Príspevok
od používateľa dusan555 » Štvrtok, 8. Júla 2010, 12:23
Predchádzajúci majiteľ mal Celicy v 3 exemplároch. (1) čierna s 1ZZ motorom - rozfláknutá LP štvťka. Na opravu tejto kúpil červenú angličanku s 2ZZ (2). Po oprave išla čierna na predaj a jemu ostal 2ZZ motor a 3/4 auta, tak kúpil ďalšiu, nebúranú, modrú 2ZZ (3) s pridretým motorom a naištaloval do nej motor z červenej. Potom už nasledovali úpravy popísané v inzeráte. Takže z toho vyplýva, že moja Cecilka nebola búraná a už vôbec nie skladaná z viacerých áut. A ako som spomínal v inom topicu minulý týždeň prebehla kontrola šroub, ktoré už nejedného majiteľa stáli nemalé prostriedky. U mňa to tak našľastie nebolo a vačky sú ako nové. Šrouby som samozrejme vymenil, lebo jedna to už mala za sebou. Už som stihol predať aj tú 3/4 do RK a motor (ten pridretý) mám ešte doma. Pri dovoze auta boli už pri ňom priložené aj ložiská na kľuku (origo Toyota). Zrejme sa to v Nemecku oplatilo radšej predať ako platiť mechanika, ktorý by zgenerálkoval celý spodok.
Avensis T25 2,0 VVTi D4
Yaris II 1,3 VVT-i Sol
Yaris 1,3 VVT-i - EX
Celica T23 kompresor - EX