Toyota Land Cruiser
- GunslingerPK
- panic
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: Utorok, 11. Apríla 2006, 21:34
- CelicaNR
- Toyota guru
- Príspevky: 1599
- Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
- Bydlisko: Bratislava, Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
No mozno ak prides na LC tak sa vidime zajtra v pristave na airsofte(aspon co mi Vlado vravel ze prides )...
Ale ako som pochopil je to nieco ako Apexi co ma S-AFC ?
Ale ako som pochopil je to nieco ako Apexi co ma S-AFC ?
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
- GunslingerPK
- panic
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: Utorok, 11. Apríla 2006, 21:34
Ano, zajtra idem na LC takze sa uvidime
Tak ako pises - je to presne ono s rozdielom ze je to uz predprogramovane tusim na tri urovne (nastavujes len +10%, +20% alebo +30%).
Apexi S-AFC co som mal na Celice GT4ke bol sice trocha flexibilnejsi, dala sa na nom nastavit palivova mapa presne podla otacok aj pre WOT (aj ked tiez viacmenej ignoroval ostatne snimace), ale zasa pri diesli je to o niecom inom (tie tri vykonove stupne su vraj kazdy odskusany na brzde na tom ktorom motore). Ked som na Apexim prilis vytiahol palivove mapy na GT4ke (turbobenzin), tak negativom bola viacmenej len zbytocne vysoka spotreba - zvysne palivo len chladilo valce, u diesla by to ale bolo horsie nehovoriac o dymovej clone za autom .
C u tomorrow
Tak ako pises - je to presne ono s rozdielom ze je to uz predprogramovane tusim na tri urovne (nastavujes len +10%, +20% alebo +30%).
Apexi S-AFC co som mal na Celice GT4ke bol sice trocha flexibilnejsi, dala sa na nom nastavit palivova mapa presne podla otacok aj pre WOT (aj ked tiez viacmenej ignoroval ostatne snimace), ale zasa pri diesli je to o niecom inom (tie tri vykonove stupne su vraj kazdy odskusany na brzde na tom ktorom motore). Ked som na Apexim prilis vytiahol palivove mapy na GT4ke (turbobenzin), tak negativom bola viacmenej len zbytocne vysoka spotreba - zvysne palivo len chladilo valce, u diesla by to ale bolo horsie nehovoriac o dymovej clone za autom .
C u tomorrow
GunslingerPK
LC120
LC80
LC120
LC80
- toudy
- panic
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: Piatok, 19. Januára 2007, 16:13
- Kontaktovať používateľa:
Moja TLCJ120...
D-4D, 5A/T, chip, ARB, SS, OME, SW 12000, SW 9500, CB, GY Wrangler MTR
skype: toudyvalu
skype: toudyvalu
- GunslingerPK
- panic
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: Utorok, 11. Apríla 2006, 21:34
Land Cruisers
Nazdar Toudy, velmi pekne urobena 120ka, dufam ze sa tohto roku stretneme na nejakom zraze a pokecame
Tiez sa trochu pochvalim - podarilo sa mi splnit si davny sen - LandCruiser 80tku (na 120ke do vacsich uprav nechcem ist kedze na nej jazdim po celej europe).
Je to 1997cka (posledny rok co sa robili a vraj najlepsi seriovo robeny offroad aky kedy Toyota postavila, mozno s vynimkou MegaCruisera . Je to uplne presne ten model/vybava co som hladal (s vynimkou farby interieru a exterieru - aj ked na polovici exterieru som uz farbu zmenil , je to automat 4.5l V6 benzin, tri uzavierky, plna vybava, atd. atd. a uz som zacal s upravami
Tiez sa trochu pochvalim - podarilo sa mi splnit si davny sen - LandCruiser 80tku (na 120ke do vacsich uprav nechcem ist kedze na nej jazdim po celej europe).
Je to 1997cka (posledny rok co sa robili a vraj najlepsi seriovo robeny offroad aky kedy Toyota postavila, mozno s vynimkou MegaCruisera . Je to uplne presne ten model/vybava co som hladal (s vynimkou farby interieru a exterieru - aj ked na polovici exterieru som uz farbu zmenil , je to automat 4.5l V6 benzin, tri uzavierky, plna vybava, atd. atd. a uz som zacal s upravami
GunslingerPK
LC120
LC80
LC120
LC80
- fajry
- administrátor
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
- Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
- Kontaktovať používateľa:
! super. Hod sem aj nejake fotky a tie upravy urcite popis! Nie je tu vela ludi, co ma LandCruisera ... Takze Tvoje info budu zaujimave a cenne.
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
- toudy
- panic
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: Piatok, 19. Januára 2007, 16:13
- Kontaktovať používateľa:
Re: Land Cruisers
LC80 je osvedcena klasika, skratka nezmar. No ako pri kazdom z drhuej ruky kupnom aute si treba davat pozor na určité veci...dobre bazarove recenzie ma CZ časák http://www.auto4x4.cz. MegaCruiser je u nas neopuyzitelny, prilis siroky, dobry akurat na púšť,...a slaby motor. Akurát rešpekt na ceste, to by som bral!GunslingerPK napísal:Nazdar Toudy, velmi pekne urobena 120ka, dufam ze sa tohto roku stretneme na nejakom zraze a pokecame
Tiez sa trochu pochvalim - podarilo sa mi splnit si davny sen - LandCruiser 80tku (na 120ke do vacsich uprav nechcem ist kedze na nej jazdim po celej europe).
Je to 1997cka (posledny rok co sa robili a vraj najlepsi seriovo robeny offroad aky kedy Toyota postavila, mozno s vynimkou MegaCruisera . Je to uplne presne ten model/vybava co som hladal (s vynimkou farby interieru a exterieru - aj ked na polovici exterieru som uz farbu zmenil , je to automat 4.5l V6 benzin, tri uzavierky, plna vybava, atd. atd. a uz som zacal s upravami
D-4D, 5A/T, chip, ARB, SS, OME, SW 12000, SW 9500, CB, GY Wrangler MTR
skype: toudyvalu
skype: toudyvalu
- toudy
- panic
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: Piatok, 19. Januára 2007, 16:13
- Kontaktovať používateľa:
Už mám čo to odjazdené, no je to iný druh adrenalínu ako ísť na plný plyn, dymiace pneu, power slide,..., vyleštený lak,... Keď ho umyjem tak je pekné, no zaprasené nikoho neláka ani poškriabť nie to sa oň oprieť napr. na preplnenom parkovisku. Vždy mám miesto. Keď bude stretko tak by som aj prišiel. Dík za stránku.Voloďa napísal:toudy je uz tusim dlhorocny off-roadista - takze aj od neho uvitame akekolvek zazitky a rady z realneho zivota.
A mimochodom - pekne urobena web stranka
D-4D, 5A/T, chip, ARB, SS, OME, SW 12000, SW 9500, CB, GY Wrangler MTR
skype: toudyvalu
skype: toudyvalu
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
toudy, marian a peto, snad dojdete na ten zraz, na babe je aj taky mierny very light off road teren
viewtopic.php?t=1650
viewtopic.php?t=1650
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
- GunslingerPK
- panic
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: Utorok, 11. Apríla 2006, 21:34
Update
marian.f: Tiez sa pripajam ku gratulacii a prajem vela km bez nehody !
Elvis: Dakujem za pozvanie a uz sa tesim, aj ked asi dojdem az neskor poobede (30.6. strielam na Majstrovstvach Slovenska).
Inak, na 120tke som mal nedavno problem so starterom (vraj sa to vyskytuje na vsetkych novsich modeloch co maju tento typ starteru po cca 125,000km), ale Toyota sa nezaprela a servis vysiel v ustrety a zatiahol polovicu nakladov aj ked sa to objavilo az po zaruke.
S 80tkou zatial maximalna spokojnost, som velmi prijemne prekvapeny snad vo vsetkych ohladoch (dokonca aj spotreba sa pri dlhsich trasach drzi na rozumnej urovni), par photos:
Pri kupe:
http://www.tuningklub.sk/t_uphotos/0000 ... 16736b.jpg
Po mojom druhom stadiu uprav:
http://www.tuningklub.sk/t_uphotos/0000 ... 17129b.jpg
Zdvihnutie (OME) zatial stale odkladam z praktickych dovodov, ale asi sa mu nevyhnem a onedlho uz budu mat tie nove A/T pneu viac priestoru Este musim vyspekulovat ako prehodit nocne videnie do ARBcka v ktorom moc priestoru neni, a par dalsich drobnosti, ale to uz su len ceresnicky na torte
Elvis: Dakujem za pozvanie a uz sa tesim, aj ked asi dojdem az neskor poobede (30.6. strielam na Majstrovstvach Slovenska).
Inak, na 120tke som mal nedavno problem so starterom (vraj sa to vyskytuje na vsetkych novsich modeloch co maju tento typ starteru po cca 125,000km), ale Toyota sa nezaprela a servis vysiel v ustrety a zatiahol polovicu nakladov aj ked sa to objavilo az po zaruke.
S 80tkou zatial maximalna spokojnost, som velmi prijemne prekvapeny snad vo vsetkych ohladoch (dokonca aj spotreba sa pri dlhsich trasach drzi na rozumnej urovni), par photos:
Pri kupe:
http://www.tuningklub.sk/t_uphotos/0000 ... 16736b.jpg
Po mojom druhom stadiu uprav:
http://www.tuningklub.sk/t_uphotos/0000 ... 17129b.jpg
Zdvihnutie (OME) zatial stale odkladam z praktickych dovodov, ale asi sa mu nevyhnem a onedlho uz budu mat tie nove A/T pneu viac priestoru Este musim vyspekulovat ako prehodit nocne videnie do ARBcka v ktorom moc priestoru neni, a par dalsich drobnosti, ale to uz su len ceresnicky na torte
GunslingerPK
LC120
LC80
LC120
LC80
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných