Tie co odisli po 1,5 roku boli praveze Meyle HD.Tak neviem.
Corolla E12 - problémy
Moderátor: AndyGTP
Re: Corolla E12 - problémy
Toyota Corolla E12 1,4 VVTi,Benzin,rok.vyroby 2005,3.dverova.
Re: Corolla E12 - problémy
no super
Tak potom tie monroe vymeníš tak na vianoce.
ja som meyle osobne nemal - ani HD ani obyč. Viem o nich preto, lebo mam este hondu a práve hondisti ich používajú ( ja nie - ak budem musiet meniť kupujem sankei 555)
Vlastnu skusenost s toyotou mam s NOK- boli na aute original (ale nezohnatelné, takže škoda riešiť), potom pri cca. 340tkm sa dávali Nipparts. Tie vydržali do 383tkm a potom som daval Yamato - tieto vydržali do 433tkm a potom som dal vtedy "novú" značku na trhu- Febest - mne držali za tu cenu velmi dobre ( vtedy som dal za predné 4€/kus) ale co pisali ostatní tak dnes už tak kvalitní nie sú. Febesty vydržali do 479tkm jedna a druhá potiahla do 486tkm. No a potom Oyodo. Tie asi najlepšie z tých čo som mal. Teda podla subjektívneho pohladu - prevedenie a tak. nestihli ale ukázať svoju výdrž, lebo auto bolo pri svojich 504tkm dočasne odhlásené.
Takže z mojej praxe :
Nipparts- 43tkm
Yamato - 50tkm
Febest - 46tkm/53tkm
Oyodo - po 25tkm ako nové, ale už asi nezostarnú
Toto všetko boli predné.
Co sa zadných týka tam boli dávané pri 342tkm tyčky SWAG ( lebo pri výmene tlmiča musela sa jedna "odflexiť ". Tieto ale vydržali do 383tkm ked som daval FEBI. Febi sa porúčalo a bolo vymenené pri 433tkm spolu s prednými tiež za FEBEST. Tieto su tam doteraz, teda kým bolo auto odstavené nabehali 71tkm a stále držia. Ale toto je zadok. Tam to nie je tak namáhané. je to este viacprvková náprava.
Každopádne žiadna z nich nedala tolko čo pôvodný NOK.
Keby že mením nabudúce, dávam jednoznčne sankei 555. Sú sice raz tak drahé ako priemer, ale vydržia viac než originály, takže nie je o čom. Momentálne mám este jednu Carinu, má teraz 335tkm a tyčky pôvodné. Od bývalého majitela som dostal sice komplet diely na podvozok , ktoré sa chystal vymenit - tyčky, horné uloženia tlmičov, gumy stabíkov a neviem teraz čo ešte...mimochodom tiež Febest, ale po predošlej skusenosti, kým to fakt neodíde, nemením.
Tak potom tie monroe vymeníš tak na vianoce.
ja som meyle osobne nemal - ani HD ani obyč. Viem o nich preto, lebo mam este hondu a práve hondisti ich používajú ( ja nie - ak budem musiet meniť kupujem sankei 555)
Vlastnu skusenost s toyotou mam s NOK- boli na aute original (ale nezohnatelné, takže škoda riešiť), potom pri cca. 340tkm sa dávali Nipparts. Tie vydržali do 383tkm a potom som daval Yamato - tieto vydržali do 433tkm a potom som dal vtedy "novú" značku na trhu- Febest - mne držali za tu cenu velmi dobre ( vtedy som dal za predné 4€/kus) ale co pisali ostatní tak dnes už tak kvalitní nie sú. Febesty vydržali do 479tkm jedna a druhá potiahla do 486tkm. No a potom Oyodo. Tie asi najlepšie z tých čo som mal. Teda podla subjektívneho pohladu - prevedenie a tak. nestihli ale ukázať svoju výdrž, lebo auto bolo pri svojich 504tkm dočasne odhlásené.
Takže z mojej praxe :
Nipparts- 43tkm
Yamato - 50tkm
Febest - 46tkm/53tkm
Oyodo - po 25tkm ako nové, ale už asi nezostarnú
Toto všetko boli predné.
Co sa zadných týka tam boli dávané pri 342tkm tyčky SWAG ( lebo pri výmene tlmiča musela sa jedna "odflexiť ". Tieto ale vydržali do 383tkm ked som daval FEBI. Febi sa porúčalo a bolo vymenené pri 433tkm spolu s prednými tiež za FEBEST. Tieto su tam doteraz, teda kým bolo auto odstavené nabehali 71tkm a stále držia. Ale toto je zadok. Tam to nie je tak namáhané. je to este viacprvková náprava.
Každopádne žiadna z nich nedala tolko čo pôvodný NOK.
Keby že mením nabudúce, dávam jednoznčne sankei 555. Sú sice raz tak drahé ako priemer, ale vydržia viac než originály, takže nie je o čom. Momentálne mám este jednu Carinu, má teraz 335tkm a tyčky pôvodné. Od bývalého majitela som dostal sice komplet diely na podvozok , ktoré sa chystal vymenit - tyčky, horné uloženia tlmičov, gumy stabíkov a neviem teraz čo ešte...mimochodom tiež Febest, ale po predošlej skusenosti, kým to fakt neodíde, nemením.
Civic 1.8 FD7 06 Turkey
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní