Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia

všetko o tomto modeli

Moderátor: AndyGTP

Cirdemanko
panic
Príspevky: 68
Dátum registrácie: Pondelok, 23. Decembra 2013, 18:20
Bydlisko: Levice

Re: Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia

Príspevok od používateľa Cirdemanko » Sobota, 8. Februára 2014, 10:02

Ako môže byť :) nehádam sa, ja len reku všade sa píše len o časovaní sacích ventilov...keď má, tím lepšie pre motor nie :D
Rozhodnutie padlo na benzínový atmosferický motor VALVEMATIC...pomerom kvalita/cena

Cirdemanko
panic
Príspevky: 68
Dátum registrácie: Pondelok, 23. Decembra 2013, 18:20
Bydlisko: Levice

Re: Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia

Príspevok od používateľa Cirdemanko » Sobota, 8. Februára 2014, 15:01

Aký je rozdiel medzi motormi s označením VVT-i a VVTL-i :roll: je tam naviac v označení motora L-ko :) Dik.
Rozhodnutie padlo na benzínový atmosferický motor VALVEMATIC...pomerom kvalita/cena

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia

Príspevok od používateľa smutok » Sobota, 8. Februára 2014, 16:58

L znamena zmenu zdvi ventilov pri vysokych otackach. Pozri si na nete pre viac informacii. Ale aktualne sa do novych modelov nemontuju a asi ani nebudu.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 40 neregistrovaných