Celica T20 ST202 E10

všetko o tomto modeli

Moderátor: Leňulka

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Celica T20 ST202 E10

Príspevok od používateľa stefan-celica » Štvrtok, 4. Júna 2020, 20:53

Keďže som začal opäť využívať Celicu denne, prevádzkovanie na prémiovej E5 s minimálnou prímesou biozložky ide do nákladov. Môj ročný nájazd by bol cca 30 tis. km Dala by sa Celica upraviť na E10.? Najväčšie problémy vraj spôsobuje zvýšená schopnosť E10 viazať na seba vzdušnú vlhkosť, čo následne môže poškodiť celý palivový systém a teoreticky aj motor a to by som nechcel.

https://www.topspeed.sk/prakticka-rada- ... plna/17021
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Celica T20 ST202 E10

Príspevok od používateľa tofak » Piatok, 5. Júna 2020, 09:43

Ahoj, ja som na Carine vymenil benzinove hadicky za

https://shop.hansa-flex.sk/sk_SK/hadice ... SI_200_RME

ostatne pre teba neplati. Pouzivam stale Vif Superbenzin.

Dost je nevyhoda plechovych nadrzi, ze najlepsie by bolo tankovat radsej menej a castejsie, nech je stale v nadrzi cim cerstvejsi benzin.

Co vsak znamena malo zaplaveneho plechu v nadrzi , cize skor zacne korodovat.

Este sa da castejsie pouzivat Velfobin na odstranenie vody z palivoveho systemu.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných