GT 86 novinky a články
Re: GT 86 novinky a články
ano, ani ja nepopieram, ze s FWD si (zatial) dovolim viac ako s RWD co sa tyka tych zakrut ale s RWD je to proste viac fun, viac pleasure, viac driving art.. ako som spominal, pre mna ako vodica je to vacsia vyzva
aby sme neboli OT, nenasli ste nieco ohladom ceny GT 86ky? dnes som surfoval a nasiel som len cosi ohladom 28 000 libier.. ale vsetko nepotrvdene info, aj ze teda cca 33 000 €.. dost no..
aby sme neboli OT, nenasli ste nieco ohladom ceny GT 86ky? dnes som surfoval a nasiel som len cosi ohladom 28 000 libier.. ale vsetko nepotrvdene info, aj ze teda cca 33 000 €.. dost no..
Re: GT 86 novinky a články
Ostrá verze Toyoty GT 86 bude!
Již včera jsme doufali, že nás neproklejete, jelikož články o některém z malých japonských trojčat jsou na denním pořádku. Není se co divit, tato zadokolková coupé od Toyoty, Subaru a Scionu jsou vůbec nejočekávanějšími auty současného motoristického světa a neustále plní přední stránky automobilových magazínů. Původně byli mnozí lidé zklamáni, že se nepředstavila rovněž nějaká silnější verze, než ta základní s 200 koni, ale nyní už je jasné, že není třeba zoufat. Silnější Toyota GT 86 bude! A hádáme, že nejen Toyota, ale i její sourozenci.
Magazínu Autocar tuto radostnou informaci potvrdil vrchní inženýr Toyoty Tetsuo Tada a dodal, že nejde jen o věc na papíře, protože zkušební prototypy už jezdí. Pracují na ní úpravci z Toyota Racing Developments, ve zkratce TRD. Silnější GT 86 bude poháněna kompresorem přeplňovanou verzí současného čtyřválcového boxeru. Kompresor totiž podle Toyoty (i podle nás) neničí odezvu na plyn tak, jako turbo. V Toyotě se dokonce nechali slyšet, že široké pneumatiky a turbomotory jsou přesně těmi věcmi, které dělají moderní sportovní auta nudná. Tím bez ostychu veřejně vyslovili názor značného počtu automobilových nadšenců ze staré školy. Ačkoliv to nejde zobecňovat a záleží na konkrétních typech sportovních aut, v mnoha případech na tom něco bude.
Přeplňování od TRD by mohlo dvoulitrovému motoru přidat kolem padesáti koní na výsledných 250. Tolik by podle Tady zvládl bez problémů i podvozek současné verze. Toyota přesto pracuje na brzdách a podvozkových úpravách pro silnější model. Tetsuo Tada poté dodal, že pro vývojáře bylo velmi důležité, aby už základní atmosferický model dobře driftoval, což patřičně otestovali. Přeplňovaná verze pak bude nejspíše náčiním příštích drift kingů, stejně jako tomu bylo u původní Toyoty AE-86. Doufejme, že se všechny úpravy negativně nepodepíší na hmotnosti vozu. I tak to pro nás opět zní jako rajská hudba.
Zdroj: autojournal.cz
Již včera jsme doufali, že nás neproklejete, jelikož články o některém z malých japonských trojčat jsou na denním pořádku. Není se co divit, tato zadokolková coupé od Toyoty, Subaru a Scionu jsou vůbec nejočekávanějšími auty současného motoristického světa a neustále plní přední stránky automobilových magazínů. Původně byli mnozí lidé zklamáni, že se nepředstavila rovněž nějaká silnější verze, než ta základní s 200 koni, ale nyní už je jasné, že není třeba zoufat. Silnější Toyota GT 86 bude! A hádáme, že nejen Toyota, ale i její sourozenci.
Magazínu Autocar tuto radostnou informaci potvrdil vrchní inženýr Toyoty Tetsuo Tada a dodal, že nejde jen o věc na papíře, protože zkušební prototypy už jezdí. Pracují na ní úpravci z Toyota Racing Developments, ve zkratce TRD. Silnější GT 86 bude poháněna kompresorem přeplňovanou verzí současného čtyřválcového boxeru. Kompresor totiž podle Toyoty (i podle nás) neničí odezvu na plyn tak, jako turbo. V Toyotě se dokonce nechali slyšet, že široké pneumatiky a turbomotory jsou přesně těmi věcmi, které dělají moderní sportovní auta nudná. Tím bez ostychu veřejně vyslovili názor značného počtu automobilových nadšenců ze staré školy. Ačkoliv to nejde zobecňovat a záleží na konkrétních typech sportovních aut, v mnoha případech na tom něco bude.
Přeplňování od TRD by mohlo dvoulitrovému motoru přidat kolem padesáti koní na výsledných 250. Tolik by podle Tady zvládl bez problémů i podvozek současné verze. Toyota přesto pracuje na brzdách a podvozkových úpravách pro silnější model. Tetsuo Tada poté dodal, že pro vývojáře bylo velmi důležité, aby už základní atmosferický model dobře driftoval, což patřičně otestovali. Přeplňovaná verze pak bude nejspíše náčiním příštích drift kingů, stejně jako tomu bylo u původní Toyoty AE-86. Doufejme, že se všechny úpravy negativně nepodepíší na hmotnosti vozu. I tak to pro nás opět zní jako rajská hudba.
Zdroj: autojournal.cz
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: GT 86 novinky a články
No dobre, tak ak bude daka TRD kompresorova verzia, tak ma moj Lotus naozaj vaznu konkurenciu. Idem odkladatkoruny doponozky
a popri tom, zaujmave ctenicko od pana Tadu
http://www.tune86.com/ft-86-news/16526- ... tsuya-tada
a popri tom, zaujmave ctenicko od pana Tadu
http://www.tune86.com/ft-86-news/16526- ... tsuya-tada
Re: GT 86 novinky a články
fakt celkom zaujímavé čteníčko..
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: GT 86 novinky a články
konecne zaujimavy clanok.. toto by si mali precitat ti spratkovia v diskusii na topspeede ale pokial si to nekupi ziaden V8 ci TDi guru ale len zopar normalnych ludi, tak budem vlastne spokojny
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: GT 86 novinky a články
“If that is the best you can do, why not quit now.” fakt je to pekne vysvetlene. a este to vidiet na zraze
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: GT 86 novinky a články
presne tak. ja by som chcel, aby si to kupilo dost ludi na to, aby mala pocit ze vyvyjat sportove auta sa stale oplati (a mozno uvidime dalsie pokracovania zvucnych mien ako Celica, MR2 ci Supra) a zaroven nech to nieje tuctove auto ktorych denne stretnes na ceste 10. malo by som toho chcel cize dufajme ze v USA, AU, JPN a inych dalekych krajinach to bude mat uspech a zaplati to toyote co do toho vrazila a zaroven ze u nas to bude stale ako jednorozec na cestach neznamy, podcenovany ale s velkym potencialomAndyGTP napísal:...ale pokial si to nekupi ziaden V8 ci TDi guru ale len zopar normalnych ludi, tak budem vlastne spokojny
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: GT 86 novinky a články
Ja dufam, ze Scion a Subaru sa budu predavat na mraky a ze GT86 bude v ČSSR "tak akurat", akceptujem uroven niekde na poctoch Celty T23, to by som prijal Som zvedavy, kto z nas naberie odvahu (a lóve) si to kupit ako prvy predsalen, kazdy podvedome asi bude cakat na facelift, novu verziu, vybavu, jazdenku, kupu z dovozu atd atd.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: GT 86 novinky a články
ten zvuk z videa je neskutocny.... brutaaaal.
http://www.youtube.com/watch?v=6B7hhG3q5CI
a ten krasne nahodeny medziplyn... pan to nerobi 1.krat...
http://www.youtube.com/watch?v=6B7hhG3q5CI
a ten krasne nahodeny medziplyn... pan to nerobi 1.krat...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Re: GT 86 novinky a články
jo jooo, klucina umi.. pekne spieval ten motorcek, takto ma zniet spravny 4 valec kua, chcem testovaciu jazdu, budem mat vianoce aj niekedy v lete
- KLingO
- začiatočník
- Príspevky: 407
- Dátum registrácie: Streda, 1. Júla 2009, 16:29
- Bydlisko: KE
- Kontaktovať používateľa:
Re: GT 86 novinky a články
ak by ste vedeli ze je niekde na showroome urcite dajte vediet ... zacal som spracovavat zenu, ale kym si do toho nesadne tak to bude tazke
______________________
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi
Re: GT 86 novinky a články
Do Ziliny ho ma majitel ATcka uz objednany.. takze by tam mal dorazit tipujem niekedy v lete.. jun, jul.. ktovie
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: GT 86 novinky a články
JJ, hovoril mi jeden znamy co tam robi... a ked som sa pytal na cenu, s poznamkou ze "pocitam do 40 " tak povedal "no tolko urcite nie...
Ci to bude 39 nepovedal
Ci to bude 39 nepovedal
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
- KLingO
- začiatočník
- Príspevky: 407
- Dátum registrácie: Streda, 1. Júla 2009, 16:29
- Bydlisko: KE
- Kontaktovať používateľa:
Re: GT 86 novinky a články
______________________
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi
Re: GT 86 novinky a články
Toyota: Nová Supra a hromady zábavy
Japonci přemýšlí o kompresoru pro GT 86 a dvou dalších sportovních modelech. Šéf automobilky navíc v Tokiu řekl, že všechny toyoty musí být zábavné.
"Znovuzrozená" a "Zábavná, opět" jsou dva nové slogany, s nimiž chce Toyota vytáhnout do světa. Na autosalonu v Tokiu to při premiéře kupé GT 86 řekl šéf automobilky Akio Toyoda a pokračoval: "Myslím, že pokud není auto zábavné, není to auto. (...) Neexistuje jen jedna technologie a jedna cesta do budoucnosti. Je na spotřebuteli, aby si vybral. Já mám rád vůni spáleného benzínu a zvuk motorů, takže doufám, že nezmizí ze světa."
Japonci mají velké plány. Toyota Racing Developments (TRD), v Evropě málo známá ladičská divize automobilky, už pilně pracuje na systému přeplňování pro kupé GT 86. Turbo se pod kapotu minimalistického modelu nevejde - a Japonci stejně nechtějí připravit auto o bleskové reakce - takže krabice s tuningovými díly bude poskládaná kolem mechanického kompresoru. Podle samotných inženýrů Toyoty zvládne podvozek GT 86 bez problémů 250 koní (standardní auto má 200 k), přesto se pracuje i na ostřejším naladění.
Dál se budeme pohybovat světem spekulací. Na výše zmíněné zprávy se rychle nabalily informace o dalších rychlých toyotách. Stojí na výrocích šéfinženýra a otcě projektu GT 86 - Tetsuya Tada se vyjádřil v tom smyslu, že nabídka Toyoty by byla hezčí, kdyby ji zdobily hned tři sportovní modely. Jeden by zapadl pod GT 86. Druhý by se pohyboval nad ní, tedy tam, odkud se před lety vytratila velmi silná a rychlá Supra. Vedení Toyoty však zatím neučinilo žádné konkrétní rozhodnutí.
Zdroj: autoweb.cz
Japonci přemýšlí o kompresoru pro GT 86 a dvou dalších sportovních modelech. Šéf automobilky navíc v Tokiu řekl, že všechny toyoty musí být zábavné.
"Znovuzrozená" a "Zábavná, opět" jsou dva nové slogany, s nimiž chce Toyota vytáhnout do světa. Na autosalonu v Tokiu to při premiéře kupé GT 86 řekl šéf automobilky Akio Toyoda a pokračoval: "Myslím, že pokud není auto zábavné, není to auto. (...) Neexistuje jen jedna technologie a jedna cesta do budoucnosti. Je na spotřebuteli, aby si vybral. Já mám rád vůni spáleného benzínu a zvuk motorů, takže doufám, že nezmizí ze světa."
Japonci mají velké plány. Toyota Racing Developments (TRD), v Evropě málo známá ladičská divize automobilky, už pilně pracuje na systému přeplňování pro kupé GT 86. Turbo se pod kapotu minimalistického modelu nevejde - a Japonci stejně nechtějí připravit auto o bleskové reakce - takže krabice s tuningovými díly bude poskládaná kolem mechanického kompresoru. Podle samotných inženýrů Toyoty zvládne podvozek GT 86 bez problémů 250 koní (standardní auto má 200 k), přesto se pracuje i na ostřejším naladění.
Dál se budeme pohybovat světem spekulací. Na výše zmíněné zprávy se rychle nabalily informace o dalších rychlých toyotách. Stojí na výrocích šéfinženýra a otcě projektu GT 86 - Tetsuya Tada se vyjádřil v tom smyslu, že nabídka Toyoty by byla hezčí, kdyby ji zdobily hned tři sportovní modely. Jeden by zapadl pod GT 86. Druhý by se pohyboval nad ní, tedy tam, odkud se před lety vytratila velmi silná a rychlá Supra. Vedení Toyoty však zatím neučinilo žádné konkrétní rozhodnutí.
Zdroj: autoweb.cz
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných