E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy (aj E9 - 4A-F)

všetko o tomto modeli

Moderátor: AndyGTP

Používateľov profilový obrázok
Hupi
panic
Príspevky: 95
Dátum registrácie: Utorok, 12. Decembra 2006, 00:37
Bydlisko: Pezinok
Kontaktovať používateľa:

Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy

Príspevok od používateľa Hupi » Štvrtok, 26. Júla 2007, 23:30

mozno to od OT zachranim ;) ... som sa pustil do tej lambdy ale jeden technik mi povedal celkom zaujimavu myslienku a dal do suvislosti moj stav motora s novou lambda sondou. Totizto motor mi zerie asi tak 5 deci oleja na 1000 km a vzdy po starte sa z vyfuku vyvali hromada bieleho dymu (aj pri zrychleni) a ten chlapik z autoservisu kde som bol na vymene oleja mi povedal, ze by s tou lambdou by som si to mal rozmysliet lebo ze ked mi to zerie olej a prenasa to do vyfuku tak mi aj tu novu zaserie celu a bude po par kilometroch rovnako zla :( takze teraz fakt neviem :( ak nieco vas napadne alebo keby ste mohli tak mi nejako poradte bo je to celkom logicka myslienka a to ma na tom najviac hneva :'( tak som teraz ostal na mrtvom bode a krmim to v podstate len olejom na benzin to uz ani nejazdi :D
Toyota Celica 1991 1.6STi 4A-FE

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Piatok, 27. Júla 2007, 05:34

Hupi napísal:mozno to od OT zachranim ;) ... som sa pustil do tej lambdy ale jeden technik mi povedal celkom zaujimavu myslienku a dal do suvislosti moj stav motora s novou lambda sondou. Totizto motor mi zerie asi tak 5 deci oleja na 1000 km a vzdy po starte sa z vyfuku vyvali hromada bieleho dymu (aj pri zrychleni) a ten chlapik z autoservisu kde som bol na vymene oleja mi povedal, ze by s tou lambdou by som si to mal rozmysliet lebo ze ked mi to zerie olej a prenasa to do vyfuku tak mi aj tu novu zaserie celu a bude po par kilometroch rovnako zla :( takze teraz fakt neviem :( ak nieco vas napadne alebo keby ste mohli tak mi nejako poradte bo je to celkom logicka myslienka a to ma na tom najviac hneva :'( tak som teraz ostal na mrtvom bode a krmim to v podstate len olejom na benzin to uz ani nejazdi :D
tak ta caka prekruzkovanie a mierna GO Hlavy valcov....
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
Hupi
panic
Príspevky: 95
Dátum registrácie: Utorok, 12. Decembra 2006, 00:37
Bydlisko: Pezinok
Kontaktovať používateľa:

Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy

Príspevok od používateľa Hupi » Piatok, 27. Júla 2007, 17:13

Gabriel Nagy napísal:
Hupi napísal:mozno to od OT zachranim ;) ... som sa pustil do tej lambdy ale jeden technik mi povedal celkom zaujimavu myslienku a dal do suvislosti moj stav motora s novou lambda sondou. Totizto motor mi zerie asi tak 5 deci oleja na 1000 km a vzdy po starte sa z vyfuku vyvali hromada bieleho dymu (aj pri zrychleni) a ten chlapik z autoservisu kde som bol na vymene oleja mi povedal, ze by s tou lambdou by som si to mal rozmysliet lebo ze ked mi to zerie olej a prenasa to do vyfuku tak mi aj tu novu zaserie celu a bude po par kilometroch rovnako zla :( takze teraz fakt neviem :( ak nieco vas napadne alebo keby ste mohli tak mi nejako poradte bo je to celkom logicka myslienka a to ma na tom najviac hneva :'( tak som teraz ostal na mrtvom bode a krmim to v podstate len olejom na benzin to uz ani nejazdi :D
tak ta caka prekruzkovanie a mierna GO Hlavy valcov....
jj to som postrehol :( vie mi niekto poradit dobreho mechanika ktory uz podobne cosi robil? a odhad penazi? :)
Toyota Celica 1991 1.6STi 4A-FE

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy

Príspevok od používateľa drgi » Piatok, 27. Júla 2007, 18:58

toto bolo napisane na krabicke:

Magneti Marelli 465016334010 SLU334
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
chmelo
Toyota guru
Príspevky: 2360
Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto

Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy

Príspevok od používateľa chmelo » Sobota, 28. Júla 2007, 00:43

Kua drgi, dík moc, že si nezabou. Máš u mňa kofolu, ale čo jednu, rovno dve ;-)
Hneď som to mrkol na interfernete a kua kua, na žiadnej slovenskej stránke tento typ nefiguruje. Našiel som ju priamo na Magneťáckej stránke, ale moc o nej nepíšu :evil:
Ináč zavináč, písal som znova to Itálie rozhorčeného emila a stále ma majú na saláme, keď ma naštvú tak im tam aj zavolám :twisted:
Ešte raz dík, drgi ;-)
drgi napísal:toto bolo napisane na krabicke:

Magneti Marelli 465016334010 SLU334
Naposledy upravil/-a chmelo v Streda, 1. Augusta 2007, 12:19, upravené celkom 1 krát.
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C

Používateľov profilový obrázok
chmelo
Toyota guru
Príspevky: 2360
Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto

Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy

Príspevok od používateľa chmelo » Sobota, 28. Júla 2007, 01:06

No, takže som predsa len čosi našôl:
http://pop-art.cz/WbaPrdDatailPageCmb.asp?PrdRc=16976
http://www.vyfukyonline.sk/Lambda-sondy---univerzalne/
Na tej prvej stránke sú uvedené náhrady, medzi inými aj Magnetti. Na tej druhej je ponuka výfukov onlajn.
Mňo, z toho teda vyplýva, že sú medzi sebou nahraditeľné, ale kua nechápem prečo ich predávajú pod dvomi označeniami (Magnetti Mareli a Lodge, resp. Golden Lodge ako som kúpil a vrátil ja), keďže obidve vyrába Magnetti. Bolo to totiž na krabičke napísanô :evil: Asi nejaký brutálny taliansky marketingový ťah :D Ináč, na krabičke bolo tiež písané, že assembled in usa, takže možno sú určené pre iný trh alebo čo :?
Druhá vec, čo dúfam potvrdzuje moju hypotézu (na základe nameraného odporu 6 ohmov na originálnej lambde) o výkone lambdy je to, že uvádzajú výkon 12 Wattov a odpor 6 ohmov.
No nič to nemení na fakte, že budem tých latino loverov otravovať, kým sa nevymáčknu. Neznášam, keď na mňa niekto takto hádže bobek :evil:
Držte si
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C

Používateľov profilový obrázok
Hupi
panic
Príspevky: 95
Dátum registrácie: Utorok, 12. Decembra 2006, 00:37
Bydlisko: Pezinok
Kontaktovať používateľa:

Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy (aj E9 - 4A-F)

Príspevok od používateľa Hupi » Nedeľa, 29. Júla 2007, 19:02

Zdravim vsetkych, ako citam tu diskusiu zacinam mat pochybnosti o spravnej kupe mojej lambdy :( chcel by som sa spytat ze preco vsetci preferujete Magnetti Marelli? Ja som kupil NGK/NTK. Chcel by som vediet ze ako je na tom tato znacka, mne bolo povedane ze by mala byt dost super, ale vy ste odbornici ;) Givnete mi radu pls? thx
Toyota Celica 1991 1.6STi 4A-FE

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy (aj E9 - 4A-F)

Príspevok od používateľa drgi » Nedeľa, 29. Júla 2007, 19:21

NGK/NTK je mozno o kusok lepsia, ale Magnetti Marelli o tretinu az polovicu lacnejsia urobi rovnaku robotu.
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy (aj E9 - 4A-F)

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Nedeľa, 29. Júla 2007, 20:28

drgi napísal:NGK/NTK je mozno o kusok lepsia, ale Magnetti Marelli o tretinu az polovicu lacnejsia urobi rovnaku robotu.
Magnetti Marelli niesu Taliani?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy (aj E9 - 4A-F)

Príspevok od používateľa drgi » Nedeľa, 29. Júla 2007, 20:31

Gabriel Nagy napísal:
drgi napísal:NGK/NTK je mozno o kusok lepsia, ale Magnetti Marelli o tretinu az polovicu lacnejsia urobi rovnaku robotu.
Magnetti Marelli niesu Taliani?
su.
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
Hupi
panic
Príspevky: 95
Dátum registrácie: Utorok, 12. Decembra 2006, 00:37
Bydlisko: Pezinok
Kontaktovať používateľa:

Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy (aj E9 - 4A-F)

Príspevok od používateľa Hupi » Pondelok, 30. Júla 2007, 00:10

A co Bosch? Ta tiez urobi rovnaku robotu a je to Nemec. Ci kvalitou zaostavaju za Magneti Marelli?
Toyota Celica 1991 1.6STi 4A-FE

Používateľov profilový obrázok
chmelo
Toyota guru
Príspevky: 2360
Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto

Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy (aj E9 - 4A-F)

Príspevok od používateľa chmelo » Pondelok, 30. Júla 2007, 07:43

Určite budú v pohode, veď Bosch lambdu vymyslel, len sú o dosť drahšie. Mrkni na link vyfukyonline, ktorý som hodil vyššie.
Hupi napísal:A co Bosch? Ta tiez urobi rovnaku robotu a je to Nemec. Ci kvalitou zaostavaju za Magneti Marelli?
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C

Používateľov profilový obrázok
chmelo
Toyota guru
Príspevky: 2360
Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto

Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy (aj E9 - 4A-F)

Príspevok od používateľa chmelo » Pondelok, 30. Júla 2007, 11:26

drgi napísal:
Gabriel Nagy napísal:
drgi napísal:NGK/NTK je mozno o kusok lepsia, ale Magnetti Marelli o tretinu az polovicu lacnejsia urobi rovnaku robotu.
Magnetti Marelli niesu Taliani?
su.
Neplánujem sa s ňou rozprávať :mrgreen:
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C

Používateľov profilový obrázok
herbobo
panic
Príspevky: 75
Dátum registrácie: Pondelok, 23. Októbra 2006, 20:37
Bydlisko: prievidza

Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy (aj E9 - 4A-F)

Príspevok od používateľa herbobo » Pondelok, 30. Júla 2007, 12:25

caute chalani,divam ye mate problemy ako si zaobstarat priruby na lambdy.Ak bude zaujem tak poviem svagrovy nech dake vyroby .Potom by som ich poslal alebo by sme sa uz dako dohodli.Vari ich spravy za 100 150 sk.Pozrite na rubriku trhanie motora

Používateľov profilový obrázok
Hupi
panic
Príspevky: 95
Dátum registrácie: Utorok, 12. Decembra 2006, 00:37
Bydlisko: Pezinok
Kontaktovať používateľa:

Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy (aj E9 - 4A-F)

Príspevok od používateľa Hupi » Pondelok, 30. Júla 2007, 14:05

herbobo napísal:caute chalani,divam ye mate problemy ako si zaobstarat priruby na lambdy.Ak bude zaujem tak poviem svagrovy nech dake vyroby .Potom by som ich poslal alebo by sme sa uz dako dohodli.Vari ich spravy za 100 150 sk.Pozrite na rubriku trhanie motora
no rovno si zavazne objednavam jednu prirubu :) ak bude v takej cene do max 200 SK tak neni problem. Ideal by bol keby sa to dalo poslat dobierkou alebo sa nejako dohodneme. Daj vediet, ale mam seriozny zaujem. Vykres ten co tu niekde koloval od drgiho myslim :) hrubka cca 8 mm :) diky moc
Toyota Celica 1991 1.6STi 4A-FE

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 40 neregistrovaných