Toyota Corolla AE92 1.6 GLi GENERÁLKA
Moderátor: AndyGTP
-
- panic
- Príspevky: 80
- Dátum registrácie: Utorok, 11. Októbra 2011, 09:57
Re: Toyota Corolla AE92 1.6 GLi GENERÁLKA
Tie BOSCHky su Russia, neviem tak som bral tie najdrahšie čo mali na toto auto.
Ten uhlikovy filter tam teda nemusí byť? Ak sa nemýlim tak to má len vstup a výstup na benzin vlastne.
A ešte jedna vec, ako su také vákuové pumpy na karburatore tak jedna, čo otvára klapku (zelená, Economy?) je úplne voľná nevracia sa tak pomaly ako tá druhá ked ju zatlačim čiže asi je nahovno. Da sa niekde taka pumpa zohnať?
Zakružkoval som ju na obrazku.
Ten uhlikovy filter tam teda nemusí byť? Ak sa nemýlim tak to má len vstup a výstup na benzin vlastne.
A ešte jedna vec, ako su také vákuové pumpy na karburatore tak jedna, čo otvára klapku (zelená, Economy?) je úplne voľná nevracia sa tak pomaly ako tá druhá ked ju zatlačim čiže asi je nahovno. Da sa niekde taka pumpa zohnať?
Zakružkoval som ju na obrazku.
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Toyota Corolla AE92 1.6 GLi GENERÁLKA
Nepozeraj na cenu ale na funkčnosť, japonec si žiada japonské, je tu pár tém kde sa riešili sviečky a NGK alebo Denso vždy zabrali a vydržali a nerobili šarapatu ani po dlhšej dobe používania
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
-
- panic
- Príspevky: 80
- Dátum registrácie: Utorok, 11. Októbra 2011, 09:57
Re: Toyota Corolla AE92 1.6 GLi GENERÁLKA
A čo ten uhlikovy filter benzinovych vyparov? Kde to zoženiem, je to treba vymeniť? Lebo je to už poriadne prehrdzavene tak by som to menil.
P.S.: Ako často treba meniť sviečky? Dikes
P.S.: Ako často treba meniť sviečky? Dikes
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Toyota Corolla AE92 1.6 GLi GENERÁLKA
Na ten filter sa vykasli, nechaj ho tak. Alebo pokial moc chces, tak za 5 eur ti mozem predat plastovy z e11 neviem aky je tam priemer ale mohol by pasovat.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
-
- panic
- Príspevky: 80
- Dátum registrácie: Utorok, 11. Októbra 2011, 09:57
Re: Toyota Corolla AE92 1.6 GLi GENERÁLKA
smutok a dá sa to niekde kúpiť nové?
Ozaj čo vravite na tu vakuovu pumpu na tom karburatore? Dá sa to tak osobitne zohnať?
Pozeral som dá sa kupiť nový karburátor presne na tuto toyotu asi za 150 euro z ebay.co.uk, alebo 300 euro Weber (vraj má lepši vykon a nižšiu spotrebu) ale k nemu by som si asi nechal vyrobiť prírubu, z dákeho hliníku lebo priamo to tam sedieť nebude.
Dikes
Ozaj čo vravite na tu vakuovu pumpu na tom karburatore? Dá sa to tak osobitne zohnať?
Pozeral som dá sa kupiť nový karburátor presne na tuto toyotu asi za 150 euro z ebay.co.uk, alebo 300 euro Weber (vraj má lepši vykon a nižšiu spotrebu) ale k nemu by som si asi nechal vyrobiť prírubu, z dákeho hliníku lebo priamo to tam sedieť nebude.
Dikes
- Legon
- Toyota guru
- Príspevky: 1417
- Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
- Bydlisko: Jarok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Toyota Corolla AE92 1.6 GLi GENERÁLKA
No tak to s tym weberom by ma zaujimalo ak to nahodou poriesis s nim tak vsetko riadne zdokumentujsomorastik napísal:smutok a dá sa to niekde kúpiť nové?
Ozaj čo vravite na tu vakuovu pumpu na tom karburatore? Dá sa to tak osobitne zohnať?
Pozeral som dá sa kupiť nový karburátor presne na tuto toyotu asi za 150 euro z ebay.co.uk, alebo 300 euro Weber (vraj má lepši vykon a nižšiu spotrebu) ale k nemu by som si asi nechal vyrobiť prírubu, z dákeho hliníku lebo priamo to tam sedieť nebude.
Dikes
Ja menim sviecky pokial nemam nejake to podozrenie na nejaku vadu/zradu okolo 25000 km
Co sa tyka ten nadoby na uhlie vacsina motor domacich mechanikov to vyhadzuje, ja ich mam zatial v oboch autach.
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Toyota Corolla AE92 1.6 GLi GENERÁLKA
Na ten filter sa naozaj vykasli. Inak zhrdzaveny tam mas pravdepodobne jeho uchyt, lebo aspon co podla fotky vidim, tak je plastovy.
Co sa tyka tej pumpicky, tak si tu pozri cislo dielu www.toyodiy.com pokial samozrejme existuje. No a potom moes kontaktovat napriklad chalanov z www.nipponcar.sk ci ti to vedia zohnat alebo akehokolvek ineho dodavatelia dielov.
Co sa tyka tej pumpicky, tak si tu pozri cislo dielu www.toyodiy.com pokial samozrejme existuje. No a potom moes kontaktovat napriklad chalanov z www.nipponcar.sk ci ti to vedia zohnat alebo akehokolvek ineho dodavatelia dielov.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
-
- panic
- Príspevky: 80
- Dátum registrácie: Utorok, 11. Októbra 2011, 09:57
Re: Toyota Corolla AE92 1.6 GLi GENERÁLKA
Okej dneská Toyota prešla záťažovým testom na JEDNOTKU!
Z Banskej Bystrice do BRNA, cez Trenčín skoro 300km, zhltla pol nádrže (podľa ukazovateľa).
Štyria ľudia, plne naložený kufor, a kopec pohody V Brne som kus blúdil ale neva všetci sme sa smiali že ako sme zabludili.
V kopci jej to išlo kus poslabšie, ale inak bombovo.
Koľko litrovú to má vlastne nádrž?
Z Banskej Bystrice do BRNA, cez Trenčín skoro 300km, zhltla pol nádrže (podľa ukazovateľa).
Štyria ľudia, plne naložený kufor, a kopec pohody V Brne som kus blúdil ale neva všetci sme sa smiali že ako sme zabludili.
V kopci jej to išlo kus poslabšie, ale inak bombovo.
Koľko litrovú to má vlastne nádrž?
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Toyota Corolla AE92 1.6 GLi GENERÁLKA
Gt-i čko mám cca 50l
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
-
- panic
- Príspevky: 80
- Dátum registrácie: Utorok, 11. Októbra 2011, 09:57
Re: Toyota Corolla AE92 1.6 GLi GENERÁLKA
Pred jazdou som dal plnú (50l) Prešiel som 300km=>8,3l/100km.
Celkom dosť ale išli sme štyria plne naložený. Čo vy na to?
Celkom dosť ale išli sme štyria plne naložený. Čo vy na to?
- Legon
- Toyota guru
- Príspevky: 1417
- Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
- Bydlisko: Jarok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Toyota Corolla AE92 1.6 GLi GENERÁLKA
zalezi od toho ako si ju hnal, po dialnici ci okrsky ake otacky mala atd ...
8.3 je myslim pre plne nalozene auto OK. Ked sa viac zohrate ono to este kusocek klesne
8.3 je myslim pre plne nalozene auto OK. Ked sa viac zohrate ono to este kusocek klesne
-
- panic
- Príspevky: 80
- Dátum registrácie: Utorok, 11. Októbra 2011, 09:57
Re: Toyota Corolla AE92 1.6 GLi GENERÁLKA
Išli sme po vedľajších cez Trenčín, najelpšia cesta je už za trenčínom tá E50 tam to išlo dobre, ale zase kopce a tak. Rýchlosť tak 90-100 v kopci pravdaže pomalšie, otáčky 2500, tak pod 3000 som sa to snažil udržať.
Myslím si že jazdím celkom s ľahkou nohou na plyne, keď môžem tak vyradím a nechám ju dobehnúť v kopci a do kopcou to moc nedusím, ale je taká poslabšia v kopci.
Musím niečo zarobiť na ten pekelný weber Je tam aj príruba a všetko, len založiť a fičíš.
Na nejakom toyota fóre som sa dočítal že 4AF a 4AC majú rovnaku prírubu.
Tu je:
http://www.ebay.co.uk/itm/Weber-Carbure ... 547wt_1185
Myslím si že jazdím celkom s ľahkou nohou na plyne, keď môžem tak vyradím a nechám ju dobehnúť v kopci a do kopcou to moc nedusím, ale je taká poslabšia v kopci.
Musím niečo zarobiť na ten pekelný weber Je tam aj príruba a všetko, len založiť a fičíš.
Na nejakom toyota fóre som sa dočítal že 4AF a 4AC majú rovnaku prírubu.
Tu je:
http://www.ebay.co.uk/itm/Weber-Carbure ... 547wt_1185
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: Toyota Corolla AE92 1.6 GLi GENERÁLKA
no, ten weber za hentaku cenu by bol kauf jak svina, akurat ze typujem ze sa vystvera tak na 200-300 dolacov, a s tou dopravou dalsich 300... au...
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
- exo_t
- začiatočník
- Príspevky: 283
- Dátum registrácie: Pondelok, 21. Septembra 2009, 11:20
- Bydlisko: BA v lese
Re: Toyota Corolla AE92 1.6 GLi GENERÁLKA
Nazdar Samorastik, držím palce pri renovácii corollky. A teraz k veci - výmene karbu. Ono je to "trošku" zložitejšie... Pridám pár postrehov - otázok. Nechcem Ťa odrádzať, ale ako tu píšeš "len naložiť a fičíš" to zrejme nebude. Skús si zodpovedať na toto:somorastik napísal:Musím niečo zarobiť na ten pekelný weber Je tam aj príruba a všetko, len založiť a fičíš.
Na nejakom toyota fóre som sa dočítal že 4AF a 4AC majú rovnaku prírubu.
Tu je:
http://www.ebay.co.uk/itm/Weber-Carbure ... 547wt_1185
-karburátor AISAN má okrem plynu a sytiča aj dodatočnú reguláciu - podtlaky (cez termostaty), ak máš lambdu a kat, tak aj nejaké ďalšie systémy. Po výmene za weber ich nemáš kam zapojiť.
-po výmene karbu a odstránení všetkej tej regulácie - prejdeš EK?
-bude sedieť káblovačka ku karbu (sytič, dva odpojovače voľnobehu)? asi nie.
-zvýšenie výkonu - ťažko. To je ako chiptuning pre MPI atmosférický motor. Karb len mieša zmes. Bohatšou zmesou výkon nezýšiš - pre vyšší výkon potrebuješ tej zmesi viac spáliť za jednotku času a to karb nezabezpečí.
-osadenie webra (trysky, vzdušníky): 4A-C a 4A-F majú rovnaký zdvih a vŕtanie, ale viac o tom neviem a ideálne to byť nemusí... a predajca síce píše aké sú jeho karburátory "genuine", "original" a "european", ale o osadení tam nie je ani slovo...
-po výmene budeš potrebovať správne nastaviť voľnobeh a zmes... atď.
-prečo ťahať niečo, čo sa vyrába v EU, z USA? Tieto "civilné" webre nie sú tak drahé.
-a nie každý weber je "performance", na to sú 40, 45 a 48 DCOE a to je o niečom trochu inom... a s tým by si EK určite neprešiel
Moja skúsenosť je taká, že pokiaľ to jazdí (hlavne pokiaľ štartuje, drží voľnobeh a nedusí sa pri akcelerácii), nesiahať na karb a podtlaky. Podľa hesla "don't touch running system"
A tree never hits an automobile except in self defence.
momentálne car-free
momentálne car-free
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Toyota Corolla AE92 1.6 GLi GENERÁLKA
Po dlhom čase. Pár momentiek:
Neviem čo máš dorobené s motorom, ale mne 4A-F v Kačene žralo na dlhšie trasy maximálne 6,5L/100km. Po swape za 4A-GE sa spotreba kúsok zdvihla - hlavne na kratšie trasy - do 20km - tam sa pohybuje niekde okolo 8L/100km. Ale dlhé trasy sú v pohode - 6,8-6,9L/100km. Minulý týždeň v najväčšej plieskanici vo štvrtok večer trasa RK-TN - priemerná rýchlosť cca 50km/h (po dialnici ani nie 60-tkou) a priemerka 7L/100km. Naspäť po suchých cestách v sobotu a priemerka hlboko pod 7L/100km. Jazdím predpisovo, ale že by som mal extra ľahkú nohu, sa nedá povedať.
Čo sa týka úprav motora, tak u 4A-F sa na to treba rovno vyprdnúť - viac z toho motora nedostaneš - teda za zaplatiteľné peniaze. U 4A-GE je to už o inom. Stačí pár pomerne lacných hračiek k motoru a majiteľ bude vyškerený od ucha k uchu.
Takže odporúčam sa 4A-F zbaviť (aj tak sa s tým motorom už princípom jeho konštrukcie nedá prejsť EK) a kúpiť posledné pridreté 4A-GE (je jedno či Blue, alebo Red Top). Elementárna GO takého motora Ťa vyjde na cca 600-700 éčiek a swap za pár týždňov zvládneš aj sám a ak nie, niekto Ti s tým pomôže a budeš razom v úplne inej kategórií vozov. Otázka ale je, či sa neoplatí rovno kúpič Celdu s dvojlitrom 3S-GE...
Neviem čo máš dorobené s motorom, ale mne 4A-F v Kačene žralo na dlhšie trasy maximálne 6,5L/100km. Po swape za 4A-GE sa spotreba kúsok zdvihla - hlavne na kratšie trasy - do 20km - tam sa pohybuje niekde okolo 8L/100km. Ale dlhé trasy sú v pohode - 6,8-6,9L/100km. Minulý týždeň v najväčšej plieskanici vo štvrtok večer trasa RK-TN - priemerná rýchlosť cca 50km/h (po dialnici ani nie 60-tkou) a priemerka 7L/100km. Naspäť po suchých cestách v sobotu a priemerka hlboko pod 7L/100km. Jazdím predpisovo, ale že by som mal extra ľahkú nohu, sa nedá povedať.
Čo sa týka úprav motora, tak u 4A-F sa na to treba rovno vyprdnúť - viac z toho motora nedostaneš - teda za zaplatiteľné peniaze. U 4A-GE je to už o inom. Stačí pár pomerne lacných hračiek k motoru a majiteľ bude vyškerený od ucha k uchu.
Takže odporúčam sa 4A-F zbaviť (aj tak sa s tým motorom už princípom jeho konštrukcie nedá prejsť EK) a kúpiť posledné pridreté 4A-GE (je jedno či Blue, alebo Red Top). Elementárna GO takého motora Ťa vyjde na cca 600-700 éčiek a swap za pár týždňov zvládneš aj sám a ak nie, niekto Ti s tým pomôže a budeš razom v úplne inej kategórií vozov. Otázka ale je, či sa neoplatí rovno kúpič Celdu s dvojlitrom 3S-GE...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 26 neregistrovaných