E11 - 4E-FE - Filtre, náhradné diely, akú značku?

všetko o tomto modeli

Moderátor: AndyGTP

Andy

E11 - 4E-FE - Filtre, náhradné diely, akú značku?

Príspevok od používateľa Andy » Pondelok, 11. Apríla 2005, 22:10

mily zmuro, dakujem ze si potvrdil to ze nie som slepy a ze dobre vidim co kupujem a co mam v technicaku:))

presne to co si tu napisal, na to som myslel. Ja mam cervenu 3D corollu, rv 1997, predana ale az 06/98, som 2.majitel, ma 109 000km a akurat sa rozhodujem, kde mam si nechat vymenit rozvodovy remen a kde kupit filtre a podobne.

Kedze mas to iste (hoci ty mas liftback), porad mi, resp. potvrd/vyvrat, ze horna streda je dobry toyota servis. Mam na nich vynikajuce referencie od par ludi, tu som taktiez cosi precital, ze sa k nim oplati ist.

avsak dnes po telefonate mi dali orientacne ceny:
- rozvodovy remen vnutorny (pod bocnym krytom motora) 1440sk+1500sk praca

- vzduchovy filter 715 sk
- palivovy filter 1650sk
olejovy filter 300 sk.

Kamarat s Hondou Civic ma presviedca, ze bud mi dali najdrahsie varianty alebo co, lebo vraj v Atlantise, resp. Auto Marecek (blavacke velkosklady, dovozcovia) mam sancu dostat ovela lacnejsie suciastky.

Ak mas s tymto skusenost /resp. hocikto iny z vas co to citate, poradte, diky andy

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa drgi » Pondelok, 11. Apríla 2005, 22:28

Andy napísal:
Kamarat s Hondou Civic ma presviedca, ze bud mi dali najdrahsie varianty alebo co, lebo vraj v Atlantise, resp. Auto Marecek (blavacke velkosklady, dovozcovia) mam sancu dostat ovela lacnejsie suciastky.

Ak mas s tymto skusenost /resp. hocikto iny z vas co to citate, poradte, diky andy
ja som nakupil o cca 20-25% lacnejsie (v porovnani s kymkolvek na Slovensku) originalne diely z japonska stadialto http://tts.fajry.sk/forum/viewtopic.php?t=148
inac, v dohladnej dobe sa chystam do Prahy pre vyfuk, rozvodovy remen a podobne zbytocnosti.
priklad: original rozvodovy remen + kladky v Toyote = 5000 sk. u

!!! OPRAVA !!!
nie u Marecka, ale u Honzu Matejceka (Praha). sorry, dako sa mi poplietli mena :-(
!!! OPRAVA !!! (15.04.05, 12.48)

to iste za 3000sk. Len tak k tomu remenu, nemaju sa menit aj kladky?

Podstatne diely ako su loziska, ci rozvodovy remen by som nedaval ine ako originalne, nech to stoji co to stoji.

drgi[/b]
Naposledy upravil/-a drgi v Piatok, 15. Apríla 2005, 12:52, upravené celkom 3 krát.
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
fajry
administrátor
Príspevky: 3427
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa fajry » Pondelok, 11. Apríla 2005, 22:59

Andy: ja som pozeral ceny neoriginalnych suciastok a:
- rozvodovy remen 850,-
- vzduchovy filter 1500,- = sportovy kindragon (co stoji obycajny neviem)
- palivovy filter 650,-
- olejovy filter 275,-
- kladky 2750,-

Mne sa zda, ze Ti ponukli origos Toyota diely, preto je to trosku drahsie. Olejovy a palivovy filter + by som dal neoriginal. Rozvodovy remen + kladky by som dal origos Toyota. Vzduchovy filter by som urobil sposobom otvoreneho sania a sportoveho filtra: Green, K&N, Kindragon, ...

Horna streda je dobry servis. Urcite Ti to potvrdi CelicaNR - ten ma skusenosti s nimi.

Inak tu v BA je jeden veeelmi dobry mechanik. S nim maju skusenosti CS, Elvis alebo aj ja. Je v prievoze a nie je drahy! Kvalita prace je vsak velmi dobra!
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CelicaNR » Utorok, 12. Apríla 2005, 16:32

Andy: urcite Horna streda je dobry servis. Dobry, co sa tyka korektneho pristupu a spolahlivosti. Myslim, ze ine ako Toyota suciastky ani neodporucaju, aspon mne ine ani nechceli nanutit. A zase ja som radsej za original Toyota veci ako ine, ktore mozu niekedy odist.

Ako vravel fajry, skus jemu zavolat a poradi ti lacnejsie alternativy, ktore tiez stoja za to. Ak si z BA, staci sa stavit v AWF a tiez mas kvalitny T-Servis po ruke.
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Používateľov profilový obrázok
Zmuro
panic
Príspevky: 56
Dátum registrácie: Streda, 9. Marca 2005, 01:50
Bydlisko: Košice
Kontaktovať používateľa:

Ceny, dostupnost a volba dielcov

Príspevok od používateľa Zmuro » Streda, 13. Apríla 2005, 01:23

2 Andy: Chlape tak to sme na tom veelmi podobne s kaarami, lebo ja mam 105.000 km a caka ma tiez rozvodak, olej a olejovy filter. Ked ti mozem poradit, tak ak si to auto kupil riadne servisovane v Toyote, a prvy majitel nebol nejaky rally jazdec, tak na 100.000 km staci vymenit rozvodovy remen, kladky by mali byt v poho este dalsich cca 100.000 km, ale odporucam urcite original japonsky remen. Ta cena co pises 1440 Sk je uplne normalna ak je to original japonec, lebo v Kosiciach si zanho pytaju 2500 Sk, a v Presove 1500, praca sa da aj lacnejsie, ale nie v Toyota servise. Sikovny mechanik ti to mozno za 2 hodiny vymeni za par shupov. Pokial ide o Hornu Stredu, nemozem posudit, nakolko som z Kosic, ale su tu borci co to tam poznaju a vacsinou spokojnost. Vsetko zalezi od penazi, a od toho ci to chces nadalej servisovat v Toyota servise. Ja si myslim ze raz za cas ano, ale mensie servisne prace (ako vymena oleja, filtrov, sviecok) urcite nie je nutne, ak uz auto nie je v zaruke...moj nazor. Mne dalo toto forum velmi vela :idea: , najma co sa tyka toho ze mi otvorilo oci-ze sa niekedy vobec neoplati kupovat originalne nahr.diely priamo v Toyote (najma tu v KE, kde su tie ceny fakt uletene a prepisknute), ale zacal som hladat ine zdroje, a rad sa tiez podelim o skusenosti. Ten remen som si napr. objednal zaroven s prednou maskou od pana Matejcka z Ciech, tu je odkaz [url http://tts.fajry.sk/forum/viewtopic.php?t=148] a stal ma 1150 Sk, je to japonsky remen Mitsuboshi, a maska stala 450 Sk. Ked si priratam nejake to prepravne kurierskou sluzbou cca 500 Sk, stale ma to vyslo podstatne lacnejsie, lebo za masku v chrome si v KE kazdy zapytal od 1200 do 2600 Sk. Skoda ze ma prave tlacil cas, lebo som mohol spojit svoju objednavku s niekym, a vyslo by nas lacnejsie prepravne, ale nikto koho som poznal v tom case nic konkretne nepotreboval. A akurat pred chvilou som si precital prispevok od Drgiho, kde pise ze sa chysta v dohladnej dobe do Prahy pre nahr.diely. No skoda...ale neva. Olej si vskutku najradsej menim niekde, kde na vlastne oci vidim, ze mi vsetok stary odtiekol, a novy v plnom predpisanom objeme (3,4 l) natiekol...lebo poctivych mechanikov najma co sa tyka oleja je vseobecne v servisoch ako safranu (cest vynimkam!). No a olejovy filter kup kludne radsej original, 3 stovky nestoja za ziadne spekulacie a riskovat problemy so zlym rozmerom...palivovy filter som zatial nezhanal, takze netusim aky rozdiel (okrem ceny samozrejme) moze byt medzi originalom z Toyoty a aftermarketmi. Vzduchovy filter - da sa tiez zohnat o cosi lacnejsie, ale mozno stoji za to pouvazovat aspon o sportovej vlozke, ktora sa da vyprat a znovu naolejovat, stoji tych 1500 az 1900 Sk, Kingdragon trebars. Ten povodny papierovy original ma interval vymeny 45.000 km, takze neviem ako dlho ho tam mas, ale mne ho menili na 90.000. Ja si tam idem dat nejaku tu sportovu vlozku, mam ju uz doma, zn. Sprintfilter. Ale celkovo som zistil, ze par telefonatov na tie spravne miesta, a nejaky cas za internetom mi usetril hafo penazi. Akurat neoriginalnu plecharinu mi nikto neodporucal, nezvykne sadnut, nelicuje presne a pod. Tolko zatial, vela zdaru Ti prajem... :twisted:
ex: Toyota Corolla E11 Liftback '98 1.4 63kw Linea Terra, Silver colour, spoiler edition, 141.000km
Honda Insight Elegance Hybrid; r.v. 2009; 1.3 IMA 65kW+10kW elektromotor; CVT prevodovka; Made in Japan
Don't tell me, that cars don't have a soul...

Banjo

Príspevok od používateľa Banjo » Štvrtok, 14. Apríla 2005, 15:57

K servisním intervalům (ale pozorje to na Corollu 93, i když by se to nemělo lišit):
http://www.toyotaklub.cz/viewtopic.php?t=180

Andy

Príspevok od používateľa Andy » Štvrtok, 14. Apríla 2005, 20:43

@ all - chlapi dakujem za rady, myslim ze plati okridlena veta jedneho z vas, ze toto forum mi dalo vela, kedze som absolutne cerstvy toyotista, vlastne moje prve auto vobec.. No a kedze nie som automechanik a tomu autu len pomalicky zacinam rozumet, tak toto tu fakt pomaha. Naozaj.

@ drgi - kladky by sa mali vraj menit, pytal som sa na to v hornej strede po telefone, ale pri 109 000km by to nemalo byt aktualne. Vraj zvycajne menia az pri 200 000km, resp. dakedy aj neskor. To mi povedali. Ze by musela byt moc znicena aby mi ju museli menit.

@ fajry - dakujem pekne za ceny, asi buduci tyzden pojdem do Marecka a niektore diely kupim tam. Po vsetkych vasich radach som zvazil a len som sa utvrdil ze Remen si dam v Toyote, kladku snad nebude treba. Necham si to auto prezret a diagnostikovat, to ma stat cca 600 sk. Do vymeny oleja mam este 6000 km ale musim to do leta vymenit, lebo chcem na tom aute prejst pol Europy, idem do FRA a za dva dni ta cesta trhne 2000 km... hmm takze musim to menit teraz. Napisem ti ake mam ja ceny z Marecka:
olejovy filter 180 (ten dam asi original predsalen, 120sk rozdiel je nic)
vzduchovy filter 300, ten by som asi dal
palivovy filter 400, ten by som asi dal tiez (nie je moc lacny oproti toyote?!?!).

Co sa tyka toho sport.filtra, ake to ma vyhody? Zlepsi to vykon? Mne ako laikovi sa zda ze ak nezmenim aj vyfuk plynov spolu s nasavanim tak to moc nepomoze. Porad, teraz ale skrblim financie, tak mi bude asi aj obycajny noname vzduchac za 300 dobry...

@celica NR - diky za info o servise. V NMnV mam familliu, tak to aspon vyuzijem, cize pojdem pravdepodobne tam.

@ Zmuro - no veru chlape, to mame fakt tu istu karu vole:)) Kupil som ju pred mesiacom, Darex. Byvala majitelka 40rocna zena, BA auto.. Mozno nie lakave charakteristiky, ale je velmi zachovala, pekna, funkcna, stav km je realny, potvrdeny. Bola servisovana do cca 60-70 000 km v BA toyota servisoch. Potom do konca (tj som ju kupil s 108 000km)pravdepodobne v neautorizovanych. Som s nou velmi spokojny, dufam ze vydrzi hehe. A potesim ta, ja mam tiez masku v chrome hehe, akurat ze auto je visnovo cervene. Taka divna cervena 3M7 tusim. Hmmm lakate ma s tou sportovou vlozkou, ale asi naozaj teraz musim myslet velmi ekonomicky... Takze papirak asi ostane. Ak ho menili dakedy jak tebe, tak ho mozno necham... Neviem totiz co bolo na aute menene. Len viem ze remen bude treba urcite cim skor.

Andy

Príspevok od používateľa Andy » Štvrtok, 14. Apríla 2005, 21:12

este daco chlapi. Som si cital stare prispevky a dost som sa pobavil. Napr. ked som sa dozvedel ze moja toyota je "skulava" a podobne. Fajry, inac ja zatial z financnych dovodov dost casto navstivim jurki. Spravil som sice na aute "iba" 1000 km ale aj tak, zatial nehlasim problemy. Vyskusam dakedy ale aj iny benzin...

a cital som si forum o sportovych filtroch a normalne ste ma navnadili kua... Hlavne zmuro a bruni:)) ked som prvy krat sadol do mojej tak ma zaskocil zvuk motora, jemne pisklavy, resp. viac "stredy+vysky" pocut, ale co cakam od 1.33L. Zmuro, na akych otackach s nou jazdis? kedy ma naj spotrebu? viem ze najvacsi krut. moment ma niekde ku 4000. Vies, ja si na nu len zvykam, resp. uz som si ju zamiloval:)) doteraz mam (fakt pozitivne) skusenosti s rodinnym Daewoo Nubira 1.6, 105 koni. Ta ma taky hlbsi zvuk, viac zabera v nizsich otackach, inak pri nej radim a ked sa ocovi urval vyfuk tak torpedoborec bol suvix, kua to ste mali pocut, tuning zadara hehe. caute a fakt dobre forum

Banjo

Príspevok od používateľa Banjo » Piatok, 15. Apríla 2005, 10:17

Kladky bych vyměnil taky, nejsou to zase všechny prachy. A i když budeš mít nový řemen a zadře se kladka, stane se to samé jako by ti řemen prasknul (pokud se rovnou neroztrhne). Možná zbytečně plaším, ale takhle mi to taky vysvětlovali. Dělá tam známý, takže to nebylo proto, aby ze mně tahali peníze. Druhá věc je, že jsem to měnil při 198 000 km. Předchozí majitel prý je taky měnil.

To se hoši máte. Já v 7 generaci žádný filtr nemám.

Používateľov profilový obrázok
Bruni
začiatočník
Príspevky: 314
Dátum registrácie: Utorok, 17. Augusta 2004, 13:29
Bydlisko: Košice
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Bruni » Piatok, 15. Apríla 2005, 16:58

andy: ja mam namiesto papieraka sportovy filter a neviem si ho vynachvalit.motor je pruznejsi,lepsie zrychluje a dokonca aj spotreba je nizsia.o zvuku ktory sanie vydava pri akceleracii ani nehovorim :o))) budim tym slusny respekt :o)))

co sa tyka kladiek,je to tak ako pises.staci ich vymenit na 200.000km.je to dokonca aj v "uzivatelskej prirucke"...kontrola kladiek na 100.000km,vymena rozv.remena na 100.000km...

podla mojich informacii a mudrych kniziek nase motory maju top krutiaceho momentu na 4200rpm a vykon je o nieco vyssie...

vela stastia s novym a poriadnym autom :o)))
ex NISSAN PRIMERA GT
ex TOYOTA COROLLA E10

Používateľov profilový obrázok
Bruni
začiatočník
Príspevky: 314
Dátum registrácie: Utorok, 17. Augusta 2004, 13:29
Bydlisko: Košice
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Bruni » Piatok, 15. Apríla 2005, 17:03

andy: s tou jurki pumpou by som si to rozmyslel.neoplati sa ti setrit par halierov na litri,mozes poskodit motor...
ex NISSAN PRIMERA GT
ex TOYOTA COROLLA E10

Andy

Príspevok od používateľa Andy » Piatok, 15. Apríla 2005, 21:01

@ Konik - ak napises do tych odkazov .jpg tak sa zobrazia, staci prekopirovat linku a doplnit .jpg a pojde to. Dik za obrazky!

@ Bruni - OK Jurki uz u mna umrel, ale dakedy je nudza a bohuzial jurki mam najblizsie kua... A ty si v tej plastovej ciernej kysni ktoru som dnes digitalom odfotil vymenil ten papierovy obdlznik/vlozku za sportovy? ak hej a ma to take vlastnosti jak vravis tak nebudem vahat! Dik za zelanie, ale pocuvajte co sa mi teraz stalo. Je uz neskoro vecer, dnes som mal vonku komplet sedadla, vsetko, trochu som to cistil. Od pondelka mi auto stalo doma...teraz, ze idem nastartovat. KURVA A NIC!!!!!! uz nic s tym nespravim... je tma. Rano mudrejsie vecera ale preboha neviete co to moze byt asi elektrika? Proste motor ani NECEKNE. Nic. Len rapoce nejaka sracka, neviem co to je ci starter alebo kera rit.. Uz som dost unaveny na rozmyslanie, ak sem niekto v noci zabludite na forum skuste poradit..

Andy

Príspevok od používateľa Andy » Sobota, 16. Apríla 2005, 10:29

vravi sa ze rano mudrejsie vecera, uz som v zivote videl a pocul asi 3x totalne vybitu bateriu, alr vravi sa esxte ze clovek sa uci cely zivot ehmmm. No a dnes som vyskusal z recesie roztlacit auto a vyslo to. Pravda je ze vsetka elektrika fungovala a normalne sa vam motor aspon pokusi zakaslat ked je zla bateria, moje auto to nerobilo, preto ta panika. A okrem toho bateria mala byt "este ok", lenze ako vidite nebola. Cize problem je vyrieseny ufff..
caute

Používateľov profilový obrázok
Bruni
začiatočník
Príspevky: 314
Dátum registrácie: Utorok, 17. Augusta 2004, 13:29
Bydlisko: Košice
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Bruni » Utorok, 19. Apríla 2005, 15:50

andy: ja som vyhodil von cely airbox a miesto neho isla novodurova rura,do nej som osadil cidlo teploty vzduchu a jazdim :o)))
ex NISSAN PRIMERA GT
ex TOYOTA COROLLA E10

Používateľov profilový obrázok
Komanche
začiatočník
Príspevky: 211
Dátum registrácie: Pondelok, 16. Augusta 2004, 12:49
Bydlisko: Praha, CR
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Komanche » Utorok, 19. Apríla 2005, 16:38

bez filtru??
TOYOTA TEAM CR

http://www.azbrusivo.cz - kompletní nabídka brusiva - většina sortimentu skladem. Jsme autorizovaným partnerem Snap-on a distributorem Desoutter pro Českou republiku. Dále nabízíme nářadí Milwaukee, AEG, Ryobi, ...

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných