E11 - Servo vs. alternatívne disky
Moderátor: AndyGTP
- drgi
- Vševed
- Príspevky: 2734
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
- Bydlisko: doma.
- Kontaktovať používateľa:
to vies, my chlapci z dediny sme trenovani na ohybanie trubiek na kolene
a teraz vazne, ked vymenim tlmice, budem mat cas a najdem na dvore vhodny kus zeleza, vyskusam, co sa z toho da spravit.
fajry, ty si uz mal v strede pod celnym sklom predvrtane diery na skrutky, alebo treba tu dosku navrtat? co vsetko navrtam, ak tam urobim diery? nie ze prisrobujem rozperu a stierace dokopy
drgi
a teraz vazne, ked vymenim tlmice, budem mat cas a najdem na dvore vhodny kus zeleza, vyskusam, co sa z toho da spravit.
fajry, ty si uz mal v strede pod celnym sklom predvrtane diery na skrutky, alebo treba tu dosku navrtat? co vsetko navrtam, ak tam urobim diery? nie ze prisrobujem rozperu a stierace dokopy
drgi
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
hah, ja som uz asi treti rok, pardon takmer stvrty, obyvatelom sedlakova. mozme vyskusat co to da, aky odpor tie trubice:))) ja mam naznacene dierky pod sklom v karoserii. Este elvis mi to ukazoval ze na co to tam je. By ma zaujimalo ktory system tych tyci je lepsi ak sa daju porovnat. Jedna priecna ci dve spojene na karoserii pod sklom.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- fajry
- administrátor
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
- Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
- Kontaktovať používateľa:
ja som tam rozperu uz mal od vyroby - to vies GTi verzia ) No napr. Elvis na svojej E11 tam rozperu nemal, ale diery pod celnym sklom boli pripravene. Boli len zalepene takymi umelohmotnymi capickami.
Skus si pozriet, ci aj Ty mas take dve capicky pod celnym sklom a uvidis na com si.
Skus si pozriet, ci aj Ty mas take dve capicky pod celnym sklom a uvidis na com si.
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
wilsooooooooooooooooooooon tom hanks:))))))))))) snad nie. ale pamataj na jednu vec. ked ten naraz bude taky silny, ze sa mi zroluje motor cudzieho auta spolu s mojim az za tlmice, bude mi jedno ci umrem na zasah tycou do sleziny alebo mi prepali srdce piest tatrovky alebo prevodovka mi odtrhne hlavu. Robim vsetko co je v mojich silach, aby sa nic take nestalo. Cize ani aby ked raz v dalekej buducnosti tam tie haraburdy dam, nic sa nestalo.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- wilson
- Toyota guru
- Príspevky: 1013
- Dátum registrácie: Streda, 13. Apríla 2005, 10:52
- Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať používateľa:
mne išlo o tú domácu výrobu. origoš rozperka má určité vlastnosti (pružnosť , tuhosť, tvar...), takže ked sa pri naráze zlomí a vletí ti do kabíny, tak už ti to asi može byť jedno, ale pri kolenovej výrobe sa ti aj pri 20km/h može stať, že ti tyč preletí cez rozum.... a to si myslím, že taká tyč nemusí prasknúť len pri čelnom náraze, ale aj pri zošupnutí sa do pangejtu a tak.... 20.000km pohodička a potom jedna prudšia zákruta a okuliare ti zrak neuchránia...
Rommster 1.2 TSI 2012
MB Vito 111 CDI 2004
Previa D-4D 2002
Ex: Mondeo MK3 2004, sedan, 2.2TDCI, Titanium X
Ex: E10 1997, sedan, 1.3 EFI
MB Vito 111 CDI 2004
Previa D-4D 2002
Ex: Mondeo MK3 2004, sedan, 2.2TDCI, Titanium X
Ex: E10 1997, sedan, 1.3 EFI
- drgi
- Vševed
- Príspevky: 2734
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
- Bydlisko: doma.
- Kontaktovať používateľa:
ta rozperka je nato, aby si sa do pangejtu nikdy nedostal. ked ju namontujes na auto, budes mat pocit ze jazdis ako vlak na kolajniciachwilson napísal:mne išlo o tú domácu výrobu. origoš rozperka má určité vlastnosti (pružnosť , tuhosť, tvar...), takže ked sa pri naráze zlomí a vletí ti do kabíny, tak už ti to asi može byť jedno, ale pri kolenovej výrobe sa ti aj pri 20km/h može stať, že ti tyč preletí cez rozum.... a to si myslím, že taká tyč nemusí prasknúť len pri čelnom náraze, ale aj pri zošupnutí sa do pangejtu a tak.... 20.000km pohodička a potom jedna prudšia zákruta a okuliare ti zrak neuchránia...
a teraz vazne: taka tycka bude tuhsia ako ktorykolvek plech v aute. (okrem bloku motora) Jediny problem budu zvary (ak nejake budu, viem si predstavit tu rozperku z jedneho kusa) a srofiky, ktorymi to bude uchytene. co sa tyka prelietavania cez rozum, musela by to byt fakt blba nehoda, aby sa ta tyc odtrhla a nasadla na predne sedadlo. osobne si to neviem predstavit.
drgi
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km
- fajry
- administrátor
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
- Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
- Kontaktovať používateľa:
Rozperna tyc zlepsi jazdne vlastnosti najma pri ostrejsej jazde a jazde v zakrutach. Ak si niekolko krat prejdes rychlo zakrutu bez rozpernej tyce a potom tu istu zakrutu v takej istej rychlosti z rozpernou tycou - mal by si spozorovat rozdiel v stabilite auta!
Vsak rozperna tyc zlepsi tuhost prednej napravy a zabrani jej "deformovaniu a kruteniu"
Vsak rozperna tyc zlepsi tuhost prednej napravy a zabrani jej "deformovaniu a kruteniu"
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
ta rozperna tyc MA svoje opodstatnenie a kazda novsia corolla ma uz predpripravu na takuto vecicku.
ak neviete zohnat tu rozperu tak skuste OMP, ponuka na corollu.
Samozrejme aj domaca vyroba je ok, ak samozrejme urobis poriadne zvary a matros bude pevny.
Ja som teraz kupil akurat corollu e111 a idem si ju troska prestavat na maleho zavodacika, urcite tam budem davat prednu a aj zadnu rozperu a ak sa podari tak aj prednu spodnu.
ak neviete zohnat tu rozperu tak skuste OMP, ponuka na corollu.
Samozrejme aj domaca vyroba je ok, ak samozrejme urobis poriadne zvary a matros bude pevny.
Ja som teraz kupil akurat corollu e111 a idem si ju troska prestavat na maleho zavodacika, urcite tam budem davat prednu a aj zadnu rozperu a ak sa podari tak aj prednu spodnu.
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
- drgi
- Vševed
- Príspevky: 2734
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
- Bydlisko: doma.
- Kontaktovať používateľa:
Ked odmontujes bocne plasty v kufre, uvidis. Su tam presne take iste uchytenia tlmicov ako vpredu. Ak najdem fotku, ukazem, aby si kvoli tomu nestravil sobotu rozoberanim a skladanim kufruAndyGTP napísal:e111, to je ktora, moja?? tusim skulibaby su 111 a facelifty 112? daj foto, nech vidim co mas:)))) a kam sa cpe zadna rozpera? neviem totiz.
drgi
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných