E11 silvertop vyfuk/zvody
Moderátor: AndyGTP
-
- začiatočník
- Príspevky: 323
- Dátum registrácie: Utorok, 20. Marca 2007, 09:30
- Bydlisko: 90%BA - 10%Spisska Nova Ves
- Kontaktovať používateľa:
E11 silvertop vyfuk/zvody
Ahojte,
vyzera to tak, ze zvody a najma vyfuk budem musiet vyriesit komplet cely, a nie len koncovy tlmic ako som povodne planoval. (vid https://picasaweb.google.com/1024529735 ... 1054/E11St# )
Hladal som kontak na JaFera, no nepodarilo sa. Viete niekoho odporucit v okoli BA ? (ama pezinok je momentalne prilis draha pre mna, ale asi si aj tak necham pripravit ponuku).
Chcem ist cetou objednania zvodov a vyroby custom vyfuku Jaferom alebo niekym podobym.
Katalizator nahradit rezonatorom / priechodnym tlmicom a ako koncovy pouzit http://www.a1racing.cz/vyfuk/celonerezo ... racing-13/ s navarenou koncovkou maleho priemeru. Ziadne dunenie nesmie byt pocut.
dik za rady k setupu a pripadne kontakty.
vyzera to tak, ze zvody a najma vyfuk budem musiet vyriesit komplet cely, a nie len koncovy tlmic ako som povodne planoval. (vid https://picasaweb.google.com/1024529735 ... 1054/E11St# )
Hladal som kontak na JaFera, no nepodarilo sa. Viete niekoho odporucit v okoli BA ? (ama pezinok je momentalne prilis draha pre mna, ale asi si aj tak necham pripravit ponuku).
Chcem ist cetou objednania zvodov a vyroby custom vyfuku Jaferom alebo niekym podobym.
Katalizator nahradit rezonatorom / priechodnym tlmicom a ako koncovy pouzit http://www.a1racing.cz/vyfuk/celonerezo ... racing-13/ s navarenou koncovkou maleho priemeru. Ziadne dunenie nesmie byt pocut.
dik za rady k setupu a pripadne kontakty.
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: E11 silvertop vyfuk/zvody
To neděláš dobře s těma sirkama, Jaromíre...
Nechcem ti moc kecat do toho, ako si sa rozhodol, ale skusim ti ponuknut moj nazor. Myslim si, ze industrialnymi, lestenymi zvodmi z internetu moc neusetris. Ale ak by si ich zohnal pod 250 eur s dovozom, danou a clom, tak je to ok. Vedz, ze aj tak ich budes asi omotavat termopaskou, cize tu krasnu lestenu cast nebude vidiet. Ale kupovane zvody + zvysok na zakazku sa mi javi ako celkom prijatelny kompromis.
Ja by som vsak isiel radsej do toho, aby ti to niekto spravil komplet. Ak ti Majo z AMA da nejaku akceptovatelnu ponuku, tak chod do toho. Neviem, ake ceny maju teraz, ale predpokladam, ze to bude na urovni 700 eur za komplet auto (moj brutto odhad). Ich zvary su krasne, profesionalne a maju hodne skusenosti. Je mozne, ze si niekolko tyzdnov pockas, kym sa na zdvihak dostane tvoje auto, ale s pracou budes spokojny.
Moja skusenost je vsak taka, ze ak sa chystas kecat majstrom do roboty s tym, ze im budes nosit nejake "k..iny" z internetu, typu lowcost rezonator a lowcost zadny tlmic, tak sa ti to budu snazit rozumne vyhovorit, v horsom pripade ta asi poslu dokelu alebo s usmevom ti spravia co chces, ale nebudu garantovat trvanlivost celeho systemu.
JaJer by mal byt lacnejsi a tiez by som odporucil komplet robotu od neho, maximalne tak tie zvody z internetu, ale zvysok nechat jednoznacne na neho a nekecat mu do toho! nadimenzovanie a pouzitie / rozmiestnenie / objem / priepustnost rezonatora a tlmica by som nechal na daneho cloveka, ktory system bude ladit! okrem toho, ten koncovy tlmic ti obe firmy budu vediet vyrobit podla tvojich predstav (ovalna koncovka, kruhova, cisty JDM style, skosene zrezana koncovka ako mam ja, alebo uplne rovna rura - Subaru/Lancer style atd).
Na navarenie nejakeho stupla sa vyser. Bud by si si kupil kvalitny koncovy tlmic s naozaj kvalitnou snimatelnou koncovkou (silencer), alebo si nechas vyrobit nejaky kompromisny tlmic, s mensim otvorom a lepsim vytlmenim. Ale pri tvojom aute by som sa na to uplne vysral, lebo zbytocne pokazis charakter a potencial toho auta. Nechaj si poradit niekym, kto sa tym zivi a kontakt na Jafera ti poslem do PM.
Nechcem ti moc kecat do toho, ako si sa rozhodol, ale skusim ti ponuknut moj nazor. Myslim si, ze industrialnymi, lestenymi zvodmi z internetu moc neusetris. Ale ak by si ich zohnal pod 250 eur s dovozom, danou a clom, tak je to ok. Vedz, ze aj tak ich budes asi omotavat termopaskou, cize tu krasnu lestenu cast nebude vidiet. Ale kupovane zvody + zvysok na zakazku sa mi javi ako celkom prijatelny kompromis.
Ja by som vsak isiel radsej do toho, aby ti to niekto spravil komplet. Ak ti Majo z AMA da nejaku akceptovatelnu ponuku, tak chod do toho. Neviem, ake ceny maju teraz, ale predpokladam, ze to bude na urovni 700 eur za komplet auto (moj brutto odhad). Ich zvary su krasne, profesionalne a maju hodne skusenosti. Je mozne, ze si niekolko tyzdnov pockas, kym sa na zdvihak dostane tvoje auto, ale s pracou budes spokojny.
Moja skusenost je vsak taka, ze ak sa chystas kecat majstrom do roboty s tym, ze im budes nosit nejake "k..iny" z internetu, typu lowcost rezonator a lowcost zadny tlmic, tak sa ti to budu snazit rozumne vyhovorit, v horsom pripade ta asi poslu dokelu alebo s usmevom ti spravia co chces, ale nebudu garantovat trvanlivost celeho systemu.
JaJer by mal byt lacnejsi a tiez by som odporucil komplet robotu od neho, maximalne tak tie zvody z internetu, ale zvysok nechat jednoznacne na neho a nekecat mu do toho! nadimenzovanie a pouzitie / rozmiestnenie / objem / priepustnost rezonatora a tlmica by som nechal na daneho cloveka, ktory system bude ladit! okrem toho, ten koncovy tlmic ti obe firmy budu vediet vyrobit podla tvojich predstav (ovalna koncovka, kruhova, cisty JDM style, skosene zrezana koncovka ako mam ja, alebo uplne rovna rura - Subaru/Lancer style atd).
Na navarenie nejakeho stupla sa vyser. Bud by si si kupil kvalitny koncovy tlmic s naozaj kvalitnou snimatelnou koncovkou (silencer), alebo si nechas vyrobit nejaky kompromisny tlmic, s mensim otvorom a lepsim vytlmenim. Ale pri tvojom aute by som sa na to uplne vysral, lebo zbytocne pokazis charakter a potencial toho auta. Nechaj si poradit niekym, kto sa tym zivi a kontakt na Jafera ti poslem do PM.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
-
- začiatočník
- Príspevky: 323
- Dátum registrácie: Utorok, 20. Marca 2007, 09:30
- Bydlisko: 90%BA - 10%Spisska Nova Ves
- Kontaktovať používateľa:
Re: E11 silvertop vyfuk/zvody
Dik za postrehy.
Andy, neviem ci si videl foto na linku ktory som sem dal. Cokolvek co tam bude, bude asi lepsie ako momentalny stav. Co sa zvodov "z netu" tyka, podla info od Libora12 sa toho vymysliet vela neda. Renomovany upravcovia (apexi a pod) ponukaju zvody totozneho dizajnu ako stock, iba zvacsia priemer. Pani z toyotoy to teda vymysleli dobre. O ludoch, ktory sa dlhodobo venuju vyfukom mam velmi vysoku mienku, ale neocakavam, ze su to raketovy vedci a zazraky "na pockanie" urcite neurobia. Skor ich beriem tak, ze ak vykon motora ide hore, musi sa mu prisposobovat aj komplet vyfukove potrubie. To moj pripad nie je, a trochu som to predbehol.
-Zvody teda ostavaju ake su. Pojdu dole, osetrim, zmenim tesnenie pri bloku a pridam teploizolacnu pasku. Pokial sa k autu nebudem stavat ako k plnohodnotnemu projekt, tj. nepadne rozhodnutie ist k rpm 9000+ alebo pridanie turba, boli by to vyhodene peniaze.
Viem, ze je tazke radit pokial nik nepocul. Primarny ciel je odstranit ten odporne dunivy zvuk. Ostatne by som asi zbytocne predbiehal. Zastavim sa u JaFera, nech sa na to v ramci moznosti pozrie, a uvidim co dalej. Chcem sa vyhnut duplicitnemu nakupu / robote.
Andy, neviem ci si videl foto na linku ktory som sem dal. Cokolvek co tam bude, bude asi lepsie ako momentalny stav. Co sa zvodov "z netu" tyka, podla info od Libora12 sa toho vymysliet vela neda. Renomovany upravcovia (apexi a pod) ponukaju zvody totozneho dizajnu ako stock, iba zvacsia priemer. Pani z toyotoy to teda vymysleli dobre. O ludoch, ktory sa dlhodobo venuju vyfukom mam velmi vysoku mienku, ale neocakavam, ze su to raketovy vedci a zazraky "na pockanie" urcite neurobia. Skor ich beriem tak, ze ak vykon motora ide hore, musi sa mu prisposobovat aj komplet vyfukove potrubie. To moj pripad nie je, a trochu som to predbehol.
-Zvody teda ostavaju ake su. Pojdu dole, osetrim, zmenim tesnenie pri bloku a pridam teploizolacnu pasku. Pokial sa k autu nebudem stavat ako k plnohodnotnemu projekt, tj. nepadne rozhodnutie ist k rpm 9000+ alebo pridanie turba, boli by to vyhodene peniaze.
Viem, ze je tazke radit pokial nik nepocul. Primarny ciel je odstranit ten odporne dunivy zvuk. Ostatne by som asi zbytocne predbiehal. Zastavim sa u JaFera, nech sa na to v ramci moznosti pozrie, a uvidim co dalej. Chcem sa vyhnut duplicitnemu nakupu / robote.
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: E11 silvertop vyfuk/zvody
s tymi zvodami OK - uvidis, co ti povie JaFer este, ale viem, ze tu nebudes mat taky obrovsky rozdiel ako OEM "zvodíčatká" 4EFE v porovnani so serioznymi zvodmi od JaFera. Som zvedavy ako dopadnes, daj vediet, zaujima ma to. Este som zabudol pripomenut, ze to dunenie je najma zle navrhnutym koncovym tlmicom. Vzdy. Ked ma prilis velky priemer a najma ak sa z sirokeho potrubia rozsiruje tok vyfuk. plynov do este sirsieho kotla zadneho tlmica, tak to duni.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
-
- začiatočník
- Príspevky: 323
- Dátum registrácie: Utorok, 20. Marca 2007, 09:30
- Bydlisko: 90%BA - 10%Spisska Nova Ves
- Kontaktovať používateľa:
Re: E11 silvertop vyfuk/zvody
Jafer aj AMA pezinok osloveni. Som zvedavy na ponuky, dam potom vediet. U jafera sa zastavim v nedelu / pondelok.
Dufam ze dovtedy budem vediet co s lambdou (kam ju zapojit). Pripravene uz mam aj kapacitne zapalovanie, len ho namontovat. To vsak az po lamnde.
Dufam ze dovtedy budem vediet co s lambdou (kam ju zapojit). Pripravene uz mam aj kapacitne zapalovanie, len ho namontovat. To vsak az po lamnde.
-
- začiatočník
- Príspevky: 323
- Dátum registrácie: Utorok, 20. Marca 2007, 09:30
- Bydlisko: 90%BA - 10%Spisska Nova Ves
- Kontaktovať používateľa:
Re: E11 silvertop vyfuk/zvody
Tak, prvy setup hotovy. Spravil som si predstavu, kt. vychadzala z JDM silvertop vyfuku. Ten ma priemer potrubia 2.25" (prave 57mm, JaFer to trafil presne). Po diskusii to skoncilo pri tomto. Kultivovanost mala prednost. :
stock zvody 4-2-1 s termopaskou
rezonátor priemer 57mm
absorčný tlmič 57-55mm
koncový tlmič + koncovka 52mm
Cena cca 300 Eur.
Ak v buducnosti bude Iran nadalej predavat europe ropu a z auta sa stane project s cielom turbinovych 225 hp bude stacit upravit zvody a koncovy tlmic.
Pripomienky su samozrejme vitane, zajtra / pozajtra objednavam, kedze ako som spominal, so sucasnym superdunicom jazdit neviem.
stock zvody 4-2-1 s termopaskou
rezonátor priemer 57mm
absorčný tlmič 57-55mm
koncový tlmič + koncovka 52mm
Cena cca 300 Eur.
Ak v buducnosti bude Iran nadalej predavat europe ropu a z auta sa stane project s cielom turbinovych 225 hp bude stacit upravit zvody a koncovy tlmic.
Pripomienky su samozrejme vitane, zajtra / pozajtra objednavam, kedze ako som spominal, so sucasnym superdunicom jazdit neviem.
-
- začiatočník
- Príspevky: 323
- Dátum registrácie: Utorok, 20. Marca 2007, 09:30
- Bydlisko: 90%BA - 10%Spisska Nova Ves
- Kontaktovať používateľa:
Re: E11 silvertop vyfuk/zvody
Takze JaFer and company uz na tom pracuju. Koncom tyzdna pojdem pre vysledok.
-
- začiatočník
- Príspevky: 323
- Dátum registrácie: Utorok, 20. Marca 2007, 09:30
- Bydlisko: 90%BA - 10%Spisska Nova Ves
- Kontaktovať používateľa:
Re: E11 silvertop vyfuk/zvody
Vysledok je tu. Kultivovanejsie, trochu tizsi, vykonovo rozhodne lepsi. Auto je dole pruznejsie, ochotnejsie ide do otacok, hore neviem. Nie je v stave aby som ho tam prilis vetral a ani prilis nebolo kedy. Problem je, ze na mna stale hlucny. Ani nie vonku, iba vnutri. Darmo, E11 o zvukovej izolacii nepocula.
Nuz uvidime co dalej. Trochu to este stichne, ale necakam ziadny zazrak. Praca a pristup rozhodne na jednotku.
Uvidime co prinesie rozhovor s Jaferom. Koncovy tlmicm mozno bude na predaj. Robota a pristup JaFera s Nikou vsak na 1*.
Nuz uvidime co dalej. Trochu to este stichne, ale necakam ziadny zazrak. Praca a pristup rozhodne na jednotku.
Uvidime co prinesie rozhovor s Jaferom. Koncovy tlmicm mozno bude na predaj. Robota a pristup JaFera s Nikou vsak na 1*.
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: E11 silvertop vyfuk/zvody
otazka len tak narychlo. PReco je to zakrivene? toti vedie pod zadnou napravou ci ako? original vyfuk je naozaj takto krivy?
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
-
- začiatočník
- Príspevky: 323
- Dátum registrácie: Utorok, 20. Marca 2007, 09:30
- Bydlisko: 90%BA - 10%Spisska Nova Ves
- Kontaktovať používateľa:
Re: E11 silvertop vyfuk/zvody
Andy, vedie pod zadnou napravou. (pod znamena blizsie k zemi). Obzeral som to parkrat ked som mal auto zdvihnute a jednoducho to inak nejde.
Nuz, sa vyfukom som najazdil uz cca 1000km, trosku si sadol, je to o dost lepsie ako to bolo. Ale stale, kedze auto denne vyuzivam a asi som precitlively, kedze vacsina ludi vravi ze to je ok, koncovy tlmic bude na predaj. Radsej tych par konikov obetujem momentalne. Priemer ma 52mm.
Nuz, sa vyfukom som najazdil uz cca 1000km, trosku si sadol, je to o dost lepsie ako to bolo. Ale stale, kedze auto denne vyuzivam a asi som precitlively, kedze vacsina ludi vravi ze to je ok, koncovy tlmic bude na predaj. Radsej tych par konikov obetujem momentalne. Priemer ma 52mm.
Re: E11 silvertop vyfuk/zvody
Ahoj C3rn0,
Páčia sa mi tvoje fotky, o niečom podobnom špekulujem aj ja pre frajerkinu E11 4EFE 63 kw ... zaujala má ale hlavne tá cenová kalkulácia, ktorú si sem dal. Ak môžeš prezradiť, kolko ťa to vyšlo dokopy aj s prácou? Dík .
Páčia sa mi tvoje fotky, o niečom podobnom špekulujem aj ja pre frajerkinu E11 4EFE 63 kw ... zaujala má ale hlavne tá cenová kalkulácia, ktorú si sem dal. Ak môžeš prezradiť, kolko ťa to vyšlo dokopy aj s prácou? Dík .
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: E11 silvertop vyfuk/zvody
Predaj auto a kúp si niečo silnejšie.
Už veľa krát tu bolo rozoberané všakovaké tunenie 4E-FE. Proste to nemá zmysel. Je to motor stavaný na efficiency, nie na performance.
Už veľa krát tu bolo rozoberané všakovaké tunenie 4E-FE. Proste to nemá zmysel. Je to motor stavaný na efficiency, nie na performance.
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- Srandista
- Toyota guru
- Príspevky: 1503
- Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
- Bydlisko: Brno
Re: E11 silvertop vyfuk/zvody
Nj, presne to som spravil ja.
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: E11 silvertop vyfuk/zvody
Kup tu Corollu za 250Eur a mas po probleme, teda ak nejaky iny neni v cene.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 16 neregistrovaných