GO motora 3sge
Moderátor: Leňulka
- Quade33
- začiatočník
- Príspevky: 178
- Dátum registrácie: Utorok, 12. Januára 2010, 23:52
- Bydlisko: Senica
GO motora 3sge
Hojte. Dal som sa na generálku motora 3sge 129kw z dovodu pridretia salky na kluke. Isiel som dlhsiu dobu na vyssej rychlosti a z oleja ktory bol olejom sa zrazu stala vazelina po rozobrati. Blok s klukou a ojnicami bol zavezeny do Povazskej Bystrice (http://www.vybrus.sk/) a hlavu este musim vyviest niekam pretoze ako som zistil,ventile netesnia (po naliati kvapaliny na ventile sa kvapalina zacala stracat od spodu cez kanaliky). Chcem sa touto formou spytat ci mam odcestovat do ciech alebo ci aj tu niekto za rozumnu cenu robi hlavu motora. Ostal som na mrtvom bode co sa tyka vybratia ventilov pretoze som doteraz nikdy samostatny ventil nedrzal v ruke a video vidim jedine na internete ako nato (https://www.youtube.com/watch?v=w_6Rhiv4wzo), no bez pripravku nato dost premyslam ci sa mam dotoho aj nejako pustat alebo ci nieje jednoduchsie to niekam zaviest. Inak robim si vsetko sam, no tu mi treba pomoct s tymto aspon z casti.
Toyota Celica st202 GT - 3sge e56 (olejový chladič + LSD)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: GO motora 3sge
do povazskej? Co si sa neozval, mohli sme na kavu skocit...
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
- Quade33
- začiatočník
- Príspevky: 178
- Dátum registrácie: Utorok, 12. Januára 2010, 23:52
- Bydlisko: Senica
Re: GO motora 3sge
Veď počkaj do januára a môžeš rovno blok skontrolovaťondrik napísal:do povazskej? Co si sa neozval, mohli sme na kavu skocit...
Toyota Celica st202 GT - 3sge e56 (olejový chladič + LSD)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: GO motora 3sge
ja ze prehodit do mojho
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
- Quade33
- začiatočník
- Príspevky: 178
- Dátum registrácie: Utorok, 12. Januára 2010, 23:52
- Bydlisko: Senica
Re: GO motora 3sge
tak taku radost ti zatial nespravim kedze tu svoju som zial nepocitil este v plnom prudeondrik napísal:ja ze prehodit do mojho
Toyota Celica st202 GT - 3sge e56 (olejový chladič + LSD)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: GO motora 3sge
Nazdar..a čo si im nezaniesol rovno aj hlavu?
To s tým olejom..to si musel byť celkom divoký za volantom
To s tým olejom..to si musel byť celkom divoký za volantom
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- Quade33
- začiatočník
- Príspevky: 178
- Dátum registrácie: Utorok, 12. Januára 2010, 23:52
- Bydlisko: Senica
Re: GO motora 3sge
Napadlo ma to až potom že som to vlastne aj tak mohol spraviť ale chcel som sa s tým pohrať sám no zisťujem že ventile nedám von kvôli silnejším prižinkám - mám problém stlačiť ten válec.Thomas napísal:Nazdar..a čo si im nezaniesol rovno aj hlavu?
Len troška. Tak vieš ako to je keď sa pred teba dostane mladý chlapec s TDi a dými ti do tváre no aj po chipe máš sto chutí mu naložiť a ukázať že chip môže ísť papa... Niečo podobné som robil aj ja asi 5km v červenom na štvrtom prevodovom stupni, neviem čo síce robil olej (teplota) ale viem že chvíľu ťahal ešte potom. A potom len klepot a výkon obmedzený ale tak beriem to tak že skôr či neskôr k tomu muselo priisť (R.I.P. 280 xxx)Thomas napísal:To s tým olejom..to si musel byť celkom divoký za volantom
Toyota Celica st202 GT - 3sge e56 (olejový chladič + LSD)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
- Quade33
- začiatočník
- Príspevky: 178
- Dátum registrácie: Utorok, 12. Januára 2010, 23:52
- Bydlisko: Senica
Re: GO motora 3sge
Tak motor som doskladal, podolieval vsetky kvapaliny, pomenil rovno gufero na riadeni co mi tieklo a skusil nastartovat.
Prvy moment tocilo dlho ale ked natahal benzin tak na 2 sekundy isiel na 4 valce a potom ako keby prepol na 3 zase. Hned som pomenil sviecky, viecko na rozdelovac, palec (rotor na rozdelovaci) a zaroven aj kable. Ked to stale tak to pokracovali tak som sa dal na dalsiu investiciu a to bola cievka. Ohmicky podla navodu ukazovala hlupost, tak som cakal nez pride druha na odskusanie.
Ako prisla tak som ju hned s velkou radostou isiel odskusat ale bezozmeny. Nasledne som ju odskusal u kolegu a jemu vsetko islo, takze cievka je dobra aj ta nova co som si myslel ze je v nej chyba (zbytocna investicia).
Teraz pri nastartovani som pridal na klapke trocha viacej vzduchu a jedine co robi tak to trasie iba motorom a ukazuje 1300 otacok. Nerad by som jej este viacej daval ked sa takto trapi.
Dalsie podozrenie mam ze pri vymene ventilu co mi zistili ze je skruteny - dali nahradny. Myslim ze neuzatvara saci ventil na 4. valci teraz a tam moze byt problem. Rozvody su super na Nule a ryskach, klapku som cistil tak ako aj vsetko pri GO aj s novymi tesneniami a jediny problem uz ma napada iba tento ventil alebo cerpadlo.
Otazka:
1. Dokazem zmerat nejako prietok benzinu bez toho aby som musel rozoberat motor ci pripadne nadrz? Bojim sa toho ze na nadrzi kazdy jeden srub zatrhnem co budem odkrucovat. Mam doma este regulator tlaku paliva, ma napadlo na vystupe skusit pridat tlak aby tlacilo viacej paliva a tym zistim ci cerpadlo tlaci dost.
2. Ked zmeriam tlaky tak budem chytrejsi a zase o krok dalej
Riesim sice hluposti ale som uz rok bez celiky a zacina sa to namne citovo prejavovat a laska k nej pomaly upada. Pls help
Prvy moment tocilo dlho ale ked natahal benzin tak na 2 sekundy isiel na 4 valce a potom ako keby prepol na 3 zase. Hned som pomenil sviecky, viecko na rozdelovac, palec (rotor na rozdelovaci) a zaroven aj kable. Ked to stale tak to pokracovali tak som sa dal na dalsiu investiciu a to bola cievka. Ohmicky podla navodu ukazovala hlupost, tak som cakal nez pride druha na odskusanie.
Ako prisla tak som ju hned s velkou radostou isiel odskusat ale bezozmeny. Nasledne som ju odskusal u kolegu a jemu vsetko islo, takze cievka je dobra aj ta nova co som si myslel ze je v nej chyba (zbytocna investicia).
Teraz pri nastartovani som pridal na klapke trocha viacej vzduchu a jedine co robi tak to trasie iba motorom a ukazuje 1300 otacok. Nerad by som jej este viacej daval ked sa takto trapi.
Dalsie podozrenie mam ze pri vymene ventilu co mi zistili ze je skruteny - dali nahradny. Myslim ze neuzatvara saci ventil na 4. valci teraz a tam moze byt problem. Rozvody su super na Nule a ryskach, klapku som cistil tak ako aj vsetko pri GO aj s novymi tesneniami a jediny problem uz ma napada iba tento ventil alebo cerpadlo.
Otazka:
1. Dokazem zmerat nejako prietok benzinu bez toho aby som musel rozoberat motor ci pripadne nadrz? Bojim sa toho ze na nadrzi kazdy jeden srub zatrhnem co budem odkrucovat. Mam doma este regulator tlaku paliva, ma napadlo na vystupe skusit pridat tlak aby tlacilo viacej paliva a tym zistim ci cerpadlo tlaci dost.
2. Ked zmeriam tlaky tak budem chytrejsi a zase o krok dalej
Riesim sice hluposti ale som uz rok bez celiky a zacina sa to namne citovo prejavovat a laska k nej pomaly upada. Pls help
Toyota Celica st202 GT - 3sge e56 (olejový chladič + LSD)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: GO motora 3sge
Čo som videl video, tak som to tipoval na rozvody. Zly štart, zly chod.
Ale to len podľa videa, neviem čo a ako sa na motore robilo.
Palivo by som asi vylúčil, pokiaľ predtým nebol problem, z ničoho nič sa pokaziť nepokazí, jedine že by Ti odišlo komplet čerpadlo ak by bolo dlhší čas bez benzínu.
Ak je zapalovanie a rozvody v poriadku, palivo tlačí..tak jedine ten ventil ale to zistíš pri meraní tlakov. To si mal spraviť ako prvé aj spolu s diagnostikou.
Škrtiaca klapka s tým nič nemá..ako sa to správa po pridaní plynu?
Ale to len podľa videa, neviem čo a ako sa na motore robilo.
Palivo by som asi vylúčil, pokiaľ predtým nebol problem, z ničoho nič sa pokaziť nepokazí, jedine že by Ti odišlo komplet čerpadlo ak by bolo dlhší čas bez benzínu.
Ak je zapalovanie a rozvody v poriadku, palivo tlačí..tak jedine ten ventil ale to zistíš pri meraní tlakov. To si mal spraviť ako prvé aj spolu s diagnostikou.
Škrtiaca klapka s tým nič nemá..ako sa to správa po pridaní plynu?
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- Quade33
- začiatočník
- Príspevky: 178
- Dátum registrácie: Utorok, 12. Januára 2010, 23:52
- Bydlisko: Senica
Re: GO motora 3sge
Rozvody robim nanovo podla rysiek ako som.robil aj predtym a zaroven nastavujem rozdelovac podla vacky co ma vyrez v nulovej polohe podla nastavenia rozvodov (zajtra dokoncim).
Pri nastartovani idu otacky hore, drzi asi 2s a potom nasledne ako keby vypol valec a zacne triast motor. Ked som chcel nieco robit na motore tak som si pridal manualne na otvoreni klapky teraz lebo samemu sa to zle robi ked nestiham preskocit cez dvere po motor aby som si pridal plyn.
Na motore sa robila kompletna GO a pri zabrusovani ventilov mi nasli jeden ohnuty. Mal by to byt 7.ventil ale saci (4.valec a prvy od rozvodov) a tu som mal podozrenienie ze nezatvara. Dovod preco som to dnes rozobral bol ze som chcel podla navodu mierkami popozerat rozdiely medzi nimi, lenze mam problem niekde aj tu mierku vopchat aby som zistil rozdiel Ventil - Vacka.
Ked sa mi to zajtra nepodari po zlozeni rozvodov zase tak to poskladam, zmeriam tlaky a dam vediet. Pripadne budem ta kontaktovat uz telefonicky
Pri nastartovani idu otacky hore, drzi asi 2s a potom nasledne ako keby vypol valec a zacne triast motor. Ked som chcel nieco robit na motore tak som si pridal manualne na otvoreni klapky teraz lebo samemu sa to zle robi ked nestiham preskocit cez dvere po motor aby som si pridal plyn.
Na motore sa robila kompletna GO a pri zabrusovani ventilov mi nasli jeden ohnuty. Mal by to byt 7.ventil ale saci (4.valec a prvy od rozvodov) a tu som mal podozrenienie ze nezatvara. Dovod preco som to dnes rozobral bol ze som chcel podla navodu mierkami popozerat rozdiely medzi nimi, lenze mam problem niekde aj tu mierku vopchat aby som zistil rozdiel Ventil - Vacka.
Ked sa mi to zajtra nepodari po zlozeni rozvodov zase tak to poskladam, zmeriam tlaky a dam vediet. Pripadne budem ta kontaktovat uz telefonicky
Toyota Celica st202 GT - 3sge e56 (olejový chladič + LSD)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: GO motora 3sge
A ked pridas srobikom na klapke ide na 3 valce ?
Tak zisti ktory valec nejde a tam zmeraj tlaky , to bude asi najjednoduchsie ak tuto moznost nemas tak:
vymen sviecku,
svieckovy kabel,
dekel na rozdelovaci ,
kukni tesnenie na vstrekovaci
vymen vstrekovac .
A predzapal si nadstavoval? To nebude podla risiek na nulovu polohu , toto je na MR2 a to je 10°
tu je link na text k obrazku https://www.mr2australia.com/mr2play/tm.aspx?m=61871
Inak ma uz napadaju len take prkotiny ako zle ukostreny motor a potom este vygabat klapku ako kedysi dal super navod aj s fotkami Ondrik a neviem ci aj na nej nieco nadstavoval,
preto meranie tlaku by ti usetrilo vela prace.
Tak zisti ktory valec nejde a tam zmeraj tlaky , to bude asi najjednoduchsie ak tuto moznost nemas tak:
vymen sviecku,
svieckovy kabel,
dekel na rozdelovaci ,
kukni tesnenie na vstrekovaci
vymen vstrekovac .
A predzapal si nadstavoval? To nebude podla risiek na nulovu polohu , toto je na MR2 a to je 10°
tu je link na text k obrazku https://www.mr2australia.com/mr2play/tm.aspx?m=61871
Inak ma uz napadaju len take prkotiny ako zle ukostreny motor a potom este vygabat klapku ako kedysi dal super navod aj s fotkami Ondrik a neviem ci aj na nej nieco nadstavoval,
preto meranie tlaku by ti usetrilo vela prace.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
- stefan-celica
- Toyota guru
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
- Bydlisko: Slovensko
Re: GO motora 3sge
Ja si myslim to iste co tomas, tiez som pozeral video, akurat pri rozvodoch posunutych o 2 zuby motor normalne nastartuje, chod je, ale nekludny (stalo sa mi to este uplne na zaciatku, ked som este nemal take znalosti o Celice a servise aut) zalezi vsak asi kde ten zub utecie. Podla mna to mas zle poskladane ci uz rozvody alebo nieco ine, aj preto som sa ta pytal na fb ci ste to skladali viaceri(vtedy je to najhorsie) ak si to skladal sam najskor si tam nieco prehliadol.
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: GO motora 3sge
Pokial to ide fakt na menej valcov, tak jedine tlaky a potom riešit konkretny valec..tá vôla ventilov znie tiež zaujímavo, pokiaľ tam fakt nepichneš žiadnu mierku tak to neni moc dobre.. a kludne môže byť aj toto problém..
diagnostika, tlaky a vôla musí byť jasné kde je problém (klapkou to fakt nebude a zapalovanie a benzín bereme že máš ok)
diagnostika, tlaky a vôla musí byť jasné kde je problém (klapkou to fakt nebude a zapalovanie a benzín bereme že máš ok)
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- Quade33
- začiatočník
- Príspevky: 178
- Dátum registrácie: Utorok, 12. Januára 2010, 23:52
- Bydlisko: Senica
Re: GO motora 3sge
Tak vcera som sa ktomu nedostal ale dnes to idem doskladat aspon.
Momentalne som takto skoncil a historiu k motoru dodavam cez odkaz - sem budem pridavat kazdu jednu fotku kam sa dalej pohnem a su tam aj videa tak mozte posudit sami. Niekedy si fakt uz lamem hlavu nadtym a zacinam byt v koncoch uz. No stale som s generalkou do 1000€
https://goo.gl/photos/n16rUTxtVhy5hJjE8
Thomas: je pisane ze tam ma byt vola 0,15-0,25 ale mam iba 0,4 tak preto mi to nejde asi
Stefan-celica: Rozvody boli kontrolovane pred startom, otocene cez kluku a zase na ciarku. Pekne sedeli na nule a nebol ziaden problem. Teraz budem skladat rozvody cez otvoreny dekel na hlave a pozrem rovno na zarezy na vackach co su ci to nemam nejaky mm utecene (dalsia kontrola).
Tofak: pridal som sroubikom aby som drzal aspon volnobeh, ten mam od 1200-1800 otacok. Cize v strucnosti som rad ze sa s tym da aspon volaco robit samemu v garazi. Kable, sviecky, viecko a aj palec na rozdelovaci boli menene. Predzapal nastavujem prave podla ten vacky, rozdelovac ma na sebe nejaku sipku tak skusim tento sposob zhodeneho viecka na hlave.
Edit: meranie tlakov dopadlo nasledovne: 10,10,0,0. Hlavu budem davat dolu a dam ju spravit aj s vackami nanovo.
Naposledy som spravil chybu ze som daval robit hlavu ale bez vaciek (nevzdelany a zato uz aj potestany) a preto to musim robit nanovu aj s druhym ventilom co bol meneny. Dam vediet po zmene.
Momentalne som takto skoncil a historiu k motoru dodavam cez odkaz - sem budem pridavat kazdu jednu fotku kam sa dalej pohnem a su tam aj videa tak mozte posudit sami. Niekedy si fakt uz lamem hlavu nadtym a zacinam byt v koncoch uz. No stale som s generalkou do 1000€
https://goo.gl/photos/n16rUTxtVhy5hJjE8
Thomas: je pisane ze tam ma byt vola 0,15-0,25 ale mam iba 0,4 tak preto mi to nejde asi
Stefan-celica: Rozvody boli kontrolovane pred startom, otocene cez kluku a zase na ciarku. Pekne sedeli na nule a nebol ziaden problem. Teraz budem skladat rozvody cez otvoreny dekel na hlave a pozrem rovno na zarezy na vackach co su ci to nemam nejaky mm utecene (dalsia kontrola).
Tofak: pridal som sroubikom aby som drzal aspon volnobeh, ten mam od 1200-1800 otacok. Cize v strucnosti som rad ze sa s tym da aspon volaco robit samemu v garazi. Kable, sviecky, viecko a aj palec na rozdelovaci boli menene. Predzapal nastavujem prave podla ten vacky, rozdelovac ma na sebe nejaku sipku tak skusim tento sposob zhodeneho viecka na hlave.
Edit: meranie tlakov dopadlo nasledovne: 10,10,0,0. Hlavu budem davat dolu a dam ju spravit aj s vackami nanovo.
Naposledy som spravil chybu ze som daval robit hlavu ale bez vaciek (nevzdelany a zato uz aj potestany) a preto to musim robit nanovu aj s druhym ventilom co bol meneny. Dam vediet po zmene.
Toyota Celica st202 GT - 3sge e56 (olejový chladič + LSD)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
- Quade33
- začiatočník
- Príspevky: 178
- Dátum registrácie: Utorok, 12. Januára 2010, 23:52
- Bydlisko: Senica
Re: GO motora 3sge
V pondelok 29.1.2018 mi volali z Trnavy a oznamili mi ze je hlava uz hotova - doplnal mi tam podlozky (nejake) na ventile. Isiel som ponu, zobral rovno aj tesnenie pod hlavu cestou a odlozil do garaze.
Dalsi den v Utorok som sa hned po praci pustil do skladania (od 14:05-20:25hod som skladal motor) ktory aj uspesne nastartoval. Prve co som sa zlakol pri zohriati ze nedrzalo volnobeh. Po zistovani som zistil ze RJ (riadiaca jednotka) je v tovarenskych nastaveniach cize vsetko si potrebovalo nacitat a nastavit. Po kusani si do jazyka a pretrpeni toho volnobehu zo zaciatku 1900 otacok/min neskor 2100-2200 otacok/min a vyfajceni 2 cigariet sa to ustalilo a drzalo krasny volnobeh.
Lenze vyskytol sa dalsi problem... nejaky klepot od rozvodov smerom na prvy valec (ide to z tej casti). Tak dnes to idem opat rozobrat a pozriet ci mam dobre premazanu vacku, pozriet domceky ci dobre maze kluku a hlavne ci nieje ucpana nejaka mazacia dierka. Olej som dal na zabeh liqui moly 5w40 top tec 4100 a celych 5l tam voslo, chyba asi tak 2mm do maximalnej hladiny co si myslim ze by nemalo robit nejaky problem.
Dalsi den v Utorok som sa hned po praci pustil do skladania (od 14:05-20:25hod som skladal motor) ktory aj uspesne nastartoval. Prve co som sa zlakol pri zohriati ze nedrzalo volnobeh. Po zistovani som zistil ze RJ (riadiaca jednotka) je v tovarenskych nastaveniach cize vsetko si potrebovalo nacitat a nastavit. Po kusani si do jazyka a pretrpeni toho volnobehu zo zaciatku 1900 otacok/min neskor 2100-2200 otacok/min a vyfajceni 2 cigariet sa to ustalilo a drzalo krasny volnobeh.
Lenze vyskytol sa dalsi problem... nejaky klepot od rozvodov smerom na prvy valec (ide to z tej casti). Tak dnes to idem opat rozobrat a pozriet ci mam dobre premazanu vacku, pozriet domceky ci dobre maze kluku a hlavne ci nieje ucpana nejaka mazacia dierka. Olej som dal na zabeh liqui moly 5w40 top tec 4100 a celych 5l tam voslo, chyba asi tak 2mm do maximalnej hladiny co si myslim ze by nemalo robit nejaky problem.
Toyota Celica st202 GT - 3sge e56 (olejový chladič + LSD)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných