E9 - Mám na ruke Corollku z 1988
Moderátor: AndyGTP
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988
Účelné a funkčné , aj keď...joooj budem sviňa (to vieš - panna - pefekcionalista) - opletané hadičky sa dajú aj krajšie zakončiť...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988
No hej, nalisovať koncovky, ale acko? Máš na to najaký gryf??? Nech to vyzírá jak má
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988
Väčšinou všade, kde predávajú kovom opletané hadičky, majú aj prstence na ich estetickejšie zakončenie - sa popýtaj v lepších mototechnách - ono to nie je problém aj vyrobiť na kolene, ak máš tenký plech, nožnice na plech a trochu zručnosti...
A nezabudni, že som len podrýpol - dôležité je, aby tie hadičky spĺňali účel, nie aby boli zo zlata...
A nezabudni, že som len podrýpol - dôležité je, aby tie hadičky spĺňali účel, nie aby boli zo zlata...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988
No veď ja to tak aj beriem Tiež mám rád, keď je všetko tak ako má byť, len mám na všetko strašne málo času, tak sa to snažím robiť hlavne s ohľadom na účelnosť.Rasťo napísal:A nezabudni, že som len podrýpol - dôležité je, aby tie hadičky spĺňali účel, nie aby boli zo zlata...
Tie koncovky by boli fakt super aj kvôli následnému nasadzovaniu. Tie drátiky totiž pekne pichajú do prstov.
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988
Ešte pripájam zopár vecí, ktoré som spáchal. Tú starú, škaredú kvázi expanzku (viď foto na stránke 2 či 3) som vymenil za trošku krajšiu fľašku z Schelláckeho prevoďáku a pohral som sa s hadičkami a prehodil som ju tam kde má byť. Teda od alternátora ku batérii. Zatiaľ je to provizórium, ale svoj účel plní, ikeď objem je trošku malý.
Tiež zopár drobností: vymenené silentbloky na zadnom priečnom stabilizátore a vonkajšie manžety homokineťákov (ináč robil som to na dvakrát, bo po výmene mi na ľavej strane začalo tiecť gufero na prevodovke), a s tým súvisiace vyčistenie obidvoch strán poloosí a výmena vazelíny. Tiež som rozhýbal predné brzdy - vodítka a trošku som aj vyčistil ramená od vazelíny nahádzanej spod roztrhaných manžiet.
A trošku amatérčiny na koniec. Predné pravé svetlo bolo dosť rozmlátené. Horný úchyt a plast okolo prasknutý, spodný zadný úchyt urvaný (ale našťastie priskrutkovaný k plechu, takže prítomný), parabola vyskočená z čapíkov a skrutiek ovládania. V ovládaní výšky paraboly bolo prasknuté jedno ozubené koliesko - to som opravil, ale to je na dlhšie Tiež som musel sklo zatesniť, lebo štrbinou tieklo do svetla. Výber materiálov trošku neestetický: čierny epoxid a červený autosilikón, no proste vrchol estetického cítenia no ale v sobotu v noci som nič lepšie po ruke nemal
PS. ospravedlňujem sa za kvalitu fotiek, všetko je robené mobilom, takže ešte raz soráč. Keď sa na to dívam, tak ani osvetlenie nieje nič moc. Nabudúce sa polepším a vezmem si do ruky aj nejaký lampáš.
PPS. pri tom prednom svetle mi napadla citácia alchymistu z filmu Pekařúv císař: patlála patlála, fafrťála fafrťála
Tiež zopár drobností: vymenené silentbloky na zadnom priečnom stabilizátore a vonkajšie manžety homokineťákov (ináč robil som to na dvakrát, bo po výmene mi na ľavej strane začalo tiecť gufero na prevodovke), a s tým súvisiace vyčistenie obidvoch strán poloosí a výmena vazelíny. Tiež som rozhýbal predné brzdy - vodítka a trošku som aj vyčistil ramená od vazelíny nahádzanej spod roztrhaných manžiet.
A trošku amatérčiny na koniec. Predné pravé svetlo bolo dosť rozmlátené. Horný úchyt a plast okolo prasknutý, spodný zadný úchyt urvaný (ale našťastie priskrutkovaný k plechu, takže prítomný), parabola vyskočená z čapíkov a skrutiek ovládania. V ovládaní výšky paraboly bolo prasknuté jedno ozubené koliesko - to som opravil, ale to je na dlhšie Tiež som musel sklo zatesniť, lebo štrbinou tieklo do svetla. Výber materiálov trošku neestetický: čierny epoxid a červený autosilikón, no proste vrchol estetického cítenia no ale v sobotu v noci som nič lepšie po ruke nemal
PS. ospravedlňujem sa za kvalitu fotiek, všetko je robené mobilom, takže ešte raz soráč. Keď sa na to dívam, tak ani osvetlenie nieje nič moc. Nabudúce sa polepším a vezmem si do ruky aj nejaký lampáš.
PPS. pri tom prednom svetle mi napadla citácia alchymistu z filmu Pekařúv císař: patlála patlála, fafrťála fafrťála
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- MIREKK
- začiatočník
- Príspevky: 161
- Dátum registrácie: Nedeľa, 2. Apríla 2006, 11:07
- Bydlisko: SN
- Kontaktovať používateľa:
Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988
Super napad s tou expanzkou tu si dam tiez myslim ze mam nejaku kvapalinu od tej zltej spolocnosti.
http://www.4age.net
ex car:Toyota Corolla E9 Gti 3D Hatchback, engine:4AGE 20 valve
ex car:Toyota Corolla E9 Gti 3D Hatchback, engine:4AGE 20 valve
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re:
No, mangelína v klube zatiaľ nieje a pokiaľ budem naďalej po večeroch trčať v garáži pri Kačene, alebo na kompe vypisovaním na TTS, tak možno ani ja nebudem Ale to je na dlhšieRasťo napísal:Takže už aj mangelka je členom klubu?
Pozerám, že najbližšia investícia bude asi v cene vozu, čo?
Ak sa Ti bude dať, tak popíš ak čo šlo, kde si čo zháňal, kto Ti čo robil a ako si bol spokojný - taký nejaký návod s vyčíslením koľko stojí také uvedenie starej Corolky do normálneho stavu...
Už dlhšie plánujem hodiť sem zopár čísiel a slov o tom, čo ma koľko vyšlo a čo som na Kačene spáchal. Budem písať len o opravách, náhradných dieloch a podobne. Vynechám bežnú údržbu ako je olej, filtre a podobné volovinky. Takže poďme na to:
1. Vonkajšie manžety hom. kĺbov 2ks 470,-
Vazelína Schell Retinax HDX2 do hom. kĺbov 0,4L cca 200,-
2. Guferá prevodovky/poloosí prvé a ľavé 2 ks 845,-
3. Silentbloky (kostičky) zadného stabilizátora 2ks 583,-
4. Opletaná hadica k olej. chladiču Gumex cca 1,5m cca 250
5. Zadné tlmiče pruženia 2ks 2880,-
Prachovky tlmičov s dorazmi 2ks 684,-
Spolu (zatiaľ) 5912,-
Zatiaľ som všetko nahadzoval sám, takže robotu nepočítam. Tlmiče sú ešte v krabici, taktiež rozvodový remeň a kladka, ale neviem, či ten nedám nahodiť mechanikovi. (To závisí od momentálnej nálady )
Viacmenej všetko som fasoval od Leňulky, guferá priamo v Toyote a hadicu z Gumexu.
Takže zatiaľ toľko k nutným opravám/výmenám.
Ešte sa musím priznať , že som postupne zaplnil garáž nárazníkmi, sedačkami, kapotou, dverami, komplet svetlami a podobnými fajnovosťami z jednej Corollky, ktorá už je momentálne rozpílená kdesi v šrote v Čechách. Nech je jej zem ľahká
To je už ale otázka mojich úchyliek a tiež sa to ťažko rozpočítava na jednotlivé diely. Len pre info, za všetko som pustil nejakých 5700 CZK.
Takže pre túto chvíľu je to všetko. Uvidím, kam ma to ešte dostane v budúcnosti
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988
Som sa nejak pozabudol , takže Kačena dostala pred nejakým mesiacom nové zadné tlmiče plus prachovky a dorazy a už neposkakuje jak postrelená koza. Tiež sfásla rozvodový remeň a kladku, takže môžem kľudne spávať. Tiež sa vymenila brzdovka a odvzdušnili brzdy. Dal som to radšej urobiť mechanikovi a myslím, že to ocenila hlavne Kačena Robota ma vyšla 2 tisíc brmbolcov - to len pre info ohľadne nákladov na jej resuscitáciu Výmenu chladiacej kvapaliny som za telefonickej Drgiho podpory zvládol sám
Tiež sa mi podarilo vymeniť pokrkvanú prednú kapotu a obúchané nárazníky a to zo zásob "rádioaktívneho odpadu", ktorý som v návale súcitu nad plánovanou likvidáciou českej corollky, alebo skôr pažravosti nakúpil Sú síce červené a trošku to svieti, ale aspoň viem, že je to ona
A keď už som sa s ňou tak potrápil a citovo zblížil, tak prišiel čas na to, aby som otvoril jej zlatú klietku a vypustil ju do sveta. Pribudla nám totiž do rodiny Karolína II. a Kačenka je tým pádom navyše. Prosím ušetrite ma nadávok a prípadného fyzického násilia za zradu, ale život je taký Najviac ma štve, že sa mi nepodarilo na nej porobiť všetko, čo by potrebovala. Nechám to radšej na niekoho šikovnejšieho Ale ešte musím spáchať tú poondiatu emisnú a dnes jej obujem zimné kolieska
Takže tu je pár fotiek na pamiatku :
Za zmienku stojí hlavne posledná fotka a konkrétne krásna, monumentálna a nenahraditeľná expanzka od Drgiho, ktorého týmto pozdravujem a posielam mu horúce čo??? Bozky
Tiež sa mi podarilo vymeniť pokrkvanú prednú kapotu a obúchané nárazníky a to zo zásob "rádioaktívneho odpadu", ktorý som v návale súcitu nad plánovanou likvidáciou českej corollky, alebo skôr pažravosti nakúpil Sú síce červené a trošku to svieti, ale aspoň viem, že je to ona
A keď už som sa s ňou tak potrápil a citovo zblížil, tak prišiel čas na to, aby som otvoril jej zlatú klietku a vypustil ju do sveta. Pribudla nám totiž do rodiny Karolína II. a Kačenka je tým pádom navyše. Prosím ušetrite ma nadávok a prípadného fyzického násilia za zradu, ale život je taký Najviac ma štve, že sa mi nepodarilo na nej porobiť všetko, čo by potrebovala. Nechám to radšej na niekoho šikovnejšieho Ale ešte musím spáchať tú poondiatu emisnú a dnes jej obujem zimné kolieska
Takže tu je pár fotiek na pamiatku :
Za zmienku stojí hlavne posledná fotka a konkrétne krásna, monumentálna a nenahraditeľná expanzka od Drgiho, ktorého týmto pozdravujem a posielam mu horúce čo??? Bozky
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988
To ako že to autíčko je na predaj?
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988
Presne tak, len ako vravím, chcem ešte spáchať emisnú, nech je to v poriadku. To je otázka dvoch týždňov, lebo na žilinskú Slovdekru už nejdem ani za boha a ostatné stanice TK a EK by mali dostať certifikát práve do dvoch týždňov.
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988
No a ešte ten základ - cena?
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988
Pravdupovediac, nechcel som aby sa táto vznešená téma zvrhla na inzerát, ale budiž. Moja predstava je 25 tisíc. Dám k nej všetko, čo k nej patrí (zimné/letné pneu na diskoch, rezervný stredný diel výfuku) a v prípade záujmu aj niečo navyše zo zásob toho "rádioaktívneho odpadu"
Uvedomujem si, že Kačena už (alebo zatiaľ) nieje žiadna krásavica a potrebuje čo to porobiť, ale behá pekne a môže ešte urobiť dobrú službu.
Uvedomujem si, že Kačena už (alebo zatiaľ) nieje žiadna krásavica a potrebuje čo to porobiť, ale behá pekne a môže ešte urobiť dobrú službu.
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988
Takže dnes Kačena opustila svoje hniezdo a vydala sa na svoju ďalšiu púť. Keďže jej novým pánom je od dnešného dňa Rasťo, ktorý je členom TTS, tak odovzdávam túto tému do správy práve jemu.
Dúfam, že mu Kačena bude slúžiť dobre a podľa toho, čo som od Rasťa povyzvedal, tak ju čaká svetlá budúcnosť. Hlavne na ňu bude mať oveľa viac času ako ja, takže som rád, že išla práve k nemu.
A na záver želám Rasťovi a Kačene všetko dobré na spoločnej púti životom
Dúfam, že mu Kačena bude slúžiť dobre a podľa toho, čo som od Rasťa povyzvedal, tak ju čaká svetlá budúcnosť. Hlavne na ňu bude mať oveľa viac času ako ja, takže som rád, že išla práve k nemu.
A na záver želám Rasťovi a Kačene všetko dobré na spoločnej púti životom
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: E9 - Mám na ruke Corollku z 1988
Tak ofociálne ĎAKUJEM... a aj za ten Tvoj "rádioaktívny odpad" z ktorého sa bude dať pri renovácií sušne čerpať - Ti poviem - mať doma toľko náhradných dielov - myslím, že by mi veľa E9-károv mohlo závidieť
Autíčko beží po motorickej stránke fakt slušne...trochu horšie je to s podvozkom. Cez to všetko, čo si pomenil, stále som cítil to, že je pri jazde "rozhádzané" - hold na pryžové uloženia (bushes) sa asi podpísal čas a bude nutná ich výmena za niečo poriadne (Superflex alebo podobne).
Však postupne sem budem prispievať ako budú prebiehať opravy a úpravy...
Autíčko beží po motorickej stránke fakt slušne...trochu horšie je to s podvozkom. Cez to všetko, čo si pomenil, stále som cítil to, že je pri jazde "rozhádzané" - hold na pryžové uloženia (bushes) sa asi podpísal čas a bude nutná ich výmena za niečo poriadne (Superflex alebo podobne).
Však postupne sem budem prispievať ako budú prebiehať opravy a úpravy...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných