Toyota 1,33 zle piesty od výroby Go motor+Poistna udalost 88FOTO
Napísané: Sobota, 8. Apríla 2017, 13:53
Toyota 1,33 zle piesty od výroby Go motor+Poistna udalost
JapaneseCustoms
Zákaznik z NM -PP (250KM) nám povodne písal že ma veľmi vysokú spotrebu oleja neskor že auto je nepojazdné +je havarované ....tak sme zabezpečili odťah k nám do popradu na opravu...
Kompresní tlak
Normální 12.0 (bar)
Minimum 9.0 (bar)
1.valec 7,9
2.valec 3
3.valec 4
4.valec 5
Tak isto ako nedávno sme tu mali audi TFSI že ma od výroby vadne piesty...tak isto aj Toyota z motorom 1,33 ma od výroby vadne piesty ,obstreky ,piestne kružky ,(prikladáme technickú informáciu po rusky:D) ....po pravde ani sa nečudujeme kedže čim novši motor tým vačšie blato....Stara celica ma piestny olejovy stieraci kružok o hrúbke 4mm a vydrzi kludne pol mega niektoré nove "specialy" máju ledva 1,3mm a nove piesty po uprave od vyrobcu maju samozrejme hrubšie olejové stieracie kružky povodne od výroby sú s oe číslom na konci 30 náhrada je 32:D kým sme vytlačili papier už sú 33:DD 32 sa tak rýchlo ako začali dodavat aj prestali.D kto vie prečo.......Od začiatku roku 2013 by ste takéto problémy s týmto motorom už mat nemali ........4xnovy piest,komplet sada kružkov,tesnenie pod hlavu,obstreky,tesnenie viko,honovanie blok,go hlava,tesnenia ,sviečky,rozvody kit,lambda sonda,oleje,atd atd samozrejme oprava po nehode na poistnú udalosť Viac info v galerii Oprava po nehode za 2768eur -umytie gratis
FOTO GALERIA: https://www.facebook.com/pg/JapaneseCus ... 3944582719
autoservis: www.facebook.com/JapaneseCustoms
JapaneseCustoms
Zákaznik z NM -PP (250KM) nám povodne písal že ma veľmi vysokú spotrebu oleja neskor že auto je nepojazdné +je havarované ....tak sme zabezpečili odťah k nám do popradu na opravu...
Kompresní tlak
Normální 12.0 (bar)
Minimum 9.0 (bar)
1.valec 7,9
2.valec 3
3.valec 4
4.valec 5
Tak isto ako nedávno sme tu mali audi TFSI že ma od výroby vadne piesty...tak isto aj Toyota z motorom 1,33 ma od výroby vadne piesty ,obstreky ,piestne kružky ,(prikladáme technickú informáciu po rusky:D) ....po pravde ani sa nečudujeme kedže čim novši motor tým vačšie blato....Stara celica ma piestny olejovy stieraci kružok o hrúbke 4mm a vydrzi kludne pol mega niektoré nove "specialy" máju ledva 1,3mm a nove piesty po uprave od vyrobcu maju samozrejme hrubšie olejové stieracie kružky povodne od výroby sú s oe číslom na konci 30 náhrada je 32:D kým sme vytlačili papier už sú 33:DD 32 sa tak rýchlo ako začali dodavat aj prestali.D kto vie prečo.......Od začiatku roku 2013 by ste takéto problémy s týmto motorom už mat nemali ........4xnovy piest,komplet sada kružkov,tesnenie pod hlavu,obstreky,tesnenie viko,honovanie blok,go hlava,tesnenia ,sviečky,rozvody kit,lambda sonda,oleje,atd atd samozrejme oprava po nehode na poistnú udalosť Viac info v galerii Oprava po nehode za 2768eur -umytie gratis
FOTO GALERIA: https://www.facebook.com/pg/JapaneseCus ... 3944582719
autoservis: www.facebook.com/JapaneseCustoms