Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia

všetko o tomto modeli

Moderátor: AndyGTP

marcel.tokar
nula
Príspevky: 9
Dátum registrácie: Piatok, 1. Novembra 2013, 16:12

Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia

Príspevok od používateľa marcel.tokar » Pondelok, 4. Novembra 2013, 09:16

http://moje.auto.cz/Toky1/vaclav.html

Dal som na www.auto.cz recenziu na svoju toyotočku, tak tu je odkaz.
Nakopčiť ju aj tu, či to nemá zmysel?

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia

Príspevok od používateľa AndyGTP » Pondelok, 4. Novembra 2013, 10:59

ak link funguje, staci takto.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

marcel.tokar
nula
Príspevky: 9
Dátum registrácie: Piatok, 1. Novembra 2013, 16:12

Re: Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia

Príspevok od používateľa marcel.tokar » Pondelok, 4. Novembra 2013, 14:23

OK. Ak by boli nejaké otázky na túto káru, sem s nimi.
Čágo.

marcel.tokar
nula
Príspevky: 9
Dátum registrácie: Piatok, 1. Novembra 2013, 16:12

Re: Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia

Príspevok od používateľa marcel.tokar » Utorok, 4. Februára 2014, 11:11

Panstvo, prosím Vás, aké sú ideálne otáčky pre tento motor? Ten radič radenia rýchlostí odporúča zaradiť vyšší stupeň už pri 1300-1500 otáčkach, to sa auto síce nedusí a neskáče, ale zrýchliť tiež neide - sú to také povedal by som udržiavacie otáčky. Ja ale dosť jazdím po obchvatoch - idem 80kou na 6-ke, to je okolo tých 1500 otáčok - ja len či tým motor nejak nezničím?
O.T.:Mám najazdených 8500km, dojazd mi ukazuje ešte 200km, doteraz som natankoval dokopy 527 litrov benzínu - z toho mi vychádza priemerná spotreba 6,05l/100km. Jazdím tak 80% mesto - Košice ale často po tých už spomínaných obchvatoch, a potom medzimesto ale nie po dialniciach. Príde mi to trochu prinízka spotreba.

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia

Príspevok od používateľa smutok » Utorok, 4. Februára 2014, 11:23

Spotreba je ok, lebo to co jazdis nie je mestska ale mimomestska jazda.
Co sa otaciek tyka, tak 1500 je v pohode ale ako udrzovacie bez vacsieho kopca alebo protivetra. Pokial ale ches zrychlovat tak tu by bolo lepsie od tych 2000 vyssie.
V podstate pokial ides ustalenou rychlostio je najlepsie drzat otacky co najnizise ako ti teren a vietor dovoluju, ked ches zrychlovat tak tak uz treba podradit.
Pokial budes sa snazit aktivnejsie zrychlovat od 1500 otacok, tak to tomu motoru moc neprospieva, ale pozvolne zrychlovanie mu zase neuskodi.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

marcel.tokar
nula
Príspevky: 9
Dátum registrácie: Piatok, 1. Novembra 2013, 16:12

Re: Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia

Príspevok od používateľa marcel.tokar » Utorok, 4. Februára 2014, 13:00

No keď chcem predbiehať tak tam fuknem trojku, nech to má záťah - aspoň 3000 otáčok - potom rovnomerne krásne zrýchľuje až na 5500 - vyššie som nemal potrebu zatiaľ. Tých 1500 otáčok beriem ako udržiavacie otáčky, podradzujem aj pred kopcom a tak. Ja len že na tak nízkych otáčkach som jazdil na 1,6HDi a to bol dízel - akurát že tam som ani podradzovať nemusel, pri kickdowne nafukalo výkon turbo a zrýchlilo auto parádne.

Používateľov profilový obrázok
KLingO
začiatočník
Príspevky: 407
Dátum registrácie: Streda, 1. Júla 2009, 16:29
Bydlisko: KE
Kontaktovať používateľa:

Re: Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia

Príspevok od používateľa KLingO » Utorok, 4. Februára 2014, 15:19

Marcel podla toho co pises tak jazdis ten motor uplne spravne. Mne sa to presne takto osvedcilo na predoslom Aurise 1.6.
Motor nebol ani lenivy ani nezral olej. Tych 1500 otacok na bezne gulanie-sa staci aj koli tomu ze Valvematic casovanie sposobuje ze ten motor ma zhruba 75% krutaku pri tych otackach a preto sa velmi netrapi.
______________________
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi

Cirdemanko
panic
Príspevky: 68
Dátum registrácie: Pondelok, 23. Decembra 2013, 18:20
Bydlisko: Levice

Re: Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia

Príspevok od používateľa Cirdemanko » Utorok, 4. Februára 2014, 16:47

KLingO napísal:Marcel podla toho co pises tak jazdis ten motor uplne spravne. Mne sa to presne takto osvedcilo na predoslom Aurise 1.6.
Motor nebol ani lenivy ani nezral olej. Tych 1500 otacok na bezne gulanie-sa staci aj koli tomu ze Valvematic casovanie sposobuje ze ten motor ma zhruba 75% krutaku pri tych otackach a preto sa velmi netrapi.
Tých 1300-1500 sa zdá aj mne trocha málo :roll: je to predsa atmosferický motor :mrgreen: Samozrejme že šofér to musí hlavne cítiť, či ten motor ide v tom spektre otáčok pozvoľna, alebo sa trápi :) Ak sú ideálne podmienky (bezvetrie hlavne) a bez kopcov, len rovina, tak by tie otáčky 1500 mali byť v pohode :) KLingO potom to časovanie ventilov Valvematic je dobrá vec, keď dokáže už pri 1500 rpm dať 75% NM z motora :D tí Japonci sú predsa najlepší asi v tomto časovaní ventilov 8)
Rozhodnutie padlo na benzínový atmosferický motor VALVEMATIC...pomerom kvalita/cena

Používateľov profilový obrázok
KLingO
začiatočník
Príspevky: 407
Dátum registrácie: Streda, 1. Júla 2009, 16:29
Bydlisko: KE
Kontaktovať používateľa:

Re: Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia

Príspevok od používateľa KLingO » Streda, 5. Februára 2014, 10:13

Obrázok

vid 1ZR-FE - pri 1500ot uz je tam nejakych 120Nm (aj ked vykon len nejakych 20kW - co ale na udrzanie rychlosti na rovinke staci)
______________________
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi

marcel.tokar
nula
Príspevky: 9
Dátum registrácie: Piatok, 1. Novembra 2013, 16:12

Re: Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia

Príspevok od používateľa marcel.tokar » Štvrtok, 6. Februára 2014, 10:04

No moment, ja mám 1,6l ale výkon mám 97kW, svoj motor v grafe nevidím.
Ešte jedna vec - neskúšali ste niekto na toyota touch dostať z usb kľúča alebo z mobilu cez usb alebo bluetooth fotky alebo video, prípadne dokonza navigáciu sygic (z mobilu)? Hudba ide v pohode, telefonovanie tiež.
Na českom fóre niečo skúšalo aj to ide, ale na aurise a so samsungom - má na to appku Drive link, ja mám ale LG.

http://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopi ... 5&start=45

Používateľov profilový obrázok
KLingO
začiatočník
Príspevky: 407
Dátum registrácie: Streda, 1. Júla 2009, 16:29
Bydlisko: KE
Kontaktovať používateľa:

Re: Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia

Príspevok od používateľa KLingO » Piatok, 7. Februára 2014, 11:55

Marcel ja viem ze tam nie je ta 1,6 97kw (ako som mal v aurise) ale ta z aurisa 1 pred FL - jedine co pridal Valvematic oproti DualVVTi je este plochejsia krivka krutaku :mrgreen:
______________________
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi

marcel.tokar
nula
Príspevky: 9
Dátum registrácie: Piatok, 1. Novembra 2013, 16:12

Re: Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia

Príspevok od používateľa marcel.tokar » Piatok, 7. Februára 2014, 13:42

Aha, čiže krútiaci moment je teoreticky pri tých 1500otáčkach ešte trochu vyšší, ak to dobre chápem?

Používateľov profilový obrázok
KLingO
začiatočník
Príspevky: 407
Dátum registrácie: Streda, 1. Júla 2009, 16:29
Bydlisko: KE
Kontaktovať používateľa:

Re: Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia

Príspevok od používateľa KLingO » Piatok, 7. Februára 2014, 15:06

ano ale v jednotkach :mrgreen:
______________________
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi

Cirdemanko
panic
Príspevky: 68
Dátum registrácie: Pondelok, 23. Decembra 2013, 18:20
Bydlisko: Levice

Re: Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia

Príspevok od používateľa Cirdemanko » Piatok, 7. Februára 2014, 16:45

Škoda že nedali 1.6-ke Valvematic okrem nasávacích časovanie aj výfukových ventilov, tak ako to má 1.3-ka Dual VVT-i, zas 1.6-ke dali premenlivú úroveň zdvihu ventilov, že by to bolo vykompenzované tím :roll:
Rozhodnutie padlo na benzínový atmosferický motor VALVEMATIC...pomerom kvalita/cena

Používateľov profilový obrázok
Mysiak
začiatočník
Príspevky: 296
Dátum registrácie: Sobota, 8. Novembra 2008, 15:42
Bydlisko: SVK

Re: Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia

Príspevok od používateľa Mysiak » Sobota, 8. Februára 2014, 07:52

valvematic ma tiez variabilne casovane vyfukove vent.
Auris 1.6,MT5

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 9 neregistrovaných