CT News
CT News
Lexus CT 200h (2012): Sada F Sport a k tomu několik změn
Lexus na severoamerický trh uvádí paket F Sport pro kompaktní hybrid CT 200h. Pro modelový rok 2012 provedl drobné změny v nabídce výbavy. [/b]
Lexus CT 200h byl jako prémiový pětidveřový hatchback s hybridním pohonem vyvíjen primárně pro Evropu, ale ta se paketu F Sport dočká až jako poslední. Premiéra sportovních doplňků pro CT 200h se odehrála na loňském podzimním autosalonu v Sydney a nyní automobilka oznamuje jejich vstup na severoamerický trh.
Stejně jako v případě větších modelů značky Lexus i u CT 200h představuje paket především kosmetické úpravy. Na hybridním pohonném agregátu se nic nemění. CT 200h F Sport je tedy stále poháněno zážehovým motorem o objemu 1,8 l (73 kW) a synchronním elektromotorem s permanentním magnetem (60 kW). Celkový výkon soustavy činí 100 kW.
K dosažení sportovnějších jízdních vlastností mají přispět nové sportovní tlumiče spolu se 17palcovými litými koly. V Austrálii představený paket F Sport obsahoval 18palcová litá kola.
Vzhled sportovce mají Lexusu CT 200h dodat agresivněji tvarované nárazníky a nová mřížka masky chladiče. Pro interiér je připraven volant obšitý perforovanou kůží, kovové doplňky na palubní desce, hliníkové sportovní pedály, kožená hlavice řadicí páky a nové kovové prahové lišty. Sedadla mohou být čalouněna černou perforovanou kůží.
Kromě paketu F Sport je novinkou pro modelový rok 2012 na severoamerickém trhu Vehicle Proximity Notification System. Tento nový akustický výstražný systém upozorňuje chodce a cyklisty na přibližující se vůz, který je poháněn pouze elektromotorem.
Poslední novinkou pro severoamerický trh je nový šedý lak karoserie pojmenovaný Nebula Gray Pearl. Ten v nabídce nahrazuje šedou s označením Smoky Granite Mica.
Zdroj:auto.cz
Lexus na severoamerický trh uvádí paket F Sport pro kompaktní hybrid CT 200h. Pro modelový rok 2012 provedl drobné změny v nabídce výbavy. [/b]
Lexus CT 200h byl jako prémiový pětidveřový hatchback s hybridním pohonem vyvíjen primárně pro Evropu, ale ta se paketu F Sport dočká až jako poslední. Premiéra sportovních doplňků pro CT 200h se odehrála na loňském podzimním autosalonu v Sydney a nyní automobilka oznamuje jejich vstup na severoamerický trh.
Stejně jako v případě větších modelů značky Lexus i u CT 200h představuje paket především kosmetické úpravy. Na hybridním pohonném agregátu se nic nemění. CT 200h F Sport je tedy stále poháněno zážehovým motorem o objemu 1,8 l (73 kW) a synchronním elektromotorem s permanentním magnetem (60 kW). Celkový výkon soustavy činí 100 kW.
K dosažení sportovnějších jízdních vlastností mají přispět nové sportovní tlumiče spolu se 17palcovými litými koly. V Austrálii představený paket F Sport obsahoval 18palcová litá kola.
Vzhled sportovce mají Lexusu CT 200h dodat agresivněji tvarované nárazníky a nová mřížka masky chladiče. Pro interiér je připraven volant obšitý perforovanou kůží, kovové doplňky na palubní desce, hliníkové sportovní pedály, kožená hlavice řadicí páky a nové kovové prahové lišty. Sedadla mohou být čalouněna černou perforovanou kůží.
Kromě paketu F Sport je novinkou pro modelový rok 2012 na severoamerickém trhu Vehicle Proximity Notification System. Tento nový akustický výstražný systém upozorňuje chodce a cyklisty na přibližující se vůz, který je poháněn pouze elektromotorem.
Poslední novinkou pro severoamerický trh je nový šedý lak karoserie pojmenovaný Nebula Gray Pearl. Ten v nabídce nahrazuje šedou s označením Smoky Granite Mica.
Zdroj:auto.cz
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: CT News
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: CT News
No, mohli radsej aj trosku do toho motora stuchnut...Elvis napísal:tak aj ceskoslovensky importer sa trosku prebudil
Lexus CT 200h F SPORT EDITION
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: CT News
mohli tam stuchnut 2GR-FSE
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Re: CT News
CT od Wald International. Pekne ho spravili, len tie LED v prednom narazniku sa mi tam bohvieako nepacia (a pripominaju mi zabozruta DS3)
http://www.autorevue.cz/lexus-ct200h-ja ... ernational
http://www.autorevue.cz/lexus-ct200h-ja ... ernational
Toyota RAV4 Hybrid AWD Selection
Toyota Previa 2,4 XL
Toyota Previa 2,4 XL
Re: CT News
Skoda len, ze zase sa nikto nepobavil s motorom. Mal by Lexus spravit CT300h, alebo aspon CT250h a najlepsie so zadnym pohonom. Pre mna idealny kompromis (len okolie by to asi nepochopilo)
Re: CT News
Asi sa toho vsetci boja zahravat sa s hybridmi Pritom 1.8l a 73kW znie na dnesnu dobu az komicky.
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
Re: CT News
Akoze vzhladom na to na co je to auto urcene, resp co ma reprezentovat, tak je to uplne dostacujuce. Priznam sa, ze po meste som s lepsim autom nechodil. Na dlhsie trasy by to bolo takisto velmi pohodlne (vsak Lexus), ale niekomu by sa mohlo zdat malo vykonu (to su taky ti co tvrdia, ze ak nema auto aspon 250k tak je to o nicom). Mne ten vykon celkom stacil, ale naozaj to nie je robene na nejaku zbesilu agresivnu jazdu, to auto je proste na pohodu. A takisto sa aj predpoklada, ze si to kupi skor umierneny vodic ala Toy/Lex a nie nejaky byvaly zavodnik od BMW alebo najrychlejsieho auta sveta Octavia tdi.
Re: CT News
Tak dali mu sportovy vzhald, dali mu F balik, tak si myslim, ze by to potom aj malo byt schopne sa hybat. Nemusi to mat 250k, ale ako pisem, skor ma zaraza, ze tu 1.8mu neposmelili na viac ako 73kW. Asi by tym uz trpeli hybridno spotrebove parametre. Lebo 73kW z 1.8l je proste malo.
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
Re: CT News
Ano, to suhlasim. Resp tuto filozofiu som tiez nepochopil - sportovy vzhlad, vyborne vyladeny podvozok, ale motor usporny. Vzhladom na zameranie auta nechapem preco to strihali do sportova. (To je ale syndrom aj inych automobiliek - dnes je proste trend, ze kazde auto musi vyzerat sportovo. Ale preco?? U krabic do mesta alebo rodinnych aut je to podla mna uplna blbost, to si clovek kupuje kvoli inym veciam a sportovy vzhlad alebo parametre su az na poslednom mieste.)
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: CT News
Moj nazor je ten ze 73kW neni malo, kolko to vazi a aky ma krutak. A 60kW elektro ma urcite velky krutak a potom aka je tam prevodovka. Myslim ze 73kw+ten elektro a dobre odstupnovana prevodovka moze byt dost sportovo ladena. Ked som dal na Carinu2 sportovy podvozok a isiel hore Sturcom, dole Sturcom, alebo 215do BA a necitil som takmer ziadnu zakrutu vobec mi nevadilo ze to malo len 74kW aj tak sa na to auto nic nechytalo. A toto Ct ( mne sa vobec nepaci, vyzera tuzersky) ma urcite ovela vecsi krutak ako 1990 Carina2 4AFE. Ved naco je cloveku 2,76l ked pred zakrutou radsej 200m brzdi, lebo neveri brzdam a ma taky podvozok, ze v zakrute vidi oblohu v bocnom spetaku. Proste dobre brzdy,presne riadenie a podvozok nepridaju na vykone, ale na rychlosti ked ma sofer v aute strach, nezachrani ho ani 500koni.
Naposledy upravil/-a tofak v Sobota, 11. Augusta 2012, 08:54, upravené celkom 1 krát.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
Re: CT News
Spider - presne tak to je. Aj Kia Picanto musi v dnesnej dobe vyzerat agresivne.
Tofak - neporozumel si ma. Tvrdim, ze 73kW z objemu1,8l je v aute sucasnosti na smiech. Ved to je ani nie 100 koni. Tolko mala Fabia I z 1,4l predsa. Ak konstrukteri povazuju 73kW za akurat, mala tam byt 1,4ka. Auto by bolo este lahsie. A ak tam dali 1,8ku tak mala mat vyssi vykon. Elm cosi zachrani, ale 10,3 na stovku jasne hovori o nevyraznej dynamike v priamke. A to este neviem, ako dlho elm vydrzi tahat, kym mu dojde stava.
Nechapem preco si sa pustil do zrovnania s mojim autom. Ani odkial mas, ze neverim brzdam alebo mam zly podvozok ci dokonca to, ze sa v aute bojim. Ani jedno z toho nie je pravda. Takisto, ja hladam v aute nieco ine ako chirurgicku presnost a sterilitu nemeckeho uradnika. Nejde mi o absolutnu rychlost. Nejazdim na cas, nemusim byt na vrchu kopca prvy. Za volantom hladam zabavu, vyzvu zvladnut drave auto, naucit sa lepsie jazdit, ocenim hravy a predvidatelny podvozok, dostatok sily a aj iste teatro, vzrusenie. Preto mam ST tak rad. Preto by som za volantom ct200h umrel nudou.
A co sa objektivneho porovnania tyka, tak ST ma ucinnejsie brzdy ako ct200h, je pri najhorsom rovnako tazke ako ct200h aj s tym 2,5 litrom, ma skoro identicke rozlozenie hmotnosti ako ct200h a teda neviem, v com okrem spotreby a luxusu by malo byt lepsie. Viem ale presne, v com bude horsie... o velky kus.
Tofak - neporozumel si ma. Tvrdim, ze 73kW z objemu1,8l je v aute sucasnosti na smiech. Ved to je ani nie 100 koni. Tolko mala Fabia I z 1,4l predsa. Ak konstrukteri povazuju 73kW za akurat, mala tam byt 1,4ka. Auto by bolo este lahsie. A ak tam dali 1,8ku tak mala mat vyssi vykon. Elm cosi zachrani, ale 10,3 na stovku jasne hovori o nevyraznej dynamike v priamke. A to este neviem, ako dlho elm vydrzi tahat, kym mu dojde stava.
Nechapem preco si sa pustil do zrovnania s mojim autom. Ani odkial mas, ze neverim brzdam alebo mam zly podvozok ci dokonca to, ze sa v aute bojim. Ani jedno z toho nie je pravda. Takisto, ja hladam v aute nieco ine ako chirurgicku presnost a sterilitu nemeckeho uradnika. Nejde mi o absolutnu rychlost. Nejazdim na cas, nemusim byt na vrchu kopca prvy. Za volantom hladam zabavu, vyzvu zvladnut drave auto, naucit sa lepsie jazdit, ocenim hravy a predvidatelny podvozok, dostatok sily a aj iste teatro, vzrusenie. Preto mam ST tak rad. Preto by som za volantom ct200h umrel nudou.
A co sa objektivneho porovnania tyka, tak ST ma ucinnejsie brzdy ako ct200h, je pri najhorsom rovnako tazke ako ct200h aj s tym 2,5 litrom, ma skoro identicke rozlozenie hmotnosti ako ct200h a teda neviem, v com okrem spotreby a luxusu by malo byt lepsie. Viem ale presne, v com bude horsie... o velky kus.
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
Re: CT News
Ja si myslim, ze tofak to myslel len obrazne a nahodou sa trafil do Tvojho objemu (ja viem, kazdy sme citlivy na to nase )
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: CT News
Ty brdo, akoze sorry ved ani neviem presne oznacenia motorov Toy a nie este ake su vo Fordoch
Nemam preco to zrovnavat, to co som napisal tie cisla, tak to som len tak strielal a nic som neporovnaval, precitaj si ten prispevok este raz a uz sa bude zdat iny .
Mozno 73kW im prisiel dobry napad aby zas tie motory vydrzali aj 500tis. km. a majitel sa mohol nan spolahnut.
A moj nazor na 1,4 a 71,5kW (radsej ) je taky, ze ked ho natiahnu na ten vykon tak tie materialy a vsetko okolo stoji tolko co 1,8-73kW a urcite pri takom silnom a malom motore treba viac musiek vychytat. A zas moc lahke auto nema dobru zotrvacnost a ta tomu elektru urcite pomaha znizovat spotrebu a ze je to potom tazsie zastavit??? No a co ved lepsie brzdy vystruhaju aj na vratnici, ale maly usporny a silny motor nie. Podla mna to auto venovali cielovej skupine a ta je s nim urcite spokojna.
Ale viem o com tu tocite 73 je ozaj malo na 1,8. A krabica ma vyzerat ako krabica.
Nemam preco to zrovnavat, to co som napisal tie cisla, tak to som len tak strielal a nic som neporovnaval, precitaj si ten prispevok este raz a uz sa bude zdat iny .
Mozno 73kW im prisiel dobry napad aby zas tie motory vydrzali aj 500tis. km. a majitel sa mohol nan spolahnut.
A moj nazor na 1,4 a 71,5kW (radsej ) je taky, ze ked ho natiahnu na ten vykon tak tie materialy a vsetko okolo stoji tolko co 1,8-73kW a urcite pri takom silnom a malom motore treba viac musiek vychytat. A zas moc lahke auto nema dobru zotrvacnost a ta tomu elektru urcite pomaha znizovat spotrebu a ze je to potom tazsie zastavit??? No a co ved lepsie brzdy vystruhaju aj na vratnici, ale maly usporny a silny motor nie. Podla mna to auto venovali cielovej skupine a ta je s nim urcite spokojna.
Ale viem o com tu tocite 73 je ozaj malo na 1,8. A krabica ma vyzerat ako krabica.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
Re: CT News
Tak na strielanie do vody to bolo az nepravdepodobne vela zasahov. S tebou by som lode nechcel hrat
Pises rozumne argumenty, ale podla mna by tam 1,4ka alebo 1,6ka bola lepsia. Resp, este lepsie, nech tam je ta 1,8ma ale nech ma viac kW. Bez pomoci elm (ked mu dojde stava) sa musi hento chuda trapit. Design sa ani mne nepaci, presne ako pises, je to az tuzing.
Pises rozumne argumenty, ale podla mna by tam 1,4ka alebo 1,6ka bola lepsia. Resp, este lepsie, nech tam je ta 1,8ma ale nech ma viac kW. Bez pomoci elm (ked mu dojde stava) sa musi hento chuda trapit. Design sa ani mne nepaci, presne ako pises, je to az tuzing.
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných