Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Moderátor: Leňulka
- Pavo.B.
- panic
- Príspevky: 96
- Dátum registrácie: Piatok, 5. Februára 2010, 14:57
- Bydlisko: Veselí nad Lužnicí ( CZE )
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
aisin je prvovyroba , takze bud to a nebo sachs
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Nad ničím iným ako Aisin ani nerozmýšlaj ...tie ostatné veci do japonca nepatria
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- Leňulka
- toyoťák
- Príspevky: 828
- Dátum registrácie: Štvrtok, 17. Marca 2005, 18:31
- Bydlisko: Březová
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Sachs a Luk je prvovyroba pro Evropu, Valeo zase pro Francii, Aisin pro Japonsko, tak co by sis vybral???
Toyota Celica 2.0 Turbo All-Track 1991
Toyota 4Runner 2,4i 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1989
Ex: Toyota 4Runner 3.0 V6 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1988
Ex: Toyota Celica 2.0GTi 16V 1989
N.M.T. Engineering
Toyota 4Runner 2,4i 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1989
Ex: Toyota 4Runner 3.0 V6 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1988
Ex: Toyota Celica 2.0GTi 16V 1989
N.M.T. Engineering
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
aisin
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Leňulka napísal:Sachs a Luk je prvovyroba pro Evropu, Valeo zase pro Francii, Aisin pro Japonsko, tak co by sis vybral???
Ktorú? Škoda že nerobia aj pre Rusko Tá by bola najväčšia, najtažšia a nasilnejšia
Beriem Aisin, len som sa chcel ubezpečiť, či s tým súhlasíte
OT: Dnes idem po prevodovku tak držte palce aby som nešiel naprázdno domov
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
- kuro
- toyoťák
- Príspevky: 712
- Dátum registrácie: Piatok, 27. Januára 2006, 16:12
- Bydlisko: Íst Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
davali sme original toyota - kus stoji cca 40€...stenky napísal:kuro kolko cca vysiel synchron a rozoberacka? len tak odhadom, este to nieje zle ale 1 a 3 musim sem tam znasilnovat
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Tak zháňanie prevodovky sa kus komplikuje Začína to byť hľadanie ihly v kope sena Tú čo som mal v Maďarsku vyhliadnutú bola tiež GT 2,0l lenže 96-tka, tak sme zmontovali dekel na 5-tke a vtedy sa to ukázalo Prevody vôbec nesúhlasia, rozmerovo v 96-tke je o dosť vyššia a stred užší poloosy tenšie...
Takže nebral som ju nakoľko by som potreboval aj poloosy a financie nedovolia a bál som sa že by nesadli na SS
Momentálne to vychádza tak, že budem prinútený kúpiť to v Toyote, no chystám sa do maďarskej Toyoty, možno cena klesne...
Dávam foto čo potrebujem a aj približnú cenu v Toyote (Asen Banská Bystrica), cena orientačná 700E +- do 100E bez roboty samozrejme.
Takže nebral som ju nakoľko by som potreboval aj poloosy a financie nedovolia a bál som sa že by nesadli na SS
Momentálne to vychádza tak, že budem prinútený kúpiť to v Toyote, no chystám sa do maďarskej Toyoty, možno cena klesne...
Dávam foto čo potrebujem a aj približnú cenu v Toyote (Asen Banská Bystrica), cena orientačná 700E +- do 100E bez roboty samozrejme.
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
no kua... skus prezistit aj Toyotu Rakusko... tiez by to tam mohlo byt lacnejsie, nez u nas...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- kuro
- toyoťák
- Príspevky: 712
- Dátum registrácie: Piatok, 27. Januára 2006, 16:12
- Bydlisko: Íst Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
za 700€ kupis uz cele auto ...
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
kuro, daj info, ze kde
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- kuro
- toyoťák
- Príspevky: 712
- Dátum registrácie: Piatok, 27. Januára 2006, 16:12
- Bydlisko: Íst Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
no tak nevim, ci to bude presne tvoj typ, ale:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... dCarSeals=
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... dCarSeals=
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
on potrebuje z GT-cka prevod... 1.8 je mu nanic... a GT za 1000e navyse italien bude mat stejne vprdeli prevodovku, myslim...
Inak ako si natom teda stou prevodovkou?
Inak ako si natom teda stou prevodovkou?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Kuro dík za linky, ale už ich mám obehané a nič som nenašiel
Gabko dosť zle som na tom, zatiaľ V pondelok idem za známym, on má maďarov čo chodia po západe a donášajú na toyoty čo vedia, pretože sú to že vraj maniaci do Toyot a asi aj jazdia závodne, alebo niečo také spomínal. Jemu už doniesli pár vecí na GT FOUR a povedal, že sú spoľahliví tak uvidím ako dopadnem. Je to fakt o držku dať dokopy LSD, ale bez boja sa nevzdám
Keď som sa do toho púšťal, tak som si to predstavoval, že to bude oriešok , lenže to tak nieje
Tiež som si myslel, že tam pasne GT-čková 5-ťka bez LSD, no modelovo sa nedajú zameniť prevody darmo, že to sú GT-čka.
Snažil som sa prehľadať všetko čo ma napadlo a čo mi poradili, Ebay.de, Ebay UK, Allegro.pl, Otomoto.pl no nič som nenašiel, všetko boli ročníky 96 vyššie.
Moja prevodovka má dekel 5-ťky čierny, plechový, no novšie GT-čko ho má už hliníkový a to viem, že to mi nepasne ani prevod a nieje to LSD.
Rozdiel medzi LSD a non LSD je:
LSD má väčšinou prívod a vývod na chladič oleja, väčšie otvory na poloosy, ak dobre viem rozdiel by mal byť cca 11mm v priemere, a celkovo je o kus mohutnejšia a väčšia, a ten čierny plechový dekel, neviem či to majú všetky, ale tie staršie modely napr ako moja ich majú naisto.
Celkovo tieto LSD sa dlho nevyrábali, pretože sa zbytočne navyšovali náklady na ich údržbu a aj Celdy s LSD a SS boli o kus drahšie, podrobnejšie je to rozpísané na CZ fóre.
Uvidím ako dopadnem, priebežne Vás budem informovať ako som na tom
Držte palce
Gabko dosť zle som na tom, zatiaľ V pondelok idem za známym, on má maďarov čo chodia po západe a donášajú na toyoty čo vedia, pretože sú to že vraj maniaci do Toyot a asi aj jazdia závodne, alebo niečo také spomínal. Jemu už doniesli pár vecí na GT FOUR a povedal, že sú spoľahliví tak uvidím ako dopadnem. Je to fakt o držku dať dokopy LSD, ale bez boja sa nevzdám
Keď som sa do toho púšťal, tak som si to predstavoval, že to bude oriešok , lenže to tak nieje
Tiež som si myslel, že tam pasne GT-čková 5-ťka bez LSD, no modelovo sa nedajú zameniť prevody darmo, že to sú GT-čka.
Snažil som sa prehľadať všetko čo ma napadlo a čo mi poradili, Ebay.de, Ebay UK, Allegro.pl, Otomoto.pl no nič som nenašiel, všetko boli ročníky 96 vyššie.
Moja prevodovka má dekel 5-ťky čierny, plechový, no novšie GT-čko ho má už hliníkový a to viem, že to mi nepasne ani prevod a nieje to LSD.
Rozdiel medzi LSD a non LSD je:
LSD má väčšinou prívod a vývod na chladič oleja, väčšie otvory na poloosy, ak dobre viem rozdiel by mal byť cca 11mm v priemere, a celkovo je o kus mohutnejšia a väčšia, a ten čierny plechový dekel, neviem či to majú všetky, ale tie staršie modely napr ako moja ich majú naisto.
Celkovo tieto LSD sa dlho nevyrábali, pretože sa zbytočne navyšovali náklady na ich údržbu a aj Celdy s LSD a SS boli o kus drahšie, podrobnejšie je to rozpísané na CZ fóre.
Uvidím ako dopadnem, priebežne Vás budem informovať ako som na tom
Držte palce
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
- Leňulka
- toyoťák
- Príspevky: 828
- Dátum registrácie: Štvrtok, 17. Marca 2005, 18:31
- Bydlisko: Březová
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Je to neuveritelne ale muj problem se temer vyresil, neni to uplne na jezdeni okruhu, ale do prace a z prace uz se nemusim nervovat, v nadobce od spojky chybely asi 2dcl kapaliny, nejaka nahla ztrata, dolelo se, odvzdusnilo a je to tisickrat lepsi, vypada to ze spojka proste nebyla seslapla cela, valecek nenatlakoval a uplne neodpojil spojku, takze to slo pres zuby...
Toyota Celica 2.0 Turbo All-Track 1991
Toyota 4Runner 2,4i 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1989
Ex: Toyota 4Runner 3.0 V6 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1988
Ex: Toyota Celica 2.0GTi 16V 1989
N.M.T. Engineering
Toyota 4Runner 2,4i 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1989
Ex: Toyota 4Runner 3.0 V6 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1988
Ex: Toyota Celica 2.0GTi 16V 1989
N.M.T. Engineering
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
no jo a tam plavacik nieje, aby upozornil.. je len na brzdovej nadobke...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných