E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy (aj E9 - 4A-F)
Moderátor: AndyGTP
Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy (aj E9 - 4A-F)
Kable najprv iba premeraj. Mozno netreba menit.
Civic 1.8 FD7 06 Turkey
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.
-
- nula
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: Piatok, 1. Apríla 2016, 09:28
Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy (aj E9 - 4A-F)
ale kablama by to nemalo byt preto, lebo to robí iba zatepla a ked vynechá, tak strelí do výfuku. Niekedy ide aj pol minuti dobre a nekedy vynechá každé dve sekundy..myslím že to tou lambdou nebude a mám podozrenie, že by to mohlo byt timi novými sviečkami, može to byt tým, že nové majú elektródy bliššie k sebe, alebo je jedna vadná?
-
- nula
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: Piatok, 1. Apríla 2016, 09:28
Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy (aj E9 - 4A-F)
Nakoniec som ich vymenil za staré a motor ide ako švajčiarske hodinky. Viete mi poradiť akú má mať sviečka vzdialenosť elektród a polohu iskry? možno boli nevhodné.. A len tak mimo tému kde má tento typ auta kabínový filter??
- sonnicek
- Toyota guru
- Príspevky: 1073
- Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
- Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto
Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy (aj E9 - 4A-F)
E9 nemá kabinový filter nepoteším ta ten bordel čo ti lieta s vetrákov je príčina toho že nemaš filter, sviečky si kde kupoval? asi si zobral zlý typ lebo na vatsine moderných sviecok sa uz odtrh nenastavuje ale uz chodia nastavené
Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic
-
- nula
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: Piatok, 1. Apríla 2016, 09:28
Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy (aj E9 - 4A-F)
sviečky som kupoval vo formotor.sk tieto: http://www.formotor.sk/sviecky/1844-ngk ... kr5ek.html
-
- nula
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: Piatok, 1. Apríla 2016, 09:28
Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy (aj E9 - 4A-F)
dve boli po vybratí čierne, ale oproti starím mali k sebe bliššie elektródy, aká by mala byt správna vzdialenosť??
Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy (aj E9 - 4A-F)
Denso k16tr11. Odtrh uz nastaveny. Nie som si isty - 1,1 (?) - tak to vyplyva z nazvu.
Civic 1.8 FD7 06 Turkey
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.
Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy (aj E9 - 4A-F)
Lamda sonda by sa mala menit pokial sa ukaze kontrolka inac to neriesit cca do 200 000km by sa mala rozsvietit.
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: E11 - 4E-FE - Výmena Lambda sondy (aj E9 - 4A-F)
Chlapi, mám dojem že niektorí si myslíte že chalanisko má E9 4A-F...
Zlé výsledky CO na EK zapríčiňuje u 4E-FE, tak ako u ostatných motorov zlé spaľovanie, zlá zmes, alebo odídený katalyzátor. E11 nie je konštruovaná podľa EURO IV - LS nehľadaj za katom, ale pred ním. To, že kat je odídený, nie je u E11 4E-FE nijako signalizované na prístrojovke - zistíš len pri meraní emisií, takže aj ten údaj v techničáku že máš riadený kat, je ako obvykle blud (tak ako drvivá info z TP).
Nastavenie vzdialenosti elektród sviečok (odtrh) nájdi na nete - tí skutoční výrobcovia sviečok majú na ich webe aj engine na priame vyhľadanie typov sviečok a odtrhu pre Tvoj typ motora. A áno, už jedna desatina rozdielu vo vzdialenosti elektród Ti urobí paseku.
4E-FE majú len jeden vstrek do zmiešavacej komory na začiatku manifoldu, takže ak Ti vynechával len jeden valec, skutočne to bolo asi spôsobené sviečkou, zlým sviečkovým káblom, alebo problémom v rozdeľovači.
No a ak problém na EK znovu vyskočí, môže to mať tieto príčiny - kat je KO, lebo máš nabehané na aute "milión" km, alebo (ak máš nabehané do cca 200t km), jazdíš len krátke trate so studeným večne podtočeným motorom - typická jazda mestom. Mohlo sa Ti stať navyše aj to, že si prišiel na EK so studeným motorom, alebo si na EK dlho čakal v rade. Ja keď chodím na EK, vždy sa idem najskôr na nejakú pol hodinu previezť a motor držím nad 2500 otáčok, aby bol kat poriadne zohriaty a skutočne pracoval a dohodnutý som na EK tak, aby som dlho nečakal a motor mi úplne nevychladol. Ak toto všetko nepomôže a nebudeš chcieť technika uplácať aby si prešiel, tak jedine výmena katu za niečo z druhej ruky, alebo nový kat za horibilné €...
Zlé výsledky CO na EK zapríčiňuje u 4E-FE, tak ako u ostatných motorov zlé spaľovanie, zlá zmes, alebo odídený katalyzátor. E11 nie je konštruovaná podľa EURO IV - LS nehľadaj za katom, ale pred ním. To, že kat je odídený, nie je u E11 4E-FE nijako signalizované na prístrojovke - zistíš len pri meraní emisií, takže aj ten údaj v techničáku že máš riadený kat, je ako obvykle blud (tak ako drvivá info z TP).
Nastavenie vzdialenosti elektród sviečok (odtrh) nájdi na nete - tí skutoční výrobcovia sviečok majú na ich webe aj engine na priame vyhľadanie typov sviečok a odtrhu pre Tvoj typ motora. A áno, už jedna desatina rozdielu vo vzdialenosti elektród Ti urobí paseku.
4E-FE majú len jeden vstrek do zmiešavacej komory na začiatku manifoldu, takže ak Ti vynechával len jeden valec, skutočne to bolo asi spôsobené sviečkou, zlým sviečkovým káblom, alebo problémom v rozdeľovači.
No a ak problém na EK znovu vyskočí, môže to mať tieto príčiny - kat je KO, lebo máš nabehané na aute "milión" km, alebo (ak máš nabehané do cca 200t km), jazdíš len krátke trate so studeným večne podtočeným motorom - typická jazda mestom. Mohlo sa Ti stať navyše aj to, že si prišiel na EK so studeným motorom, alebo si na EK dlho čakal v rade. Ja keď chodím na EK, vždy sa idem najskôr na nejakú pol hodinu previezť a motor držím nad 2500 otáčok, aby bol kat poriadne zohriaty a skutočne pracoval a dohodnutý som na EK tak, aby som dlho nečakal a motor mi úplne nevychladol. Ak toto všetko nepomôže a nebudeš chcieť technika uplácať aby si prešiel, tak jedine výmena katu za niečo z druhej ruky, alebo nový kat za horibilné €...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných