smugi MR2 MK1 (aw11)
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
- smugi
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
- Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)
smugi MR2 MK1 (aw11)
Tak ahoj všetci, len nedávno som sa stal toyotákom, kedže ku nám do garáže konečne zavítala MR2ka.Dva roky som po nej poškuľoval a na koniec sa podarilo . Auto bolo síce kúpené v stave akom je na obrázkoch, ale o to lepšie pre nás (myslím tým mňa a otca ).Motor by sa aj tak robil komplet a kasňu chvála Bohu spravil predošlý majiteľ. Hodím sem nejaké foto...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Naposledy upravil/-a smugi v Nedeľa, 28. Októbra 2012, 19:57, upravené celkom 1 krát.
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: MR2 MK1 rekonštrukcia
gratulujem(e) a vitaj!
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: MR2 MK1 rekonštrukcia
Mňo...sledujem, že klub šialencov sa nám pekne rozrastá...držím palce
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: MR2 MK1 rekonštrukcia
hadz sem info a hlavne fotky ako pokracujete. MKI tu moc nieje takze pekna raritka na slovenske pomery si myslim!
ja osobne velmi fandim AW11-kam
ja osobne velmi fandim AW11-kam
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: MR2 MK1 rekonštrukcia
ked to uz mate takto rozobrate, pouvazujte na poloramom (zadny obluk), autu by to vyrazne prospelo...
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: MR2 MK1 rekonštrukcia
Gratulujem ku kúpe - výber padol na neskutočne dobrý druh auta - to zistíš keď sa v ňom prvý krát prevezieš. Prajem veľa úspechov pri GO...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- Legon
- Toyota guru
- Príspevky: 1417
- Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
- Bydlisko: Jarok
- Kontaktovať používateľa:
Re: MR2 MK1 rekonštrukcia
spravne auticko a velky obdiv z GO, nech to ide co najlepsie a ako pise stenky Fotky, Fotky, Fotky, aj s nejakym pokecom
- grexos
- Toyota guru
- Príspevky: 2461
- Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
- Bydlisko: Gbely
- Kontaktovať používateľa:
Re: MR2 MK1 rekonštrukcia
pripajam sa ku gratulaciam a tuzbe po foto
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
- smugi
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
- Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)
Re: MR2 MK1 rekonštrukcia
Ďakujem vám všetkým. Tak dnes o "radosť" viac, blok je po výbruse.Potreboval ho ako soľ,lebo v olejovej vani sme objavili akurát tak vazelínu, nie olej. Nové piesty a piestne čapy boli síce peknučké, ale museli ostať u predajcu.Zistil som, že chýba drážka na pieste pre poistenie čapu, to by ani tak nevadilo keby nemal samotný čap nesprávny priemer, heh.A popritom mali starý piest i čap k dispozícii... Hádam to dobre dopadne.
plánované úpravy(či aj skutočné,to sa uvidí ):
-pôvodne sme chceli časom kúpiť Blacktop, ale včera sme sa dohodli,že ak sme už takto ďaleko, nemá to význam,a upraví sa tento motor.
-ako Elvis píše, nad rámom, prípadne polorámom sa uvažuje a nejaký isto bude.
-ostrejšie vačky(séria 240°)
-lepšia spojka, kedže výkon pôjde hore a nám sa nechce strácať výkon(ak viete o nejakej dobrej www, nápady privítam veľmi rád )
-kúsok sa skráti stály prevod,teraz je tuším 4,31, veľmi nás nebaví jazdiť 180 po dialnici, radšej to zrýchlenie a zákruty
-jasné podvozok, uloženia už predošlý majitel vymenil za polyurethanové.Tlmiče sa budú riešiť až ked bude auto komplet,vymeniť ich je najmenej.
-shortshifter za 10 € no nekúpte to, tiež od predošlého majiteľa
Ostatné veci zatiaľ nechávame na pospas osudu lebo to nebude hotové zajtra a ani o mesiac. A hlavne všetko sa bude odvíjať ešte od peňazí, podľa toho bude aj projekt napredovať či stagnovať. Ale jedno je isté,že raz sa dočká svojho dňa "D"
A ako som sa vlastne dostal k MK1?Keď rovesníci v mojom veku chcú väčšinou iba nové Audi .
Otec vždy sníval o 130RS, že raz spraví repliku a bla bla bla (pred 20 rokomi bol v rally tíme, mali "len" Škodu 130L ,to preto...) .Tak som hľadal alternatívu. Našiel som MR2. Pozistoval info, videá,nech sa ľahšie navnadí...no netrvalo dlho, aby som ho presvedčil, že už bez úprav má raz taký výkon a o jazdných vlastnostiach a technike nehovoriac. Predsa 16V, DOHC, 5 krát uložená kľuka, a liatinový blok..."starého motorára" nenechá chladným. Potom človek prelustruje internet a pomaly,ale isto zistí,že lepšie si ani vybrať nemohol...
Neviem ako rýchlo budeme napredovať, ale vždy keď sa spraví niečo čo stojí za zmienku, dám vám na známosť
plánované úpravy(či aj skutočné,to sa uvidí ):
-pôvodne sme chceli časom kúpiť Blacktop, ale včera sme sa dohodli,že ak sme už takto ďaleko, nemá to význam,a upraví sa tento motor.
-ako Elvis píše, nad rámom, prípadne polorámom sa uvažuje a nejaký isto bude.
-ostrejšie vačky(séria 240°)
-lepšia spojka, kedže výkon pôjde hore a nám sa nechce strácať výkon(ak viete o nejakej dobrej www, nápady privítam veľmi rád )
-kúsok sa skráti stály prevod,teraz je tuším 4,31, veľmi nás nebaví jazdiť 180 po dialnici, radšej to zrýchlenie a zákruty
-jasné podvozok, uloženia už predošlý majitel vymenil za polyurethanové.Tlmiče sa budú riešiť až ked bude auto komplet,vymeniť ich je najmenej.
-shortshifter za 10 € no nekúpte to, tiež od predošlého majiteľa
Ostatné veci zatiaľ nechávame na pospas osudu lebo to nebude hotové zajtra a ani o mesiac. A hlavne všetko sa bude odvíjať ešte od peňazí, podľa toho bude aj projekt napredovať či stagnovať. Ale jedno je isté,že raz sa dočká svojho dňa "D"
A ako som sa vlastne dostal k MK1?Keď rovesníci v mojom veku chcú väčšinou iba nové Audi .
Otec vždy sníval o 130RS, že raz spraví repliku a bla bla bla (pred 20 rokomi bol v rally tíme, mali "len" Škodu 130L ,to preto...) .Tak som hľadal alternatívu. Našiel som MR2. Pozistoval info, videá,nech sa ľahšie navnadí...no netrvalo dlho, aby som ho presvedčil, že už bez úprav má raz taký výkon a o jazdných vlastnostiach a technike nehovoriac. Predsa 16V, DOHC, 5 krát uložená kľuka, a liatinový blok..."starého motorára" nenechá chladným. Potom človek prelustruje internet a pomaly,ale isto zistí,že lepšie si ani vybrať nemohol...
Neviem ako rýchlo budeme napredovať, ale vždy keď sa spraví niečo čo stojí za zmienku, dám vám na známosť
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: MR2 MK1 rekonštrukcia
k tej spojke. na ceskom fore zopar ludi jazdi s XTD keramikou stage 3 (odpruzena) a este sa nikto nestazoval, menit spojku dam si ju asi tiez
neviem teda ako moc chcete ten motor upravovat ale tu som nedavno objavil dake stranky o 4AGE a je tam kopa zabavnych info. samozrejme ze nie vsetko musi byt na 100% ale ako referencia to staci
http://www.billzilla.org/4agstock.htm
http://www.billzilla.org/4agmods.htm
co sa vaciek tyka tak na stock ECU a ventiloch+pruziny max 264* + stavitelne vackove kolesa, ale to asi davno viete
final drive idete ako upravovat? date si spravit kolesa na mieru a privarit na povodny hriadel alebo sa da zohnat na 4AGE daky hotovy redukcny kit? bude v zadu aj lsd?
robili ste daku antikoroznu upavu plechov (pozink, fosfat, syntetika)? ci sa to len obrusilo opravilo gitlo a znova striekalo? (teda predpokladam ze ta zlta uz je viacmenej finale )
neviem teda ako moc chcete ten motor upravovat ale tu som nedavno objavil dake stranky o 4AGE a je tam kopa zabavnych info. samozrejme ze nie vsetko musi byt na 100% ale ako referencia to staci
http://www.billzilla.org/4agstock.htm
http://www.billzilla.org/4agmods.htm
co sa vaciek tyka tak na stock ECU a ventiloch+pruziny max 264* + stavitelne vackove kolesa, ale to asi davno viete
final drive idete ako upravovat? date si spravit kolesa na mieru a privarit na povodny hriadel alebo sa da zohnat na 4AGE daky hotovy redukcny kit? bude v zadu aj lsd?
robili ste daku antikoroznu upavu plechov (pozink, fosfat, syntetika)? ci sa to len obrusilo opravilo gitlo a znova striekalo? (teda predpokladam ze ta zlta uz je viacmenej finale )
- smugi
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
- Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)
Re: MR2 MK1 rekonštrukcia
Stenky čo sa spojky týka, tá XTD sa dá objednať cez nejakeho slovenskeho, českého alebo zahraničného dodávatela? Ja som zatial nasiel nieco taketo: http://www.horsepowerfreaks.com/perform ... lutch_Kits
Na spomínanu stranku http://www.billzilla.org/4agmods.htm som už nedavno narazil, poučné info, dakujem. Vačky, tie budú ako píšeš kolo 260° viac isto nie...nechceme íst do extrémov. To plánujeme až pri dalšej emerke .
Stály prevod-pôvodný, pôjde niekam do CZ,kde je motoristická základna trošku rozsiahlejšia ako u nás, cez známeho(pred tým robil autokros buginy a teraz špeci autá aj na dakar-no čistý brutalista ). O hotovom kite neviem...
Plecharinu,gitovanie a lakovanie mal na svedomí predošlý majitel, o zvýšenej antikoroznej úprave neviem, a vlastne mi je to aj jedno nič s tým nenarobím a dúfam za jednu zimu celé nezhnije
O LSD silne uvažujeme, kedže bez neho to nebude to správne orechové a myslím by si to aj zaslúžila...
Na spomínanu stranku http://www.billzilla.org/4agmods.htm som už nedavno narazil, poučné info, dakujem. Vačky, tie budú ako píšeš kolo 260° viac isto nie...nechceme íst do extrémov. To plánujeme až pri dalšej emerke .
Stály prevod-pôvodný, pôjde niekam do CZ,kde je motoristická základna trošku rozsiahlejšia ako u nás, cez známeho(pred tým robil autokros buginy a teraz špeci autá aj na dakar-no čistý brutalista ). O hotovom kite neviem...
Plecharinu,gitovanie a lakovanie mal na svedomí predošlý majitel, o zvýšenej antikoroznej úprave neviem, a vlastne mi je to aj jedno nič s tým nenarobím a dúfam za jednu zimu celé nezhnije
O LSD silne uvažujeme, kedže bez neho to nebude to správne orechové a myslím by si to aj zaslúžila...
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: MR2 MK1 rekonštrukcia
XTD sme objednavali uz viackrat na Hondy, vzdy to islo cez Ebay z USA alebo z UK a pohoda. Cosi sa mi mari, ze aj na tu AE86 este ked mala 4AGE sme davali XTD.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: MR2 MK1 rekonštrukcia
jj bud ti zozenie Andy alebo sa to splasi cez Libora z CR (tiez ma XTD na 4AGE corolle)
LSD byvaju poriedne drahe ale podlamna je to dobra investicia.
ak LSD tak idealne helical (torsen) ako robili TRD http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0335224980
LSD byvaju poriedne drahe ale podlamna je to dobra investicia.
ak LSD tak idealne helical (torsen) ako robili TRD http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0335224980
Naposledy upravil/-a stenky v Sobota, 15. Januára 2011, 20:00, upravené celkom 1 krát.
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: MR2 MK1 rekonštrukcia
no on to tusim aj od niekoho vozil vo vacsom, ale mozno sa mi to len zda
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: MR2 MK1 rekonštrukcia
vozil tusim rovno od vyrobcu a vo velkom koli tomu aby sa rozratalo postovne
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný