac menej mám už za tie roky usporiadané čo k tomu potrebujem a aký by mal byť zhruba rozpočet, čo ale doriešené nemám je programovanie. Do elektroniky som jeleň a pozitívne sa mi zatiaľ vyjadrilo k programovaniu oturbenej 2JZ-GEčky len pár ľudí a aj to je na vlásku a za strašné peniaze, preto som sa vás chcel opýtať, či neviete o niekom šikovnom, čo by šiel do niečoho takéhoto (a ideálne nie priamo firma, čo sa tým zaoberá, len nejaký šikovný macher)? Uvedomujem si, že na slovenské pomery, som teraz asi dal veľmi ťažkú otázku
jedneho casu tu chalani riesili nejaku supru, ktoru dali robit v cz nejakym sikovnym chalanom - ale neviem to teraz v rychlosti najst, kde to bolo..
[ Lexus IS200 '99, ex Suzuki Swift '05 4x4 ]
- grexos
- Toyota guru
- Príspevky: 2461
- Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
- Bydlisko: Gbely
- Kontaktovať používateľa:
Re: IS300 Turbo
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
Re: IS300 Turbo
S chlapmi z kageki som debatoval, sú to machri a sú doma v JDM motoroch, o tom niet pochýb, no je tu trocha problém, že odniesť auto do čiech + pár dní tam pobudnúť (toto nie je záležitosť na pár hodín) + keďže sú machri, vedia svoju robotu oceniť...človek si to spočíta a zhruba toľko, čo dá do samotnej mechaniky, mu zožerie elektronika a keďže zatiaľ nemám tlačiareň na bubáky, je to pre mňa trocha problém ak by nebola iná možnosť, ani žiaden šikovný človek, ktorý by sa do toho chcel pustiť, tak by som samozrejme šiel touto cestou, ale rád by som nejaké prachy ušetril...možno ma vysmejete, načo sa chcem púšťať do takejto úpravy, keď až tak pozerám na peniaze, ale ako som spomínal vyššie, nemám zatiaľ tlačiareň...
1993 Toyota Supra MKIV
Re: IS300 Turbo
vcera na autosalone v nitre bola vystavena GT86 s 2JZ swapom, upravovali to kosicania ale nepamatam sa uz ako sa volali ja som rozmyslal o 1UZ swape do ISka, financie by aj boli ale najst niekoho kto by to poskladal je asi nemozne
Re: IS300 Turbo
grexos dikgrexos napísal:http://www.kageki-racing.com/cz/
este rozmyslam, mmracing si neskusal, ako by to videli? myslim, ze som na ich webe davnejsie videl nejakeho japonca na vlastny projekt, tak sa uz mozno nieco poducili tiez..
[ Lexus IS200 '99, ex Suzuki Swift '05 4x4 ]
-
- začiatočník
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: Štvrtok, 19. Júla 2012, 08:58
- Bydlisko: Bratislava
Re: IS300 Turbo
lukas, treba sa ucit po rusky a studovat ruske fora...
ja co osm len tak zbezne prebehol drive2.com, tak som tam nasiel kopec swapov v IS... ci uz 2jz, 1jz alebu úzetka
ja co osm len tak zbezne prebehol drive2.com, tak som tam nasiel kopec swapov v IS... ci uz 2jz, 1jz alebu úzetka
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: IS300 Turbo
René Alexander, ucastnik KOE.lukasc napísal:vcera na autosalone v nitre bola vystavena GT86 s 2JZ swapom, upravovali to kosicania ale nepamatam sa uz ako sa volali ja som rozmyslal o 1UZ swape do ISka, financie by aj boli ale najst niekoho kto by to poskladal je asi nemozne
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
Re: IS300 Turbo
no o tej GT86ke som už počul, aj keď osobne som to auto ešte nevidel a ani nepoznám majiteľa, ale iste bude čosi vedieť o tých motoroch a programovaní, to je dobrý typ, vďaka.
null: s chlapmi z mmka som hovoril asi pred 3-mi rokmi, keď som ešte mal karbónovú 300vku a vtedy nereagovali veľmi pozitívne, ale je pravda, že už to je nejaká doba a najskôr už sa dosť zlepšili v programovaní.
lukasc: UZ sú super motory, brat mal 3UZ-FE v jeho GS430tke a ten motor bol jedným slovom parádny, viem si predstaviť čo by to mohlo robiť v ISkovej kasni, ale prestavba je niekoľkonásobne komplikovanejšia než 2JZ-GTE resp. oturbenie GEčka...aj keď v tvojom prípade, keďže máš 200vku, nie 300vku, je to jedno...narovinu to je šialene komplikovaná prestavba s ohľadom na to, čo som o tej prestavbe kukal v rýchlosti - musíš meniť prakticky pol auta, motor, prevodovku, kardán, diferák, poloosy, takmer celú kabeláž, brzdový rozdelovač (ideálne aj s brzdami na komplet) a to ešte nehovorím, že by si mal nenormálne ťažký predok, takže by bolo auto neskutočne zle ovládateľné...
null: s chlapmi z mmka som hovoril asi pred 3-mi rokmi, keď som ešte mal karbónovú 300vku a vtedy nereagovali veľmi pozitívne, ale je pravda, že už to je nejaká doba a najskôr už sa dosť zlepšili v programovaní.
lukasc: UZ sú super motory, brat mal 3UZ-FE v jeho GS430tke a ten motor bol jedným slovom parádny, viem si predstaviť čo by to mohlo robiť v ISkovej kasni, ale prestavba je niekoľkonásobne komplikovanejšia než 2JZ-GTE resp. oturbenie GEčka...aj keď v tvojom prípade, keďže máš 200vku, nie 300vku, je to jedno...narovinu to je šialene komplikovaná prestavba s ohľadom na to, čo som o tej prestavbe kukal v rýchlosti - musíš meniť prakticky pol auta, motor, prevodovku, kardán, diferák, poloosy, takmer celú kabeláž, brzdový rozdelovač (ideálne aj s brzdami na komplet) a to ešte nehovorím, že by si mal nenormálne ťažký predok, takže by bolo auto neskutočne zle ovládateľné...
1993 Toyota Supra MKIV
Re: IS300 Turbo
denis urcite je to narocne, to je mi jasne ale zas ani nie nerealne, daju sa pozhanat tie veci aj cely frontcut.. inak co som kukal video z prestavby https://www.youtube.com/watch?v=ZmV1hp6ZqG0 tak hovorili ze vaha UZ motora je porovnatelna s povodnym motorom z IS300ky.. keby som bol mechanik tak sa pustim do toho ale zial s mojimi skusenostami mi ostava len slintat nad videami a uvazovat o inom "hobby" aute
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: IS300 Turbo
denis, prestavba na is V8 by praveze nemusela byt az taka narocna, ak by si si zohnal cele donor auto, napriklad taka LS prvej generacie musi byt zadarmo po celej EU/UK
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
Re: IS300 Turbo
lukasc: trocha som pokukal váhy a máš pravdu...som VEĽMI prekvapený, ale 2JZ-GE v automate váži údajne presne toľko isto čo 1UZ-FE v automate...no v živote by som nepovedal, že váha R6 s relatívne modernou prevodovkou bude rovnaká ako V8 s relatívne zastaralou prevodovkou...
elvis: máš pravdu, donor auto by nebol žiaden problém zohnať, aj teraz je na slovensku na predaj stará LS400ka za 1300 eur čo je v porovnaní s turbením alebo swapovaním 2JZ cca polovičná cena (len za samotný motor) a máš komplet auto, ale stále by si musel spraviť komplet káblovačku (čo pri 2JZ v mojom prípade nemusím) a povedzme, že rozsah prác by bol porovnateľný ako swapovanie či turbenie, no čo je najväčší nedostatok je, že to máš v zastaralom 4-stupňovom automate a ak viem správne, tak UZká sa ani v manuále nerobili, takže nevieš ani dopasovať inú prevodovku (opravte ma ak sa mýlim)...suma sumárum v mojom prípade by som získal oproti 2JZ-GE nejakých 30 koní a zvuk V8 ale nakoniec by som stratil oveľa viac - manuálnu prevodovku a možnosť a široké spektrum úprav 2JZ-GTE
elvis: máš pravdu, donor auto by nebol žiaden problém zohnať, aj teraz je na slovensku na predaj stará LS400ka za 1300 eur čo je v porovnaní s turbením alebo swapovaním 2JZ cca polovičná cena (len za samotný motor) a máš komplet auto, ale stále by si musel spraviť komplet káblovačku (čo pri 2JZ v mojom prípade nemusím) a povedzme, že rozsah prác by bol porovnateľný ako swapovanie či turbenie, no čo je najväčší nedostatok je, že to máš v zastaralom 4-stupňovom automate a ak viem správne, tak UZká sa ani v manuále nerobili, takže nevieš ani dopasovať inú prevodovku (opravte ma ak sa mýlim)...suma sumárum v mojom prípade by som získal oproti 2JZ-GE nejakých 30 koní a zvuk V8 ale nakoniec by som stratil oveľa viac - manuálnu prevodovku a možnosť a široké spektrum úprav 2JZ-GTE
1993 Toyota Supra MKIV
Re: IS300 Turbo
http://xcessivemanufacturing.com/index. ... 5x-ta.html mozno takyto adapter by vyriesil problem s automatickou prevodovkou ale zas zohnat W58 prevodovku..
Re: IS300 Turbo
ja mám W58čku...sakra...to je zaujímavé...!!!lukasc napísal:http://xcessivemanufacturing.com/index. ... 5x-ta.html mozno takyto adapter by vyriesil problem s automatickou prevodovkou ale zas zohnat W58 prevodovku..
1993 Toyota Supra MKIV
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: IS300 Turbo
no a uz je chrobak v hlave haha
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní