Rodinné auto?
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Rodinné auto?
Idem tak trošku zabŕdnuť aj do ofrouďáckych vôd, keďže sme to načali s drgim na kofči. V tomto prípade sa musím ale chváliť cudzím, lepšie povedané otcovým perím
Tento pracant je v rodine už nejaký ten rok a bez väčších problémov zvláda dovolenky na chalupe, vyvážanie materiálu na lazy, funguje ako náhradné vozidlo, dokonca zvládol jedno Chorvátsko pri spotrebe cca 10L (motor je 2,4 benzín).
Je trošku škoda, že majitelia takýchto kúskov brúzdajú len po ofroudových fórach a zháňajú na to balónové gumy, svetelné rampy, chrómové lodné trúby a podobné nezmysly. Ide totiž o veľmi všestranné, iked nie veľmi ekonomické vozidlo pechoty. Ale povedzme si otvorene, ktorý offroad v teréne nežerie aj trávu okolo cesty a má trinástky gumy?
Dizajnovo je to proste klasika a to sa týka exteriéru aj interiéru. Aj keď osobne by som najradšej odmontoval ten rám a prídavné svetlá vpredu
Technicky a hlavne motoricky jednoducho Toyota
Ináč, ja ho volám Reiner
Fotky sú z tohoročnej dovolenky na chalupe. Bohužiaľ už pred cestou domov
Tento pracant je v rodine už nejaký ten rok a bez väčších problémov zvláda dovolenky na chalupe, vyvážanie materiálu na lazy, funguje ako náhradné vozidlo, dokonca zvládol jedno Chorvátsko pri spotrebe cca 10L (motor je 2,4 benzín).
Je trošku škoda, že majitelia takýchto kúskov brúzdajú len po ofroudových fórach a zháňajú na to balónové gumy, svetelné rampy, chrómové lodné trúby a podobné nezmysly. Ide totiž o veľmi všestranné, iked nie veľmi ekonomické vozidlo pechoty. Ale povedzme si otvorene, ktorý offroad v teréne nežerie aj trávu okolo cesty a má trinástky gumy?
Dizajnovo je to proste klasika a to sa týka exteriéru aj interiéru. Aj keď osobne by som najradšej odmontoval ten rám a prídavné svetlá vpredu
Technicky a hlavne motoricky jednoducho Toyota
Ináč, ja ho volám Reiner
Fotky sú z tohoročnej dovolenky na chalupe. Bohužiaľ už pred cestou domov
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Re: Rodinné auto?
Nesúhlasím s tebou, že majitelia takýchto kúskov zháňajú čo najväčšie gumy, rámy, šnorchle, uzávierky...Je kopec ľudí čo to používajú ako úžitkové auto(poľovníci, lesníci), rodinné auto atď..
Všetko je to o tom, čo z toho auta chce človek mať...
Táto gen. 4runnera bola koncipovaná už ako luxusné SUV (na tú dobu)-tj. určitý komfort oproti starému Landcruiseru, Patrolu alebo Defenderu, na úkor uzávierok a prednej tuhej nápravy.No zachovala si redukciu, zadnú tuhú nápravu a listové perá(Ďalšia gen. má už vinuté pružiny) a part-time 4x4 (zapínateľný pohon 4x4)...
Takže je to zvlášť vydarené autíčko na úpravy a je rozšírený v USA, Austrálii...tekže návodov, dielov a doplnkov je na nich dosť...Či už chceš z neho hardcore off-road, "image-ovku" alebo do obmedzenej miery pohodlné rodinné auto...(za prijateľnú cenu)
Sám som jeden vlastnil(1989 2.4i EFI SR5) a tiež som sa nepúšťal do hard-core úprav...Jazdil som s nim na dlhšie vzdialenosti a občas aj do terénu(terénu, nie po poľných cestách )
Spotreba bola v lete skutočne okolo 10,5l v zime a s 4x4 okolo 11l-11,5l...Terén podľa náročnosti od 12 l-16 l...Všetko na gumách 235/75/R15 AT...A to je na auto tejto kategórie(a benzín) veľmi málo!, takže spotreba je relatívna-k osobáku sa nepriblížiš, ale zas ani nedobehneš americké "žrúty" .A riešením je monáž plynu, keď je 10.5l/100 km nad niekoho "psychologickou" hranicou spotreby..(13l plynu/100 km).
Rám vpredu bol nutnosť po tom ako som 2xodtrhol obrysové svetlá ...
Podľa fotiek by som mu doporučoval mierne zdvihnúť "zadok"...Koncepcia listových pier vychádza totiž z HILUXU (pick-up) a pridaním hard-topu na 4runnera sa zvýšila hmotnosť-preto mu zadok začína s pribúdajúcimi rokmi "ovísať" a posúvať ťažisko...Nie je to podľa mňa drahá investícia-mňa to vyšlo 3000 Sk-zlepší sa tým stabilita auta na ceste...
Všetko je to o tom, čo z toho auta chce človek mať...
Táto gen. 4runnera bola koncipovaná už ako luxusné SUV (na tú dobu)-tj. určitý komfort oproti starému Landcruiseru, Patrolu alebo Defenderu, na úkor uzávierok a prednej tuhej nápravy.No zachovala si redukciu, zadnú tuhú nápravu a listové perá(Ďalšia gen. má už vinuté pružiny) a part-time 4x4 (zapínateľný pohon 4x4)...
Takže je to zvlášť vydarené autíčko na úpravy a je rozšírený v USA, Austrálii...tekže návodov, dielov a doplnkov je na nich dosť...Či už chceš z neho hardcore off-road, "image-ovku" alebo do obmedzenej miery pohodlné rodinné auto...(za prijateľnú cenu)
Sám som jeden vlastnil(1989 2.4i EFI SR5) a tiež som sa nepúšťal do hard-core úprav...Jazdil som s nim na dlhšie vzdialenosti a občas aj do terénu(terénu, nie po poľných cestách )
Spotreba bola v lete skutočne okolo 10,5l v zime a s 4x4 okolo 11l-11,5l...Terén podľa náročnosti od 12 l-16 l...Všetko na gumách 235/75/R15 AT...A to je na auto tejto kategórie(a benzín) veľmi málo!, takže spotreba je relatívna-k osobáku sa nepriblížiš, ale zas ani nedobehneš americké "žrúty" .A riešením je monáž plynu, keď je 10.5l/100 km nad niekoho "psychologickou" hranicou spotreby..(13l plynu/100 km).
Rám vpredu bol nutnosť po tom ako som 2xodtrhol obrysové svetlá ...
Podľa fotiek by som mu doporučoval mierne zdvihnúť "zadok"...Koncepcia listových pier vychádza totiž z HILUXU (pick-up) a pridaním hard-topu na 4runnera sa zvýšila hmotnosť-preto mu zadok začína s pribúdajúcimi rokmi "ovísať" a posúvať ťažisko...Nie je to podľa mňa drahá investícia-mňa to vyšlo 3000 Sk-zlepší sa tým stabilita auta na ceste...
Toyota Auris 1.6,2017
Kia Soul 1.6CRDi,2009
EX:Seat Ibiza 1.4i+LPG,2009
EX:Škoda Octavia 1.8T+LPG,1999
EX:Opel Vectra 2.2DTI,2002
EX:Toyota Avensis 2.0D-4D,2000
EX:Toyota Celica 2.0 4x4,1991
EX:Toyota 4Runner 2.4i,1989
EX:Peugeot 205 1.9XRD,1993
Kia Soul 1.6CRDi,2009
EX:Seat Ibiza 1.4i+LPG,2009
EX:Škoda Octavia 1.8T+LPG,1999
EX:Opel Vectra 2.2DTI,2002
EX:Toyota Avensis 2.0D-4D,2000
EX:Toyota Celica 2.0 4x4,1991
EX:Toyota 4Runner 2.4i,1989
EX:Peugeot 205 1.9XRD,1993
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: Rodinné auto?
To vieš, usudzujem hlavne podľa toho, čo som videl jazdiť po Slovensku a tiež v Čechách. Niektorým ľuďom proste chýba zdravý úsudok a urobia z pekného a všestranného auta paškvil, do ktorého sa musí nastupovať po rebríku a má snahu sa prevrátiť už aj v miernych zákrutách. Samozrejme neplatí to všeobecne a videl som aj pár fakt pekných, zachovalých kusov.
Tvoj popis je presný. Je to zcivilnený offroad, čo je niekedy na škodu, ale treba brať do úvahy, pre aký trh a na aký účel bol koncipovaný. Pri troche snahy a opatrnosti človek oželie uzávierky a na druhej strane pri dlhších presunoch ocení pohodlný interiér a nezávislé zavesenie kolies vpredu.
Motor ktorý spomínaš je zhodný s tým naším. Je to nezmar a pri troche starostlivosti prežije aj nemožné a má krásny a mohutný zvuk. Ťahá pekne odspodu a netreba ho točiť do extrémov, čo mu ani podľa zvuku nerobí dobre. So spotrebou je to relatívne. Ak ho porovnávam s 1,4 Corollou, tak je samozrejme neekonomický, ale keď zoberiem do úvahy, že Avensis s dvojlitrovým motorom spapá 9 litrov, tak potom fakt nie je čo riešiť.
Čo sa týka rámu je pravda, že by sa mi auto páčilo tak ako vyšlo z linky, ale na druhej strane je fakt, že v teréne ochráni pred konármi a prípadne susedovým plotom
Padnutú prdelku sme riešili pred nejakým rokom, dvomi. Nové perá a tlmiče spravili svoje, ikeď na fotkách to možno nevidno. Padli aj úvahy o domontovaný vzduchových vankúšov, ale zatiaľ na to nieje chuť, čas a viacmenej ani dôvod, lebo Reiner funguje pekne na ceste aj v teréne.
Trošku sme pozabudli na úložný priestor, ktorý je síce pri hardtope o čosi zkresaný bezpečnostným rámom, ale dostatočne veľký na nabalenie celej rodiny na dovolenku. Neviem, či rám montovali aj pod plechové búdky
V kocke je to slušné auto "do koča aj do voza" za slušný peniaz.
Tvoj popis je presný. Je to zcivilnený offroad, čo je niekedy na škodu, ale treba brať do úvahy, pre aký trh a na aký účel bol koncipovaný. Pri troche snahy a opatrnosti človek oželie uzávierky a na druhej strane pri dlhších presunoch ocení pohodlný interiér a nezávislé zavesenie kolies vpredu.
Motor ktorý spomínaš je zhodný s tým naším. Je to nezmar a pri troche starostlivosti prežije aj nemožné a má krásny a mohutný zvuk. Ťahá pekne odspodu a netreba ho točiť do extrémov, čo mu ani podľa zvuku nerobí dobre. So spotrebou je to relatívne. Ak ho porovnávam s 1,4 Corollou, tak je samozrejme neekonomický, ale keď zoberiem do úvahy, že Avensis s dvojlitrovým motorom spapá 9 litrov, tak potom fakt nie je čo riešiť.
Čo sa týka rámu je pravda, že by sa mi auto páčilo tak ako vyšlo z linky, ale na druhej strane je fakt, že v teréne ochráni pred konármi a prípadne susedovým plotom
Padnutú prdelku sme riešili pred nejakým rokom, dvomi. Nové perá a tlmiče spravili svoje, ikeď na fotkách to možno nevidno. Padli aj úvahy o domontovaný vzduchových vankúšov, ale zatiaľ na to nieje chuť, čas a viacmenej ani dôvod, lebo Reiner funguje pekne na ceste aj v teréne.
Trošku sme pozabudli na úložný priestor, ktorý je síce pri hardtope o čosi zkresaný bezpečnostným rámom, ale dostatočne veľký na nabalenie celej rodiny na dovolenku. Neviem, či rám montovali aj pod plechové búdky
V kocke je to slušné auto "do koča aj do voza" za slušný peniaz.
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Re: Rodinné auto?
No prepáč, tie perá som si fakt nevšimol...
Ja som mal práve zdvihnutie riešené vzduchovými vankúšmi(napr. zo sedačky vodiča na Liaze alebo Tatre), vývod som mal vytiahnutý dozadu pod ťažné s klasickým ventilčekom ako je na pneu,a podľa potreby som si ich dofúkol alebo sfúkol-zdvihne to zadok aj okolo 15 cm(čo je extrém a trpí zas kardán)...Nové tlmiče prišli o trochu neskôr. Pred repasom alebo novými listovými ma varovali jeepkári-chlapíkovi to vydržalo presne rok, v priebehu 2. to začalo znovu klesať...
Nie, 2. gen už ochranný rám nemá-v 1.gen je tam kvôli tej plastovej streche...
Trochu nostalgie:
http://www.cardomain.com/ride/2146140
Ja som mal práve zdvihnutie riešené vzduchovými vankúšmi(napr. zo sedačky vodiča na Liaze alebo Tatre), vývod som mal vytiahnutý dozadu pod ťažné s klasickým ventilčekom ako je na pneu,a podľa potreby som si ich dofúkol alebo sfúkol-zdvihne to zadok aj okolo 15 cm(čo je extrém a trpí zas kardán)...Nové tlmiče prišli o trochu neskôr. Pred repasom alebo novými listovými ma varovali jeepkári-chlapíkovi to vydržalo presne rok, v priebehu 2. to začalo znovu klesať...
Nie, 2. gen už ochranný rám nemá-v 1.gen je tam kvôli tej plastovej streche...
Trochu nostalgie:
http://www.cardomain.com/ride/2146140
Toyota Auris 1.6,2017
Kia Soul 1.6CRDi,2009
EX:Seat Ibiza 1.4i+LPG,2009
EX:Škoda Octavia 1.8T+LPG,1999
EX:Opel Vectra 2.2DTI,2002
EX:Toyota Avensis 2.0D-4D,2000
EX:Toyota Celica 2.0 4x4,1991
EX:Toyota 4Runner 2.4i,1989
EX:Peugeot 205 1.9XRD,1993
Kia Soul 1.6CRDi,2009
EX:Seat Ibiza 1.4i+LPG,2009
EX:Škoda Octavia 1.8T+LPG,1999
EX:Opel Vectra 2.2DTI,2002
EX:Toyota Avensis 2.0D-4D,2000
EX:Toyota Celica 2.0 4x4,1991
EX:Toyota 4Runner 2.4i,1989
EX:Peugeot 205 1.9XRD,1993
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: Rodinné auto?
hosi,
a skusenosti s tym dieslom 2.5td od 93 vyssie nemate? Spotreba? Zivotnost?
a skusenosti s tym dieslom 2.5td od 93 vyssie nemate? Spotreba? Zivotnost?
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
Re: Rodinné auto?
Sorry, ja nemám-skús sa ale spýtať na českom http://www.4runnerclub.org.
Toyota Auris 1.6,2017
Kia Soul 1.6CRDi,2009
EX:Seat Ibiza 1.4i+LPG,2009
EX:Škoda Octavia 1.8T+LPG,1999
EX:Opel Vectra 2.2DTI,2002
EX:Toyota Avensis 2.0D-4D,2000
EX:Toyota Celica 2.0 4x4,1991
EX:Toyota 4Runner 2.4i,1989
EX:Peugeot 205 1.9XRD,1993
Kia Soul 1.6CRDi,2009
EX:Seat Ibiza 1.4i+LPG,2009
EX:Škoda Octavia 1.8T+LPG,1999
EX:Opel Vectra 2.2DTI,2002
EX:Toyota Avensis 2.0D-4D,2000
EX:Toyota Celica 2.0 4x4,1991
EX:Toyota 4Runner 2.4i,1989
EX:Peugeot 205 1.9XRD,1993
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: Rodinné auto?
Trochu to tu zas oživím, keďže starý pán Reiner zakotvil u mňa v garáži a asi u mňa aj dožije....terazky som vytiahol komplet sedačky a tapacíre a reparujem zvnútra blatníky a hlavne redukujem hrdzu, ktorá sa začína kajetaje objavovať...
Ikoror: Cca pred dvomi rokmi dal brašulo namontovať tie vzduchové vankúše a funguje to zatiaľ dobre...netreba to preháňať, ale dosť to pomôže na zadnici, takže vrelo doporučujem
Elvis: Na dízlovom Reinerovi r. v. 96 (je to ten červený od chalanov z RK) jazdím terazky a celkom pohoda. Museli sme pred časom meniť hlavu, lebo praskla, ale ináč je to OK. Osobne mi ale viac sedí starý dobrý benzín
Ikoror: Cca pred dvomi rokmi dal brašulo namontovať tie vzduchové vankúše a funguje to zatiaľ dobre...netreba to preháňať, ale dosť to pomôže na zadnici, takže vrelo doporučujem
Elvis: Na dízlovom Reinerovi r. v. 96 (je to ten červený od chalanov z RK) jazdím terazky a celkom pohoda. Museli sme pred časom meniť hlavu, lebo praskla, ale ináč je to OK. Osobne mi ale viac sedí starý dobrý benzín
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Rodinné auto?
Ikoror už sedlá Suzuki - už ho tu nenájdeš...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Re: Rodinné auto?
SEAT, prosím, SEAT Ibizu ...Rasťo napísal:Ikoror už sedlá Suzuki - už ho tu nenájdeš...
Toyota Auris 1.6,2017
Kia Soul 1.6CRDi,2009
EX:Seat Ibiza 1.4i+LPG,2009
EX:Škoda Octavia 1.8T+LPG,1999
EX:Opel Vectra 2.2DTI,2002
EX:Toyota Avensis 2.0D-4D,2000
EX:Toyota Celica 2.0 4x4,1991
EX:Toyota 4Runner 2.4i,1989
EX:Peugeot 205 1.9XRD,1993
Kia Soul 1.6CRDi,2009
EX:Seat Ibiza 1.4i+LPG,2009
EX:Škoda Octavia 1.8T+LPG,1999
EX:Opel Vectra 2.2DTI,2002
EX:Toyota Avensis 2.0D-4D,2000
EX:Toyota Celica 2.0 4x4,1991
EX:Toyota 4Runner 2.4i,1989
EX:Peugeot 205 1.9XRD,1993
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Rodinné auto?
Čaves Slávo... No S ako S - mne sa Ti to nejako spodobuje...soráč...
Inak pekný kúsok ide v najbližších dňoch skladať po komplet GO Ľuboš - potom nahodím nejaké fotose keď sa k nemu dostanem v čase keď to bude robiť...
Inak pekný kúsok ide v najbližších dňoch skladať po komplet GO Ľuboš - potom nahodím nejaké fotose keď sa k nemu dostanem v čase keď to bude robiť...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: Rodinné auto?
No dufam ze naprv dosklada to moje...Rasťo napísal:Čaves Slávo... No S ako S - mne sa Ti to nejako spodobuje...soráč...
Inak pekný kúsok ide v najbližších dňoch skladať po komplet GO Ľuboš - potom nahodím nejaké fotose keď sa k nemu dostanem v čase keď to bude robiť...
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Rodinné auto?
No s dodávkou tej spojky to zahaprovalo - nič nenarobíš - Ľuboš nie je čarodejník...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- tomtoylc
- panic
- Príspevky: 55
- Dátum registrácie: Sobota, 9. Marca 2013, 09:45
- Bydlisko: ZA (SK) / OV (CZ)
Re: Rodinné auto?
prosím o reupload fotiek
Elvis
je to 2.4 td - 2L-TE engin 66kw
... motor v pohode pokiaľ mu debudeš dávať kapky ... inač vydrží dlho ... no lepšia varianta je 3.0 td - 1KZ engin s 92kw
... a môj názor ?
4runner neupravovať a ak tak len minimálne (napr. nejaký menší bodylift)
... inač to auto je najkrajšie v základe
Elvis
je to 2.4 td - 2L-TE engin 66kw
... motor v pohode pokiaľ mu debudeš dávať kapky ... inač vydrží dlho ... no lepšia varianta je 3.0 td - 1KZ engin s 92kw
... a môj názor ?
4runner neupravovať a ak tak len minimálne (napr. nejaký menší bodylift)
... inač to auto je najkrajšie v základe
Land Cruiser family : EX: HJ60 , KZJ 70 VX , KZJ 70 LX ,HDJ 80 VX ,KDJ 150 Executive , EX: LJ70 LX
Re: Rodinné auto?
za mne len tolko ze je to pekny kusok jedine skoda ze ich nevidiet na cestach viac davnejsie som videl jedno take v krakowe krasna lestenka bez rampy ale skutocne pekne to vyzeralo
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný