Príspevok
od používateľa smutok » Utorok, 31. Júla 2018, 13:41
To nie je o nasetrit, to je o tom kolko ta to bude stat v konecnom dosledku. Pokial si to vies spravit sam, vytiahnut motor, dat novy, v pripade potreby prezvarat uchyty a nasledne preprobit elektriku, tak smelo do toho. Pokial vecsinu veci spravit nevies, tak budes musiet si to zaplatit a tu uz vyjde lacnejsie kupit silnejsie auto. Stravit viac casu a pohladat E10 alebo e11 s 1.6 v dobrom stave a urcite ta to vyjde financne menje narocne. Nehovorime o roznych problemoch s elektronikou pripadne s mechanikou, ze ti nieco nebude pasovat.
V podstate oplati sa to robit len v tom pripade, ze mas velmi specificky kusok auta ktory je velmi tazko zohnatelny a ma velku citovu hodnotu a jedine co mu chyba je silnejsi motor. Vtedy ano, ale stale to bude financny nezmysel.
Aby ste nemysleli ze len tak teoretizujem. Presiel som prestavbou e11 na sportovy special, ktory som nakoniec nedokoncil, lebo mi bolo luto do toho dat dalsie peniaze. Prehodil som do toho 4age namiesto 4afe ale s komplet kabelazou z e9 z ktoryj bol ten motor a to tiez prineslo zo sebou dost problemov. Ked sa na to spatne pozeram, bolo to cele riadna blbost a vela peniazi vyhodenych. Sice nelutujem svoje rozhodnutie, lebo som sa dost vela pri tom naucil ale dnes by som isiel urcite do niecoho co nebude chcet swap kvoli vykonu. Lebo probleme nie je len v peniazoch ale hlavne v schopnych ludoch co to dokazu urobit poriadne, bez toho aby to odflakli alebo nedotahli do konca. A urcite by som to dnes nerobil v aute na denne jazdenie.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT