Strana 8 z 12

Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988

Napísané: Pondelok, 9. Marca 2009, 10:32
od používateľa Rasťo
500 tisíc... ;-)

Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988

Napísané: Pondelok, 9. Marca 2009, 22:09
od používateľa Legon
:) to bude sranda, nove auto na starych papieroch :D

chlape ja sa neviem dockat uz nech jazdi :) drzim palce nech je to uz bez problemov ;)

Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988

Napísané: Utorok, 17. Marca 2009, 07:50
od používateľa Rasťo
Obrázok Obrázok

Tak som si v sobotu bol konečne po kasňu v lakovni
Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok

Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988

Napísané: Pondelok, 6. Apríla 2009, 11:24
od používateľa Legon
Musim prezradit update :D
lebo ked len upravujes spravu tak sa neukaze novy prispevok ;)

ale jej to sekne mladici jednej ;)

a teraz SPRINTOM SPRINT :D :D k dokonceniu ;)

Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988

Napísané: Pondelok, 6. Apríla 2009, 13:19
od používateľa AndyGTP
presne takto ma vyzerat renovacia kasne... na voziku, bez kablov, nevidel som to sice z blizka, ale verim, ze engine bay aj interier mas hodne lepsie spraveny nez ja. Ked sa osobne porozpravame, tak mozme porovnavat aj naklady aj kvalitu prace, ale vopred je jasne, ze to mas lepsie spravene a som rad, ze aspon niekomu sa to podarilo s lepsimi majstrami a v trochu lepsich podmienkach takto pekne spravit. Thumbs up Rasto.

Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988

Napísané: Pondelok, 6. Apríla 2009, 14:28
od používateľa grexos
Jojo kable, trubky... vsetko dole... pocuj Rastik a striekal si podvozok niecim speci ci len biely lak ?

Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988

Napísané: Pondelok, 6. Apríla 2009, 14:33
od používateľa chmelo
Cheský, mooooc cheský....držím palce, nech to dorazíš do úspešného konca ;-)

Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988

Napísané: Pondelok, 6. Apríla 2009, 15:24
od používateľa Rasťo
Na dno pôjde BODY 950 - žiaľ biele už nevyrábajú a podarili sa mi zohnať len dve kilové pixle, takže podbehy budú sivé - na poslednej snímke je už aj vidieť ako to bude vypadať - predné podbehy sú už ošetrené sivým bodyčkom. Sranda bude teraz pastovanie spodku a striekanie tým BODY + doriešenie zadných podbehov, ktoré budú ďalším extra voči sérií...
Myslím že cez to všetko že niečo z podvozku bude ošetrené na sivo (aj tak to budú väčšinou zakryté časti), na tom pekne ukáže podvozok, ktorý podstúpil pieskovanie a nástrek kvalitnou dvojzložkovou čiernou matnou - vypadá to skutočne pekne.

EDIT foto

Obrázok Obrázok
Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok
Obrázok Obrázok Obrázok
Bola Dynamat session:
Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok
Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok
Sme tam cmukli interiér
Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok
A už sa vrčí
Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok
Muzika inside
Obrázok

Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988

Napísané: Streda, 20. Mája 2009, 22:43
od používateľa yayo
Len maly dotaz k tej krasnej renovacii:Kolko pribrala Dynamatom na vahe?Inak vdaka za nase nesplnene sny ;-)

Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988

Napísané: Štvrtok, 21. Mája 2009, 07:28
od používateľa Rasťo
cca 10 kg
Kompet muzika cca 35 kg - z toho woofer 20 kg

Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988

Napísané: Štvrtok, 21. Mája 2009, 07:50
od používateľa Samuel
Rasťo akú hudbu dávaš ? Myslím ako komponenty a kde budeš dávať woofer. Všimol som si akurát medzikružia vo dverách ;)

Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988

Napísané: Štvrtok, 21. Mája 2009, 08:54
od používateľa Rasťo
Alpine CDA 9855 v aktívnom trojpásmovom režime bez použitia interných zosíkov, sub - GZTA 1.800 + GZTB 380SE, kompo - GZHA 4120 + 2 x GZRK 65X + 2 x Seas 27TFFNC/G - všetko zapojené aktívne. To, ako sú lámané výhybky, nastavené úrovne a časové korekcie jednotlivých meničov hádam netreba - všetko je riešené cez i-personalize od Alpine.
Treba to dokončiť dizajnovo a zatiaľ bolo urobené len prvotné nastavenie - bude treba veľa toho doladiť, lebo digitály sú vo všeobecnosti pomalé a je to celkom počuť...a treba ešte trochu úrovňovo dotiahnuť kompá - nepodarilo sa mi celkom presne odhadnúť útlm na výšky a dolaďovať to na potenciometroch zosíka je nepresná prasárna...

Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988

Napísané: Štvrtok, 21. Mája 2009, 13:43
od používateľa Samuel
GZHA-cko je super. Celkovo Hydrogen rada od GZ. Preco si riesil GZ samostatny kick a vysky Seas ? Viem ze tie co sa davali k uranium serii vyskace tak boli fajn ale tieto nizsie rady nemam priamu skusenost. Je tam problem s kvalitou ? A inak ta Titaniova bedna nema v danej cene ziadnu konkurenciu. Viem ze na prilisne SQ nie je, ale zatlacit vie fajn ze ano ;)

Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988

Napísané: Sobota, 27. Júna 2009, 05:20
od používateľa Furious10
ako kukam zostava nie za velke peniaze, a zaujmave zapojenie.. som zvedavi na babe, ako to zahra. dufam, ze tam budes.. ale bohuzial sa obavam, ze tie vysky 2kusy su uplna zbytocnost... ale co tlmenie? kabelaz?? napajanie?

Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988

Napísané: Sobota, 27. Júna 2009, 19:55
od používateľa Rasťo
Vieš ono muzika nehrá v tom aute prím. Autorádio je ešte pozostatok zostavy DLS z E11 na ktorej teraz lieta moja sestra a je natoľko kvalitné, že ho jednoducho nebudem dávať preč, ale využijem ho.
Kabeláž som tu už rozpisoval - je dostatočne dimenzovaná - keď budem pri aute, tak Ti cvaknem ako mám robenú kabeláž v motorovom priestore.
Čo sa týka tlmenia, tak fotky hádam hovoria samé za seba... ;-)
Altík je 80A (Ty máš 60A).
Myslím že 2 kusy výšok je treba na to aby bolo aké také stereo... ;-)

Sa ospravedlňujem všetkým že som na babe bol bez auta - tí, s ktorými som hovoril už vedia, ale nechcel som ťahať MR-ku, keďže je v pôvodnom stave a nič nové by ste nevideli a Kačenka je žiaľ ešte nedokončená - visí to na lakýrnikovi (nedodal ešte niektoré dosť dôležité diely - kapota, zadné dvere, niektoré plasty), ktorému som nanešťastie dopredu zaplatil celú sumu za lakovanie, takže ho nemám ako pritlačiť k múru a ruky mu polámať nechcem, keďže prácu ešte nedokončil... :lol: Takže až budúci rok... :?