mr.s: je pravdou, že na obale diferáku som nič nenašiel, teda je možné, že tam je čosi iné, diferák už bol robený, v podstate mi to ani nevadí, keďže všetko funguje ako má. možno sa mýlim, ale keď sú kolesá vo vzduchu, diferák "si myslí"(viem, trocha blbé vyjadrenie, ale verím, že pochopiteľné), že sú kolesá pod záťažou, minimálne mi k tejto myšlienke sedí fakt, že vtedy zopína trakčnú kontrolu. keďže som ju následne vypol tak sa diferák správal ako pod záťažou a preto sa točili kolesá obe. tak či tak, čo sa oklamať nedá, sú čiary na asfalte pri plnom vytočnení a tie sú 2. viem, že torsen by mal fungovať ako bežný open bez záťaže, na USA fórach je o tom veľa písané. je fajn, že aj na slovensku je niekto, kto sa do toho vyzná
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ja mám lexus krátko, ešte sa o ňom veľa musím naučiť, ale nikto nespadol z neba učený, takže privítam názory skúsenejšieho človeka. hlavne ak má v garáži 500k 300ZX...pri našom telefonáte som spomínal, že toto číslo v tomto aute chceme s bráškom prekonať a za tým si stojím
gabriel: skôr by som volil V16x prevodovku z MKIV, údajne sú o poriadny kus silnejšie, akurát to je tak maximálne výhliadka do budúcna, momentálne mám kam dávať peniaze
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ale ďakujem, minimálne je to zaujímavá ponuka