FOTOGALERIA: https://www.facebook.com/media/set/?van ... 0700494686
JAPANservis.sk
TOYOTAservis.sk
LEXUSservis.sk
AUTOSERVIS: autoservis : www.facebook.com/JapaneseCustoms
INSTAGRAM: japanservis_sk
Poistná udalosť Toyota Hilux 7668,25eur+Popis
Náš zákazník, ktorý od novoty k nám chodí na pravidelné záručné servisné prehliadky, (použité originál diely zľava pre všetkých zákazníkov 20%, zapísanie do elektronickej servisnej knižky), a komplet servis svojho hiluxa mal poistnu udalosť. Keďže dosť často riešime otázku od zákazníka „čo mám robiť? Nabúrali do mňa“ trošku vám to vysvetlíme a aj postup celej opravy.
Povedali by ste, že takto nevinne ohnuté koleso môže stáť oprava 7668,25eur??? Tu sme sa museli trochu potrápiť a pekne obhliadkarovi vysvetliť a doslova od prezentovať čo a ako funguje, ako je možné, že je poškodené riadenie kde pri náraze mal pravdepodobne zákazník vytočené aj kolesá, ktoré mu pri náraze pretočilo cez maximálny doraz, kde odtrhlo snímač natáčania volantu, ktorý sa nachádza v interiéri vozidla Niekedy sú naozaj tie poistné udalosti zábavné..
-POISTNÁ UDALOSŤ ÚSPEŠNE V PLNEJ SUME PREPLATENÁ NA ÚČET SERVISU.
1. Ak máte nehodu je dobré hlavne zavolať policajnú hliadku, ktorá vykoná záznam o nehode (svedok)
2. Ak je možnosť spraviť si pár fotiek z nehody
3. Spísať papier o nehode
4. Ak je možnosť, tak úlomky, ktoré sú na ceste z rozbitého auta naložiť do kufra
5. Odniesť auto po nehode do servisu
6. Nahlásiť poistnú udalosť poisťovni, vinník aj poškodený si zapíšu číslo poistnej udalosti
7. Ak budú chcieť prvotnú obhliadku robiť len s vami alebo niekde na ich stredisku neodporúčame, aby ste šli, pretože vy ako laik budete ťažko argumentovať „obhliadkarovi“ z poisťovne, že váš poškodený diel na aute je na výmenu a nie len na opravu, keďže bol pred nehodou v 100% stave nevidíme dôvod prečo by ste mali mat opravovane diely na auto kde predtym boli 100% (obhlaidkarova povinnosť je ušetriť danej poisťovni peniaze) 8. Vozidlo odniesť do servisu, kde všetko zabezpečíme už za vás
7.1. Prvá obhliadka sa robí v takom stave ako vozidlo prišlo na servis
7.2. Obhliadka po odstrojení alebo počas opravy (tieto obhliadky sa niekedy robia na viackrát, keďže počas opravy sa môže ešte niečo poškodené nájsť alebo môže niečo nepasovať, mali sme prípady, kde sme mali obhliadku počas opravy aj 10x
7.3. Ak sú obhliadky spísané, potom sa pomocou programu robí kalkulácia na opravu, ktorý presne vyráta čo ako dlho sa demontuje, aký je spotrebný a lakovací materiál (máme veľa skúseností, kde vám program vyráta hlúposť, že máte na výmenu nárazníka 1hodinu, ale reálne je, že samotné časti nárazníka odstrojujete minimálne hodinu)
7.4. Odoslanie kalkulácie na opravu
7.5. Schválenie kalkulácie
7.6. Objednávanie dielov
7.7. Oprava
7.8. Odosielanie faktúry po oprave + všetky nadobúdacie doklady originálnych dielov posielame na likvidáciu poisťovni. Celá suma za opravu sa faktúruje na majiteľa vozidla, ktorú si môže dať do nákladov aj keď to zaplatí poisťovňa .
7.9. Obhliadka po oprave, kde preukazujeme všetky staré diely + fotenie auta a meranie laku po oprave
8. Vyplatenie poistnej udalosti má 2.možnosti
8.1. Buď opravu uhradí zákazník a zoberie si hneď po oprave vozidlo, kde mu peniaze prídu na účet
8.2. Vyžiadame poisťovňu krycí list, kde peniaze prídu na účet servisu, väčšinou to trvá 3-15dní
Aké výhody máte pri oprave vašej poistnej udalosti u nás?
- Používame IBA originálne diely!!!
- Ak by malo mať auto totálnu škodu (kde veľa krát prerobíte) vieme to vy komunikovať s poisťovňou tak, že auto by sa opravovalo na hrane jeho ceny totálnej škody.
- Používame len tie najkvalitnejšie autolaky (to sa týka aj v prípade, ak máte na aute ochrannú fóliu)
- Odnesiete auto do servisu a o všetko ostatné sa postaráme (celý priebeh aj vyplatenie poistnej udalosti)
- Pri niektorých pzp poistných udalostiach vieme zabezpečiť náhradné auto zdarma.
https://japanservis.sk/car-services/opravy-po-nehode/
Keďže to robíme v prospech ľudí a nie pre poisťovne používame len Originálne diely a najkvalitnejšie laky. (prečo by ste mali mat neoriginálny diel, ktorý kvalitou nevyhovuje originálu, nepasuje, ak to neplatí zákazník nevidíme jediný dôvod prečo by sme mali šetriť peniaze poisťovni)
Všetky kalkulácie na opravu PZP a Havarijného poistenia nám vytvára a zastupuje nás právnická firma s dlhoročnými skúsenosťami ohľadom PZP a Havarijného poistenia.
Žiadne Starosti: Vozidlo po nahlásení na poisťovňu stačí priniesť do servisu ak je nepojazdné vieme zabezpečiť odťah …a ostatne môžete nechať na nás: zabezpečíme obhliadku poprípade do obhliadku, zrealizujeme komplet opravu, vyžiadame poisťovňu o krycí list – to znamená, že poisťovňa za opravu poukáže prostriedky na účet servisu, takže vy si môžete bez ďalších starostí už len prevziať svoje vozidlo..
Poistná udalosť Toyota Hilux 7668,25eur+POSTUP OPRAVY
Poistná udalosť Toyota Hilux 7668,25eur+POSTUP OPRAVY
FaceBook:JapaneseCustoms
špecializovaný servis japonských áut
5rokov mechanik-diagnostik u TOYOTA
TEL:0948 011 923
5xmajster sr dbdragracing
LEXUS LS600HL
Subaru Impreza 2,5Sti,TurboKIT TEIN ,520PS
supra MKIV manual original LHD
špecializovaný servis japonských áut
5rokov mechanik-diagnostik u TOYOTA
TEL:0948 011 923
5xmajster sr dbdragracing
LEXUS LS600HL
Subaru Impreza 2,5Sti,TurboKIT TEIN ,520PS
supra MKIV manual original LHD
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný