gabko24

Sekcia pre členov fóra
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: gabko24

Príspevok od používateľa libor12 » Nedeľa, 18. Mája 2014, 20:33

Zkus tu hadičku z aktuatoru sundat. Pokud turbu nic není,skočí to akorat do fuelcut. Pokud špatne je a není schopné dát víc než 0.8 tak fuelcut nic neudělá a ty vyměníš turbo.
corolla ae92gti
celica ra61

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: gabko24

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Nedeľa, 18. Mája 2014, 21:19

spojil som hadicky naspat a uz to ide 0,5 1.a2.stupen a 3.a vyssie 0,8 :-) ...bud tyzden doplnim boost controller, hadicky opat rozpojim zablendujem a do druhej hadicky doinstalujem controller a skusim to nastavit na aspon 0,8 na kazdy prevod aby to davalo .-D
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Joey
panic
Príspevky: 74
Dátum registrácie: Piatok, 24. Januára 2014, 19:09

Re: gabko24

Príspevok od používateľa Joey » Nedeľa, 18. Mája 2014, 21:22

Tohle jsem zkousel taky, ale ja se teda snazil dost opatrne s plynem, tusim ze to mohlo kolem 4000 otáček tlacit 0,9 - 1 bar ( plyn jsem nemel na podlaze) a ten tlak stoupal dost rychle. Na setkání s fuelcutem jsem teda nemel moc odvahu :oops: ... menit tesneni pod hlavou se mi nechtělo, ikdyz pripoustim, ze pro nektere je to hracka :lol: , bohužel ne pro me :?

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: gabko24

Príspevok od používateľa libor12 » Nedeľa, 18. Mája 2014, 21:33

proto tam ten fuelcut je. Zabránit poškození motoru. Těsnění apod dělají ti experimentátoři co zvyšují plnící tlak na seriové ecu a tyto ochrany obcházejí. I ten sníženy tlak na 1 a 2 st je ochrana.
corolla ae92gti
celica ra61

Joey
panic
Príspevky: 74
Dátum registrácie: Piatok, 24. Januára 2014, 19:09

Re: gabko24

Príspevok od používateľa Joey » Nedeľa, 18. Mája 2014, 21:38

Souhlasim, ikdyz na tu 1ku a 2ku to je kvůli ochrane převodovky, ne ? No motor mel najeto 260 tkm, tak jsem ho nechtel trapit. Ale jestli ma pan Gabko info o kondici sveho motoru tak proc ne :twisted:

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: gabko24

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Nedeľa, 18. Mája 2014, 21:58

no motor netusim, viem len tolko, ze ho robil vito s lenkou pred 2-3 rokmi... ale rozsah oprav neviem... turbo ma nove vnutro tak ako Thomasove...
olej neberie zatial, ide celkom fajn, ked tlaci 0,8... pri 0,5 je to lenive dost..

prave preto chcem ten boost controller a skusit mu pridat aspon 0,85 -0,90 ak to znesie ECU a nehodi do fuelcut-u.. ak ano, uberiem na najnizsiu moznu hranicu :-) potrebujem vykon hlavne na 1-2st.. hlavne teda na 2. :-) bo 3jku castokrat ani nestihnem zaradit, ze :-D
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Re: gabko24

Príspevok od používateľa stenky » Nedeľa, 18. Mája 2014, 22:07

pohladaj na nete, ci ludia co davali 1 a 2 plny tlak, ci nemali neskor problem s prevodovkou. moze sa stat, ze ked tomu budes na 1 a 2 lozit plny na trati, tak ju rozlames, alebo minimalne znicis synchrony.
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: gabko24

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Nedeľa, 18. Mája 2014, 22:27

bez upravy prevodovky jazdia aj 300 az 400ps... preto predpokladam, ze by to mohlo co to vydrzat :-D ale pohladam
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: gabko24

Príspevok od používateľa libor12 » Pondelok, 19. Mája 2014, 08:10

Ale ne 1 a 2 v plné kudle 10 minut ale jen přeřazení.
corolla ae92gti
celica ra61

Používateľov profilový obrázok
Thomas
Toyota guru
Príspevky: 1388
Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
Bydlisko: BA - Engerau

Re: gabko24

Príspevok od používateľa Thomas » Pondelok, 19. Mája 2014, 08:38

prevodovka by mala niečo vydržať..myslím že prvá to aj tak odnesie spojka :mrgreen: a keby niečo tak prevodovky zase nie sú v UK až tak drahé ;-)

ale pokiaľ si dobre pamätám tak neviem či to vôbec pustilo 0,9..ale to by musel napísať Ludo ak si to pamätá..
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov

Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004

ex: 2x Celica AT180

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: gabko24

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Pondelok, 19. Mája 2014, 09:33

to ja zistim cez vikend snad :-) az zozeniem ten boost controller ;-) o prevodovku sa nebojim
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Re: gabko24

Príspevok od používateľa stenky » Pondelok, 19. Mája 2014, 10:35

prevodovka z UK = 150 libier minimum + 100libier kurier :)
ale tak snad to vydrzi. len narazam na to, ze naco tam tie nizsie plniace tlaky v toyote dali? ak by to nebol problem fukali by na 1 a 2 plnych 0.8-0.9 predsaj. no ale ja mam v plane fukat 1bar minimalne na seriovu C60 a ta je rozhodne menej pevna ako E garbox. takze uz mlcim :D
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
Thomas
Toyota guru
Príspevky: 1388
Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
Bydlisko: BA - Engerau

Re: gabko24

Príspevok od používateľa Thomas » Pondelok, 19. Mája 2014, 12:33

Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov

Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004

ex: 2x Celica AT180

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Re: gabko24

Príspevok od používateľa stenky » Pondelok, 19. Mája 2014, 12:44

Ano ano. To som sem chcel vcera postnut, ale rozmyslel som si to ;-) podlamna za to bude panko chciet 1.5 az 2k minimalne.
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: gabko24

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Pondelok, 19. Mája 2014, 19:42

Volal som snim... drahsie n3z moja celica...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných