E10 - Palivove cerpadlo (zhodne ako u Ford Maverick 3.0)

všetko o tomto modeli

Moderátor: AndyGTP

Používateľov profilový obrázok
Compact E10
panic
Príspevky: 82
Dátum registrácie: Nedeľa, 21. Marca 2010, 17:26

E10 - Palivove cerpadlo (zhodne ako u Ford Maverick 3.0)

Príspevok od používateľa Compact E10 » Utorok, 8. Februára 2011, 11:25

Zdravim. Mam taku jednu zaujimavost. Kamos ma Ford Maverick 3.0L 24V V6 142kW 4-stupnovy automat na LPG. Pred nedavnom mu odislo palivove cerpadlo, jednoducho za tepla isiel nastartovat na benzin a nic. Je to tam riesene ako na kazdom LPG aute takze ked mal este ako tak teple auto tak mu na LPG nastartovalo a mohol zatial ist ale akonahle by sa vychladlo uplne tak by uz nenastartoval, no vyhoda u toho motora je taka ze prejde pol hodina vonku je -2 a auto ma stale nejaku teplotu cize kym sa to vychladne uplne tak to trva skoro aj hodinu nuz vyhoda velkoobsazneho motora. No ale k veci. Takze vtedy mi volal ze ma dead cerpadlo a nemoze mu to vychladnut tak ma napadlo ze v E10 (4efe) ktoru mam na diely este cerpadlo stale je a urcite funguje pretoze sme jeho pomocou vytahovali benzin z nadrze. Tak sme cerpadlo vytiahli a na nase prekvapenie to cerpadlo bolo rozmerovo a na vyzor uplne rovnake ako jeho original vo Forde (inak skoncilo pri cca 160 000 km a to s E10 malo tiez cca 160 000 km takze stale dalej pokracuje a sluzi). Rozdiel medzi nimi bol len v konektore ale to sa dalo jednoducho prerobit takze sa tam to cerpadlo hodilo a Ford ide uplne tak isto ako na original cerpadlo :!: . Je to zaujimavost ze 1.3L a 3L pritom odlisne znacky, Ford vyroba Nemecko 2003, E10 JapanToyota 1997 a uplne to iste cerpadlo len s odlisnym konektorom.

Uz som len zvedavy do kolko to cerpadlo este potiahne :?: uvidime 8)

Inak link na Mavericka :arrow: http://cs.wikipedia.org/wiki/Ford_Maverick
Toyota Corolla E10 4E-FE 16V, 55kW

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných