E12 - diesel
Moderátor: AndyGTP
E12 - diesel
zdravim vsetkych.Chlapi potrebujem poradit ohladom motorov D4D,pretoze mam moznost predat svoju rollu 1.4vvti a za mensi doplatok kupit kombika z motorom2.0D4d 85kw.Ide mi hlavne oto ze ako je ten motor natom zo vstrekmi a cerpadlom.Lebo po precitani spustu clankov a skusenosti uzivatelov inych znaciek aut ,mam pravdu povediac dost velky strach ist do common railu.Napr-vadne vstrekovace alebo zadrete vysokotlakove cerpadlo,vraj vplyvom zlej mazivosti u nas predavanej nafty.Za vsetky rady vopred dik.
Naposledy upravil/-a dixo v Piatok, 2. Marca 2007, 16:06, upravené celkom 1 krát.
OT: E12 NG (pred faceliftom) s motorom 2.0 D-4D mala vykon 66kW. az verzia MC (facelift) priniesla EURO IV motor 1.4 D-4D s vykonom 66kW
ja jazdim mest/mimo mesta tak fifty/fifty a som velmi spokojny.
na druhej strane som mal avensis minuly tyzden pri rovnakych trasach a som spravil spotrebu 6.7 priemernu. to bola 1.6 benzinova... takze celkom v pohode sa mi zda.
ja jazdim mest/mimo mesta tak fifty/fifty a som velmi spokojny.
na druhej strane som mal avensis minuly tyzden pri rovnakych trasach a som spravil spotrebu 6.7 priemernu. to bola 1.6 benzinova... takze celkom v pohode sa mi zda.
Radšej mŕtvy ako druhý...
E12 Diesel
Caute chalani,
podla info z brandze, toyotacke dizlaky su dost spolahlive, urcite spolahlivejsie ako ine nemecke alebo francuzke znacky (inak 2-liter ma system Denso, 1,4-ka od Boscha). Vraj, DCAT 177k je na tom o nieco horsie, to zase nekupite s Corollou (ale pride v novom Aurise...)
Gabo2
podla info z brandze, toyotacke dizlaky su dost spolahlive, urcite spolahlivejsie ako ine nemecke alebo francuzke znacky (inak 2-liter ma system Denso, 1,4-ka od Boscha). Vraj, DCAT 177k je na tom o nieco horsie, to zase nekupite s Corollou (ale pride v novom Aurise...)
Gabo2
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 48 neregistrovaných