E10 - 4E-FE - únik oleja

všetko o tomto modeli

Moderátor: AndyGTP

Používateľov profilový obrázok
Sokol
Toyota guru
Príspevky: 1075
Dátum registrácie: Utorok, 18. Októbra 2005, 00:39
Bydlisko: Košice
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Sokol » Utorok, 14. Novembra 2006, 17:21

AndyGTP napísal:zaujimave citanie. inac Sokolino, nemas 2.8 litra s filtrom nahodou? myslim ze ano, ci nie?
Neviem presne,mam niekde zasite papiere/kto ich najde?/,kde je udane,kolko litrov bez filtra a kolko s filtrom...
Toyota RAV4 2,0,1AZ-FE,112kW,r.v.07 AT
ex:Toyota Avensis Liftback 3S-FE,2.0,16V,94kW,r.v.98
ex:Toyota Corolla 5D,4E-FE,1,3,16V,55kW,r.v.96

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa AndyGTP » Utorok, 14. Novembra 2006, 19:10

kukni ale malo by to byt 2,8 ved aj ja mam 4EFE

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
Sokol
Toyota guru
Príspevky: 1075
Dátum registrácie: Utorok, 18. Októbra 2005, 00:39
Bydlisko: Košice
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Sokol » Utorok, 14. Novembra 2006, 19:28

AndyGTP napísal:kukni ale malo by to byt 2,8 ved aj ja mam 4EFE
Pozriem a ak najdem,dam vediet.
Toyota RAV4 2,0,1AZ-FE,112kW,r.v.07 AT
ex:Toyota Avensis Liftback 3S-FE,2.0,16V,94kW,r.v.98
ex:Toyota Corolla 5D,4E-FE,1,3,16V,55kW,r.v.96

hudecpeter
panic
Príspevky: 37
Dátum registrácie: Nedeľa, 1. Októbra 2006, 21:24
Bydlisko: Trnava

Príspevok od používateľa hudecpeter » Utorok, 14. Novembra 2006, 21:48

Takze Kuki,

fakt dobre rady na vyskusanie. Dik moc.
Ja mam Corollu E11 - rv 2000 a pred casom som do fora pisal, ze mi zerie olej. Takze pozorne sledujem mierku oleja a vychadza mi to cca 1,2 l na 3000 km. Co sa mi zda kruto vela. Ja mam motor 3ZZ FE a na ceskom fore som sa docital ze tieto motory mali na zaciatku vyrobnu vadu a vraj ich na urcitych modeloch menili alebo im vymienali aspom nieake suciasky ktore vyrobca urcil ako zle. Teraz sa snazim cez importera zistit ako to vlastne bolo, lebo ja som nekupoval to auto nove a tiez nie na slovensku.
To ze zerie olej ma hodne prekvapuje, lebo som vyberal tozotu preto, lebo su malo kazove a vydrzia. Tiez otca som nahovoril ked menil auto na toyotu a ma tiez Corollu E 10 rv 96 a ten ma najazdenych 155000 km a ked si meni olej, tak vyleje od tial cca2.6 l a spat naleje 2.8 l podla manualu.
Takze si myslim, ze je to velmi individualne a tiez aj to ze ak si ty to auto nekupoval nove, tak nevieskto na nom a ako jazdil, ako ho zabehol a pod.
Ja mam najazdenych 145000 a auto ide vyborne a tak sledujem olej a dolejem ked treba. Si myslim, ze nie je to az taka investicia raz za 3000 km doliat liter oleja.

Ale budem skusat podla tvojho popisu.

Používateľov profilový obrázok
kuki
toyoťák
Príspevky: 968
Dátum registrácie: Utorok, 7. Novembra 2006, 17:30
Bydlisko: Bratislava

Test

Príspevok od používateľa kuki » Štvrtok, 16. Novembra 2006, 09:25

Tak, test na unik cez kruzky som spravil vcera. Ani len najmensi oblacik dymu. Zistil som vsak, ze ked otvorim veko od olejovej vane pri beziacom zohriatom motore, je tam podtlak, takze aj keby tam daky plyn bol, nepojde von :-( Skusim to predebatit s tym odbornikom. napadlo ma, ci ten podtlak neni sposobeny sportovym vzduchovym filtrom alebo vyfukom, ktore mam. Ak by sa niekomu chcelo vyskusat, ci tam tiez ma podtlak, bol by som rad. Sokol, nahodou, prosiiiiim? :roll:

Používateľov profilový obrázok
tomastrnava
začiatočník
Príspevky: 376
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Novembra 2005, 11:19
Bydlisko: trnava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa tomastrnava » Štvrtok, 16. Novembra 2006, 11:30

jasné že je tam podtlak, keď otvoríš olejové veko motor ti začne pomaly skapínať. a to nie len na toy
corolla E9 1991 hatchback
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
Sokol
Toyota guru
Príspevky: 1075
Dátum registrácie: Utorok, 18. Októbra 2005, 00:39
Bydlisko: Košice
Kontaktovať používateľa:

Re: Test

Príspevok od používateľa Sokol » Štvrtok, 16. Novembra 2006, 13:32

kuki napísal:Tak, test na unik cez kruzky som spravil vcera. Ani len najmensi oblacik dymu. Zistil som vsak, ze ked otvorim veko od olejovej vane pri beziacom zohriatom motore, je tam podtlak, takze aj keby tam daky plyn bol, nepojde von :-( Skusim to predebatit s tym odbornikom. napadlo ma, ci ten podtlak neni sposobeny sportovym vzduchovym filtrom alebo vyfukom, ktore mam. Ak by sa niekomu chcelo vyskusat, ci tam tiez ma podtlak, bol by som rad. Sokol, nahodou, prosiiiiim? :roll:
Takze mam tam podtlak a aj tlak zaroven/praca ventilov/,nedymi mi vobec,vyfuk aj filter mam seriovy.
Toyota RAV4 2,0,1AZ-FE,112kW,r.v.07 AT
ex:Toyota Avensis Liftback 3S-FE,2.0,16V,94kW,r.v.98
ex:Toyota Corolla 5D,4E-FE,1,3,16V,55kW,r.v.96

Používateľov profilový obrázok
kuki
toyoťák
Príspevky: 968
Dátum registrácie: Utorok, 7. Novembra 2006, 17:30
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa kuki » Štvrtok, 16. Novembra 2006, 13:50

Dakujem ti veeeelmi pekne sokol, si ma potesil. Tak hadam druhy test ukaze, kde je zrada. Ak ani ten, tak som asi vynasiel ciernu dieru alebo teleport. :)

Používateľov profilový obrázok
kuki
toyoťák
Príspevky: 968
Dátum registrácie: Utorok, 7. Novembra 2006, 17:30
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa kuki » Piatok, 17. Novembra 2006, 17:28

hudecpeter napísal:Takze Kuki,

fakt dobre rady na vyskusanie. Dik moc.
Ja mam Corollu E11 - rv 2000 a pred casom som do fora pisal, ze mi zerie olej. Takze pozorne sledujem mierku oleja a vychadza mi to cca 1,2 l na 3000 km. Co sa mi zda kruto vela. Ja mam motor 3ZZ FE a na ceskom fore som sa docital ze tieto motory mali na zaciatku vyrobnu vadu a vraj ich na urcitych modeloch menili alebo im vymienali aspom nieake suciasky ktore vyrobca urcil ako zle. Teraz sa snazim cez importera zistit ako to vlastne bolo, lebo ja som nekupoval to auto nove a tiez nie na slovensku.
To ze zerie olej ma hodne prekvapuje, lebo som vyberal tozotu preto, lebo su malo kazove a vydrzia. Tiez otca som nahovoril ked menil auto na toyotu a ma tiez Corollu E 10 rv 96 a ten ma najazdenych 155000 km a ked si meni olej, tak vyleje od tial cca2.6 l a spat naleje 2.8 l podla manualu.
Takze si myslim, ze je to velmi individualne a tiez aj to ze ak si ty to auto nekupoval nove, tak nevieskto na nom a ako jazdil, ako ho zabehol a pod.
Ja mam najazdenych 145000 a auto ide vyborne a tak sledujem olej a dolejem ked treba. Si myslim, ze nie je to az taka investicia raz za 3000 km doliat liter oleja.

Ale budem skusat podla tvojho popisu.
Dakujem Peto, ja som tiez dufal, ze Corollka vydrzi. Ja mam silne podozrenie na tie tesnenia ventilov, chcem to dnes alebo zajtra vyskusat. Ak to nebude to, tak zacnem hladat nejaky unik typu prasklina ci zle tesnenie, ale to sa mi fakt nezda, kedze podomnou nikdy neni ani kvapka a auto je garazovane. Inak som prvy majitel, takze zo zabehom viem presne ako to bolo :-) Mozem ti ese doporucit hustejsi olej, aj jeden vyborny servisak mi to povedal. Kolega wilson z fora mal tiez problem s unikom oleja a dal Valvoline MaxLife 10W/40 a veci sa riadne zlepsili. To iste mi navrhol aj servisak, tak do toho asi pojdem aj ja. Mozno aj tebe pomoze. Plus tie testy, chcem vediet, co povedia tie. Dik este raz

Používateľov profilový obrázok
Sokol
Toyota guru
Príspevky: 1075
Dátum registrácie: Utorok, 18. Októbra 2005, 00:39
Bydlisko: Košice
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Sokol » Piatok, 17. Novembra 2006, 20:01

AndyGTP napísal:zaujimave citanie. inac Sokolino, nemas 2.8 litra s filtrom nahodou? myslim ze ano, ci nie?
Papiere som nasiel a na E10 to takto je-teda 2,8l.
Toyota RAV4 2,0,1AZ-FE,112kW,r.v.07 AT
ex:Toyota Avensis Liftback 3S-FE,2.0,16V,94kW,r.v.98
ex:Toyota Corolla 5D,4E-FE,1,3,16V,55kW,r.v.96

Používateľov profilový obrázok
kuki
toyoťák
Príspevky: 968
Dátum registrácie: Utorok, 7. Novembra 2006, 17:30
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa kuki » Sobota, 18. Novembra 2006, 09:53

Sokol napísal:
AndyGTP napísal:zaujimave citanie. inac Sokolino, nemas 2.8 litra s filtrom nahodou? myslim ze ano, ci nie?
Papiere som nasiel a na E10 to takto je-teda 2,8l.
Fuuuha, az teraz mi dochadza, kolko oleja som mal vo vanicke ja!!! Ked som si prvy raz vsimol problem, bolo to tak, ze sa mi za dazdiveho a chladneho dna strasne rychlo zohrial motor. Ked som potom po kratkej jazde zastal na parkovisku, odparovala sa dost silno voda z kapoty, skoro to vyzeralo, ako by mi vybuchol motor, ked som otvoril kapotu, zistil som, ze je tam pekelne teplo. Opatrne som sa vratil do garaze a na druhy den zmeral hladinu oleja a nedosiahla skoro ani na cely ten pliesok s ryskami, len uplny koniec mal taku malu kvapocku. Dolial som liter oleja s stale to bolo malo, tak som dal dalsi a bol som len kusok nad stredom medzi low a high!!! Takze som jazdil s asi tak 0.8l oleja vo vanicke!!!! Este ze tam mam naliaty Ceratec, ten hadam zmensil trapenie. Co je vsak horsie, kontrolka oleja nesvietila, takze jedno upozornenie pre vsetkych - sledovat kontrolku nestaci!!!!! Ta sa zazne az ked v motore neni vobec ziadny olej a to uz je dost neskoro

Používateľov profilový obrázok
wilson
Toyota guru
Príspevky: 1013
Dátum registrácie: Streda, 13. Apríla 2005, 10:52
Bydlisko: Žilina
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa wilson » Sobota, 18. Novembra 2006, 20:35

kuki napísal:
Sokol napísal:
AndyGTP napísal:zaujimave citanie. inac Sokolino, nemas 2.8 litra s filtrom nahodou? myslim ze ano, ci nie?
Papiere som nasiel a na E10 to takto je-teda 2,8l.
....Co je vsak horsie, kontrolka oleja nesvietila, takze jedno upozornenie pre vsetkych - sledovat kontrolku nestaci!!!!! Ta sa zazne az ked v motore neni vobec ziadny olej a to uz je dost neskoro
správne si na to kápol, kontrolka je na tlak oleja, nie na množstvo, takže nemusí svietiť ani ked máš pod liter. zasvieti až ked už je o 5 dvanásť :wink:
Rommster 1.2 TSI 2012
MB Vito 111 CDI 2004
Previa D-4D 2002
Ex: Mondeo MK3 2004, sedan, 2.2TDCI, Titanium X
Ex: E10 1997, sedan, 1.3 EFI

Používateľov profilový obrázok
kuki
toyoťák
Príspevky: 968
Dátum registrácie: Utorok, 7. Novembra 2006, 17:30
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa kuki » Nedeľa, 19. Novembra 2006, 12:27

Taaak, vyzera to ze zahada je rozriesena. Vcera som svoje auticko prehnal cez posledny test - deceleraciu a ejhla, taky kudol dymu som davno z auta vyliezt nevidel. Takze sa idem objednat na vymenu tesneni na ventiloch. Chcem podakovat kazdemu, kto sem dal svoj prispevok a pomahal mi s diagnozou problemu a daval mi svoje skusenosti. Vsetkym Vam velka vdaka.
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One

hudecpeter
panic
Príspevky: 37
Dátum registrácie: Nedeľa, 1. Októbra 2006, 21:24
Bydlisko: Trnava

Príspevok od používateľa hudecpeter » Nedeľa, 19. Novembra 2006, 18:40

Cau Kuki,

super ze to mas rozriesene. JA som zatial skusal len prvy test a chcem sa opytat ako si to mal s tym podtlakom a pretlakom. Ked som odskrutkoval ojejove viecko, tak chvilku cosi fucalo a potom zasa nasavalo. Takze som nevedel urcit ci je to presne ta netesnost ako si pisal.
U teba to bolo ako?

Používateľov profilový obrázok
kuki
toyoťák
Príspevky: 968
Dátum registrácie: Utorok, 7. Novembra 2006, 17:30
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa kuki » Nedeľa, 19. Novembra 2006, 23:05

hudecpeter napísal:Cau Kuki,

super ze to mas rozriesene. JA som zatial skusal len prvy test a chcem sa opytat ako si to mal s tym podtlakom a pretlakom. Ked som odskrutkoval ojejove viecko, tak chvilku cosi fucalo a potom zasa nasavalo. Takze som nevedel urcit ci je to presne ta netesnost ako si pisal.
U teba to bolo ako?
U mna som to spravil 2x a oba pokusy boli take, ze to salo dovnutra, podla mna tam bol podtlak trvalo, ale na druhej strane, az tak som to neskumal. Ale urcite nic neslo najprv von, lebo mi tam veko pricucavalo, ako som ho odsrobovaval. Mozem skusit este raz a uvidime. Vyskusas aj druhy experiment? By ma zaujimalo, aky kudol nechaju ine auta. Aj tie, ktorym olej neunika
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných