Nic sa nestane. Mozno to bude aj lepsie ako niektore 5w30.
Ja by som to tam kludne nalial.
motor 4ZZ-FE a olej
Moderátor: AndyGTP
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: motor 4ZZ-FE a olej
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
Re: motor 4ZZ-FE a olej
Olej žerie preto, že je chybná konštrukcia motora - málo kanálikov na odvod oleja - zapečie sa stierací krúžok.
Krúžok následne vytvorí ovalitu na bloku motora.
Miesto toho, aby sa zodral krúžok - vyderie krúžok valec.
Teda nielen to že motor nie je s poriadnymi vložkami - aby si to uľahčili v Toyote.
Výmena krúžkov je len na pár 1000 km - zbytočné
Boli aj taký čo pridali 2 kanáliky/na piest - keď to už ovalitu má je to rovnako zbytočné.
Lejem 10W40 už cca 75000 km spotreba 0,55 L na 1000 km.
Dôležité je nezabudnúť doliať pravidelne olej a držať to medzi stredom medzi ryskami a spodnou ryskou.
Krúžok následne vytvorí ovalitu na bloku motora.
Miesto toho, aby sa zodral krúžok - vyderie krúžok valec.
Teda nielen to že motor nie je s poriadnymi vložkami - aby si to uľahčili v Toyote.
Výmena krúžkov je len na pár 1000 km - zbytočné
Boli aj taký čo pridali 2 kanáliky/na piest - keď to už ovalitu má je to rovnako zbytočné.
Lejem 10W40 už cca 75000 km spotreba 0,55 L na 1000 km.
Dôležité je nezabudnúť doliať pravidelne olej a držať to medzi stredom medzi ryskami a spodnou ryskou.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných