E11 - nefunkčné ovládanie sklonu svetiel

všetko o tomto modeli

Moderátor: AndyGTP

Ryko
panic
Príspevky: 21
Dátum registrácie: Utorok, 17. Júla 2007, 14:05
Bydlisko: Piestany

E11 - nefunkčné ovládanie sklonu svetiel

Príspevok od používateľa Ryko » Streda, 18. Júla 2007, 14:29

Ide o moj prvy prispevok, takze na uvod zdravim vsetkych toyotakov...

Par dni som velmi stastnym majitelom krasnej ciernej trojdverovej corollky. Jej byvaleho majitela tymto pozdravujem... :) Mam jeden maly problem. Nefunguje mi ovladanie nastavenia sklonu prednych svetiel a pri nocnej jazde mi svietia nizsie ako by podla mna mali. Jednoducho pohnem ovladacom a svetla nereaguju... Hladal som topicy s podobnou temou, ale nic som nenasiel... Kedze som v tomto zatial laik, obraciam sa s problemom na vas... viem, ze navsteva servisu by to vyriesila, ale pokial by bolo mozne to spravit doma na kolenene, nebranim sa tomu...

A este dalsia vec, niekde som sa docital, ze ak ma auto moznost ovladania sklonu svetiel a toto nefunguje, je problem pri STK... ci je to pravda alebo blabol neviem, nakolko som doteraz na ziadnej technickej kontrole nebol...
Toyota Corolla 1.6, E11, 3dv, r.v. 1999

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: E11 - nefunkcne ovladanie sklonu svetiel

Príspevok od používateľa Rasťo » Streda, 18. Júla 2007, 14:57

Ak tie svetlá budú svietiť tak ako majú, nikto nastavovanie sklonu pri STK kontrolovať nebude. Skontroluj pripojenie káblov ku svetlám. Tak isto skontroluj či máš to točítko na konzole vedľa sedačky vôbec pripojené nejakými káblikmi. Inak je to divné, lebo nehavarované E11 s s origo svetlami nemávajú tento problém...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C