Po tomto aute som tuzil uz niekolko rokov po tom, co som si povedal, ze musim niekedy v buducnosti vlastnit nejakeho hot hatcha. Mal som ale docela sibenicne podmienky, hned tou prvou (nepritomnost turba) som razom zmazol 80% trhu, a tou druhou (5 dveri) zvysnych 15%. Zostala teda Corolla TS. Dost vazne som v pociatku rozmyslal aj nad Civicom Type-R, ten bol vlastne prvy, ktory mi napadol, ked som si pvoedal, ze chcem vysoko otackovu atmosferu. Bohuzial ziaden Type-R dovazany do Europy nema 5 dveri (v Japonsku maju aspon 4 dverovy sedan), tak som rozmyslal dalej a nakoniec ma napadla spasna myslienka. Nemusim sa asi posuvat z klubu a budem moct mat svoje vysnivane auto

Dlhu dobu som pozeral rozne automobilove servery, kde ludia predavaju auta a vyhliadaval som tu spravnu. V CR ani v SR sa vecne nic nenachadzalo, alebo to bolo cenovo uplne prestrelene, v Nemecku ich bolo sice na vyber relativne dost, ale zas podnikat taku cestu s neistym vysledkom a potom s tymi papierovackami sa mi to veru nechcelo. Navyse, ako poniektori z vas vedia, motor 2ZZ-GE mal aj istu vyrobnu vadu, ktora sice neohrozuje samotny motor, avsak jej oprava nie je z tych najlacnejsich (nastastie to na druhej strane nie je ani prevlozkovanie motora ako u 1ZZ-FE).
Doba ubiehala, a ja som stale nenasiel ziadnu, ktora by vyhovovala mojim podmienkam. Avsak prednedavnom sme sa s priatelkou rozhodli, ze chceme kupit byt a nanho potrebujeme hypoteku. To bola docela rana. Predsa len hypoteka je docela zatah na rodinny rozpocet, a v nom by sa uz pre splacanie auta misto asi nenaslo. Stalo sa vsak nieco zvlastne. Prave v tej dobe sa v CR objavila jedna TSka, ktora plne vyhovovala mojim poziadavkam, a navyse trable s vackou si uz odtrpel uz byvali majitel, ktory o chybe vedel, a tak aj nasledovne vymienal problemove sroby, aby k poruche opat nedoslo. Bol som vo vytrzeni, to auto som chcel! A v tom prisla priatelka. A ta namiesto toho, aby ma zasypala milionmi dovodov, preco si to auto nemozeme kupit, prisla s dvomi, preco ho kupit mam. Ma 5 dveri a je bezpecnejsie. Ani si len neviete predstavit, aky balvan mi padol zo srdca. Aj ona chce nove auto!
Odtial to uz islo docela rychlo. S predavajucim som si dohodol testovaciu jazdu, a vsetko bolo jasne. To auto som musel mat! V TSke som sa uz dva krat viezol, vzdy ale len kratko a na mieste spolujazdca. Ten zazitok na mieste vodica bol ale taky intenzivny, taky iny ako vsetka bezna automobilova produkcia, ze som nemal o mojom rozhodnuti najmensich pochyb. Pre kupu toho auta som bol pevne rozhodnuty. S predavajucim sme sa dohodli na finalnej cene (prekvapivo dost zlavil) a rozlucili sme sa s tym, ze si o finalnom rozhodnuti este dame vediet. Rodicia (za co in nekonecne dakujem) mi pomohli vykryt chybajuce financie a necele 2 tyzdne po tej uzastnej jazde som uz mieril do miesta trvaleho bydliska predavajuceho, aby sme podpisali kupnu zmluvu a auto odhlasili. Odhlasenie prebehlo bez akych kolvek problemov a ja som si tak auto mohol zobrat domov. Cestou domov som po dialnici opat niekolko krat navstivil liftovu zonu, a vedel som, ze som sa rozhodol spravne...
Dnes sa mi auto podarilo prihlasit na moje znacky, tak vam ho teda predstavujem.
Je to Corolla TS (E12) z roku 2003, po 3 majiteloch, pricom predchadzajuci 2 su chalani z ceskeho Toyota Klubu. Ma nalietanych nieco cez 200000 km. Vybava je kompleta az na kozenne calunenie, ktore som stejne nechcel. Ma par drobnych koznetickych problemov, ale to sa dalo cakat od auta, ktoremu uz taha na 10 rokov. Nie je to ale nic, co by stalo za zmienku.
Teraz uz vas necham pokochat sa, akeho krasavca som si zadovazil.







Dufam, ze s nim vydrzim co najdlhsie, a budem Vas pravidelne zoznamovat so zazitkami, ktore som spolocne s autom zazil.