E12 - Recenzia novej kompresor Corolly TS T-Sport
Moderátor: AndyGTP
- CelicaNR
- Toyota guru
- Príspevky: 1599
- Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
- Bydlisko: Bratislava, Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
E12 - Recenzia novej kompresor Corolly TS T-Sport
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
V Caraute v posledných číslach minulého roku bola recenzia myslím 8 hot hatch, bola tam aj Corolla TS compressor a skončila posledná. Argumenty anglických redaktorov boli však veľmi zvláštne: malý kufor, vysoká spotreba, nenápadnosť, výnimočnosť iba v bielych budíkoch, ale nikto nevyzdvihol výkon, jazdné vlastnosti, spoľahlivosť a hlavne exluzívnosť!!! Veď sa vyrobilo myslím iba 200 ks na svete, alebo sa mýlim? Bol záujem jednu objednať, šli sme po nej cez Prahu, nebolo šance... Čo si o tom myslieť? Keby bola taká nemožná, že skončila za Coperom S alebo Koktávkou Rs, prečo by bola okamžite rozobratá do Británie a Švajčiarov?
Ve'd niečo podobné sa v podstate odohralo aj so Suprou. Ak sledujeme jej životný príbeh, tak zistíme, že toto fantastické auto spolu s Nissanom Skyline niíkdy nebolo docenené tak ako by si zaslúžilo, a preto aj skončila jeho výroba. tu sa nafukuje porsche s nejakými 450hp v Turbo type a pridáva rok po roku po 5-10 hp naviac a Supra nemala problém v '90 rokoch v poho 600hp a takyže 1000 hp, dokonca jeden týpek v US ponúka na eBay 1500 Hp, čo je už ale bláznovstvo...
takže nie každá recenzia je smerodajná, ja bych ju kúpil okamžite, keby sa dalo...
Ve'd niečo podobné sa v podstate odohralo aj so Suprou. Ak sledujeme jej životný príbeh, tak zistíme, že toto fantastické auto spolu s Nissanom Skyline niíkdy nebolo docenené tak ako by si zaslúžilo, a preto aj skončila jeho výroba. tu sa nafukuje porsche s nejakými 450hp v Turbo type a pridáva rok po roku po 5-10 hp naviac a Supra nemala problém v '90 rokoch v poho 600hp a takyže 1000 hp, dokonca jeden týpek v US ponúka na eBay 1500 Hp, čo je už ale bláznovstvo...
takže nie každá recenzia je smerodajná, ja bych ju kúpil okamžite, keby sa dalo...
Corolla TS, 1.8VVTL-i, 141 kW
nad takymito anonymnymi clankami sa netreba moc zamyslat, vacsinou je to prevzate niekde od niekoho, nieco sa vynecha nieco sa prida do textu, sem tam zly preklad, keby to auto ozaj skusal ten co tento clanok napisal, tak by tam urcite uviedol viac detailov a aspon by sa pod to podpisal, takze ked sa vam nejake auto nepaci, alebo proste mate zlu naladu tak urobite pekny odpad clanok a vela ludi sa na to chyti, ale co uz to su "profesionalny" novinari, podla mna ten kto si toto auto kupi, vie preco si ho kupi a bude urcite nad mieru spokojny,
Auris 1,6 2008
Avensis Verso D4D 2002
ex - Carina E 1,6l 16V 78kW 1997
ex - Yaris 1,0 1999
ex - Starlet 1,3 1992
ex - Subaru Legacy 2.5 115 kW 2002
ex - Lada Niva 1,7 59 kW 2005
Avensis Verso D4D 2002
ex - Carina E 1,6l 16V 78kW 1997
ex - Yaris 1,0 1999
ex - Starlet 1,3 1992
ex - Subaru Legacy 2.5 115 kW 2002
ex - Lada Niva 1,7 59 kW 2005
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
clanok totalne o hovne s prepacenim. je vidno ze typek sa povozil tak po parkovisku a potom zacal byt mudry.
pierce, z toho si nic nerob, casaky ako speed a podobne, to su mudri najvacsi, hlavne v ceskej mutaci kde len total prekopcia to co uz vyslo a prelozia, svoje nazory nikde. dobre recenzie su na auto.cz napr.
ak niekto postavi octaviu RS pred taky hot hatch ako corolla ts compressor tak neviem neviem. Horsie auto co sa jazdnych vlastnosti tyka ako octavia snad neexistuje, od priserneho posedu az na ten smiesny podvozok (ako keby ste chceli dat na podvozok z tica karoseriu z renaultu laguna...). O tej spotrebe nekomentujem, CelicaNR potvrdi ze nas ex colega s viedne mal toho coopra S a ten raz spominal take extremne spotreby ze sme sa mu museli smiat (vratane mna co som vtedy vlastnil Lancia Delta HF turbo...)
takze testy od pisalkov brat s rezervou, nie ako smerodajne.
pierce, z toho si nic nerob, casaky ako speed a podobne, to su mudri najvacsi, hlavne v ceskej mutaci kde len total prekopcia to co uz vyslo a prelozia, svoje nazory nikde. dobre recenzie su na auto.cz napr.
ak niekto postavi octaviu RS pred taky hot hatch ako corolla ts compressor tak neviem neviem. Horsie auto co sa jazdnych vlastnosti tyka ako octavia snad neexistuje, od priserneho posedu az na ten smiesny podvozok (ako keby ste chceli dat na podvozok z tica karoseriu z renaultu laguna...). O tej spotrebe nekomentujem, CelicaNR potvrdi ze nas ex colega s viedne mal toho coopra S a ten raz spominal take extremne spotreby ze sme sa mu museli smiat (vratane mna co som vtedy vlastnil Lancia Delta HF turbo...)
takze testy od pisalkov brat s rezervou, nie ako smerodajne.
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
- CelicaNR
- Toyota guru
- Príspevky: 1599
- Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
- Bydlisko: Bratislava, Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
Pierce, all, suhlasim s vami co sa tyka toho, ze anglicky trh je odlisny a ich predstavy su ine ako nas, europanov.
Na druhej strane, autor clanku (nech uz to je ktokolvek) hovoril o troch podstatnych veciach.
1.Velmi dolezita informacia pre akehokolvek zaujemcu, ktory ma prichystane peniaze v sufliku, ze pozor, corolla je prehnane draha, v porovnani s jej konkurentami.
2. Prevodovka nie je bohvieco.
3. Imidz a hravost auta je nevyrazna v porovnani s konkurenciou.
A teraz mi povedzte, kolki z vas uvazuju o kupe tohto auta? Kolki z vas sa v nom viezli? A fakt by som si kupil radsej GOLF GTI alebo ASTRU OPC ako corollu TS kompressor za tie prachy. (lebo keby som tie prachy mal, seriem na spolahlivost)
Druha vec je to, co pisete o britskych recenziach. Maju iny pohlad na svet. Koktavku chvali dost vela ludi. Myslim tu RS. Preco asi? Zeby boli omameni tou Skoda maniou? Elvis, sedel si v Koktavke RS, tej novej ? Ja by som si tiez rad v nej zajazdil, aby som vedel posudit, ci to nieco do seba ma, alebo je to cisto iba reklamny tah. Elvis, nezabudaj, ze novu RS nemozes porovnavat s tvojou koktavkou, je to asi trochu ine.
Co sa tyka tej britskej recenzie, nuz maly kufor je fakt blby argument, vysoka spotreba to je blbost jak mraky, nenapadnost, to suhlasim, ved keby sla po ceste medzi inymi hot hatchmi, asi posobi trosku nevyrazne.
Pierce, ale zase kazdy chcel mat kompresorovu corollku len pre ten pocit podla mna, preto sa rychlo predala. To, ze je to IBA corolla. Nenapadna, ako pise novinar, ktorou davas dole na semafore ine "sportiaky". Ale postavi sa vedla teba Astra OPC a mas "po ptakach".
Cooper S je motokara. Myslim, ze vozitko ako Corolla aj TS mohla skoncit pre nim, iba vdaka spolahlivosti a tomu, ze to je japonske auto. Ale asi jazdne vlastnosti by nestacili.
Ja by som fakt bral iba Corollu TS, kompresor by mi za tie prachy bol zbytocny. Tot moj nazor.
Na druhej strane, autor clanku (nech uz to je ktokolvek) hovoril o troch podstatnych veciach.
1.Velmi dolezita informacia pre akehokolvek zaujemcu, ktory ma prichystane peniaze v sufliku, ze pozor, corolla je prehnane draha, v porovnani s jej konkurentami.
2. Prevodovka nie je bohvieco.
3. Imidz a hravost auta je nevyrazna v porovnani s konkurenciou.
A teraz mi povedzte, kolki z vas uvazuju o kupe tohto auta? Kolki z vas sa v nom viezli? A fakt by som si kupil radsej GOLF GTI alebo ASTRU OPC ako corollu TS kompressor za tie prachy. (lebo keby som tie prachy mal, seriem na spolahlivost)
Druha vec je to, co pisete o britskych recenziach. Maju iny pohlad na svet. Koktavku chvali dost vela ludi. Myslim tu RS. Preco asi? Zeby boli omameni tou Skoda maniou? Elvis, sedel si v Koktavke RS, tej novej ? Ja by som si tiez rad v nej zajazdil, aby som vedel posudit, ci to nieco do seba ma, alebo je to cisto iba reklamny tah. Elvis, nezabudaj, ze novu RS nemozes porovnavat s tvojou koktavkou, je to asi trochu ine.
Co sa tyka tej britskej recenzie, nuz maly kufor je fakt blby argument, vysoka spotreba to je blbost jak mraky, nenapadnost, to suhlasim, ved keby sla po ceste medzi inymi hot hatchmi, asi posobi trosku nevyrazne.
Pierce, ale zase kazdy chcel mat kompresorovu corollku len pre ten pocit podla mna, preto sa rychlo predala. To, ze je to IBA corolla. Nenapadna, ako pise novinar, ktorou davas dole na semafore ine "sportiaky". Ale postavi sa vedla teba Astra OPC a mas "po ptakach".
Cooper S je motokara. Myslim, ze vozitko ako Corolla aj TS mohla skoncit pre nim, iba vdaka spolahlivosti a tomu, ze to je japonske auto. Ale asi jazdne vlastnosti by nestacili.
Ja by som fakt bral iba Corollu TS, kompresor by mi za tie prachy bol zbytocny. Tot moj nazor.
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
CARAUTO 50/05
Tam je ten test, treba si prečítať. Ja ho čítam dokola, ale ak je pádny argument pre posledné miesto TTE, že je príliš drahá, nudné hliníkové ráfky, úzka kulisa radenia, a pod. ... No ja by som ju chcel aj takú nenápadnú a s nudnými ráfkami, ak by som vedel, že ju má na svete okrem mňa iba "199" ľudí
Corolla TS, 1.8VVTL-i, 141 kW
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
1. vec: Ado 4 president
2. vec: neviezol som sa, ale chcem. Chcem to citit na vlastnej kozi ze je to iba seriovka s lepsim motorom a mini upravami kozmetickymi.
3. vec: najkrajsi pocit sveta podla mna musi byt v obycajnom-neobycajnom aute. Ta krasna predstava, ze mas IBA corollu, ale je to pritom skvele auto, by sa mi pacila. Otazne je ci recenzie, ktore som cital su pravdive
4. vec: ja osobne cakam na novu generaciu, ze co to bude kua...
2. vec: neviezol som sa, ale chcem. Chcem to citit na vlastnej kozi ze je to iba seriovka s lepsim motorom a mini upravami kozmetickymi.
3. vec: najkrajsi pocit sveta podla mna musi byt v obycajnom-neobycajnom aute. Ta krasna predstava, ze mas IBA corollu, ale je to pritom skvele auto, by sa mi pacila. Otazne je ci recenzie, ktore som cital su pravdive
4. vec: ja osobne cakam na novu generaciu, ze co to bude kua...
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
Re: CARAUTO 50/05
ten test som čítal,ale pisal to novinár ktorý sa vozil na x popiči autách,takže on ma na porovnanie vela aut,ale ja by som ju zobral v pohodePierce napísal:Tam je ten test, treba si prečítať. Ja ho čítam dokola, ale ak je pádny argument pre posledné miesto TTE, že je príliš drahá, nudné hliníkové ráfky, úzka kulisa radenia, a pod. ... No ja by som ju chcel aj takú nenápadnú a s nudnými ráfkami, ak by som vedel, že ju má na svete okrem mňa iba "199" ľudí
Lexus RX 400h,2008
Ex:RAV 4 II (XA2) 2.0 VVTi 4WD,r.v.2004
Ex:Celica AT200,r.v.96
1.8,85kw
Ex:Celica AT180,r.v.92
1.6Sti,74kw
Ex:RAV 4 II (XA2) 2.0 VVTi 4WD,r.v.2004
Ex:Celica AT200,r.v.96
1.8,85kw
Ex:Celica AT180,r.v.92
1.6Sti,74kw
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 26 neregistrovaných