Toyota Corolla AE86 - renovácia od A-Z
Moderátor: AndyGTP
Re: Toyota Corolla AE86 - renovácia od A-Z
Tak super, zase si sa pohol o kus ďalej. Hlavne som zvedavý či sa budeš zase musieť vracať k niektorým veciam a robiť ich znova, ja dúfam že nie.. hlavne by som bol rád keby si si toho auta aj užil, nie len to x rokov skladal a potom nič.. to by človeka fakt naštvalo Dúfajme, že autíčko sa revanšuje za Tvoju náležitú pozornosť a záchranu pred šrotoviskom
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Toyota Corolla AE86 - renovácia od A-Z
dik, myslim, ze si vystihol absolutne vsetko o tom aute. Serie ma dvojita robota, a aj to ma trapi, ze si ho az tak neuzivam. Ale zas obcas to ma svetle chvilky. Na rovinke pri obiehani ten rachot 4AGE a petardy z vyfuku pri preradovani zdvihnu naladu, aj ked je na bode 0
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Toyota Corolla AE86 - renovácia od A-Z
tak, je to potvrdene. Štvorito-pätoritá robota ma neminie.. Chalani nadavali ako pohani. Povedali mi, ze ten mechanik (par ludi vie, kto...) mi asi nevymenil vsetky tesnenia a toto a hento.. no proste motor je po dnesnej 3-4h nakladacke cely zababrany, voda stale unika (nestastne priruby a spoje nad vodnou pumpou...derave jak reseto.), uz je zadrbana zospodu aj kapota, ale na druhej strane, chladenie funguje dobre a auto ide jak drak. To, ci je motor dodrbany mechanikom, alebo ci je to proste nekvalitou pouziteho materialu, uz nezistim. Treba vsak povedat, ze tie komplet sady z Ebayu isli na 2 4AGE motory, z toho jeden je zavodny (dnes jazdi v cechach!!!) a ani jeden nemal take katastrofalne problemy ako ja!!!
Fakt 3h nonstop slalomovania a driftu, auto dostali do ruk aj "pán driftér" s mechanikmi, takze som sa kochal, ako to na tych 14"kach pekne driftuje. Nechal som tam komplet pneumatiky, drzte palce aby ma žaby nikde nečapli Snad budu nejake fotky a videa. Za tie tri hodky som sa s tym autom celkom zžil a aj som mu odpustil, ze na 3 miestach uz praskol lak (aj tak sme trafili asi 3 kuzelky, tak uz je pokrstena), ze je obcas nedotacave skrz geometriu zlu, ale musim uznat, ze je to dobre auto.
Rozlozenie vahy, zadny nahon.. zacinam rozumiet tym legendam o AE86 coraz viac a viac. Ked sa s tym clovek zzije, tak sa da celkom čitatelne ovladat, pretacavost pomaha v zakrutach a uspesne skorigovany pretacavy smyk na trojke v zakrute je velka satisfakcia... alebo zbesile pretacave vyjazdy z prudsich zakrut na rovinku do kopca na slalomovej trati.. fakt som sa aspon trochu zrelaxoval..
dalsie bonusy a pozorovania:
- rozdiel medzi vyfukom so stuplom a bez je citelny. Nielen zvukovo (strasny kraval) ale aj vykonovo
- na zadnom tlmici som urval 1 silentblok, tak "mi visel"
- uz je deravy koberec pod pravou nohou (kriva podlaha + tlak päty robia svoje)
- unik spojkovej kvapaliny docasne pozastaveny
- spojkove lozisko naozaj huci, obcas je pri extremnej zatazi tazsie zaradit rychlost (aj s medziplynom)
- OEM sedacky su rozheglane, takze nic moc.. ale uz som dnes jazdil aj bez prilby (ale s otvorenym oknom, pre istotu) a uz som si gebulu netrieskal, tak asi uz si rozumieme s corollou
- riešenie Koni Yellow Sport + APEX (-30mm) je sice OK, ale nie je to dokonale. Stale je auto vysoke a naklana sa. Podvozok D2 by bol lepsi. Takze komukolvek dobuducna odporucam jednoznacne D2!!!!!!!!!!!!! Stelovatelne odklony, tuhost, vyska, proste nezamenitelne!!! Jedine seriovym jedincom typu Ryousuke odporucam to co mam ja. Nahrada za OEM je to skvela, ale na drift to nie je 100% vhodne riesenie! Objektivne musim uznat, ze na slalom je to OK. Este okruh vyskusam dakedy.
ked mi nieco este napadne, tak napisem
Fakt 3h nonstop slalomovania a driftu, auto dostali do ruk aj "pán driftér" s mechanikmi, takze som sa kochal, ako to na tych 14"kach pekne driftuje. Nechal som tam komplet pneumatiky, drzte palce aby ma žaby nikde nečapli Snad budu nejake fotky a videa. Za tie tri hodky som sa s tym autom celkom zžil a aj som mu odpustil, ze na 3 miestach uz praskol lak (aj tak sme trafili asi 3 kuzelky, tak uz je pokrstena), ze je obcas nedotacave skrz geometriu zlu, ale musim uznat, ze je to dobre auto.
Rozlozenie vahy, zadny nahon.. zacinam rozumiet tym legendam o AE86 coraz viac a viac. Ked sa s tym clovek zzije, tak sa da celkom čitatelne ovladat, pretacavost pomaha v zakrutach a uspesne skorigovany pretacavy smyk na trojke v zakrute je velka satisfakcia... alebo zbesile pretacave vyjazdy z prudsich zakrut na rovinku do kopca na slalomovej trati.. fakt som sa aspon trochu zrelaxoval..
dalsie bonusy a pozorovania:
- rozdiel medzi vyfukom so stuplom a bez je citelny. Nielen zvukovo (strasny kraval) ale aj vykonovo
- na zadnom tlmici som urval 1 silentblok, tak "mi visel"
- uz je deravy koberec pod pravou nohou (kriva podlaha + tlak päty robia svoje)
- unik spojkovej kvapaliny docasne pozastaveny
- spojkove lozisko naozaj huci, obcas je pri extremnej zatazi tazsie zaradit rychlost (aj s medziplynom)
- OEM sedacky su rozheglane, takze nic moc.. ale uz som dnes jazdil aj bez prilby (ale s otvorenym oknom, pre istotu) a uz som si gebulu netrieskal, tak asi uz si rozumieme s corollou
- riešenie Koni Yellow Sport + APEX (-30mm) je sice OK, ale nie je to dokonale. Stale je auto vysoke a naklana sa. Podvozok D2 by bol lepsi. Takze komukolvek dobuducna odporucam jednoznacne D2!!!!!!!!!!!!! Stelovatelne odklony, tuhost, vyska, proste nezamenitelne!!! Jedine seriovym jedincom typu Ryousuke odporucam to co mam ja. Nahrada za OEM je to skvela, ale na drift to nie je 100% vhodne riesenie! Objektivne musim uznat, ze na slalom je to OK. Este okruh vyskusam dakedy.
ked mi nieco este napadne, tak napisem
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- drgi
- Vševed
- Príspevky: 2734
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
- Bydlisko: doma.
- Kontaktovať používateľa:
Re: Toyota Corolla AE86 - renovácia od A-Z
no pekne. a to sme dotycneho mechanika mali za poloboha, ked islo o toyoty
nejak to daj dokopy, v oktobri-novembri nas caka RacingWheels day na Slovakiaringu
nejak to daj dokopy, v oktobri-novembri nas caka RacingWheels day na Slovakiaringu
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Toyota Corolla AE86 - renovácia od A-Z
Pekne Andy, konečne trochu radosti..po tých strastiach. Inak na AE86 sú mraky podvozkov tak aby si sa s tou D2 neunáhlil..
A nabudúce daj vedieť, prišiel by som okukať ako to jazdí
A nabudúce daj vedieť, prišiel by som okukať ako to jazdí
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Toyota Corolla AE86 - renovácia od A-Z
ok dam vediet, toto bolo tak narychlo zbuchane
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- Legon
- Toyota guru
- Príspevky: 1417
- Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
- Bydlisko: Jarok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Toyota Corolla AE86 - renovácia od A-Z
ejha ako citam zacinas si ju uzivat v plnej krase
pekne pekne
a to pretesnenie snad uz potom doriesi vsetko, len fakt skoda dvojitej roboty
pekne pekne
a to pretesnenie snad uz potom doriesi vsetko, len fakt skoda dvojitej roboty
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Toyota Corolla AE86 - renovácia od A-Z
Takze opat velke sklamanie, aj ked uz to zo mna vyprchalo, lebo je to stare asi tak tyzden a pol... Mal som ist s autom na seriozny trening, ale vymena tesnenia na spojkovom valci sa dlho odkladala a teraz aj lutujem, ze som sa na to vobec nechal ukecat. Poucenie pre vas vsetkych: nic nerieste na tychto kraksniach, az ked ide naozaj do tuheho...
Tiekla mi do kabiny kvapalina zo spojkoveho valca, tak spolu s preventivnym pretesnenim brzdoveho som to nechal chalanom spravit.. ale co sa nestalo... mily spojkovy valec sa musel navzdy dodrbat, nik nevie preco, ale to rozlozenie a zlozenie ho asi definitivne odrovnalo. Spojkove valce z roznych generacii Coroll su odlisne, nie zrovna zamenitelne, a skladom nikde neni po ruke hlavny valec zrovna na AE86. Takze docasne som dost v riti.
Aspon nieco: na chladic sa kupil novy stupel, foto davam schvalne kvoli tym trom slovam, ze made in japan
Neviem, ci som sa uz chvastal, ale vdaka Danovi mam aj novy Sparco volant, nie semisovy, ale umela koza a musim uznat, ze ten kvalitativny rozdiel je citit, neveril som tomu, az kym som nevyskusal!!! Vyzera presne tak, ako ten lacnejsi cerveny, len je tusim o 1cm sirsi a so zltym pasikom.
No a top novinka, ktora sa riesila spolu s elektrikou, nestastnymi spojkami a brzdami a valcami a keketinami, je zadna rozpera.. uz na aute.. neotestovana...
No ale to by nebol moj CREP, kebyze nema nejaky problem!! uz som to mozno spominal, ale pri rozbehu, radeni a proste pri hocijakom mechanickom naznaku zmeny v hviezdnej sustave pohyboveho ustrojenstva tohto vesmirneho korabu, sa z diferaku ozve kovovy cvakavy zvuk. Diferak sme dali von, ale nikto nemal odvahu to rozoberat, kedze hosi este tu cest s LSD nemali (malo fetuju ). No ale na obrazku som oznacil, ze co tam pri pohybani poloosami klepoce. Nemam sajnu, co to je, hovno sa do toho vyznam, ale mozno sa tu najde nejaky mechanik ci zadokolkar, ktory ma vysmeje a odporuci mi nejaku opravnu sadu za 3 talianske liry alebo 2 forinty (potom ma zobudte, ked dosnivam..)
zlava/sprava idu poloosi, zhora ide kardan, spredu je vidiet zadnu cast diffu.
Tiekla mi do kabiny kvapalina zo spojkoveho valca, tak spolu s preventivnym pretesnenim brzdoveho som to nechal chalanom spravit.. ale co sa nestalo... mily spojkovy valec sa musel navzdy dodrbat, nik nevie preco, ale to rozlozenie a zlozenie ho asi definitivne odrovnalo. Spojkove valce z roznych generacii Coroll su odlisne, nie zrovna zamenitelne, a skladom nikde neni po ruke hlavny valec zrovna na AE86. Takze docasne som dost v riti.
Aspon nieco: na chladic sa kupil novy stupel, foto davam schvalne kvoli tym trom slovam, ze made in japan
Neviem, ci som sa uz chvastal, ale vdaka Danovi mam aj novy Sparco volant, nie semisovy, ale umela koza a musim uznat, ze ten kvalitativny rozdiel je citit, neveril som tomu, az kym som nevyskusal!!! Vyzera presne tak, ako ten lacnejsi cerveny, len je tusim o 1cm sirsi a so zltym pasikom.
No a top novinka, ktora sa riesila spolu s elektrikou, nestastnymi spojkami a brzdami a valcami a keketinami, je zadna rozpera.. uz na aute.. neotestovana...
No ale to by nebol moj CREP, kebyze nema nejaky problem!! uz som to mozno spominal, ale pri rozbehu, radeni a proste pri hocijakom mechanickom naznaku zmeny v hviezdnej sustave pohyboveho ustrojenstva tohto vesmirneho korabu, sa z diferaku ozve kovovy cvakavy zvuk. Diferak sme dali von, ale nikto nemal odvahu to rozoberat, kedze hosi este tu cest s LSD nemali (malo fetuju ). No ale na obrazku som oznacil, ze co tam pri pohybani poloosami klepoce. Nemam sajnu, co to je, hovno sa do toho vyznam, ale mozno sa tu najde nejaky mechanik ci zadokolkar, ktory ma vysmeje a odporuci mi nejaku opravnu sadu za 3 talianske liry alebo 2 forinty (potom ma zobudte, ked dosnivam..)
zlava/sprava idu poloosi, zhora ide kardan, spredu je vidiet zadnu cast diffu.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: Toyota Corolla AE86 - renovácia od A-Z
Anduch, anduch, este ta nejeblo? Tak "kíp smajlin", uz ta ani nejebne z nicoho
Inak ta zadna rozpera, natvrdo navarena, nebolo by lepsie miesto tych spodnych ramien zafixovat ju "trojuholnikom" o podlahu? Fakt neviem, len sa pytam, videl som na vacsine aut tak...
Inak ta zadna rozpera, natvrdo navarena, nebolo by lepsie miesto tych spodnych ramien zafixovat ju "trojuholnikom" o podlahu? Fakt neviem, len sa pytam, videl som na vacsine aut tak...
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Toyota Corolla AE86 - renovácia od A-Z
no kamo, uz ma .eblo fakt ze asi 10 krat, ale kardiovaskularny system zacina byt asi odolny... Pri tej zadnej rozpere dobry postreh, ale ono to trochu skresluje. Je robena tak, aby splnala FIA normy a pripadne dorobenie ramu, jedneho dna. Videl som jednu aplikaciu na hatchbacku, kde ta priecna tyc bola naozaj spojena este dole, ale nam sa to uz zdalo zbytocne, lebo tuhost kasne na tom spodnom diele / podlahe, je velmi dobra a co trebalo riesit su tie uchytenia tlmicov a to vzduchoprazdno, kde ma klasicke coupé plechy pre sedadla, kufor a zadne plato. Ono to neni v 1 rovine, takto sa to zda, ale su tie spodne uchyty nizsie. Ved uvidim, ako sa to bude spravat....
EDIT: kvoli uchyteniu tej hlavnej tyce sa museli odbodovat dve take male zbytocnosti, kde sa tusim montovali nejake prkotiny kvoli sedadlam ci opierkam alebo plastovemu oblozeniu.
EDIT: kvoli uchyteniu tej hlavnej tyce sa museli odbodovat dve take male zbytocnosti, kde sa tusim montovali nejake prkotiny kvoli sedadlam ci opierkam alebo plastovemu oblozeniu.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: Toyota Corolla AE86 - renovácia od A-Z
Mam doma komplet obrazok diferaku LSD, poslali mi to z Toy Trencin, neni to chyba, su to len vrchy tych lamiel a tam vola proste je. Ani v motorke to neni na presno, lenze tam to drzia strunky... aha este to skusim pohladat a poslem foto z coho sa dif. sklada.
Inak z Trencina mi to babenka hned poslala na mail, nemali ziaden problem.
Inak z Trencina mi to babenka hned poslala na mail, nemali ziaden problem.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Toyota Corolla AE86 - renovácia od A-Z
ja sem do corolla sekcie moc nechodim, preto som tento inspirativny thread objavil az po 2 rokoch, tj teraz...!!!!!! andy mas pokarhanie ze to nemas medzi nasimi karami. uz som ta chcel obvinit zo snobstva a nafukanosti ze si sa este nepodelil a ono to tu je ale schovane pred mojimi zrakmi
Naposledy upravil/-a stenky v Piatok, 23. Septembra 2011, 14:58, upravené celkom 1 krát.
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Toyota Corolla AE86 - renovácia od A-Z
Vidis to, to by mi ani nenapadlo, ze o tom nevies. Aj som sa cudoval, ze ako to, ze sa pytas na niektore veci mailom, co neznamena, ze ti neodpisem este osobne par veci... a skusenosti hlavne.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Toyota Corolla AE86 - renovácia od A-Z
cize ja si to tu nastudujema uz sa budem pytat konkretne volake pikosky
inac zbezne som to prebehol a pri zopar veciach ako by som o sebe cital
inac zbezne som to prebehol a pri zopar veciach ako by som o sebe cital
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Toyota Corolla AE86 - renovácia od A-Z
Japan čiapka je aj u mňa nejaký ten piatok..chlapina to auto Ťa nemá rado asi tak ako to moje mňa..nechcú nám dopriať zábavu, hehe, ale oni sa podvolia..
Inak kierownica pekná, videl som v krabici
Inak kierownica pekná, videl som v krabici
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 49 neregistrovaných