E11 Vvti - regulácia vačky

všetko o tomto modeli

Moderátor: AndyGTP

CARTECH
nula
Príspevky: 1
Dátum registrácie: Streda, 16. Októbra 2013, 18:39

E11 Vvti - regulácia vačky

Príspevok od používateľa CARTECH » Streda, 16. Októbra 2013, 19:43

Nazdar ľudia mám Corollu 1,4 E11 2001 po facelifte motor 4ZZ E52L nalietané cca 190000km a problém svieti mi kontrolka motora,výkon poklesol spotreba trochu vyššia ale len trochu. Pred rozsvietením kontrolky sa mi raz za čas sporadicky objavoval výrazný hluk od motora (reťaze) v otáčkach cca 2500-3500. Diagnostika napísala chybový kód nasávanie (neorigo diagnostika nič moc).No je mi jasné že ja problém s reguláciou časovania na sacej vačke (VANOS no každý výrobca to volá inak) a mám problém zohnať ten diel a rovno by som vymenil aj reťaz keď už sa to bude robiť. Viete mi prosím poradiť nejakého predajcu kto by to vedel zohnať lacnejšie ako Toyota servis. a Tiež by som potreboval regulačný ventil oleja na saciu vačku (má niekto skúsenosť ako sa dá otestovať ten ventil ? )Číslo dielu je 15330-22010 ventil. Časovač vačky: 13050-22011. Reťaz 13506-22030 Ďakujem za akúkoľvek informáciu

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Re: E11 Vvti - regulácia vačky

Príspevok od používateľa drgi » Streda, 16. Októbra 2013, 21:01

'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných