takze uz mam kupeny KAT (vdaka Ado), vlnovec, koncovy tlmic a 50mm kovove, tenkostenne potrubie. Vcera sme pod zvodmi odpojily stary poplatany vyfukovy system, dnes spravime novy.
Andy, cital som tvoj skvely prispevok o vyfuku, trosku mi to dodalo "istoty", ze mi na dvojlitra staci 50mm potrubie. velmi to totiz tiez nechcem predimenzovat, kedze nemam 3S-GTE, kde by to neuskodilo, tu ano.
No najma ide oto, ze stare potrubie bolo bez kat a preto mi to nepreslo cez EK. Teraz som tam dokupil Uni Kat 55mm, vlnovec aj koncak (nieco lacne, len nech to prejde emiskou). a ideme to robit unas v garazi s kamosom. bratranec zrucny cloviecik, pekne zvara co-ckou, ma ohybacku na rury a veskere vybavenie. nebude to praca jak z tuning dielne, ide hlavne o vysledok a teda o prejdenie cez EK. Vsetko mam zfotodokumentovane, takze dnes vecer asi nie (budeme skusat zvuky, pazvuky a tak), ale zajtra sem hodim fotky komplet prace, stareho, noveho potrubia
potom cakam vase nazory na fotky a ja sem dohodim moj nazor z jazdy.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ps: doteras som skusal len celicu 3S-GE bez katu aj jednu, aj druhu, neviem ake to bude s katalizatorom, necakam od toho nic, mozno sa to zhorci, mozno zlepsi:-)
na ceskom fore sa pise, ze po pridani katu sa priebeh vykonu zlepsil.. asi tam ten kat ma byt, neviem.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
dam vediet
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)