Toyota Hilux, diferenciál

všetko o tomto modeli
Juraj Botka
nula
Príspevky: 2
Dátum registrácie: Utorok, 31. Augusta 2010, 18:14

Toyota Hilux, diferenciál

Príspevok od používateľa Juraj Botka » Nedeľa, 20. Marca 2011, 19:09

Ahojte!
Potreboval by som radu:
Zaregistroval som zvýšenú spotrebu paliva, cca o 2 litre/100km a mám pocit akoby sa auto správalo lenivšie, nemá takú akceleráciu ako predtým, akoby som bol vždy naložený, s motorom ani čerpadlom to ale nemá nič spoločné.
Mám taký dojem, akoby mi zostal zopnutý zadný diferák, zdá sa mi, že pred tým, keď som nemal nič zapnuté a pohýňal som sa na mokrej tráve, tak mi diferák pracoval tak, že buď zaberalo pravé koleso alebo ľavé, nepostrehol som, že by zaberali obe zadné kolesá naraz. Teraz to funguje tak, že pri rozbiehaní na blate alebo klzkom povrchu mi ťahajú okamžite obe zadné kolesá naraz. Skúšal som aj na asfalte prudko vyštartovať, aby mi prešmykli kolesá a prešmykli naozaj obe súčasne, podľa vás je to v poriadku? Auto je také meravšie ako bolo pred tým. Mám T.Hilux, r. v. 2004 2,5 D4D DableCab.
Pýtal som sa aj v Toyote, ale verte či nie ani tam v tom nemajú jasno.
A ešte jedna vec:
Pri zaradení klasického len zadného pohonu, majú sa súčasne s prednými kolesami otáčať predné poloosy počas jazdy?, alebo by mali byť v kľude a otáčať sa len pri zapnutom prednom náhone?
Prípadne mi poraďte prosím, ako zistiť či zadný deferák pracuje tak, ako by mal?
Zabudol som dodať, že na jeseň som menil olej v zadnom diferenciáli,
dal som tam 75W140 Castrol API GL 5 SAF XJ, mal by to byť olej LSD vhodný do samosforných diferákov, je to podľa vás OK?

Ďakujem.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní