Na pedale sa tiez nemozem stazovat (mam kovove), jedine ked sa chcem pobavit tak je problem brzdit len z lahka a podradzovat cez medziplyn (to je tiez napad heel-toe ked clovek skoro nema nohu na brzde, vsakze
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
).. akonahle ale idem viac po brzde tak nie je problem, dokonca s tymto som mal vacsi problem aj v GT86, ale mohla to byt len sila zvyku a cviku..
Na brzdovy pedal sa aj mne viaceri ludia "stazovali" ze sa im zda makky, osobne mam radsej takyto, aj ked mozno makksi, kde mozem plynule davkovat silu brzdneho ucinku ako take co len pri jemnom cvrngnuti idu na 90% a div, ze nehodim drzku o predne sklo.. dakujem, neprosim.
Riadenie je podla mna skor makksie, je sice tvrdsie ako na brachovom bmw e30, ale oproti e36ke co ma kamos tak je to uplne lahucke, tam mu to ide skoro akoby ani posilovac nemal. V kazdom pripade riadenie je naozaj presne, ziadna vola, kam clovek auto posle tak tam ide.
Podvozok nemam pocit ze by plaval, aspon mne, akurat vcera som si "mierne" uzil jednu zakrutku za krizovatkou a podvozok sedel ako pribity... uz som citil na aute, ze to zacinalo byt na hrane, ale este by sa o nejakych 10-15km viac dalo.. podvozok a gumy drzali dobre, lepsie ako som cakal.
Motor naozaj taha ako-tak aspon od 3tis, ale prava nirvana zacina nad 4tis otackami, proste ak chces vykon musis si ist pon
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
mne to vyhovuje, v nizsich otackach je to luxusna ticha limuzinka, ked to potiahnes vyssie tak sportovy charakter sa nezaprie.. ale nie je diesel co taha od 1200ot, kdeze.. je ale pravda, ze miestami to cloveku nepride, ze to auto ma 155k a dvojlitrový R6, niekomu to moze pripadat malo, proste ziadny trhac asfaltu to nie je.. by som to definoval ako auto skor tak na pohodu, ale s celkom dobrym sportovym vyzitim ked je treba
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ale urcite gabova IS300 je na sportovanie vhodnejsia, ze ano..
Prevody teda neviem ake ma Paseo, ale ked si zoberies, ze na ISku si schopny zaradit 6ku pomaly pri nejakych 60km/h a potom na dialnici pri 130 tocis okolo 4000ot, mne to pride ako skor kratsie prevody
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
dialnicne by som bral tak 2,5-3 a potom by sa mi to zdalo ako normalne alebo dlhsie, ak toci 4tis tak to z mojho pohladu nepride ako dlhe sprevodovanie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jo kontrolka svetiel vlastne nie je nikde, ako pootocis zapinanim svetiel tak sa podsvieti akurat pristrojovka, ale to je uz aj vo fazi parkovaciek, takze.. toto aj mna trosku zaujalo, ale v praxi s tym nemam problem, proste otocim ovladac a minimalne v noci si velmi rychlo vsimnes ci svietis alebo ee
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)