E-11 - Ťažké radenie
Moderátor: AndyGTP
- Csabika
- začiatočník
- Príspevky: 256
- Dátum registrácie: Piatok, 27. Apríla 2007, 20:47
- Bydlisko: Nitra
- Kontaktovať používateľa:
E-11 - Ťažké radenie
Dnes večer sa mi náhle sťažilo radenie rýchlostí. Chcel som dať spiatočku ako som stál a náhle to nechcelo tam ísť, tá rýchlosť a až na štvrtý pokus som to tam dal (tú spiatočku) a aj ostatné rýchlosti tam idú oveľa ťažšie akoby náhle niekto držal páku radenia oproti a nechcel pustiť, musím oveľa väčšiu silu vynaložiť na zaradenie rýchlosti. Rýchlosti ale idú zaradiť len veľmi ťažko. Nič ale neškrípe, nejde cez zuby, len akoby to bola cela radiaca páka zaliata žuvačkou. A rýchlosti akoby boli o niečo posunuté oproti pôvodným. Čo to je?
E11 WAGON 2.0 D = Hihinka
MADE IN JAPAN
MADE IN JAPAN
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: E-11 - Ťažké radenie
Mrkni kulisu pod manžetou radiacej páky....možno je tam čosi vyskočené....alebo ti tam naozaj spadla žuvačka
Potom mrkni aj tiahla, ktoré idú do motorovej časti k prevodovke....možno vypadnutá závlačka, alebo nejaký saigon, ktorý bráni pohybu....a ešte jedna vec: Kto maže, ten jede
Potom mrkni aj tiahla, ktoré idú do motorovej časti k prevodovke....možno vypadnutá závlačka, alebo nejaký saigon, ktorý bráni pohybu....a ešte jedna vec: Kto maže, ten jede
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- grexos
- Toyota guru
- Príspevky: 2461
- Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
- Bydlisko: Gbely
- Kontaktovať používateľa:
Re: E-11 - Ťažké radenie
ako pise chmelo. inak spiatocku niekedy radim tak ze dam najprv stvorku, stojacna mieste samozrejme a potom tam az hodim spiatocku a ide to o trosku lepsie
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
- Compact E10
- panic
- Príspevky: 82
- Dátum registrácie: Nedeľa, 21. Marca 2010, 17:26
Re: E-11 - Ťažké radenie
Urcite skontroluj aku mas hladinu v nadobke spojky. Je mozne ze sa ti stalo nieco z hydraulickou spojkou. To vyzera ako keby si ju nemala ovzdusnenu a nedokaze ju vytlacit uplne.
Toyota Corolla E10 4E-FE 16V, 55kW
- Csabika
- začiatočník
- Príspevky: 256
- Dátum registrácie: Piatok, 27. Apríla 2007, 20:47
- Bydlisko: Nitra
- Kontaktovať používateľa:
Re: E-11 - Ťažké radenie
Takže som to pozrel a je to tak ako Chmelo pisla, zboku bola vyskočená oceľová pružinka, ktorá drží páku v stredovej polohe ak je vyradené, niečo ako aretácia. Aj som to vyfotil, len teraz nemám čas priložiť foto, neskôr to sem dám. A ako radil náš kysucký guru, všetko som dobre namazal Oprava trvala asi tak 5 minút.
E11 WAGON 2.0 D = Hihinka
MADE IN JAPAN
MADE IN JAPAN
- Csabika
- začiatočník
- Príspevky: 256
- Dátum registrácie: Piatok, 27. Apríla 2007, 20:47
- Bydlisko: Nitra
- Kontaktovať používateľa:
Re: E-11 - Ťažké radenie
Takže takto to vyzeralo keď som otvoril pod pákou
To ten žltou šípkou označená pružinka bola zrejme vyskočená a tak som to dal naspäť takto :
Ten prostredný žltý kruh je vlastne pevno spojený s radiacou pákou.
Dúfam že som to dobre urobil, teraz to radí rýchlosti dobre, ale nie úplne ako predtým, na počudovanie spiatočka ide lepšie ako predtým a vzadu nachádzajúce rýchlosti (2,4,R) idú super jedným prstom zaradiť, ale predné idú tak na tri prsty ( o niečo ťažšie ako pred incidentom). Predtým všetky rýchlosti išli na jeden prst a spiatočka na dva.
To ten žltou šípkou označená pružinka bola zrejme vyskočená a tak som to dal naspäť takto :
Ten prostredný žltý kruh je vlastne pevno spojený s radiacou pákou.
Dúfam že som to dobre urobil, teraz to radí rýchlosti dobre, ale nie úplne ako predtým, na počudovanie spiatočka ide lepšie ako predtým a vzadu nachádzajúce rýchlosti (2,4,R) idú super jedným prstom zaradiť, ale predné idú tak na tri prsty ( o niečo ťažšie ako pred incidentom). Predtým všetky rýchlosti išli na jeden prst a spiatočka na dva.
E11 WAGON 2.0 D = Hihinka
MADE IN JAPAN
MADE IN JAPAN
Re: E-11 - Ťažké radenie
dělají to z čím dál horšího materiálu a čím dál tím víc chatrnější
už to není to co to bývalo
už to není to co to bývalo
S Toyotou navždy a ne jinak!!!!!!!
http://toyoty.nolimit.cz/
Toyota Corolla Gt-s AE98 4A-GE - EX
Toyotka Corolla E9 liftback 1,8D XL - EX
Toyota Corolla E11 liftback 1,4 VVTi - současnost
http://toyoty.nolimit.cz/
Toyota Corolla Gt-s AE98 4A-GE - EX
Toyotka Corolla E9 liftback 1,8D XL - EX
Toyota Corolla E11 liftback 1,4 VVTi - současnost
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 42 neregistrovaných