Swap motora 2E za 4age

všetko o tomto modeli

Moderátor: AndyGTP

Matiku
nula
Príspevky: 7
Dátum registrácie: Utorok, 15. Novembra 2016, 20:19

Swap motora 2E za 4age

Príspevok od používateľa Matiku » Nedeľa, 11. Júna 2017, 14:27

Zdravím, mám Toyotu Corollu Liftback E9 s motorom 2E a mám teraz možnosť za dobrú cenu zohnať 4AGE aj s prevodovkou a aj s celym nahradnym blokom tak sa chcem spytat ci to bude pasovat do kasne a pripadne s akymi problemami by som sa mohol stretnut a ci sa oplati do toho pustat. Vdaka
Toyota Corolla Liftback 1.3 e9 (1990)

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: Swap motora 2E za 4age

Príspevok od používateľa AndyGTP » Nedeľa, 11. Júna 2017, 21:11

ja by som skor skusil zohnat original liftback a mas to bez namahy. Kontaktuj uzivatela grexos a myslim, ze sa dohodnete.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Swap motora 2E za 4age

Príspevok od používateľa tofak » Utorok, 13. Júna 2017, 08:31

Ahoj, skusim ti to tak strucne, Andy ma pravdu a teraz trochu podrobnejsie.

Urcite to tam vopchas to nebude problem, ale ak chces na tom aj jazdit tak to uz bude zlozitejsie.
Iba motor a prevodovka tu nestaci, urcite budes potrebovat este:

-mozno vodny chladic+ hadice
-chladic oleja + hadice
-sinu popod motor na silenbloky
-silenbloky komplet, cize motor 3x + prevodovka 1x ( neni som si uplne isty poctom na prevodovke )
-poloosi , 4AGE prevodovka ma hrubsi diferak, cize poloosi budu treba kratsie
-asi predne naboje, mozno cele uchytenie kolesa, mozno kotuce+baran ( myslim ze 4AGE poloos je na konci hrubsia, ale neni som si isty )
-no neni som si uplne isty ci ti budu sediet lanka na radenie rychlosti
-zvody vyfuku 4age a najlepsie cely vyfuk, lebo 2E ma maly priemer
-kable na alternator a starter sa nehodia a co posilovac riadenia? ked ho das dole zo 4age tak nejaky kratsi remen
-ak pojdes do vstrekov tak aj sanie 4age

toto boli mechanicke veci, dalej to uz zalezi od teba ako to chces rozbehnut ci na vstreky alebo karbce:
VSTREKY:
-komplet elektriku , teda asi aj nadrz, ak ma 2E mechanicku pumpu co taha benzin z nadrze, tym padom aj rury na benzin k motoru a nazad do nadrze
-pristrojovku, riadiacku

KARBCE:
-karbce , najlacnejsie z motorky 4 klapku , vyrobit sanie a nejaky filter vzduchu
-rozdelovac , najlepsie mechanicky

kurna niekto ide, ok, koncim, urcite som na vela veci este zabudol,
ale chod do toho, aby sme to tu mohli doplnit :-)

A daj kontak na ten motor, mne sa do Cariny zide.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Matiku
nula
Príspevky: 7
Dátum registrácie: Utorok, 15. Novembra 2016, 20:19

Re: Swap motora 2E za 4age

Príspevok od používateľa Matiku » Pondelok, 19. Júna 2017, 22:55

AndyGTP napísal: Nedeľa, 11. Júna 2017, 21:11 ja by som skor skusil zohnat original liftback a mas to bez namahy. Kontaktuj uzivatela grexos a myslim, ze sa dohodnete.
S grexosom som si pisal a mal mi poslat fotky ale uz sa mi neozýva tak neviem ako...
Toyota Corolla Liftback 1.3 e9 (1990)

Matiku
nula
Príspevky: 7
Dátum registrácie: Utorok, 15. Novembra 2016, 20:19

Re: Swap motora 2E za 4age

Príspevok od používateľa Matiku » Pondelok, 19. Júna 2017, 22:56

tofak napísal: Utorok, 13. Júna 2017, 08:31 Ahoj, skusim ti to tak strucne, Andy ma pravdu a teraz trochu podrobnejsie.

Urcite to tam vopchas to nebude problem, ale ak chces na tom aj jazdit tak to uz bude zlozitejsie.
Iba motor a prevodovka tu nestaci, urcite budes potrebovat este:

-mozno vodny chladic+ hadice
-chladic oleja + hadice
-sinu popod motor na silenbloky
-silenbloky komplet, cize motor 3x + prevodovka 1x ( neni som si uplne isty poctom na prevodovke )
-poloosi , 4AGE prevodovka ma hrubsi diferak, cize poloosi budu treba kratsie
-asi predne naboje, mozno cele uchytenie kolesa, mozno kotuce+baran ( myslim ze 4AGE poloos je na konci hrubsia, ale neni som si isty )
-no neni som si uplne isty ci ti budu sediet lanka na radenie rychlosti
-zvody vyfuku 4age a najlepsie cely vyfuk, lebo 2E ma maly priemer
-kable na alternator a starter sa nehodia a co posilovac riadenia? ked ho das dole zo 4age tak nejaky kratsi remen
-ak pojdes do vstrekov tak aj sanie 4age

toto boli mechanicke veci, dalej to uz zalezi od teba ako to chces rozbehnut ci na vstreky alebo karbce:
VSTREKY:
-komplet elektriku , teda asi aj nadrz, ak ma 2E mechanicku pumpu co taha benzin z nadrze, tym padom aj rury na benzin k motoru a nazad do nadrze
-pristrojovku, riadiacku

KARBCE:
-karbce , najlacnejsie z motorky 4 klapku , vyrobit sanie a nejaky filter vzduchu
-rozdelovac , najlepsie mechanicky

kurna niekto ide, ok, koncim, urcite som na vela veci este zabudol,
ale chod do toho, aby sme to tu mohli doplnit :-)

A daj kontak na ten motor, mne sa do Cariny zide.
Ďakujem za rozsiahle info. Nakoniec som sa rozhodol, ze do toho nejdem. Kontakt na motor by som ti dal ale uz je predaný.
Toyota Corolla Liftback 1.3 e9 (1990)

Používateľov profilový obrázok
grexos
Toyota guru
Príspevky: 2461
Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
Bydlisko: Gbely
Kontaktovať používateľa:

Re: Swap motora 2E za 4age

Príspevok od používateľa grexos » Utorok, 20. Júna 2017, 08:19

grexos sa len lieci po operacii uz som ti poslal vsetko potrebne na email :)
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných