Dá sa tankovať 100 oktánový benzín do VVTi?

všetko o tomto modeli

Moderátor: AndyGTP

Neregistrovaný

Dá sa tankovať 100 oktánový benzín do VVTi?

Príspevok od používateľa Neregistrovaný » Nedeľa, 7. Novembra 2004, 00:20

Caute! Mam takuto otazku, myslim ze by to pomohlo motoru ale nie som si isty ci je to dobry napad. Predsa len to je casovanie ventilov s INTELIGENCIOU :). Poradte, diky, Adrian

Používateľov profilový obrázok
Elvis
Toyota guru
Príspevky: 1989
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Elvis » Pondelok, 8. Novembra 2004, 09:20

s lepsim benzinom nemozes nic pokazit, je uz ale otazne ako sa ten ktory motor (resp riadiacia jednotka) dokaze prisposobit na ten vysokooktanovy benzin - teda ci ho tam nebudes tankovat zbytocne kedze ten rozdiel nepocitis. Samozrejme RJ chvilu trva kym sa adaptuje na ten benzin, takze necakaj ze z pumpy odpalis jak blesk len preto ze tam mas 100 oktanov :-)))))
Obrázok
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv

Používateľov profilový obrázok
Adrian
panic
Príspevky: 44
Dátum registrácie: Nedeľa, 7. Novembra 2004, 00:04
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Adrian » Utorok, 9. Novembra 2004, 18:13

Ved prave... Ci mam dat 45 korun za liter namiesto 35... hmm... to by bolo o 500 korun drahsie tankovanie. Asi sa pojdem spytat tych superochotnych geniov do PPC Tímu
------------------------
Corolla E11 HB
1,4 VVTi
------------------------

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CelicaNR » Streda, 10. Novembra 2004, 12:43

haha..no ti geniovia ti povedia ze jasne, tankuj 100, cim kvalitnejsi benzin tym lepsie a budu si mysliet ze HAHA debilko, nech mu to dojebe motor, aspon pride do servisu :twisted:

Ja som 2-3x tankoval 99 oktanovy, ked este bol, a to bolo dost citit v zivsom spravani motora, nepridalo to sice 10k (ku 156k), ale bolo to citit.

Mne povedali v servise (original v papieroch 95) ze kludne mozem tankovat 98-cku. Co som aj pocas 5000km po europe robil a neviem ci
to bolo iba lahkou nohou na plyne, ale spotreba mi klesla.

Daj nam vediet, ako to dopadlo !!
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Neregistrovaný

Príspevok od používateľa Neregistrovaný » Streda, 10. Novembra 2004, 22:33

ja mam corollu r.v. 1992 1.3i
vyskusal som 100 oktanov od musle a musim povedat ze motor sa choval velmi dobre a odpich bol lepsi, ale ta cena :(
sem tam aspon natankujem aspon V-Power :D
Motoru uskodi akurat tak to svinstvo z Cuurefuure a tym podobne :twisted:

Používateľov profilový obrázok
Diablo
panic
Príspevky: 73
Dátum registrácie: Pondelok, 30. Augusta 2004, 02:05
Bydlisko: Košice
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Diablo » Štvrtok, 11. Novembra 2004, 03:01

Ja necitim rozdiel. 95,98,100 auto ide rovnako. Citi to akurat penazenka. Auto velmi nie. :lol:
Pokial nemame MoTeC a 300Hp< 100oktanov nepotrebujeme.
Having no TURBO is like having never ending lag! ;o)

Používateľov profilový obrázok
Adrian
panic
Príspevky: 44
Dátum registrácie: Nedeľa, 7. Novembra 2004, 00:04
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Adrian » Nedeľa, 14. Novembra 2004, 18:35

Tak posledny krat som odolal pokuseniu a isiel som tankovat na JETku, nabuduce tam uz fakt dam Shell Racing
------------------------
Corolla E11 HB
1,4 VVTi
------------------------

Používateľov profilový obrázok
Adrian
panic
Príspevky: 44
Dátum registrácie: Nedeľa, 7. Novembra 2004, 00:04
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Adrian » Pondelok, 3. Januára 2005, 17:13

čaute takže Sokol mi napísal že do môjho auta ide len 95ka, takže som to ani neskúsil :)
------------------------
Corolla E11 HB
1,4 VVTi
------------------------

Používateľov profilový obrázok
cahir
MX-5 guru s malým zmrdom
Príspevky: 1896
Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa cahir » Pondelok, 3. Januára 2005, 23:12

ktory sokol? z PPC?

inak podla mna je to picovina. 98kou nemozes tomu ublizit. ina otazka je, ci je ten motol ladeny na vyssie oktany. na auto.cz som cital davnejsie clanok, kde skusali 100 oktavon v roznych autach.. niektorym to pomohlo k vykonu, inym nie. tusim napr. BMW tam lepsie jazdilo na 98 ako na 100...
ex: Corolla E12 1.4VVTi
ex: Mazda Miata Obrázok
Lexus IS200 Obrázok
Honda PCX

Používateľov profilový obrázok
Tomas
začiatočník
Príspevky: 232
Dátum registrácie: Pondelok, 16. Augusta 2004, 12:29
Bydlisko: Bratislava, SR
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Tomas » Piatok, 21. Januára 2005, 08:29

Adrian napísal:čaute takže Sokol mi napísal že do môjho auta ide len 95ka, takže som to ani neskúsil :)
Davnejsie som cital test benzinov. 95-ka mala v skutocnosti priemerne 93.5 okt. a 98-ka 96 okt. Na kazdej pumpe kupis zriedeny benzin.
Ja tankujem 5 rokov 98-ku, otec 8 rokov do Hondy a nemali sme nikto este problem. Vsade v priruckach sa pise, ze palivo ma mat okt. cislo 95, alebo vyssie. Radsej, nech to je 96, ako 93.5 okt.

Ked sa zacal predavat V-Power, tak dostal importer upozornenie, ze by sa nemal davat do VVTi-ciek.

Cahir: Bude to urcite Aljosa
Toyota Yaris 1.0 VVTi, r.v. 1999
Honda Civic 1.6 Vtec, r.v.2004, sedan

Používateľov profilový obrázok
cahir
MX-5 guru s malým zmrdom
Príspevky: 1896
Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa cahir » Piatok, 21. Januára 2005, 09:01

Tomas > > takze by som do VVTi fakt nemal davat Vpower ??? to je dost divna informacia . to mu ako vadia tie aditiva?
ex: Corolla E12 1.4VVTi
ex: Mazda Miata Obrázok
Lexus IS200 Obrázok
Honda PCX

Používateľov profilový obrázok
Komanche
začiatočník
Príspevky: 211
Dátum registrácie: Pondelok, 16. Augusta 2004, 12:49
Bydlisko: Praha, CR
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Komanche » Piatok, 21. Januára 2005, 10:12

na spouste mist (na internetu, ale i v tisku) behem posledniho cca roku testovali, ze do motoru, pro ktery je urcena 95tka, je nesmysl lit cokoli co ma vyssi oktanove cislo, protoze ten motor to proste nepotrebuje. Zisk byl v radu zlomku procent az maximalne procent (myslim ze asi 3,5 procenta bylo max), coz v pomeru cena/vykon je o nicem. Vetsinou pocity lidi, ze to auto "jede lip" jsou subjektivni, protoze by radi videli sve penize proinvestovane do "lepsiho" benzinu jako uzitecnou investici...
TOYOTA TEAM CR

http://www.azbrusivo.cz - kompletní nabídka brusiva - většina sortimentu skladem. Jsme autorizovaným partnerem Snap-on a distributorem Desoutter pro Českou republiku. Dále nabízíme nářadí Milwaukee, AEG, Ryobi, ...

Používateľov profilový obrázok
Tomas
začiatočník
Príspevky: 232
Dátum registrácie: Pondelok, 16. Augusta 2004, 12:29
Bydlisko: Bratislava, SR
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Tomas » Piatok, 21. Januára 2005, 10:42

Mne sa to donieslo od riaditela Autograndu. Kamarat musel davat prekruzkovavat Corollu, ze to bolo z casti tym benzinom a z casti vyr. vadou. Vecer s nim budem, tak napisem podrobnosti.
Toyota Yaris 1.0 VVTi, r.v. 1999
Honda Civic 1.6 Vtec, r.v.2004, sedan

Používateľov profilový obrázok
Tomas
začiatočník
Príspevky: 232
Dátum registrácie: Pondelok, 16. Augusta 2004, 12:29
Bydlisko: Bratislava, SR
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Tomas » Piatok, 21. Januára 2005, 23:17

Zevraj hrozi podpalenie ventilov.
Toyota Yaris 1.0 VVTi, r.v. 1999
Honda Civic 1.6 Vtec, r.v.2004, sedan

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 35 neregistrovaných