E11 Vvti - regulácia vačky
Moderátor: AndyGTP
E11 Vvti - regulácia vačky
Nazdar ľudia mám Corollu 1,4 E11 2001 po facelifte motor 4ZZ E52L nalietané cca 190000km a problém svieti mi kontrolka motora,výkon poklesol spotreba trochu vyššia ale len trochu. Pred rozsvietením kontrolky sa mi raz za čas sporadicky objavoval výrazný hluk od motora (reťaze) v otáčkach cca 2500-3500. Diagnostika napísala chybový kód nasávanie (neorigo diagnostika nič moc).No je mi jasné že ja problém s reguláciou časovania na sacej vačke (VANOS no každý výrobca to volá inak) a mám problém zohnať ten diel a rovno by som vymenil aj reťaz keď už sa to bude robiť. Viete mi prosím poradiť nejakého predajcu kto by to vedel zohnať lacnejšie ako Toyota servis. a Tiež by som potreboval regulačný ventil oleja na saciu vačku (má niekto skúsenosť ako sa dá otestovať ten ventil ? )Číslo dielu je 15330-22010 ventil. Časovač vačky: 13050-22011. Reťaz 13506-22030 Ďakujem za akúkoľvek informáciu
- drgi
- Vševed
- Príspevky: 2734
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
- Bydlisko: doma.
- Kontaktovať používateľa:
Re: E11 Vvti - regulácia vačky
odporucam http://www.nipponcars.sk/contact
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných