E11 - Corolla G6

všetko o tomto modeli

Moderátor: AndyGTP

Používateľov profilový obrázok
Elvis
Toyota guru
Príspevky: 1989
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Re: E11 - Corolla G6

Príspevok od používateľa Elvis » Utorok, 7. Augusta 2007, 21:36

az budem mat konecne spojazdneny otackomer v rolle tak to zistime, zatial len hadame...
Obrázok
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: E11 - Corolla G6

Príspevok od používateľa Rasťo » Streda, 8. Augusta 2007, 17:44

Nedarí sa mi tú blbú tabuľku gear ratios nájsť, tak som založil na UK fóre topic o 6spd vs 5spd Corollkách. Inak vidno, že aj oni v tom majú "jasno"... :lol:
http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... opic=69100
Verím, že anglina nebude až takou prekážkou... ;-)
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
petovarga
panic
Príspevky: 13
Dátum registrácie: Pondelok, 6. Augusta 2007, 14:18
Bydlisko: Ba/Gelnica

Re: E11 - Corolla G6

Príspevok od používateľa petovarga » Streda, 8. Augusta 2007, 18:47

v COC k mojmu autu pisu toto:

gear ratios:
1: 3.166
2: 1.904
3: 1.310
4: 0.969
5: 0.815
6: 0.682
E11 Toyota Corolla 1.6 VVTi G6
ex. E10 Toyota Corolla 1.4 (rozbita, predavam na suciastky :(

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: E11 - Corolla G6

Príspevok od používateľa Rasťo » Streda, 8. Augusta 2007, 20:14

Peťo to by si ale Andymu a spol. riadne podkopal ich teóriu o úplne inom sprevodovaní G6, lebo klasický päťstupeň má gear ratio na päťke práve 0,815... ;-)
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: E11 - Corolla G6

Príspevok od používateľa AndyGTP » Streda, 8. Augusta 2007, 21:56

no praveze v tom linku kde sme to rozoberali som uviedol zdroje ktore hovoria o odlisnom zrychleni 0-100kmh, ta toyotaowners je jeden za a jeden proti... hm..

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: E11 - Corolla G6

Príspevok od používateľa Rasťo » Štvrtok, 9. Augusta 2007, 07:51

Však Andy preto hovorím, že aj oni v tom majú "jasno"... ;-)
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
petovarga
panic
Príspevky: 13
Dátum registrácie: Pondelok, 6. Augusta 2007, 14:18
Bydlisko: Ba/Gelnica

Re: E11 - Corolla G6

Príspevok od používateľa petovarga » Štvrtok, 9. Augusta 2007, 11:25

hmm... no ja uz mam v tom tiez zmatok... podla toho to vyzera ze 6sty stupen je len navyse k 5... Subjektivne ale mam pocit ze to nie je tak.... Ale kaslat na to, ja som happy ze mam G6, a ze to super fici :D
E11 Toyota Corolla 1.6 VVTi G6
ex. E10 Toyota Corolla 1.4 (rozbita, predavam na suciastky :(

Používateľov profilový obrázok
johnC
toyoťák
Príspevky: 583
Dátum registrácie: Pondelok, 20. Februára 2006, 19:12
Bydlisko: Nitra
Kontaktovať používateľa:

Re: E11 - Corolla G6

Príspevok od používateľa johnC » Štvrtok, 9. Augusta 2007, 11:46

ja som stastny ale bol by som viac keby som mal aj ja :(
Toyota Corolla E11/Scott Reflex 10/noKia/Lunex DCM-fz7/Logitech-mouse/Verbatim FDD/Adibas/Mentos/Primeros
.... ideal for mňa !

Používateľov profilový obrázok
liguere
toyoťák
Príspevky: 814
Dátum registrácie: Pondelok, 30. Júla 2007, 22:54
Bydlisko: presov
Kontaktovať používateľa:

Re: E11 - Corolla G6

Príspevok od používateľa liguere » Pondelok, 13. Augusta 2007, 20:14

osobne si myslim, ze g6 ma prevody skratene, mierne. mozno je to dosiahnute inym stalym prevodom diferaku, cim by mohli pouzivat tie iste kolieska prevodov ako v 5 kvalte + narazit tam este jeden navyse. tot moj osobny nazor.
to by vysvetlilo 0.2 sekundy lepsie zrychlenie pre g6, a co som cital minule v prirucke, max rychlost (pre motor 1.3) na jednotlive prevodove stupne je mierne nizsia pri g6 ako na 5kv. cize prevody su kratsie, trochu.


ked uz bude spominany (elvisov) otackomer funkcny, skus si dat na 5tke 3000 ot, mne na 1.3 g6 to ide cca 95kmh, na 6tku cca 110
oprava, je to trochu menej ako 95, asi tak 92kmh. mam rychlomer v milach, kilometre su tam len takym malym, tak ospravedlnte slabsi odhad
Naposledy upravil/-a liguere v Utorok, 21. Augusta 2007, 20:51, upravené celkom 1 krát.
terazky avensis combi t25 1.8vvti
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti Obrázok
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: E11 - Corolla G6

Príspevok od používateľa AndyGTP » Pondelok, 13. Augusta 2007, 21:21

VYBORNE! Konecne niekto z praxe! :D gratulujem k dobremu autu a dik za tento cenny postreh.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
petovarga
panic
Príspevky: 13
Dátum registrácie: Pondelok, 6. Augusta 2007, 14:18
Bydlisko: Ba/Gelnica

Re: E11 - Corolla G6

Príspevok od používateľa petovarga » Nedeľa, 16. Septembra 2007, 18:49

hmm.. tak to musim vyskusat... len stale na to zabudnem.. :[
E11 Toyota Corolla 1.6 VVTi G6
ex. E10 Toyota Corolla 1.4 (rozbita, predavam na suciastky :(

Používateľov profilový obrázok
grexos
Toyota guru
Príspevky: 2461
Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
Bydlisko: Gbely
Kontaktovať používateľa:

Re: E11 - Corolla G6

Príspevok od používateľa grexos » Piatok, 21. Septembra 2007, 09:12

Len tak informacne uz to niekto skusal menit z 5 na 6 ?
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi

Používateľov profilový obrázok
liguere
toyoťák
Príspevky: 814
Dátum registrácie: Pondelok, 30. Júla 2007, 22:54
Bydlisko: presov
Kontaktovať používateľa:

Re: Spôsob jazdy na corolle E11, motor 1.3 4E-FE

Príspevok od používateľa liguere » Pondelok, 8. Októbra 2007, 19:33

na dvojke 110? :shock: tu sa potvrdzuje, ze g6 ma kratsie prevody. mne da trojka ledva nad tych 70 mil anglickych hlupych (cize okolo 112), to toci akurat 6000, trochu dalej a hned obmedzovac.
terazky avensis combi t25 1.8vvti
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti Obrázok
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Spôsob jazdy na corolle E11, motor 1.3 4E-FE

Príspevok od používateľa Rasťo » Pondelok, 8. Októbra 2007, 22:36

liguere ako nič proti, ale prvé dva prevodové stupne sú u oboch variánt G6 identické s 5st...
A len tak medzi nami - tie rozdiely medzi G6 a 5st sa rozobajú inde...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
liguere
toyoťák
Príspevky: 814
Dátum registrácie: Pondelok, 30. Júla 2007, 22:54
Bydlisko: presov
Kontaktovať používateľa:

Re: Spôsob jazdy na corolle E11, motor 1.3 4E-FE

Príspevok od používateľa liguere » Utorok, 9. Októbra 2007, 20:43

ano,rozoberaju sa inde. ved aj tam som pisal. a vyzera to tak, ze VSETKY prevodove stupne su rovnake, len diferak ma v g6 akosi silnejsi prevod
terazky avensis combi t25 1.8vvti
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti Obrázok
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných