E11 - Servo vs. alternatívne disky

všetko o tomto modeli

Moderátor: AndyGTP

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa drgi » Pondelok, 10. Októbra 2005, 21:46

to vies, my chlapci z dediny sme trenovani na ohybanie trubiek na kolene :-)
a teraz vazne, ked vymenim tlmice, budem mat cas a najdem na dvore vhodny kus zeleza, vyskusam, co sa z toho da spravit.

fajry, ty si uz mal v strede pod celnym sklom predvrtane diery na skrutky, alebo treba tu dosku navrtat? co vsetko navrtam, ak tam urobim diery? nie ze prisrobujem rozperu a stierace dokopy :-)

drgi
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa AndyGTP » Pondelok, 10. Októbra 2005, 21:50

hah, ja som uz asi treti rok, pardon takmer stvrty, obyvatelom sedlakova. mozme vyskusat co to da, aky odpor tie trubice:))) ja mam naznacene dierky pod sklom v karoserii. Este elvis mi to ukazoval ze na co to tam je. By ma zaujimalo ktory system tych tyci je lepsi ak sa daju porovnat. Jedna priecna ci dve spojene na karoserii pod sklom.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
fajry
administrátor
Príspevky: 3427
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa fajry » Pondelok, 10. Októbra 2005, 21:52

ja som tam rozperu uz mal od vyroby - to vies GTi verzia :-)) No napr. Elvis na svojej E11 tam rozperu nemal, ale diery pod celnym sklom boli pripravene. Boli len zalepene takymi umelohmotnymi capickami.

Skus si pozriet, ci aj Ty mas take dve capicky pod celnym sklom a uvidis na com si.
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback

Používateľov profilový obrázok
wilson
Toyota guru
Príspevky: 1013
Dátum registrácie: Streda, 13. Apríla 2005, 10:52
Bydlisko: Žilina
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa wilson » Pondelok, 10. Októbra 2005, 22:04

kluci, len aby vám ta tyč pri čelnom náraze cez hlavu nepreletela....
Rommster 1.2 TSI 2012
MB Vito 111 CDI 2004
Previa D-4D 2002
Ex: Mondeo MK3 2004, sedan, 2.2TDCI, Titanium X
Ex: E10 1997, sedan, 1.3 EFI

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa AndyGTP » Pondelok, 10. Októbra 2005, 22:10

wilsooooooooooooooooooooon tom hanks:))))))))))) snad nie. ale pamataj na jednu vec. ked ten naraz bude taky silny, ze sa mi zroluje motor cudzieho auta spolu s mojim az za tlmice, bude mi jedno ci umrem na zasah tycou do sleziny alebo mi prepali srdce piest tatrovky alebo prevodovka mi odtrhne hlavu. Robim vsetko co je v mojich silach, aby sa nic take nestalo. Cize ani aby ked raz v dalekej buducnosti tam tie haraburdy dam, nic sa nestalo.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
wilson
Toyota guru
Príspevky: 1013
Dátum registrácie: Streda, 13. Apríla 2005, 10:52
Bydlisko: Žilina
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa wilson » Pondelok, 10. Októbra 2005, 22:22

mne išlo o tú domácu výrobu. origoš rozperka má určité vlastnosti (pružnosť , tuhosť, tvar...), takže ked sa pri naráze zlomí a vletí ti do kabíny, tak už ti to asi može byť jedno, ale pri kolenovej výrobe sa ti aj pri 20km/h može stať, že ti tyč preletí cez rozum.... a to si myslím, že taká tyč nemusí prasknúť len pri čelnom náraze, ale aj pri zošupnutí sa do pangejtu a tak.... 20.000km pohodička a potom jedna prudšia zákruta a okuliare ti zrak neuchránia...
Rommster 1.2 TSI 2012
MB Vito 111 CDI 2004
Previa D-4D 2002
Ex: Mondeo MK3 2004, sedan, 2.2TDCI, Titanium X
Ex: E10 1997, sedan, 1.3 EFI

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa drgi » Utorok, 11. Októbra 2005, 07:22

wilson napísal:mne išlo o tú domácu výrobu. origoš rozperka má určité vlastnosti (pružnosť , tuhosť, tvar...), takže ked sa pri naráze zlomí a vletí ti do kabíny, tak už ti to asi može byť jedno, ale pri kolenovej výrobe sa ti aj pri 20km/h može stať, že ti tyč preletí cez rozum.... a to si myslím, že taká tyč nemusí prasknúť len pri čelnom náraze, ale aj pri zošupnutí sa do pangejtu a tak.... 20.000km pohodička a potom jedna prudšia zákruta a okuliare ti zrak neuchránia...
ta rozperka je nato, aby si sa do pangejtu nikdy nedostal. ked ju namontujes na auto, budes mat pocit ze jazdis ako vlak na kolajniciach ;-)

a teraz vazne: taka tycka bude tuhsia ako ktorykolvek plech v aute. (okrem bloku motora) Jediny problem budu zvary (ak nejake budu, viem si predstavit tu rozperku z jedneho kusa) a srofiky, ktorymi to bude uchytene. co sa tyka prelietavania cez rozum, musela by to byt fakt blba nehoda, aby sa ta tyc odtrhla a nasadla na predne sedadlo. osobne si to neviem predstavit.

drgi
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Jimmi

Príspevok od používateľa Jimmi » Streda, 12. Októbra 2005, 13:09

Přátelé, a jste si jisti, že ta tyč bude mít až takový vliv na jízdní vlastnosti......? Není určena spíše do extrémně namáhaných aut aby uchránila karosérii před (zničujícími) deformacemi? :idea:

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa AndyGTP » Štvrtok, 13. Októbra 2005, 00:37

nie, nie som o tom presvedceny. necakam od toho nic. ale kazda drobnost zvysujuca o 1 promile stabilitu vozu na ceste sa mi pozdava

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
fajry
administrátor
Príspevky: 3427
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa fajry » Štvrtok, 13. Októbra 2005, 08:29

Rozperna tyc zlepsi jazdne vlastnosti najma pri ostrejsej jazde a jazde v zakrutach. Ak si niekolko krat prejdes rychlo zakrutu bez rozpernej tyce a potom tu istu zakrutu v takej istej rychlosti z rozpernou tycou - mal by si spozorovat rozdiel v stabilite auta!

Vsak rozperna tyc zlepsi tuhost prednej napravy a zabrani jej "deformovaniu a kruteniu"
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa AndyGTP » Štvrtok, 13. Októbra 2005, 13:14

ok:) ja som len naznacil ze necakam zazraky ale uvitam kazde zlepsenie

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
Elvis
Toyota guru
Príspevky: 1989
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Elvis » Štvrtok, 13. Októbra 2005, 15:25

ta rozperna tyc MA svoje opodstatnenie a kazda novsia corolla ma uz predpripravu na takuto vecicku.

ak neviete zohnat tu rozperu tak skuste OMP, ponuka na corollu.

Samozrejme aj domaca vyroba je ok, ak samozrejme urobis poriadne zvary a matros bude pevny.

Ja som teraz kupil akurat corollu e111 a idem si ju troska prestavat na maleho zavodacika, urcite tam budem davat prednu a aj zadnu rozperu a ak sa podari tak aj prednu spodnu.
Obrázok
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa AndyGTP » Štvrtok, 13. Októbra 2005, 17:01

e111, to je ktora, moja?? tusim skulibaby su 111 a facelifty 112? daj foto, nech vidim co mas:)))) a kam sa cpe zadna rozpera? neviem totiz.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa drgi » Štvrtok, 13. Októbra 2005, 17:55

AndyGTP napísal:e111, to je ktora, moja?? tusim skulibaby su 111 a facelifty 112? daj foto, nech vidim co mas:)))) a kam sa cpe zadna rozpera? neviem totiz.
Ked odmontujes bocne plasty v kufre, uvidis. Su tam presne take iste uchytenia tlmicov ako vpredu. Ak najdem fotku, ukazem, aby si kvoli tomu nestravil sobotu rozoberanim a skladanim kufru :-)

drgi
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
Bruni
začiatočník
Príspevky: 314
Dátum registrácie: Utorok, 17. Augusta 2004, 13:29
Bydlisko: Košice
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Bruni » Štvrtok, 13. Októbra 2005, 19:49

chlapci dobre vravia...je lepsie investovat,napr. do OMP.

jimmi: cudoval by si sa ako ta sranda zmeni jazdne vlastnosti :o)))

andy: ak nechces vela investovat,skus vyhladat "expu" na tuningklube.on jeden cas s kamosom vyrabal rozpery...
ex NISSAN PRIMERA GT
ex TOYOTA COROLLA E10

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných