Neznáma súčiastka
Neznáma súčiastka
Caute, tak dnes sa mi podarilo dostať sa pod auto aj s technikom STK s dobrým vysledkom-opotrebenie podvozku zodpovedá počtu kilometrov, pôvodný výfuk ešte čo to vydrží, akurát na oboch napravach sú vybite tycky stabilizatora.
Motor na voľnobehu trasie celým autom, nevieme prečo,-má tento motor 2 hmotnostný zotrvačník alebo treba hľadať chybu inde?
Stretli sme sa s tymto cudom pri prednej náprave, ktoré neviem čo je a načo slúži(vyzerá to na nejaké brzdové trubky) a NEMÁ byť na tom cude KRYTKA?
Inak aké tycky stab. sa oplatí davat, napr. Yamato?
http://www.motointegrator.sk/produkty/1 ... -j62100ymt
Motor na voľnobehu trasie celým autom, nevieme prečo,-má tento motor 2 hmotnostný zotrvačník alebo treba hľadať chybu inde?
Stretli sme sa s tymto cudom pri prednej náprave, ktoré neviem čo je a načo slúži(vyzerá to na nejaké brzdové trubky) a NEMÁ byť na tom cude KRYTKA?
Inak aké tycky stab. sa oplatí davat, napr. Yamato?
http://www.motointegrator.sk/produkty/1 ... -j62100ymt
Naposledy upravil/-a vandal v Streda, 1. Októbra 2014, 14:45, upravené celkom 1 krát.
Avensis 2.0(1AZ-FSE) LiftBack A/T Sol Eleg
- grexos
- Toyota guru
- Príspevky: 2461
- Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
- Bydlisko: Gbely
- Kontaktovať používateľa:
Re: Neznáma súčiastka
Yamato je v pohode http://www.nipponcars.sk/shop/product/6 ... avy-j62100
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: Neznáma súčiastka
No podľa toyodiy je to nejaký WAY No.2 číslo to má 47312E ak dobre pozerám....nevyzerá to byť nejaká extra fičurina, len akási spojka trubiek a krytka tam nieje žiadna:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2003_T ... ?hl=47312E
Niečo sa mi marí, že som na to tiež čumel jak bager na tvrdú hlinu, ale nič extra som k tomu nenašiel, takže asi tak...
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2003_T ... ?hl=47312E
Niečo sa mi marí, že som na to tiež čumel jak bager na tvrdú hlinu, ale nič extra som k tomu nenašiel, takže asi tak...
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: Neznáma súčiastka
Až terazky som si všimol, že píšeš aj o tom trasení.....je to automat, takže dvojhmoťák ee....skúšal si čistiť tú škrtiacu klapku?
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: Neznáma súčiastka
Jo....nebude ten bazmek na vypúšťanie brzdového systému???
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Re: Neznáma súčiastka
tak to sme už traja a ďakujem za link, ono akoby nejaké skrutky priamo zo spodu do toho išli, čiže bez krytky to už asi bude riadne "zakonzervované proti uvoľneniu"chmelo napísal:som na to tiež čumel jak bager na tvrdú hlinu
no napadlo aj mne, či to neslúži na nejaké vypúšťanie...
Škrtiacu klapku som neskúšal, lebo neviem, kde ju hľadať a naslepo pred blokom sa mi nechce. Inak ak by to bolo škrtiacou klapkou, tak by aj kolísali asi otáčky..? Skôr mám podozrenie na niečo s automatom - pri zaradenom neutrále a vypnutej klíme je trasenie o niečo menšie, než pri zaradenom "P" alebo "D", plus zapnutá klíma tomu pridáva nejakú frekvenciu. Inak trasenie je IBA na voľnobehu, asi od 1000ot. už nič
Naposledy upravil/-a vandal v Streda, 1. Októbra 2014, 15:22, upravené celkom 1 krát.
Avensis 2.0(1AZ-FSE) LiftBack A/T Sol Eleg
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: Neznáma súčiastka
Hmmmm....ja by som automat vylúčil....blbol by aj pri radení si myslím. Skôr, že pri zaradenej rýchlosti a prípadne zapnutej klíme má výkonový odber a zaťažuje o čosi viac motor, ale ten by si s tým mal poradiť....myslel som, že keď diagnostika ukázala tie lambdy, tak to bude ok po ich výmene.
Že by trysky??? A iné na diagnostike okrem tých lámbd neukázalo?
Že by trysky??? A iné na diagnostike okrem tých lámbd neukázalo?
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Re: Neznáma súčiastka
1x vyhodilo váhu vzduchu, no po tankovaniach na iných pumpách ako TAM Autohof už absolútne žiadna chyba (a to som najazdil aj 2700km chorvátsko, maďarsko, čierna hora) takže pripisujem to benzínu. Trysky onedlho snáď vylúčim-objednal som čistič vstrekov MillersOils tak uvidíme....
viewtopic.php?f=27&t=8295
tu sa to riešilo rozsiahlejšie:
http://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopi ... =2&t=34349
viewtopic.php?f=27&t=8295
tu sa to riešilo rozsiahlejšie:
http://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopi ... =2&t=34349
Avensis 2.0(1AZ-FSE) LiftBack A/T Sol Eleg
Re: Neznáma súčiastka
chmelo akurát pozerám v starších vláknach, že si dával čistiť klapku kvôli traseniu a pomohlo to. Tak som kúpil čistič
http://aditiva.heureka.sk/valvoline-car ... e/#section
a uvidíme, či to pomôže
http://aditiva.heureka.sk/valvoline-car ... e/#section
a uvidíme, či to pomôže
Avensis 2.0(1AZ-FSE) LiftBack A/T Sol Eleg
Re: Neznáma súčiastka
Takže klapka vyčistená sprejom, vibrácií je viacmenej rovnako... Takže uvidím, či čistič vstrekov niečo pomôže, ak nie, tak klapka bude musieť ísť von a vyčistiť komplet.čistenie škrt. klapky zas odložené - dnes ma Ave nechalo uprostred cesty = roztrhol sa klinový remeň :O našťastie som mal "po ruke" kamaráta, kt. ma hneď odviezol do Košíc kúpiť nový a hneď sme ho aj vymenili
Naposledy upravil/-a vandal v Piatok, 17. Októbra 2014, 06:44, upravené celkom 4 krát.
Avensis 2.0(1AZ-FSE) LiftBack A/T Sol Eleg
Re: Neznáma súčiastka
Vycistena váha vzduchu sprejom http://www.retech.com/sk/vyrobky/1/61 , vibrácie ostali...
Naposledy upravil/-a vandal v Piatok, 17. Októbra 2014, 06:44, upravené celkom 1 krát.
Avensis 2.0(1AZ-FSE) LiftBack A/T Sol Eleg
Re: Neznáma súčiastka
Fakt sa nikto nestretol s vibráciami pri volnobehu na benzínovom motore? Mne to už začína poriadne liezť na nervy keďže jazdím dosť veľa v meste a v kolonach(a xenon vybojkam to asi tiež nerobí dobre,keďže s nimi tiež trasie ako dive). .. strielam už možno naslepo, ale u iných značiek to robí zjavne tiez:
http://www.bmwklub.sk/bmw3-e46/330xd-tr ... 09-30.html
http://forum.cars.cz/hyundai/viewtopic.php?f=56&t=27607
http://kutilska.poradna.net/q/view/7513 ... eria-hopsa
http://www.bmwklub.sk/bmw5-e39/e39-530d ... 71614.html
http://www.bmwklub.sk/bmw3-e46/330xd-tr ... 09-30.html
http://forum.cars.cz/hyundai/viewtopic.php?f=56&t=27607
http://kutilska.poradna.net/q/view/7513 ... eria-hopsa
http://www.bmwklub.sk/bmw5-e39/e39-530d ... 71614.html
Avensis 2.0(1AZ-FSE) LiftBack A/T Sol Eleg
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Neznáma súčiastka
No vzhladom na to, ze tento motor je priamovstrek, tak by som zacial od vstriekovacov.
Daj ich niekde otestovat ci su v poriadku a rovno aj vycistit.
Daj ich niekde otestovat ci su v poriadku a rovno aj vycistit.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
Re: Neznáma súčiastka
vadný vstrek by diagnostika neukázala? zatiaľ vstreky nechávam ako poslednú možnosť, lebo to beriem nejak ako problém dieselov a je to neskutočne drahá záležitosť... Zatiaľ som dal čistič vstrekov Millers a vyjazdil s ním iba tretinu nádrže tak asi ešte počkám kým celú nádrž nevyjazdím,-alebo je to iba placebo ten čistič?
Naposledy upravil/-a vandal v Piatok, 17. Októbra 2014, 06:44, upravené celkom 1 krát.
Avensis 2.0(1AZ-FSE) LiftBack A/T Sol Eleg
Re: Neznáma súčiastka
vandal:
kedze jazdis dost vela po meste v kolkonach, je možne , že to bude len svieckami. ono sa totiz pri takomto jazdnom rezime niekedy deje to , že sviecky pracuju pri mensej teplote ako je pre nich idealna a potom trpia na zakarbonovanie (deje sa tak aj pri pripasdných poruchach motora - napr. väcsia spotreba - spalovanie - oleja , alebo unik - spalovanie - chl.zmesi, nekvalitný benzin dlhodobo... ale toto zatial obideme - predpokladajmne že tieto priciny to nebudu).
Totiž sviecky ako vieme maju okrem ineho aj taký parameter , že teplotna odolnost - podla toho su sviecky tzv. teple alebo naopak studene. Každa sviecka ma teda svoje nejake idealne teplotne pasmo v ktorom ma bezproblemovo pracovat - neviem teray trepnem - okolo 800 celzia. Nie vždy sa to vsak da a tak realne sviecka pracuje pri roznych teplotach. a to aj pri normalnom používaní - kým sa motor zohreje pracuje sviecka v studensom pasme než je pre nu dobre, vo výkonových špičkach naopak, avsak väcsinou pracuje v spravnom a teda tieto kratkodobe výkyvy jej nevadia. Ak ale pracuje mimo idealneho teplotneho pasma dlhodobo, už jej to vadi...
- podla tohoto , pozname tri pasma a to:
1, prilis teple - elektrody sa opaluju,možu sa rozžeravit v extremoch až tak, že potom je zmes zapalovana somovolne nie iskrou ale teplotou elektrod , nasledne sa sviecky obycajne znicia
2 ,idealne ( spravne pasmo - to je tzv. pasmo samocistenia a je to OK (necistoty sami zhoria a sucasne sa neposkodzuju elektrody)
3, prilis studene - tzv. karbonizacne pasmo - Nasledok je velmi slaba iskra , alebo dokonca vynechavanie - lebo elektrody aj izolator sa zanasaju usadami, lebo sa sviecka nestiha sama cistit
Sviecka spravne zvolena z tohoto hladiska potom pracuje v tom idealnom spravnom pasme a vsetko je OK.
... a prave jednou z pricin preco sa aj sviecka so spravnou tepelnou hodnotou moze dostat do stavu zakarbonovaneho su prave kratke mestske jazdy.
Teda skontroluj sviecky a pripadane vycisti a uvidis.
pozn.: ludia zo "starej skoly" tvrdia , že výrobcom motora urcena tepelna hodnota sviečok ma byt chapana len ako odporucanie na jazdný režim na ktorý je voz primarne urcený. Ak ho bude vodic používat inak , mal by podla toho prisposobit aj teplotnu hodnotu sviecky. Na druhej strane neexistuje nejaka tabulka alebo prepocet ako takuto vec vypocitat, je to len na systeme skusania.
polopatistický priklad ( trosku nadsadene ) - mam nejake auto - napriklad dvojlitrový parník primarne konstruovaný na dlhe pripadne stredne dlhe jazdy a výrobca predpisuje sviecky s nejakou tepelnou hodnotou , potom podla tzejto teorie ja ak budem jazdit preteky zvolim teplejsie sviecky, ak naopak nebudu dlhe cesty ale sa bude s používat hlavne na kratke jazdy po meste ( dlhodobo) potom zvolim studensie sviecky . V podstate ide o to , aby co najviac pracovali v tom svojom idealnom - samocistiacom teplotnom pasme.
kedze jazdis dost vela po meste v kolkonach, je možne , že to bude len svieckami. ono sa totiz pri takomto jazdnom rezime niekedy deje to , že sviecky pracuju pri mensej teplote ako je pre nich idealna a potom trpia na zakarbonovanie (deje sa tak aj pri pripasdných poruchach motora - napr. väcsia spotreba - spalovanie - oleja , alebo unik - spalovanie - chl.zmesi, nekvalitný benzin dlhodobo... ale toto zatial obideme - predpokladajmne že tieto priciny to nebudu).
Totiž sviecky ako vieme maju okrem ineho aj taký parameter , že teplotna odolnost - podla toho su sviecky tzv. teple alebo naopak studene. Každa sviecka ma teda svoje nejake idealne teplotne pasmo v ktorom ma bezproblemovo pracovat - neviem teray trepnem - okolo 800 celzia. Nie vždy sa to vsak da a tak realne sviecka pracuje pri roznych teplotach. a to aj pri normalnom používaní - kým sa motor zohreje pracuje sviecka v studensom pasme než je pre nu dobre, vo výkonových špičkach naopak, avsak väcsinou pracuje v spravnom a teda tieto kratkodobe výkyvy jej nevadia. Ak ale pracuje mimo idealneho teplotneho pasma dlhodobo, už jej to vadi...
- podla tohoto , pozname tri pasma a to:
1, prilis teple - elektrody sa opaluju,možu sa rozžeravit v extremoch až tak, že potom je zmes zapalovana somovolne nie iskrou ale teplotou elektrod , nasledne sa sviecky obycajne znicia
2 ,idealne ( spravne pasmo - to je tzv. pasmo samocistenia a je to OK (necistoty sami zhoria a sucasne sa neposkodzuju elektrody)
3, prilis studene - tzv. karbonizacne pasmo - Nasledok je velmi slaba iskra , alebo dokonca vynechavanie - lebo elektrody aj izolator sa zanasaju usadami, lebo sa sviecka nestiha sama cistit
Sviecka spravne zvolena z tohoto hladiska potom pracuje v tom idealnom spravnom pasme a vsetko je OK.
... a prave jednou z pricin preco sa aj sviecka so spravnou tepelnou hodnotou moze dostat do stavu zakarbonovaneho su prave kratke mestske jazdy.
Teda skontroluj sviecky a pripadane vycisti a uvidis.
pozn.: ludia zo "starej skoly" tvrdia , že výrobcom motora urcena tepelna hodnota sviečok ma byt chapana len ako odporucanie na jazdný režim na ktorý je voz primarne urcený. Ak ho bude vodic používat inak , mal by podla toho prisposobit aj teplotnu hodnotu sviecky. Na druhej strane neexistuje nejaka tabulka alebo prepocet ako takuto vec vypocitat, je to len na systeme skusania.
polopatistický priklad ( trosku nadsadene ) - mam nejake auto - napriklad dvojlitrový parník primarne konstruovaný na dlhe pripadne stredne dlhe jazdy a výrobca predpisuje sviecky s nejakou tepelnou hodnotou , potom podla tzejto teorie ja ak budem jazdit preteky zvolim teplejsie sviecky, ak naopak nebudu dlhe cesty ale sa bude s používat hlavne na kratke jazdy po meste ( dlhodobo) potom zvolim studensie sviecky . V podstate ide o to , aby co najviac pracovali v tom svojom idealnom - samocistiacom teplotnom pasme.
Naposledy upravil/-a jarson v Štvrtok, 16. Októbra 2014, 20:46, upravené celkom 1 krát.
Civic 1.8 FD7 06 Turkey
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných