Miguellito , "La Angelita" project

Sekcia pre členov fóra
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Používateľov profilový obrázok
miguellito
začiatočník
Príspevky: 470
Dátum registrácie: Nedeľa, 6. Júla 2008, 13:59

Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)

Príspevok od používateľa miguellito » Streda, 24. Júla 2013, 21:52

sorry este raz a normalna velkost :D uz som trochu zabudol robit s imageshack

Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Mi Angelita CeliCa GTi 2.0 16 V-oltov:-), Morning Lemon Zltunka Designed by the Wind
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa

Používateľov profilový obrázok
JRD McLAREN
začiatočník
Príspevky: 185
Dátum registrácie: Nedeľa, 21. Októbra 2012, 21:45

Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)

Príspevok od používateľa JRD McLAREN » Streda, 24. Júla 2013, 23:16

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz Standalone a PiggyBack jednotiek

Používateľov profilový obrázok
miguellito
začiatočník
Príspevky: 470
Dátum registrácie: Nedeľa, 6. Júla 2008, 13:59

Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)

Príspevok od používateľa miguellito » Piatok, 26. Júla 2013, 21:21

hm tak je to zaujimave ,my sme mali ale povodne len to nase cidlo k dispozicii, a nevedel som ,ze sa da snimat aj ta diera ... bol uz k tomu aj ten pliesok co snima cidlo....ale tak kazdy takyto projekt je v konecnom dosledku unikat...
Mi Angelita CeliCa GTi 2.0 16 V-oltov:-), Morning Lemon Zltunka Designed by the Wind
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa

Používateľov profilový obrázok
JRD McLAREN
začiatočník
Príspevky: 185
Dátum registrácie: Nedeľa, 21. Októbra 2012, 21:45

Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)

Príspevok od používateľa JRD McLAREN » Piatok, 26. Júla 2013, 21:30

no vidis..
aj v pripade ze su tam drazky, tak sa to da snimat..

ten volnobezny ventil vies doriesit aj potom...
co to cele bude akotak nakablovane a naladene..
(ja ho nemam vyrieseny doteraz, na ITB to je trosku problem)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz Standalone a PiggyBack jednotiek

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)

Príspevok od používateľa libor12 » Piatok, 26. Júla 2013, 21:57

Vlado,měla tam být jiná ecu a požadavek byl 180st plná,180st prázdná. Ten toyotacky ventil je na ovládání dost složitý. Je to krok motorek s prepousténím vzduchu na obě strany. Dost zlobí i na serii po několika letech. Dnes už toyota používá buď jen obdobu 3pin bosch a u ekonoboxu ovládá celou škrtici klapku.
corolla ae92gti
celica ra61

Používateľov profilový obrázok
miguellito
začiatočník
Príspevky: 470
Dátum registrácie: Nedeľa, 6. Júla 2008, 13:59

Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)

Príspevok od používateľa miguellito » Štvrtok, 1. Augusta 2013, 14:42

takze vcerajsia piplacka ......
olejove chladenie chutovka a poldnova piplacka a cast sa spravila aj na palivovom... a skuska palubky
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Mi Angelita CeliCa GTi 2.0 16 V-oltov:-), Morning Lemon Zltunka Designed by the Wind
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa

Používateľov profilový obrázok
miguellito
začiatočník
Príspevky: 470
Dátum registrácie: Nedeľa, 6. Júla 2008, 13:59

Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)

Príspevok od používateľa miguellito » Štvrtok, 1. Augusta 2013, 17:22

....no a ano toto je na poslednej fotke hladany volnobezny ventil asi najlepsia pouzitelna varianta-tento je z BMW ...z palivoveho potrubia treba uz len prehodit palivovu pumpu,....prehodit WB lambdu na vyfuk...a uz len take prkotinky dva zavity vyrezat a vyrobit maly silentblocik na tiahlo prevodovky ale to uz je v rieseni...a thats all myslim... uz len ladit
Mi Angelita CeliCa GTi 2.0 16 V-oltov:-), Morning Lemon Zltunka Designed by the Wind
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa

Používateľov profilový obrázok
exo_t
začiatočník
Príspevky: 283
Dátum registrácie: Pondelok, 21. Septembra 2009, 11:20
Bydlisko: BA v lese

Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)

Príspevok od používateľa exo_t » Piatok, 2. Augusta 2013, 19:10

Krásna práca, páči sa mi Tvoj projekt. Držím palce, ako budeš postupovať pri ladení? Mohol by si viac napísať k tomu olejovému okruhu?
A tree never hits an automobile except in self defence.
momentálne car-free

Používateľov profilový obrázok
miguellito
začiatočník
Príspevky: 470
Dátum registrácie: Nedeľa, 6. Júla 2008, 13:59

Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)

Príspevok od používateľa miguellito » Sobota, 3. Augusta 2013, 13:21

Cau,dik ..no je to skor spolupraca :) ,,
Ladenie bude prebiehat podla mojho ruzoveho sna asi tak, ze tam kde sa to stavia na Morave tam pride clovek ktory je na slovo vzaty a na slovensku iny pokial viem ani nie je zatial a spolocne to tam traja dako nahodime hadam na nejake zakladne chodenie.....ostane tam zatial seriovy vyfuk a a acis bude zavrety--kym sa to zabehne tak omedzovac chcem proklate nizko...ked setko pojde ako ma tak v septembri po akom takom zabehnuti dam zvody aj vyfuk ladeny (asi AMA ,ale mam este jedno zeliezko v ohni/uvidim kto da lepsiu cenu) a naladi sa to na otvaranie acisu....toto sa uz bude robit na brzde a do redline.. brzdu maju v blave ,ale mam znameho ktory robil auta Loprajzovi a ma svoje priestory aj brzdy a tam by sla brzda za flasku tak zas podla ceny.....

no chladenie oleja ,myslim ze bude dost prevysovat potrebu motora..najprv malo byt uplne zatienene,ale nakoniec koli uchyteniu a priestoru je tam kde je a asi z jednej tretiny bude nan fukat vzduch pri jazde....
plocha toho chladica je asi tak 40 percent vodneho...
no na motore je nastavec miesto filtra...z neho ide hadica do filtra ten je teraz ako vidno na fotke lepsie umiestneny-pristupny a je v nastavci do ktoreho su zasrobovane aj cidla Tlak-teplota,potom hadica z filtra do chladica a zchladica ide hadica do motora.....,.
hadice maju dokopy cca dva metre...robene na mieru samozrejme bo to v kite nebolo...urobili ich na pockanie po nasom namerani co je super...znesu v poho 150 stupnov a 2400psi takze bohato stacia
no chladic je naschval takto nahnuty aj koli prudeniu vzduchu ,ktore sme nechceli moc velke..ale zaroven cez neho bude tahat vzduch jeden z vodnych ventilatorov ked ich controller pusti,,v pripade ze to ani v horucich dnoch nebude stacit tak prave koli sklonu ventilatora sa tam bude moct namontovat ventilator ktory bude tahat vzduch cez neho nezavisle od vodnych vent.
tento bude spinany primitivnym okruhom -extra cidlom nahodenym v olejovej vani ...ak by v zime predsa len bol napor velky tak od firmy Thermotec som nasiel take tepelne tienenia a chladic oleja moze dostat cepicku na zimu :) takze tak ale vsetko sa uvidi v zabehu...
Mi Angelita CeliCa GTi 2.0 16 V-oltov:-), Morning Lemon Zltunka Designed by the Wind
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa

Používateľov profilový obrázok
miguellito
začiatočník
Príspevky: 470
Dátum registrácie: Nedeľa, 6. Júla 2008, 13:59

Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)

Príspevok od používateľa miguellito » Štvrtok, 8. Augusta 2013, 13:25

tak dobre som to zakrikol zase :lol: ze par drobnosti a je to ?? tak to ani nahodou....
vcera zas pol dna makacky a este to nie je ,palivova pumpa a WB stale niesu pretoze nebol cas koli:
hned na zaciatku nepasoval jeden PUR silentblok na motor ,,ani vonkajsi priemer(bol praveze mensi jak puzdro!!) ani vnutorna diera na srob nepasovala.. takze dva krat na pockanie k sustruznikovi ,chutovka bolo ze obruc co drzi silentblok je tenka a teda neda sa z nej moc ubrat ,tak sa ubralo hlavne zo silentu ,potom sa urobila vzmedzovacia vlozka a setko sa zlisovalo dokopy,stred na srob sa zvacsil v poho...
potom zistili sme ze austrasky controller na vodnu pumpu nevie ovladat japonske ventilatory 8) kedze z controlleru ide ovladacie napatie len 0.6 ano posranych 0.6 volta ,relatka tym padom neriesitelne ,,tak sa ide vyrobit predzosilovac k borcovi co robi auto hifi....asi firma Davies Craig silou mocou chcela aby si zakaznik ak nechce mat starosti objednal aj ich "lacny"ventilator ,vlastne 2 kedze potrebujem 2.....
no potom volnobezny ventil...ten som robil asi hodku ,totiz treba dat ten povodny dole z skrtiacej,potom ho osekat zo setkeho prislusenstva hlavne vnutorneho uf,treba vybrat vnutorne suciastky ktore ale maju zapadky,hlavne jeden zaistovaci srobik tam je ,ktory treba povolit "hodinarskym" imbusakom ktory som nechcel zlomit,pretoze ten srobik proste po 25 rokoch von nepojde a vnutri drzi taku obrucku atd atd..,takze piplacka vo zveraku,potom kladivo spoza hlavy-a na niekolky krat.... a kanaliky boli volne....btw fakt nechapem co chcela toyota dokazat konstrukciou takeho zloziteho volnobehu ??? asi zas emisie???...
potom sa zaslepili dve casti ktore uz netreba zaslepkami z hliniku... na obrazku co trci ta hadica pod skrtiacou tak tam sa rovno napoji ten volnobeh z bmw...
potom sa docistil acis, sanie, osadilo sa to...
dalej sa zapojil uz na pevno olejovy okruh,vodny okruh a sanie je uzavrete uz skrtiacou....
Keny zatial vypiplal kabelaz ku vstrekom,potom kabelaz k cievkam....izolacia na jednej cievke sa musela nutne trochu zredukovat koli srobu ktory presne pod konektorom je zasrobovany do vika ventilov...inak to fakt neslo a toto su uz vlastne druhe cievky z RSy tak sme radi ze setko vobec pasuje...setky kable su pekne v novych zvazkoch usporiadane..nikde sa nic nedre ani netlaci ani s cievkami ani so sanim atd...
Keny este zatial zapoil Knock senzor do jednotky,nachystal konektory od vstrekov a cievok pre jednotku,,,cidla vo vodnej prirube pod skrtiacou klapkou su uz tiez nahodene...
kedze vyuzivame origo kabelaz aj na ovladanie chladenia ,pochopit japonske myslenie dalo fakt zabrat a do toho este mrte kablov a relatka koli klime atd..az to neni jednoduche...ale je to ok,myslim ze Keny si da to terajsie zapojenie Toyota vs. water pump controller vs. dva seriove vent .asi patentovat :D
inak elektrika toyoty kua yea ,to bol mor origo poprepajanie ventilatorov a relatiek atd. fakt sa s tym japici "vyhrali"
ECU bude tam kde bola povodna ...
Este ma napada signalizacia chyby ECU/Engine ,...na ECU su sice dve diodky ,lenze ...jednotka bude zaprve schovana,aj koli podla mna nestastnemu rieseniu vystupov z jednotky ako vidno na obrazku,viem ze asi si to dako vyzadovala konstrukcia ale kable teraz budu trcat na dve strany a tym padom to nechcem mat v priamo v kabine a te diodky su pri jednej tej patici hm...super by bolo ak by mala ECU daku vyveditelnu signalizaciu na palubku alebo sa dalo napojit nejake zvukove signalizovanie malfunkcie...ako to maju seriovky na palubke...
ale to sa zriesi s borcami akolo Imf...
hold tak milion a milion prkotin sa vyskytuje toto bude 10. generacia 3SGE uz asi :D
sory moc som nefotil bo sme nestihali ...
este pikoska na zaver ...ked sa skusala vodna pumpa a jej diagnosticky mod ---cize ak je teplota vody pod 30 stupnov spusti sa na plne pecky aj pumpa aj ventilator- tak sa nic nespustilo,,,hladali sme chybu a chybka bola to ze v dielni bolo 40 stupnov a cize cidlo malo hned 40 ;-) uf ale padlo najprv pol vlecky vulgarizmov...

Obrázok
Obrázok
Obrázok
Mi Angelita CeliCa GTi 2.0 16 V-oltov:-), Morning Lemon Zltunka Designed by the Wind
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)

Príspevok od používateľa tofak » Štvrtok, 8. Augusta 2013, 15:03

Ked tak kukam na tie fotky, spomenul som si na moj obrovsky oil filter v Carine a jeho vyprazdnenie pri dlhsom stati.
Mozno su tam spätne ventilceky (ale koli prietoku nie) aby ti po vypnuti motora nestiekol cez hadice olej nazad do vane a kym ho potom cerpadlo nazad natlaci, tak ta kontrolka lezie fest na nerva.
A zvody budes urcite omotavat, viem, ze az potom, ked uz bude vsetko skoro hotove tak aspon omotaj tie hadice to salave teplo im nebude robit dobre(ani pri seriovych zvodoch) a co im dost este vadi je nedodrzanie polomeru ohybu. Inak ten kusok okolo zvodov mohla byt rurka so zareznymi prstienkami a potom hadica.

http://cat.hansa-flex.com/sk/product/90 ... ghlight=hf

Krasna a zaujimava robota.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Používateľov profilový obrázok
miguellito
začiatočník
Príspevky: 470
Dátum registrácie: Nedeľa, 6. Júla 2008, 13:59

Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)

Príspevok od používateľa miguellito » Štvrtok, 8. Augusta 2013, 23:19

Cau ,dik . ,
s tym olejom ,spatne ventilceky tak to netusim zeby existovalo fakt netusim moze byt,skor nemyslim,tak ono vo filtri vzdy daco ostane asi,ale aj seriovy filter je vlastne nahor namontovany.Moj nazor:kebyze je v tom vrchole filtra vzduchova "ciapka" alebo kebych tam urobil dierku tak jasne ze to stece skoro cele ,ale takto si myslim ze -nevem jak to vysvetlit ale kym su oba "konce" okruhu :) vlastne "ponorene"do oleja tak je jedno ci ten filter takto otocis a ako ho vysoko dvihnes nad motor,proste ten mysleny "podtlak" ktory by tam "chcel" vzniknut v tom fitri pri teceni kapaliny z neho von,tak ten to vlastne drzi v tom filtri :) dufam ze aspon niekto pochopil ako to myslim ,,,a fyziku som mal uz velmi davno tak mozno sa mylim -predsa len tu na fore som vedeny ako zaciatocnik :D

no a k tym hadicam ,ano teraz ich chcem len zatienit ,a potom ked sa na jesen nahodia ladene zvody tak tu drahu pasku dam az na ne radsej...
inak nie su to tie hadice co si dal do linku ,aj ked vrchna vrstva je skoro rovnaka...ja mam akusi taliansku firmu ,musim pozret nazov na ucte...ja mam medzi tou modrou a kovovym vypletom dalsiu hrubu ciernu vrstvu...a zalomene ich nemame na to sme davali majzla...snad to zvladnu ,ked nie tak vojdem do vykladu tej firmy kde mi to ten typek tvrdil navarou a budem reklamovat.
Mi Angelita CeliCa GTi 2.0 16 V-oltov:-), Morning Lemon Zltunka Designed by the Wind
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)

Príspevok od používateľa tofak » Piatok, 9. Augusta 2013, 07:41

Ahoj, tiez dufam, ze sa ti nebude olej vracat do vane. Hovoril som o mojom veterane tam mam dlhe prestavky medzi jazdami a asi 0,5l filter. Ale zas ked ti bude dlhsie svietit po starte kontrolka, aspon budes vediet.
Taliani su Manuli, Rapisarda, Alfaguma .... ta modra je naschval, aby vsetci vedeli, ze je to na vyssiu teplotu.
Testy prebiehaju pri max.teplote 150°C a max.pracovnom tlaku 160bar a to razovym natlakovanim na 160bar , podrzanim 1sekundu ,vypustenim a to 50.000 krat ,takze to vydrzi a skoda, ze si na to nemyslel hned (teda urcite myslel,ale nevedel si o tomto)a nedal tam toto:

http://cat.hansa-flex.com/sk/product/901386

bol by pokoj s drahou omotaukou.

Inak sorry ze sem davam taketo reklamne linky.

Ale na skusku doma som dal na zvody toto

http://cat.hansa-flex.com/sk/product/901385

a vydrzalo, len to bolo hnusne, lebo som to musel prestrihnut , ale zadarmenko je zadarmenko.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Piatok, 9. Augusta 2013, 08:42

Uz sa tesim na video s nastarovanym motorom :-) a pak pridem aj osobne kuk :-)...
Ot, tofak ty robis v hansaflex v kostanoch? Bol som na vasej pobocke v ke :-) fajny sortiment :-)
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
miguellito
začiatočník
Príspevky: 470
Dátum registrácie: Nedeľa, 6. Júla 2008, 13:59

Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)

Príspevok od používateľa miguellito » Piatok, 9. Augusta 2013, 10:13

cau jj,je to Manuli -equator,no viem prerusovany chod je na max.150 stupnov,permanentny do 135.tak chladenie to uz ma poradne tak hadam sa ani na 110 nedostanem,no s tym druhym linkom uz mas sz, a ma zaujima co pod -25 stupnov :) ci dako ten navlek nepopraska alebo co,bo tu je predsa aj -35 :D ,
no s tym olejom hej,kontrolka bola vytrvala ale ,viac menej kym sa natlakoval cely okruh jak sme prestartovavali motor este bez zapalovania,potom uz to bolo lepse,uvidime setko ked uz bude behat auto...
no Gabo to mi vrav :)
Mi Angelita CeliCa GTi 2.0 16 V-oltov:-), Morning Lemon Zltunka Designed by the Wind
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní