Toyota Land Cruiser - linky
Napísané: Piatok, 10. Augusta 2007, 12:38
Test Toyota Landcruiser 120 3,0 TD: legenda
http://www.autorevue.cz/Magazin/Test-To ... fault.aspx
http://www.autorevue.cz/Magazin/Test-To ... fault.aspx
Prvý Toyota a Lexus klub na Slovensku!
http://www.toyotateam.sk/forum/
peterb: Nic v zlom, ale ty LC120 vlastnis alebo na nom aspon jazdis ze o nom takto pises ? Toto je post o linkoch na LC, ale aspon v skratke:peterB napísal:Nejak moc sa nad nim rozplivaju ako super je do terenu - no ... je mi do placu ked vidim ze sa s tym autom moc robit neda - leda tak najst si firmu a dat ho prekopat za nejakych pouhych 1,5 melona a snad by z neho bol aspon ARU konkurencny offroad ...
Presne tak, len mu daj, peterB nevie o com je J120,... u mna ta cena prestavby ako popisuje GunslingerPK na offroad bola zhruba rovnaka a s mojou J120 som toho v terenezažil až až. ToudyGunslingerPK napísal:peterb: Nic v zlom, ale ty LC120 vlastnis alebo na nom aspon jazdis ze o nom takto pises ? Toto je post o linkoch na LC, ale aspon v skratke:peterB napísal:Nejak moc sa nad nim rozplivaju ako super je do terenu - no ... je mi do placu ked vidim ze sa s tym autom moc robit neda - leda tak najst si firmu a dat ho prekopat za nejakych pouhych 1,5 melona a snad by z neho bol aspon ARU konkurencny offroad ...
Za 1. LC120 nie je urceny na "hardcore" offroad, kvoli pohodliu na cestach ma nezavisle ulozenu prednu napravu, pneumaticke odpruzenie, elektronicku kontrolu trakcie, atd., a to su veci ktore sa s "hardcore" offroadom nezlucuju, ale napriek tomu na "teren" aky u nas najdes offroadova konstrukcia, motorizacia a vybava LC120 bohato staci... Lesak, geodet, alebo ktokolvek iny kto sa potrebuje dostat na tazko pristupne miesta sa tam na nom dostane (a to rychlejsie, pohodlnejsie, s vacsou a tazsou vybavou, atd. nez s naprostou vacsinou inych SUVciek a "kvazioffroadov"
Za 2. S tym autom sa toho da urobit dost, a neviem do coho by si chcel vrazit 1,5 melona ? Mozno tak pozlatit ho a vylozit diamantmi Staci ak nan das pevnostne narazniky, OME alebo Ironman podvozok a dobre MT pneu (dohromady ani nie 150 tisic), a mozes ist jazdit aj tazsi teren (tym myslim ze si budes moct schvalne vyberat tazke prejazdy cez miesta a jamy ktore by normalne zvazujuci clovek snaziaci sa dostat z bodu A do bodu B jednoducho obisiel...)
Za 3. S tym porovnavanim LC a ARO tu dufam myslis ako zart... este aj ked zoberies nejakeho stareho LC - napriklad niektoru zo starych 70tok ktore su vekovo a generacne ARU primeranejsie, ktorykolvek z nich za rovnakych podmienok vyprasi ARO bez mihnutia oka. Konstrukcne, pevnostne, motoricky, vybavovo, ci z hladiska spolahlivosti sa ARO na ne absolutne nechyta. A nechcem nejako podcenovat alebo urazat ruske stroje s ich zastaralou, nespolahlivou a nedostatocnou technikou, ale faktom je, ze ak nemaju obute sipove gumy, za dazda maju problem vyjst aj ten najmensi kopcek...
Ale spat k Land Cruiserom, je skoda ze legenda menom LC viacmenej prestala byt "Kralom offroadov" uz pred desiatimi rokmi (LC80 bol posledny skutocny offroad, ak nepocitame LC105 ktora doziva len na par vybranych trhoch). LC100 a noveho LC200 sice tiez tak tituluju, ale rovnako ako Mercedesy G-cka a ostatna konkurencia uz nemaju schopnosti byt kralmi offroadov kedze nie je technicky mozne postavit auto ktore by malo moderne vlastnosti ocakavane zakaznikmi a zaroven malo vlastnosti "krala offroadov"
A kedze tema je LC linky, pridam aspon par z mojich oblubenych
http://forum.ih8mud.com/" target="_blank
http://www.lcool.org/" target="_blank
http://www.pradopoint.com/" target="_blank
par dobrych LC upravcov:
http://www.sleeoffroad.com/" target="_blank
http://www.cruiseroutfitters.com/" target="_blank
a nieco z historie roznych LC modelov:
http://www.brian894x4.com/Introduction.html" target="_blank
aj po nemecky
http://www.lc-history.de/main_frame.html" target="_blank