Corolla E12 - problémy
Moderátor: AndyGTP
-
- panic
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: Nedeľa, 13. Septembra 2015, 10:42
Corolla E12 - problémy
Zdravím všetkých Corollákov,
pár dní som novým majiteľom Toyoty Corolly 2006, ktorú som kúpil od kolegu za veľmi dobrú cenu s vedomím niektorých chýb, ktoré by som chcel teraz riešiť... Ešte predtým, ako zájdem do autoservisu by som rád aj s vašou pomocou zúžil okruh problémov, o ktoré sa môže jednať...
1. klepotanie pri vyšších rýchlostiach, resp. pri prejazde po nerovnostiach niekde medzi volantom a ľavým kolesom...
2. častý problém pri zaradzovaní trojky z neutrálu, resp. pri podradovaní zo štvorky...
Viem, ze medzi vami je veľa fundovaných nadšencov, ktorí mi budú vedieť predpovedať problém a možno aj poradiť, ako ho riešiť...
pár dní som novým majiteľom Toyoty Corolly 2006, ktorú som kúpil od kolegu za veľmi dobrú cenu s vedomím niektorých chýb, ktoré by som chcel teraz riešiť... Ešte predtým, ako zájdem do autoservisu by som rád aj s vašou pomocou zúžil okruh problémov, o ktoré sa môže jednať...
1. klepotanie pri vyšších rýchlostiach, resp. pri prejazde po nerovnostiach niekde medzi volantom a ľavým kolesom...
2. častý problém pri zaradzovaní trojky z neutrálu, resp. pri podradovaní zo štvorky...
Viem, ze medzi vami je veľa fundovaných nadšencov, ktorí mi budú vedieť predpovedať problém a možno aj poradiť, ako ho riešiť...
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Corolla E12 - problémy
1. To bude vola niekde v podvozku. Treba to zdvihnut a pozriet cez monitor to nejde.
2. Neviem co myslis problemom pri zaraovani. Ale myslim si, ze to bude synchron na 3. Bud sa s tym naucis zit alebo repas prevodovky.
2. Neviem co myslis problemom pri zaraovani. Ale myslim si, ze to bude synchron na 3. Bud sa s tym naucis zit alebo repas prevodovky.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
-
- panic
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: Nedeľa, 13. Septembra 2015, 10:42
Re: Corolla E12 - problémy
Ďakujem za odpoveď... Tu klepanie hneď začnem riešiť...
Čo znamená ten synchron? Koľko by stál taký repas prevodovky?
Čo znamená ten synchron? Koľko by stál taký repas prevodovky?
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Corolla E12 - problémy
Synchron vyrovnava rychlosti jednotlivych hriadeli v prevodovke pri preradeni rychlosti.
Pokial je poskodeny, tak nestiha vyrovnat rychlost a potom to ide cez zuby pripadne moze este piskat alebo tazko sa zaradovat.
Da sa s tym jazdit pokial budes jemny pri preradovani na stupen s poskodenym synchronom. Musis mu dat cas aby stihol spravit svoju pracu, lebo mu to trva alebo sa nauc podradovat s medziplynom, vtedy vyrovnas rychlosti hriadely a synchron nema skoro zaidnu pracu.
Repas prevodovky so zhodenim a nahodenim rataj minimalne 600 eur. Ked uz bude dole, tak by som menil aj vonkajsie loziska na hriadeli, nech ti potom nezacnu hucat.
Pokial je poskodeny, tak nestiha vyrovnat rychlost a potom to ide cez zuby pripadne moze este piskat alebo tazko sa zaradovat.
Da sa s tym jazdit pokial budes jemny pri preradovani na stupen s poskodenym synchronom. Musis mu dat cas aby stihol spravit svoju pracu, lebo mu to trva alebo sa nauc podradovat s medziplynom, vtedy vyrovnas rychlosti hriadely a synchron nema skoro zaidnu pracu.
Repas prevodovky so zhodenim a nahodenim rataj minimalne 600 eur. Ked uz bude dole, tak by som menil aj vonkajsie loziska na hriadeli, nech ti potom nezacnu hucat.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
- sonnicek
- Toyota guru
- Príspevky: 1073
- Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
- Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto
Re: Corolla E12 - problémy
to preradovanie je az tak zle? mna to tiež sem-tam potrapi ale velmi pomohla vymena prevodoveho oleja možno to znie hlupo a pri technickom okienku ake tu dal smutok to vyzera ze chcem lepit tu prevodovku zuvačkou k podvozku sa nevyjadrujem pravdepodobne tyčky stabilizatora + gumy neviem kolko maš nabehané?
Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Corolla E12 - problémy
Tak pan nam nenapisal aky ma presne problem s prevodovkou.
Vymena oleja moze pomoct ale len ked su to jemne problemy a skor ked ide tazko zaradit prevod. Ale pokial je problem vaznejsi a iba na jednom prevode, tak olej uz zidne zazraky nespravi.
Vymena oleja moze pomoct ale len ked su to jemne problemy a skor ked ide tazko zaradit prevod. Ale pokial je problem vaznejsi a iba na jednom prevode, tak olej uz zidne zazraky nespravi.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
-
- panic
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: Nedeľa, 13. Septembra 2015, 10:42
Re: Corolla E12 - problémy
Pri podraďovaní, resp. zaradzovaní trojky z neutrálu tam v 50 percentách tú páku nedostanem... Musím buď na dvojku, alebo opäť na štvorku...
- sonnicek
- Toyota guru
- Príspevky: 1073
- Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
- Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto
Re: Corolla E12 - problémy
tak to už je važnejšie, nejde to ani s citom a pomalšie?
Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic
-
- panic
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: Nedeľa, 13. Septembra 2015, 10:42
Re: Corolla E12 - problémy
ale stane sa, ze to tam na druhý pokus nejak dostanem... ALe ako vravím, z dvojky na trojku to ide krásne...
Re: Corolla E12 - problémy
Nazdar ked mas problem preradit alebo podradit 3 skus z medziplynom pri stlaceni spojky naprazdno plyn a potom preradit alebo podradit.Ja som to takto robil ale nebavilo ma to,bolo to obmedzujuce. Bol som priamo v toyote na diagnostiku a povedali vymenit spojku a kulisu.O prevodovke nic nepovedali.cenu mi vyratali na opravu aj dielce na nejakych 1100e,takze radsej som isel znamemu a zacali sme vymenou spojky,kulisu sme nemenili.Odvtedy som problemy nemal,takze bolo po probleme.
-
- panic
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: Nedeľa, 13. Septembra 2015, 10:42
Re: Corolla E12 - problémy
A čo stála výmena samotnej spojky? Prejavovala sa jej porucha aj nejak inak?
Re: Corolla E12 - problémy
1.zacal by som diagnostikou priamo v toyote cca 30e pozor treba povedat len ohladne spojka,prevodovka a kulisa nic ine.
2.dalej ked sa ukaze problem je dobre u znameho to spravit lebo spojka je cca u nich na 400e a praca 200e co bysom uz asi predal aj auto pomaly a kulisa 200e a praca 200e nenormalne drahe,prevodovka nemam prehlad ale tiez bude nakladna,takze radsej znamemu potom.My sme isli na tu spojku a bolo po probleme,takze kulisu sme nechali tak.
2.dalej ked sa ukaze problem je dobre u znameho to spravit lebo spojka je cca u nich na 400e a praca 200e co bysom uz asi predal aj auto pomaly a kulisa 200e a praca 200e nenormalne drahe,prevodovka nemam prehlad ale tiez bude nakladna,takze radsej znamemu potom.My sme isli na tu spojku a bolo po probleme,takze kulisu sme nechali tak.
Re: Corolla E12 - problémy
este jedna vec u coroll 1.4 vvti treba davat pozor aj na klinovy remen ktory byva popraskany laik to neuvidi dkonca ani nepiska takze moze sa potom hlavne v zime na studene starty pretrhnut,dalej od prvovyrob co mam aj ja 2002 boli menej odolne piestne kruzky takze cicali olej co sa mi potvrdilo pri dlhsich trasach a vyssej rychlosti,pri kratkych to necica.Inac okrem spojky a klinoveho remena som nic nemenil takze na stare auto pomerne dobre,spotreba mesto sa pohybuje v zime cca do 8.6 dialnica do 130km 8.2 a 50km do 90km 6.2.Netreba ho setrit vydrzi dost aj do vysokych otackach,brzdy ma vela krat zachranili
-
- panic
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: Nedeľa, 13. Septembra 2015, 10:42
Re: Corolla E12 - problémy
Takže synchrón spôsobovala odchádzajúca spojka... Všetko je už ok...
Re: Corolla E12 - problémy
Dobry den. Ozivim na chvilu tuto temu. Mam Corollu e12 ma nabehanych 240 tis km 1,6 motor. Ide ako hodinky ale zacala mi robit podobne problemi ako tu opisoval pan pre par rokmi. Tazko sa podradzuje so 4 do 3 a stava sa mi sem tam ako keby sa zasekla jednotka. Nejde vyradit. Treba pouzit viac sili ale je to fakt len sem tam. Inac ostatne rychlosti idu "jednym prstom" lahucko... Moze to byt fakt ta spojka?
Ak by sa ozval autor temy tak by som sa chcel opytat ci sa mu to po vymene spojky uz nevratilo a ci z odstupom casu moze povedat ze to bolo spojkou. Dakujem
Ak by sa ozval autor temy tak by som sa chcel opytat ci sa mu to po vymene spojky uz nevratilo a ci z odstupom casu moze povedat ze to bolo spojkou. Dakujem
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných