Príspevok
od používateľa AndyGTP » Utorok, 18. Apríla 2023, 10:55
je pravda, ze originalnu etiketu na podvozkovych dieloch uz zvacsa nenajdes, ale napr. na tlmicoch zvyknu prezit a niekedy sa z popisu na dieloch dozvies vyrobcu (vylisovany dodavatel na svetlach, plastovych dieloch atd). Skor sa orientuj podla toho, co sa realne da zohnat, co ma tvoj dodavatel dielov dostupne, skladom a co ti odporucia. Renomovani predajcovia dielov zvyknu mat prehlad o tom, co ktora znacka ponuka, aku to zvykne mat vydrz atd. Denso asi nezozenies, preto ti hovorim, ze si zisti cenu originalneho dielu a ak to nebude 50-100€ za kus, tak by som kupil original a vydrzi ti mozno opat 70tis km. Tazko povedat, doba sa meni, kvalita vo vsetkom isla dole, ale ten originalny diel je castokrat najspolahlivejsia alternativa.
Samozrejme, pri cene aftermarketu do 20€ za kus, sa tazsie nakupuje drahy original. Ale ak mam byt konkretny, narychlo som to pozeral, mal by si vediet uplne v pohode zohnat napr. 555 Sankei (castokrat original), alebo (aspon kedysi) pomerne vydarene repliky Yamato (v distribucii intercars), pripadne TRW. Toto su znacky, ktore by som riesil na Japonca. Meyle, Moog, Delphi, FeBi, Monroe a podobne - to by som riesil az uplne v druhom rade.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)